Vittu mun eukon -89 gallu nussittii 18,12,2007 aamuyöllä! Saatana että on kusipää porukkaa! mie olin aatellu tuunata sen uudenverosex ja olis ajeltu anopin/appiukon haudalle jouluna viemää kynttelit. Mut ei nyt sitte viedäkkää. Sain menneenä kesänä elämääni hiukan paremmin oikeille raiteillee! Siis olen oppinut elämään raittiina. Kesäduunilla ja lainarahoilla ostin kärryn, että päästään liikkuu. Ja fiksailin sitä kun tykkään tehdä auto yms. remppoja. TIETTY MULLA EI OLLU OSAKASKOA. Ajattelin totoa hirvi-palo-varkaus vakuutusta kyllä ottaa, kun olin laittanu autoo jo jonkin verran rahaa!ajattelin ihan maanantaina. SAATANA. Kun saan kiinni galluni nussijat, niin nussin niitte eukot paksux ja sit hylkään ne. Sit latasan susihaulit kundien kyynärpäistä läpi. Katotaa sit minen autojen kääntäminen onnistuu!. Ilmoitan täsä etten vastaa teoistani, kun saan nuo mulkut kiinni! Ai perlele että vituttaa, nyt ku oon persauki, en pääse töihi. Vittu, ja kaksi salkullista avaimia jäi taka paksii. Sitte meni soitin, ei mikää huono, eikä mikkää hirmu hyvä. Mut toimiva. Ja ent. työkaveri myi sen osamaksulla miulle. Kiva maksaa sitäki, kun sitä ei ole. Ottakaa kantaa, perustakaa edes rahasto. Rahasto, millä saadaa kuria ja järjestystä tähä saatana rikollisnuorisoo, ja vitun narkkarit johokki saarelle homojen kans.
Galantti nussittii
17
4002
Vastaukset
- jokuvain----
Alkoholistia? Minua alkoi säälittämään, joten jos muissa ilmeni samoja tuntemuksia, niin senkun laittaa tilinumeron, minä ainakin kannan roponi kekoon. Tai vielä parempi! Perustetaan rahasto ja ostetaan kaverille samanlainen galantti tilalle! Eihä ne montaa sataa maksa.
Hyvää Joulua!- Jukkaton
1971€ vahinko... kuitteja löytyy... nii tai ne on siel hanskalokerossa...
- Riivattu nissan
Jukkaton kirjoitti:
1971€ vahinko... kuitteja löytyy... nii tai ne on siel hanskalokerossa...
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1581397&PN[0]=cat_link_2&PL[0]=listCategory.php?id=7
Onhan häntäkin varten alettu keräämään kolehtia=)
- Jukkaton
...eikä näy gallua, taitaa olla jossakin ojassa tai metsässä yksinää, romuna, kylmissää.. onha siellä sisätilanlämmitin, mut onko virtaa.. ainii se lämppärinpiuha unotu toho parkkikselle tolppaa! Aika huolimatonta... palauttakaa edes se mun taskulamppu.. siinä oli ladattavat patterit, joita käytin kuulosuojaimis...
- Jukkaton
jeje.. gallu löyty.
SAATANA TYHJENNETTY JAUHESAMMUTIN SISÄLLE. Heh, sormenjäljet tallella½!
Vittu, ei sitte polttaneet. Helvetin hyvä, tarttiskoha tehä uusi sisusta. Olis kivempi ajella.. Ilmottas etukätee, ni tankkaisin tankin täytee perkele. - suht ehjänä
heh, gallu löyty. ovi murrettu samoin virtalukko. pässit vei jäähdytinnestettä sekä tuulilasinpesuainetta, johon laitettu öljyä sekaa,, varmuuden vuoksi.. hehehee avaimetkii kelpas.. sekä pussi, jossa oli ikivanhoja käytettyjä t-paitoja, jotka olin varannut pyyhkeiksi korjatessani autoo. no haen taas lisää, kun nuo ei mitää maksa kirpparin jätepinost..
älypäät oli laskenu jauhesammuttimest sissää vähä pulveriii. pässit oli jättäneet autoon ne. aika idiooteja, nehan pystyy jäljittää!!!! No sormenjäljet on otettu ja kundit pääsee homojen kaa koppii!!!- hellan lettas---
Vai meinaat duunaa jotain vanhaa mätä gallua.. byähäääähbyhäää...
hahahahah-
Helvetin kannattavaa hahahah. Mätä vanhapaska Galant.
hahahah - perä kipiä?
hellan lettas--- kirjoitti:
Vai meinaat duunaa jotain vanhaa mätä gallua.. byähäääähbyhäää...
hahahahah-
Helvetin kannattavaa hahahah. Mätä vanhapaska Galant.
hahahahonkos perssilmä kipiä ja peukku keskellä kämmentä? etkö tiedä ettei gallut mätäne! hyvä ajaa kuin v8 mersulla.. ainiin ethän tosin autoita mitään tiedäkkää.. mistä saiskin mätäkoppasen gallun? hmm, jos olis mätä gallu, niin olis kevyempi. yleensä painaa 1300kg!
Lada/mossehemmot kateellisia,,,, haaahaahahahaaaa - hellan lettas
perä kipiä? kirjoitti:
onkos perssilmä kipiä ja peukku keskellä kämmentä? etkö tiedä ettei gallut mätäne! hyvä ajaa kuin v8 mersulla.. ainiin ethän tosin autoita mitään tiedäkkää.. mistä saiskin mätäkoppasen gallun? hmm, jos olis mätä gallu, niin olis kevyempi. yleensä painaa 1300kg!
Lada/mossehemmot kateellisia,,,, haaahaahahahaaaaOpettele k i r j o i t t a m a a n. Hahahh mätä Galant. Byähäää
- lada
hellan lettas kirjoitti:
Opettele k i r j o i t t a m a a n. Hahahh mätä Galant. Byähäää
taitaa olla mattamusta lada puppelipojulla jossa valkosia raitoja buhubuaahaahahaaa
- hellan lettas
lada kirjoitti:
taitaa olla mattamusta lada puppelipojulla jossa valkosia raitoja buhubuaahaahahaaa
Miks sä puhut koko aika peräreijistä... mut mä mätä Mitsusta... Vilkaise viestijäs kaapittaja!
- mitsua
hellan lettas kirjoitti:
Miks sä puhut koko aika peräreijistä... mut mä mätä Mitsusta... Vilkaise viestijäs kaapittaja!
Väitä vielä se että sun joku Mitsu on paremmin ruostesuojattu kuin esim. Volvo, Audi, tai VW. Em. autoja näkee kyseisen ikäisinä liikenteessä päivittäin.. Muttei noita sun Mitsujas niinkään- koska ne ovat jo Rainbow tonnikalapurkin kannessa.!!hahhahahahahahahaaaaahaah
- autoko?
mitsua kirjoitti:
Väitä vielä se että sun joku Mitsu on paremmin ruostesuojattu kuin esim. Volvo, Audi, tai VW. Em. autoja näkee kyseisen ikäisinä liikenteessä päivittäin.. Muttei noita sun Mitsujas niinkään- koska ne ovat jo Rainbow tonnikalapurkin kannessa.!!hahhahahahahahahaaaaahaah
Ehkä johtuu siitä et näe kun runkkaat, toisen vetäessä sua hanuriis!
Ja RAHA, mitsu kunn sattuu maksamaa = LAATU. Kaikilla kun ei ole varaa ajaa mitsuu...
Ja Audit,, heh... Ei ole natsiverta että saksan mossella ajaisin.. maksaisin paskasta.. kun ei ole peltoakaa - lettas...
autoko? kirjoitti:
Ehkä johtuu siitä et näe kun runkkaat, toisen vetäessä sua hanuriis!
Ja RAHA, mitsu kunn sattuu maksamaa = LAATU. Kaikilla kun ei ole varaa ajaa mitsuu...
Ja Audit,, heh... Ei ole natsiverta että saksan mossella ajaisin.. maksaisin paskasta.. kun ei ole peltoakaaSeksuaalisten ongelmiesi kanssa käänny muun sivuston puoleen,,,byähääää ja se Mitsu mätänee.... hahah
- säätäjä47
...siihen galluus vanha kännykkä piiloon ja laturin piuhat akkuun. Liittymä maksaa euron pari per kk. Kun ens kerran viedään
niin rikosilmotus riittää ja poliisit paikantaa sen kännyn eli auton 300 metrin tarkkuudella.
Helppo mennä hakeen pois. - Urpå
Että mekin kerran "nussittiin" mun nahkatakki Tallinnas Venäjän vallan aikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875