Duria Sadyr on ollut olemassa nyt runsaat 6 kuukautta ja EP:n mahdollisuus tarjoutui yllättävän nopeasti ja sen on määrä ilmestyä keväällä, en nyt sen tarkemmin vielä osaa sanoa. Tällä hetkellä itse hoidan kaikki soittimet ja laulun, toki musiikkiterapeutti muutamalla mukana ja pari vierailevaa tyyppiäkin ollut. Muita jäseniä toki etsiskelen bändiin, jotta keikkailu olisi mahdollista. Levytys kyllä onnistuu yksinkin, mutta ei se ehkä ole niin kivaa. Osaan tehdä erilaisia lyriikoita, tosin aika synkistä aiheista, hyvin metallille ominaista. Välillä saattaa iskeä rock/blues fiilis. Judas Priest mm on suuri vaikuttaja, toki kymmenet muutkin bändit. Musiikissani on parantamisen varaa, mutta jo nyt olen saanut mukavasti faneja. Jos musani yhtään nappaa, tervetuloa mukaan vain.
Duria Sadyr's gonna rip your head off!!!
Duria Sadyr's gonna rip your head off!!!
5
1469
Vastaukset
- Juciferius_83
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000000448&posting=22000000030520923
Tuo keskustelu tekemästäni Judas Priestin breaking the lawsta luettavissa tuolla ja myös linkki youtubeen, jossa biisi on ja minun musisointiani voi nähdä... - yrarayrar
täytyy kyllä sanoa että hiljaiseksi vetää. en ole IKINÄ törmännyt vielä mihinkään näin hienoon bändiin. tämä on kieltämättä todella uniikkia.
- corpsemayhemous
Kowaa musaa.
Pää tosiaan irtosi kun kuuntelin Duria Sadyriä.
Apua soittakaa ambulanssi! :DDDD - turilas satyr
My head is ripped off now. Voi kiitos tästä musikaalisesta nautinnosta.
"AAAR, AAAR, AAAR!" Onpas hienoa raakkunaa tuossa Rip your head offin alussa. Tota lisää! HELL YEAH! - dasdas
no nyt on kunnon musaa, ai perkele! lastfmssä joku hyypiö tuli mulle mainostaa (sinä?) niin löysin tän jo aiemmin ja kovassa kuuntelussa on ollu.
pistetään ny linkkikin kun sulta se jäi:
http://www.mikseri.net/artists/?id=68051
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091866
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631214
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1271089The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall218891- 151839
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748