leuanaluksen rasvaimu kun aikaa on kulunut

asiaa harkitseva

Hei!

Hienoa, että monet ystävällisesti ovat kertoneet kokemuksiaan rasvaimusta tällä palstalla. Minua kiinnostaisi aivan erityisesti kuulla lisää leuanalusrasvaimujen lopputuloksesta pitemmällä tähtäimellä (yli 6 kk rasvaimusta)
- roikkuuko?
- onko epätasaisuutta?
- onko painonvaihtelu (s.o. lihominen) aiheuttanut epäsuotuisaa/omituista muutosta
- mikä on yleisfiilis, kannattiko?

Ja sitten yksi kysymys: kenen arvelette olevan Suomen kokenein rasvaimujen tekijä? Sehän ei välttämättä ole professoritason henkilö vaan voi olla nuorikin kaveri joka on erikoistunut tähän toimenpiteeseen ja jolla on hyvä asiakaskunta vaikkapa hyvän hinta/laatusuhteen ansiosta.

Kiitos vastauksista!

2

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt

Itse kävin Tallinnan puoskarilla ja kaulassa epätasaisuutta toisella puolella. Ehkä vähän löysää nahkaa jäi, vaikka pidin niitä kamalia siteitä sovitun ajan. Ruma arpi leuan alla ja kaulalla oli n. 1kk ajan arkuutta ja tunnottomuutta toimenpiteen jälkeen. Nyt palautunut ennalleen. Olin todella pettynyt, enkä enää menisi ainakaan Tallinnaan, ehkä Suomessa tehdään parempaa jälkeä?

• jhjhjhjj

Rasvaimun jälkeen jää aina löysää nahkaa. Poistetusta määrästä ja omasta biologiasta johtuen kestää enemmän tai vähemmän sen venyneen ihon palautuminen ennen lihoamisen aikaan. Siteet eivät sitä nahkaa palauta, jos iho on jo vuosien kuluessa venähtänyt liikaa. Itse olen tämän mieltänyt ja kun suunnittelen parhaillaan vatsan alueen rasvan poistoa, TIEDÄN ettei alavatsaani saada kauniiksi vain rasvaimulla. Sieltä joudutaan ottamaan myös siivu venynyttä ihoa pois.

Kaikista rasvaimutoimenpiteistä jää aina arpi. Eihän sitä rasvaa saa mitenkään muuten pois. Jos arpi parani kuukaudessa, se tapahtui nopeasti. Samalla tekniikalla rasvaimut tehdään suomessakin. Lääkärin ammattitaito vaikuttaa lähinnä tuloksen tasaisuuteen. Mutta taitavaltakin lääkäriltä voi jäädä epätasaisuutta aluksi, joka tasaantuu vasta useiden kuukausien kuluessa. Eiköhän Tallinnastakin löydy parempia ja huonompia lääkäreitä. Halvinta ei kannata hakea, koska silloin voi olla vaara että joutuu "harjoittelevan" lääkärin potilaaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1374
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1178
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      884
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      776
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      55
      758
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      101
      731
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60