Ostin lapselle kyseisen soittimen mutta nyt se on totaalisesti jumissa.En saa siitä muuta toimintoa kun Microphone toiminnon.Sain kyllä sinne kopioitua musiikkia mut en saa soitettua niitä kun laite ei reagoi mihinkään napin painallukseen muuta kuin äänitykseen.Auttakaa nyt ihmeessä joku kellä on kyseinen soitin.KIITOS!
Creative Zen V
7
2420
Vastaukset
- pitäisi löytyä
pienen pieni reikä, jossa lukee "Reset". Tökkää sinne jollakin sopivalla, oikaistu klemmari on hyvä, tai varovasti neulalla. Soitin buuttaa eli käynnistyy uudelleen.
- edelleen jumissa
Ei auttanut vaikka painoin resettiä.Sama homma jatkuu...
- kuluttaa
edelleen jumissa kirjoitti:
Ei auttanut vaikka painoin resettiä.Sama homma jatkuu...
Kokeile kuluttaa soittimen akku ihan tyhjäksi pitämällä sitä niin kauon päällä että se sammuu ja sitten koita vielä käynnistää uudestaan. Jos soitin ei käynnisty enään uudestaa. Lataa akku ihan täyteen ja kokeile toimiiko. Auttoi ainakin minulla.
- ei auttanut
kuluttaa kirjoitti:
Kokeile kuluttaa soittimen akku ihan tyhjäksi pitämällä sitä niin kauon päällä että se sammuu ja sitten koita vielä käynnistää uudestaan. Jos soitin ei käynnisty enään uudestaa. Lataa akku ihan täyteen ja kokeile toimiiko. Auttoi ainakin minulla.
sama vika edelleen...
- Täälläkin..
ei auttanut kirjoitti:
sama vika edelleen...
Siis mulla sama vikia ihan perus ZEN :illä.. Kesken videon katselun laitteesta meni kuva mustaksi ja ääni pois.. Päällä tuntuu vaan olevan eikä mene kiinni.
- Moiakka
Täälläkin.. kirjoitti:
Siis mulla sama vikia ihan perus ZEN :illä.. Kesken videon katselun laitteesta meni kuva mustaksi ja ääni pois.. Päällä tuntuu vaan olevan eikä mene kiinni.
Reset nappi pohjaan vaikka klemmarilla ja sitten laite päälle
- cc
Moiakka kirjoitti:
Reset nappi pohjaan vaikka klemmarilla ja sitten laite päälle
kiitos ku muistutit mua tost resetist mul oli sillee jumis et teloikitu eikä lähteny pois siitä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584