Tumma vai vaalea?

Blo-ndi

Tiedän että jotkut pitävät tätä hyvinkin turhana asiana, mutta kysympä silti. Eli kummat naiset nyt enemmän on teidän miesten mieleen, tumma vai vaalea hiuksiset? Itse olen jo kauan värjännyt hiukseni blondiksi, vaikka olisinkin oikeasti ihan tumma hiuksinen.. Nyt olen sitten ruvennut miettimään, uskaltaisiko värjätä hiukset taas takaisin tummaksi..

35

2636

Äänestä

Vastaukset 35

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 21vvvvvvvvvvvvv

Sanompa että riippuu naamasta mitkä hiukset käy. Mut Tummat/mustat on minun makuuni. Minusta melkein jokainen tumma näyttää syötävän hyvältä, blondeista ei niin suuri osa. No punapäät kiilaa sit näidenkin edelle! Mut ei ne hiukset oo ikinä mitään ratkaisseet..

• juuri toisinpäin minulla

Minusta jos ihan hiuksia ajatellaan niin vaaleissa hiuksissa on jotain viehättävämpää minusta. Vaikka nainen ei niin kaunis olisikaan niin ennemmin häneen blondina kun brunettena kiinnostuisin ainakin jossain määrin. Mutta kuuma brunette on kyllä aina kuuma brunette. Tosin kuuma blondikin on todella herkkua. Eli riippuu henkilöstä, mutta kyllä ehkä blondiin kuitenkin kallistuisin. Tai ainakin olen useammin kallistunut.

• MMJKLMS
        juuri toisinpäin minulla kirjoitti:

Minusta jos ihan hiuksia ajatellaan niin vaaleissa hiuksissa on jotain viehättävämpää minusta. Vaikka nainen ei niin kaunis olisikaan niin ennemmin häneen blondina kun brunettena kiinnostuisin ainakin jossain määrin. Mutta kuuma brunette on kyllä aina kuuma brunette. Tosin kuuma blondikin on todella herkkua. Eli riippuu henkilöstä, mutta kyllä ehkä blondiin kuitenkin kallistuisin. Tai ainakin olen useammin kallistunut.

MOLEMPI < MUTTA JOS TOISINAAN AJATELLAAN NIIN BLONDIN KANSSA OLISI UPEAA SEURUSTELLA

• anonyymi

olisi upeaa seurustella blondien ja tummaverikköjen kanssa ja sitten joskus jopa kuskata muutamaa blondia mersulla ja barracudalla
        ja new yorkerilla ja tummaverikköä ladalla ja blondia 1200 mallin Ladalla oranssi Jolla mentäisiin punkaharjulle.savonlinnaan < auton takarekkarissa lukisi konela-auto malmi ja sitten mersun w123-124 korisella menisimme mm oopperaan ja rock-konsertteihin ja Blondien ja tummaverikköjen kanssa olisin mm rockfestareilla Chrysler newyorkerilla ja 123-korisella mersulla ja sitten opel kadetilla ja tuleva rva j olisi ilman muuta blondi

• titanic
        juuri toisinpäin minulla kirjoitti:

mutta blondin kanssa olisi upeaa seurustella ja avioitua myöskin ja sitten viettää aikaa blondien ja tummaverikköjen kanssa

• derrtt

Vaaleat tai tummanruskeat on parhaat. Mustat -> ka..avarvas, punainen -> kalpeanaama.

• MMJKLMS

VAALEAT HIUKSET JA VIHREÄT SILMÄT..NIITTEN VIERESTÄ OLISI UPEAA HERÄTÄ AAMULLA TAI VAALEAT HIUKSET JA RUSKEAT SILMÄT JA VIELÄ PITKÄT VAALEAT HIUKSET JA SITTEN VIHREÄT.RUSKEAT TAI SINIVIHREÄT SILMÄT SELLAISTEN VIERESTÄ OLISI UPEAA HERÄÄ AAMULLA JA SITTEN VIELÄ SINIVIHREÄT SILMÄT JA ENNEN KAIKKEA PITKÄ VAALEA TUKKA HEHKUEN HÄN NOUSISI JA JOULUISIN OLISIMME KAKSISTAAN

• mmjklms
        MMJKLMS kirjoitti:

VAALEAT HIUKSET JA VIHREÄT SILMÄT..NIITTEN VIERESTÄ OLISI UPEAA HERÄTÄ AAMULLA TAI VAALEAT HIUKSET JA RUSKEAT SILMÄT JA VIELÄ PITKÄT VAALEAT HIUKSET JA SITTEN VIHREÄT.RUSKEAT TAI SINIVIHREÄT SILMÄT SELLAISTEN VIERESTÄ OLISI UPEAA HERÄÄ AAMULLA JA SITTEN VIELÄ SINIVIHREÄT SILMÄT JA ENNEN KAIKKEA PITKÄ VAALEA TUKKA HEHKUEN HÄN NOUSISI JA JOULUISIN OLISIMME KAKSISTAAN

molemmat

• Anonyymi00034

Ääliö

• mielipide...

Yleensä ihmisille käy parhaiten se väri, mikä heillä on luonnostaan. Toki sitä voi sitten väripurkista apua hakemalla korostaa. Ja oikea väri paljastuu viimeistään intiimissä kanssakäymisessä ihan muista karvoista kuin hiuksista...

• mistä karvoista???

itsellä luonnostaan vaaleat hiukset ja heman niitä raidoilla korostan. mutta ei silti minulla ainakaan muut karvat vaaleita ole...eli mista sen sitten tietää että olenko oikeasti tumma vai vaalea jos muut karvat ovat tummia..harvalla blondilla nyt varmaan on vaaleat pi***n karvat.

• BlondiinaTiina
        mistä karvoista??? kirjoitti:

itsellä luonnostaan vaaleat hiukset ja heman niitä raidoilla korostan. mutta ei silti minulla ainakaan muut karvat vaaleita ole...eli mista sen sitten tietää että olenko oikeasti tumma vai vaalea jos muut karvat ovat tummia..harvalla blondilla nyt varmaan on vaaleat pi***n karvat.

Mulla on vaaleat hiukset ja kaikki muutkin karvat eli löytyy meitä kokoblondeja:)

• Blo-ndi
        BlondiinaTiina kirjoitti:

Mulla on vaaleat hiukset ja kaikki muutkin karvat eli löytyy meitä kokoblondeja:)

No ei niistä karvoista voi mitään tunnistaa, kun kaikki ajaa poes. :D

• MMJKLMS
        mistä karvoista??? kirjoitti:

VAALEAT HIUKSET TAI TUMMAT < KASTAJANRUSKEAT HIUKSET TAIKKA TÄYSVAALEAT HIUKSET....

• MMjklms
        Blo-ndi kirjoitti:

No ei niistä karvoista voi mitään tunnistaa, kun kaikki ajaa poes. :D

ilman muuta

• Sami29

blondit on valjuja. En edes huomaa blondeja, vaan huomio kiinnittyy aina brunetteihin ja tummahiuksisiin.

• ++++++++++++++++++++++++++++++

OLISI UPEAA SEURUSTELLA BLONDIN KANSSA JA MENNÄ AVIOON BLONDIN KANSSA JA SITTEN VIELÄ ENNEN KAIKKEA OLISI UPEAA SEURUSTELLA NIIN BLONDIEN KUIN TUMMAVERIKÖIDENKIN KANSSA JA OMISTAA KOIRA

• isisk

...tummat hiukset ja tumman ruskeita silmiä ei voita mikään koko maailmassa. Tuo hieman eksoottisuutta :)
      Siniset silmät sen sijaan tummahiuksiselle ei sovi läheskään niin hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=mC6wEFZYbpM

• +++++++++++++++++++++++++++...

VAALEAT HIUKSET JA VIHREÄT SILMÄT..TAI SITTEN VAALEANRUSKEAT HIUKSET JA VIHREÄT SILMÄT.JA SITTEN OLISI IHANAA OMISTAA IHANNENAISENSA KANSSA 4 0 - 4 4 - 8 KOIRAA JA 2 KISSAA JA TANSKANDOGGI AMANDA JA SNAUTSERI IITA JA SUURSNAUTSERI RICO JA NÖFFI MANDI JA SITTEN OLISI UPEAA OLLA ENNEN KAIKKEA MR UNELMAPOIKAYSTÄVÄ.AVOMIES JA AVIOMIES JA KIHLATTU JA SITTEN VIELÄ ROTTWEILER HETA JA BOKSERI NITA JA BERNINPAIMENKOIRA RICO JA KAKSI BERNHARDINKOIRAA < PITKÄKARVAISIA < AMADEUS.NICO.
        JA SITTEN ITALIAN TUONTINA AMADEUS < JOKA 100 KILON OLEMUKSELLAAN HURMAISI HÄNET JA SITTEN KULTAINENNOUTAJA LOLA JOKA OLISI EMÄNTÄNSÄ NÄKÖINEN VAALEA TURKKI JA NEWFOUNDLANDINKOIRIA 4 < NOVA.MANDI.RICO.AMADEO JA SITTEN VIELÄ ISO OMAKOTITALO TÄMÄN KANSSA JA KAKSI AUTOA 123-KORINEN MERSU JA NUOREN PARIN KAUPPAAUTONA OPEL KADETT 70-LUVULTA JA ITSE ASIASSA 4 AUTOA 2 MERSUA < 123 JA 124 KORISET 1 OPEL KADETT-72
        JA OPEL KADETT-73 JA SITTEN 80-L OPEL KADETT-82

• Anonyymi00035
        +++++++++++++++++++++++++++... kirjoitti:

VAALEAT HIUKSET JA VIHREÄT SILMÄT..TAI SITTEN VAALEANRUSKEAT HIUKSET JA VIHREÄT SILMÄT.JA SITTEN OLISI IHANAA OMISTAA IHANNENAISENSA KANSSA 4 0 - 4 4 - 8 KOIRAA JA 2 KISSAA JA TANSKANDOGGI AMANDA JA SNAUTSERI IITA JA SUURSNAUTSERI RICO JA NÖFFI MANDI JA SITTEN OLISI UPEAA OLLA ENNEN KAIKKEA MR UNELMAPOIKAYSTÄVÄ.AVOMIES JA AVIOMIES JA KIHLATTU JA SITTEN VIELÄ ROTTWEILER HETA JA BOKSERI NITA JA BERNINPAIMENKOIRA RICO JA KAKSI BERNHARDINKOIRAA < PITKÄKARVAISIA < AMADEUS.NICO.
        JA SITTEN ITALIAN TUONTINA AMADEUS < JOKA 100 KILON OLEMUKSELLAAN HURMAISI HÄNET JA SITTEN KULTAINENNOUTAJA LOLA JOKA OLISI EMÄNTÄNSÄ NÄKÖINEN VAALEA TURKKI JA NEWFOUNDLANDINKOIRIA 4 < NOVA.MANDI.RICO.AMADEO JA SITTEN VIELÄ ISO OMAKOTITALO TÄMÄN KANSSA JA KAKSI AUTOA 123-KORINEN MERSU JA NUOREN PARIN KAUPPAAUTONA OPEL KADETT 70-LUVULTA JA ITSE ASIASSA 4 AUTOA 2 MERSUA < 123 JA 124 KORISET 1 OPEL KADETT-72
        JA OPEL KADETT-73 JA SITTEN 80-L OPEL KADETT-82

PAINU VITTU U N

• ja sinisilmäinen

Siis juuri sellainen joidenkin lehmäksi moittima, leveä p.......n, ehkä rinnakaskin ja ei liian laihakaan tarttis olla. Kyllä se on kaikkein paras. Vaalea tai vaalean ruskea pitkä tukka. Se on kyllä aivan ihana!

Sinällään minusta on hiukan ärsyttävää että naiset laittautuvat ihan erinäköisiksi kuin mitä ovat. Onko siinä oikein mitään tarkoitusta? Kyllä ruskea pitkiskin on nätti. Oletko varma että se vaalea edes sopii sinulle?

• MMJKLMS

VAALEA.PUNAPÄÄ.TUMMA..MUTTA BLONDIT VIEHETTÄVÄT AINA < OLISI UPEAA VIETTÄÄ BLONDIEN K EVÄSRETKIÄ < PICKNIKKEJÄ JA VIETTÄÄ AIKAA MYÖS SAARISTOSSA < KAHDEN KOIRANSA JA VAALEAN TYTTÖYSTÄVÄN KERA JA SITTEN KUN OIS KORTTI NIIN BARRACUDALLA KÄYTÄISIIN MM TAMPEREELLA JA AULANGON KAUTTA AJETTAISIIN JA MM LADA 1200SATASELLA KÄYTÄISIIN PUNKAHARJULLA JAMPAN LUONA < LADA OLISI ITSE ASIASSA ORANSSI JA NELIÖLAMPPUINEN < 2105 1200S VÄRI ORANSSI JA SIINÄ KATTOTELINEET KATOLLA.

• puhe on

Katsokaapa naiset mallia vaikka Ukrainan uudesta pääministeristä. Näyttää ihan hyvälta nuoremmankin miehen silmissä. Olisikohan liikaa toivottu, että joku suomalainenkin naispolitiikko keksisi vastaavaa. Ihan mieleen painuva ilmestys se hänen vehnärinkilä kampauksensa. Lienee turha toivoa, että sumalaisten naispolittiikkojen tyylitaju riittäisi vastaavaan! Tai ehkä suomalaiset naiset eivät sellaista sitten enää kateuksissaan äänestäisi kun se olisi niin nätti ja nätimpi kuin hän itse.

Työlästä, kallista. Tuskimpa. Jos peukalo on niin keskellä kämmentä ettei saa omaa kutriaan letille niin sitten mielluummin sellainen, jonka sormet taipuu.

• tumma

tumma on paljon parempi!!!

• myös muistakin

Itse pidän huomattavasti enemmän tummahiuksisista, mieluiten mustista. Blondit tai vaaleat hiukset eivät vaan jostain syystä kiinnosta. Ilmeisesti tummahiuksiset tuntuvat tulisemmilta tjs, en ole täysin varma, vaikka olen koittanut miettiä asiaa. (tummat ja tosi lyhkäiset hiukset

• mmjklms

molempi parempi

• MMJKLMS
        mmjklms kirjoitti:

molempi parempi

VAALEA ILMAN MUUTA.OLISI UPEAA SEURUSTELLA.JA OLLA KIHLOISSA BLONDIN KANSSA JA AVIOITUA BLONDIN KANSSA JA SITTEN VAIMOLLA OLISI VAALEAT LUONNONVAALEAT HIUKSET JA UPEAT SELLAISET JOITA MONET IHAILISIVAT JA VIHREÄT.SINISET.RUSKEAT SILMÄT

• HJKSLS

BLONDIT.PUNAPÄÄT.TUMMAVERIKÖT..

• Anonyymi00036
        MMJKLMS kirjoitti:

VAALEA ILMAN MUUTA.OLISI UPEAA SEURUSTELLA.JA OLLA KIHLOISSA BLONDIN KANSSA JA AVIOITUA BLONDIN KANSSA JA SITTEN VAIMOLLA OLISI VAALEAT LUONNONVAALEAT HIUKSET JA UPEAT SELLAISET JOITA MONET IHAILISIVAT JA VIHREÄT.SINISET.RUSKEAT SILMÄT

PAINU VITTUUN!

• mMJHKLMS

MUSTA MOLEMMAT

• rules!

Tummahiuksiset ovat kauniimpia!

Vaaleat on niin hailakoita, että eivät näytä hyvältä ilman meikkiä.

• MMJKLMS

OLISI UPEAA VIELÄ MENNÄ BLONDIN KANSSA KIHLOIHIN 29.3. NAIMISIIN KESÄN KORVILLA JA SITTEN MUUTTAA 1KAAN ASUNTOON KESÄKUUSSA JA HÄÄMATKA HEINÄKUUSSA
        JA SITTEN VIELÄ OLISI UPEAA TULLA ISÄKSI < BLONDILLE VIELÄ 62-VUOTIAANA JA YLLÄTTÄÄ SUKULAISENSA AVIOITUMALLA 24-V MALLIN KANSSA

• mmjklms

tumma ja vaalea..olisi upeaa jos vaimolla.tyttöystävällä.avovaimolla.kihlatulla olisi joskus lyhyt leikattu polkkatukka

• Anonyymi00037

Blondit naiset on kauniimpia ja parempaa seuraa.

• Anonyymi00038
        UUSI

T. Blondi porsas

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1022
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      77
      687
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      494
    11. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    12. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      37
      487
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      447
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    20. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      144
      415
    Aihe