Asennot yhden yöt suhteessa?

Miu

Mikä on ollut yleisin asento yhden yön seksisuhteessasi?

31

13399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tarvitse katsoa

      lehmää silmiin.....

      • Joutuu kumminkin

        haistelemaan pesemätöntä...


      • samaa mieltä

        takaapäin on paras näin naisen näkökulmasta niin ei tarvitse katsoa kun sika röhkii ja panee.


      • ei.tarvitse.katsoa
        Joutuu kumminkin kirjoitti:

        haistelemaan pesemätöntä...

        Lehmä työnsi sarvensa siittimeeni, ei onnistunut

        ei halunnut hiasevaa prinssinakkiani ees katsoa.


    • nopein..

      tapa on ollut kintut levälleen ja takaa päin sisään...mulla tosin on käytössä asuntovaunu, joten halutessa pystyy jyystämään missä asennossa tahansa, mutta se takaa päin on hyvä ja nopea,,,ja todellakin,,,välillä nämä yhden illan juustot on sellaisia ettei niiden naamaa välttämättä halua niin kovin läheltä katsoakaan....

      • teiltä

        kaikilta, että miksi harrastatte noita yhden illan juttuja? ei nimittäin kuulosta puheittenne perusteella mitenkään houkuttelevalta:D


      • tyhjentää..
        teiltä kirjoitti:

        kaikilta, että miksi harrastatte noita yhden illan juttuja? ei nimittäin kuulosta puheittenne perusteella mitenkään houkuttelevalta:D

        ..lasti pilluun kuin omaan käteen,,,ei siinä mitään sen kummempaa ole....


    • defrgt

      69 tai 68

    • satumainen onni

      ratsastus.

      jos tuntematon nainen lämpenee niin että lähtee mukaan lyhyellä tuntemisella, niin hän on puutteessa.

      tästä johtuen esileikkien aikana nainen kypsyy helposti ja ottaa ohjat miehestä tunteakseen itsensä vahvemmaksi.

      toinen vaihtoehto on takaapäin mutta tässäkin tapauksessa nainen tekee aloitteen ja käy itse kontilleen vinkiksi.

      harvemmassa sellaiset naiset jotka ei leimahda liekkiin ja et niitä pääsis ite panemaan tai ohjailemaan. sellaiset ei suostu pikkukivaan ollenkaan...

    • satumainenonni.ap

      Yleisin asento on, että vetelen käteeni naisen silmien edessä. Riippuen, mitä telkusta tulee juuri silloin.

    • tääonseyleisin

      Perinteinen lähetyssaarnaaja: nainen strap-onilla tunkee jättidildoa anukseeni hullunkiilto silmissään....samalla kun minä nipistelen ja väännän sen nännejä.

    • kjökllk

      Nainen päällä

    • Kauniskuva

      Roikutaan ensin verhoissa ja sitten yhdellä kädellä kattokruunussa.

    • yksikaksikolme8

      Kyllä se taitaa perinteinen olla ja siitä eri versioita, naiset antaa kyllä mielään takaapäinkin taitaa aika tasoissa olla.

    • ainanautinto

      Kiihottavinta on katsoa naista perse pystyssä ja siitä sitten lykkimään ja mennään loppuun asti.

    • Mä oon joko alla tai päällä tai sitten oon kontallani. Ja joitakin variaatioita niistä asennoista. Ei sitä yy-jutuissa ehdi alkaa säätää jotain erikoisempia seksiasentoja. Enin aika menee siihen että mä oon pantavana ja koetan itse ottaa siitä niin paljon irti kuin mä kykenen. ;)

    • PaljaallaParraim

      Perus edestä ja sitten takaa lujaa.
      Yleensä laukeemisen jälkeen työnnyn vielä sisään takaisin.

    • marisha77

      Olen päällä ja saan siinä parhaiten. Mies pyytää yleensä hidastamaan, ettei irtoa liian aikaisin.

    • Last12

      Känniseksi ihan pyllystä...Jos on lyhytaikainen tuttavuus niin haluan laadukasta seksiä ja sitä olen saanut..monta tuntia putkeen..

    • Minä alla tai kontallaan. Toisinaan myös ratsastan.

      Yleensä alkuun mies tulee mun päälle ja pussaillaan ennenkuin mä avaan reiteni että hän pääsee työntyy minuun yleensä mun ohjaamana. Jonkin ajan nainnin jälkeen jos hän haluaa niin käännyn kontalleni, että hän pääsee hoitaa homman loppuun. Toisella kerralla oon selällään miehen alla ja vedän käsillä jalkojani enemmän olkapäitäni kohti. Mies tavallisesti nojaa käsillään rintoihini ja puristelee nitä samalla kun hoitaa homman uudestaan loppuun.

      Aamulla mä yleensä annan miehelle vielä suuseksiä ja lopun hoidan lopun ratsastaen. Toisinaan mies hieman toppuuttelee, jos ratsastan liian nopeaan ja hän koettaa pitkittää omaa nautintoaan.

    • Per-kel
    • Hotrod12

      Annan kunnon suipparit ja sitten kiihkeetä naintia monta tuntii..nuoren kollin kanssa..Ei vanhoilta kääkiltä mitään kiihkeetä seksii saa..enkä vanhan muumion munia lutkuta!!

    • Se vähän riippuu siitä, millainen mies on sattunut mukaan tulemaan. Yleensä se mies on ollut sellainen vahvaluonteinen, joka on sänkyynpäästyään tiennyt mitä hän haluaa ja minä olen kyllä auliisti ollut valmis sitä hänelle antamaan. Eli monesti ollaan menty aina sen miehen asentovalinnoilla. Monesti olen tarjonnut suuseksiä miehen seistessä ja minun ollessa polvillani hänen edessään. Menemään sitten kontalleen jalat aika levällään ja antaa hänen panna minua takaapäin.
      Tai sitten kyykkyyn hänen päälleen ratsastamaan jalat aika levällään ja tarjota näkökenttää kun olen hoidellut aktin loppuun asti. Tai on laittanut minut menemään takaisin kontalleni jalat yhdessä ja pilluni sijasta työntynyt pyllyyni ja hoidellut itse homman laukeamisensa asti. Onhan näitä ollut.

      Mutta mitään yksittäistä samaa ei ole koskaan ollut tarjolla. Joka miehellä on ollut joku oma visio nainnista. Yleensä saan itsekin silloin helpommin, kuin että niin, että mentäisiin vain minun omilla visioilla. Jos en nyt ole saanut ensimmäisella panokerralla, niin monesti uusinnalla kuitenkin. Jos ei muuten niin avittamalla itse sormin.

    • Suippa1

      Roolileikeistä tykkään. Tahdon testata kaikki mahdolliset asennot ja villipeto pääsee mussa valloilleen,yleensä nuoret miehet haluaa uusinnan. Kunnon suipparit ja itsekkin haluan nuolentaa.

    • Rsoata

      1. Lähetyssaarnaaja
      2. Ratsastus
      3. Takaapäin kontallaan
      4. Takaapäin seisaltaan
      5. Lusikka

    • Kakkossmiess

      Yleensä tulee monia asentoja kokeiltua, koska mulla yleensä laukeaminen kestä. Eka asento on lähes aina lähetyssaarnaaja, koska se on jotenkin luonnollinen suudellessa.

      Ratsastamiseen mennään useimmiten, jos nainen on aktiivinen. Ratsastus on kiva, jos nainen on timmi ja litteävatsainen. Ratsastaessa pystyy myös helposti sormettamaan takapuolta.

      Takaapäin on myös ihan perussettiä. Takaapäin siten, että nainen makaa on kiva myös siksi, että siinä pystyy sormettamaan paremmin naisen klitorista samalla kun lykkii menemään.

    • Harvemmin kukaan on antanu mun päättää sitä, vaan yleensä niissä asennoissa oon saanu antaa mis miehet on mua halunnu naida.

    • Brottum

      Itselläni aina sama kaava: lähetyssaarnaaja-ratsastus-doggy. Lähetyssaarnaaja on mielestäni luonnollinen alkuun, kun voi suudella, syleillä jne. ja siinä asennossa yleensä ollaan aluksi. Tämän jälkeen ratsastus, nainen voi ottaa ohjat ja pystyy koskettamaan klitorista ja rintoja, edelleen voi syleillä ja suudella ja lisäksi ainakin itse kestän tässä asennossa pisimpään. Lopuksi doggy, joka onkin sitten puhdasta naimista. Luulen että moni tyttö olettaa, että seksi päättyy doggystyleen ja itse ainakin toivon tätä. Kerran kesken ratsastuksen tyttö halusi juoda vettä ja kysyi, pitäisikö vain nukkua. Sanoin että voitaisiinko jatkaa vielä vähän, johon tyttö vastasi, että haluatko vielä takaapäin, kävi kontalleen ja hoidin hommat loppuun.

    • terttuvm49

      itse annan ensin suihinottoa, siitä tietää kalun kestävyyden ja kiihkon, tapauksesta riippuen sitten missionaari tai doggy ja hyvälle panolla rinotojen väliin laukeaminen

      • KeittiöMesu

        Koska nykyään vain miestenvälistä, niin käytännössä lähes aina takaapäin, flip-flop, eli vuorotellen. Ja milloin mitenkin.


    • Anonyymi

      otan ensin poskeen ja sitten avaan anukseni upealle karvaiselle karjulle, se lykkii aikansa ja minä heitän lastit sitten naamalle/vatsalle/rinnoille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe