Kun täällä ei ollu progelle oma palstaa niin laitoin nyt tänne. ja nyt sen tonttukin sitten tietää. jonka leipoi äiti.
no mutta siis onks progemiähii jotka tykkää progesta? eilen oli 2112 päivä, asiasta tietävät hoksaa mutta juntit on hiljaa
proge, rush, jethro tull
3
571
Vastaukset
- Tulli Tull Customs
progressiivisen (rockin) palstaa... jopas nyt. Olen kuuntelija, poikkeava. Nimittäin Tullin kohdalla ne albumit, joita Tull-fanit väheksyvät, ovat minun makuuni: A, Under Wraps, Broadsword & the Beast.
A on 80-lukua synkimmillään, sisältäen kuivakkaa musiikkihuumoria siroteltuna. Under Wraps taas on humoristisempi vakooja/propagandaradio/takaa-ajo/avaruuslentoteemoineen. Jälkikäteen ajateltuna ajankohtaansa todella osuva -- 1984: NL:n muutokset, lopulta hajoaminen; kylmän sodan loppuminen... oho onpa filosofista.
B&B on...en osaa sanoa, hieno. Yhdistää syntikkapopin ja tullistisen progressiivisen folkin sävelissä ja sanoituksissa (silkkaa runoutta paikoin, Clasp ja Pussy Willow).
Rushia en tunne ja 2112 tuo mieleen dynaamisen RAM-muistin 80-luvun alusta. valitan junttiuttani.- guapo-57
ei ole oikeastaan progea,vaan enimmäkseen rokkia,jossa vaikutteita sieltä js täältä.omat suosikkini mm. burstin`out ja kaikki muut
- 1001001
guapo-57 kirjoitti:
ei ole oikeastaan progea,vaan enimmäkseen rokkia,jossa vaikutteita sieltä js täältä.omat suosikkini mm. burstin`out ja kaikki muut
Attention all planets of the solar federation
We have assumed control
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029