22 v. mies ja 16 v. tyttö

???

Naiset.

Kun olitte 16 v tai about samanikäisiä harrastitteko ikinä seksiä esim. yli 22 v miehen kanssa?

Tuntuiko se hyvältä ja oikealta, haluaisitteko että sitä ei olisi ikinä tapahtunutkaan näin jälkeenpäin ajatellen.

Miltä se tuntui, miksi teitte sen?
Pelkän seksin takia?

Onko siinä jotain vikaa jos esim. 22 v jätkä harrastaa seksiä 16 vuotiaan tytön kanssa, joka myös tätä haluaa?

Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä esim. tai tytöstä tai tilanteesta?

9

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikä kaduta

      Mun eka varsinainen poikaystävä oli 24-vuotias, aloimme seurustella kun oli itse 17 v. Mukava tyyppi, ja seksin harrastamisessa oli se hyvä puoli, että hänellä oli siitä jo kokemusta. Ei mennyt säheltämiseksi :)

      En mä sitä mitenkään erikoisena pitänyt, ja olen itse asiassa aika iloinen siitä, että esim. seksin aloittaminen sujui aika tavalla lempeästi.

    • kokemuksella

      "Kun olitte 16 v tai about samanikäisiä harrastitteko ikinä seksiä esim. yli 22 v miehen kanssa?"
      - Kyllä. Kun olin 16-vuotias, poikaystäväni oli 25-vuotias.

      "Tuntuiko se hyvältä ja oikealta, haluaisitteko että sitä ei olisi ikinä tapahtunutkaan näin jälkeenpäin ajatellen."
      - Se tuntui erittäin hyvältä ja oikealta enkä missään nimessä toivo, etteikö sitä olisi tapahtunut.

      "Miltä se tuntui, miksi teitte sen?
      Pelkän seksin takia?"
      - Ensimmäisillä kerroilla tietysti jännitti ja oli vähän tietämätön olo, mutta joka ikinen kerta tuntui hyvältä. Hän oli hyvin huomaavainen. Se tapahtui hänen asunnollaan. Ja niin, "pelkän seksin takia"? No ei me sitä tiskien pesemiseksikään harrastettu, mutta olimme suhteessa.

      "Onko siinä jotain vikaa jos esim. 22 v jätkä harrastaa seksiä 16 vuotiaan tytön kanssa, joka myös tätä haluaa?"
      - Ikien puolesta asiassa ei ole mitään vikaa. Tulee vain varmistaa, että 16-vuotias vaikuttaa kypsältä tekemään sellaisen ratkaisun sekä keskustella siitä onko tapahtumalla yhteiset tavoitteet ja toivotut seuraukset, eli kuvitteleeko toinen elinikäistä liittoa ja toinen kertapanoa. 16-vuotiaalla ei ole resursseja suojella itseään kusettajilta, joten on aika alhaista olla olematta hänen kanssaan avoin.

      "Mitä mieltä olette tällaisesta miehestä esim. tai tytöstä tai tilanteesta?"
      - Omalta kohdaltani olen sitä mieltä että tuo mies on nykyään aviomieheni ja ollut aina ainoa seksikumppanini, itsestäni olen sitä mieltä että olen pirun onnekas kun näin kävi. Muista en voi olla mitään mieltä vain sen perusteella että he ovat tietyn ikäisiä.

      Jos se on molemmille oikea ratkaisu, niin go for it, mutta ei ennen kuin molemmat tietävät mitä ovat tekemässä ja mihin sillä pyrkivät. Eli kyllä, joudut "keskustelemaan" etukäteen, ollaksesi reilu :)

    • eytyu i

      Seksi pelkän seksin vuoksi ei mielestäni ole erityisen hyvä asia niin 40-vuotiaille kuin 16-vuotiaillekaan, mutta SUHTEESSA ollessa ei millään ikäeroilla ole väliä. 22 ja 16 on kuitenkin aika pieni ikäero.

      En ole harrastanut ikinä seksiä mikä on mielestäni ihan hyvä asia, mutta olen ollut ihastunut paljonkin vanhempiin miehiin. Erityisesti 11-vuotiaana olin kiinnostunut aikuisista miehistä.

      Rakkaus ei katso ikää =) Ei kukaan voi tuomita suhdetta pelkän vähennyslaskun tuloksen takia, vaan kyllä täytyy olla tietämystä suhteen luonteesta noin muuten. Jollekin parille 22/16-suhde on hyväksikäyttöä, joku toinen samanikäinen pari on täysin onnellinen yhdessä.

      Ja se on myös jokaisen parin välinen henkilökohtainen asia, mitä seksuaalisia asioita tekee yhdessä.

      • ai lav juu

        Et ole koskaan harrastanut seksiä? Tänä seksikeskeisenä päivänä se on hatunnoston arvoinen asia. Seksi on liian hyvä juttu tuhlattavaksi satunnaiseen paneskeluun tuntemattomien kanssa.

        *respect*


    • Työntö-Lasse

      teinipillun kiimaa. Lääke kiimaan on vanhempi ja kokenut PANOMIES!

      • De Valery

        16-vuotias kloppi ei osaa tyydyttää 16-vuotiasta tytsyä..


    • vastaapi

      Jos miettisin seksin harrastamista 16-vuotiaan miehenalun kanssa, toteaisin oitis, ei kiitos!

      16v ja 22v ovat henkisesti aivan eri vaiheissa. Olisi mielestäni törkeää sinulta harrastaa jonkun 16vee likan kanssa seksiä. Olisit silmissäni hyväksikäyttäjä. Jos haluat seksiä nuoremman kanssa, tytön pitää olla ainakin täysi-ikäinen!

      Ja kun ajattelee 22v miestä ja 16v likkaa, niin veikkaanpa että tuossa vaiheessa seurustelusuhdekaan ei ottaisi tuulta purjeisiin. Toinen on juuri päässyt peruskoulusta ja toisella on ollut useampi vuosi välissä opiskelua/ työelämässä olemista.

      Ei kuulosta hyvältä. Unohda koko likka.

    • Anonyymi

      Jos oot kyseinen mies ja jätit tyttöystäväs tän takia niin olisit nyt saatana miettiny pidemmälle, kusipäisesti teet jos jonkun mielipiteen takia tytön jätit joka oikeesti susta välitti.

    • Anonyymi

      "Onko siinä jotain vikaa jos esim. 22 v jätkä harrastaa seksiä 16 vuotiaan tytön kanssa, joka myös tätä haluaa?"

      Ei ole. Jätkälle on syytä olla kateellinen, tyttöä taas kehua hyvästä toiminnasta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe