Ostin lapselle kyseisen soittimen mutta nyt se on totaalisesti jumissa.En saa siitä muuta toimintoa kun Microphone toiminnon.Sain kyllä sinne kopioitua musiikkia mut en saa soitettua niitä kun laite ei reagoi mihinkään napin painallukseen muuta kuin äänitykseen.Auttakaa nyt ihmeessä joku kellä on kyseinen soitin.KIITOS!
Creative Zen V
7
2351
Vastaukset
- pitäisi löytyä
pienen pieni reikä, jossa lukee "Reset". Tökkää sinne jollakin sopivalla, oikaistu klemmari on hyvä, tai varovasti neulalla. Soitin buuttaa eli käynnistyy uudelleen.
- edelleen jumissa
Ei auttanut vaikka painoin resettiä.Sama homma jatkuu...
- kuluttaa
edelleen jumissa kirjoitti:
Ei auttanut vaikka painoin resettiä.Sama homma jatkuu...
Kokeile kuluttaa soittimen akku ihan tyhjäksi pitämällä sitä niin kauon päällä että se sammuu ja sitten koita vielä käynnistää uudestaan. Jos soitin ei käynnisty enään uudestaa. Lataa akku ihan täyteen ja kokeile toimiiko. Auttoi ainakin minulla.
- ei auttanut
kuluttaa kirjoitti:
Kokeile kuluttaa soittimen akku ihan tyhjäksi pitämällä sitä niin kauon päällä että se sammuu ja sitten koita vielä käynnistää uudestaan. Jos soitin ei käynnisty enään uudestaa. Lataa akku ihan täyteen ja kokeile toimiiko. Auttoi ainakin minulla.
sama vika edelleen...
- Täälläkin..
ei auttanut kirjoitti:
sama vika edelleen...
Siis mulla sama vikia ihan perus ZEN :illä.. Kesken videon katselun laitteesta meni kuva mustaksi ja ääni pois.. Päällä tuntuu vaan olevan eikä mene kiinni.
- Moiakka
Täälläkin.. kirjoitti:
Siis mulla sama vikia ihan perus ZEN :illä.. Kesken videon katselun laitteesta meni kuva mustaksi ja ääni pois.. Päällä tuntuu vaan olevan eikä mene kiinni.
Reset nappi pohjaan vaikka klemmarilla ja sitten laite päälle
- cc
Moiakka kirjoitti:
Reset nappi pohjaan vaikka klemmarilla ja sitten laite päälle
kiitos ku muistutit mua tost resetist mul oli sillee jumis et teloikitu eikä lähteny pois siitä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778