Saako kaverin äitiä haluta?

Mietin varmaan aina

Mitä mieltä te ootte. Saako kaverin äitiä haluta, tai paremminkin että saako sen kanssa harrastaa seksiä?

Vuosia sitten oltiin matkalla, minä, kaveri ja sen äiti. No, se nainen on tosi himottava pakkaus, ja teki mieli päästä lähemmäs sitä jatkuvasti. Tehtiin kaikenlaista yhdessä, ja yks ilta se tuli mun huoneeseen kysyyn ihan suoraan, että 'haluisitko sä rakastella'? Mä vaan olin ihan paniikissa, ja aattelin ettei niin voi kaverin äidin kanssa tehdä, vaikka halutti ihan mielettömästi.

Ehkä mä olin liian nuori silloin. Nyt oon aatellu sitä naista vaikka kuinka kauan, vaikkei se ehkä enää mulle haluis antaa.

Kertokaa mielipiteitä? Erityisesti kiinnostais tietää jonkun vanhemman daamin ajatukset tästä.

44

25719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä ettei

      Mikä ettei, tapaatko sitä vielä, että voit tarkistella, millä silmällä se sua katselee. Ehkei sillä silloin ollut ketään ja nyt on. Tai jotain.

      • mietin vieläkin

        Siis se nainen oli silloin naimisissakin. Aattelin sitäkin, että mitä jos sen mies saa tietää ja tolleen.

        Mä olin jotain 15 silloin, se oli jotain 35, että sellasta.


    • kokenut nainen

      Kyllä saa haluta.Pitää vaan olla varma,että se haluaminen on molemminpuolista.
      On myöskin ihan viisasta olla ihan hissukseen asiasta,jos sellaista tapahtuu.

      Ihmisen seksuaalinen vetovoima kun ei katsos katso ikää ja numeroita.Toisissa ihmisissä on vaan mielettömästi sitä maagista vetovoimaa,eroottisuutta.

      Vaikka olen kokenut,en silti ole mitenkään huippurohkea ja ala ensimmäisenä ehdottelemaan.Nautin siitä että asiat vaan kehittyy itsekseen,liikaa ei kannata alkaa säätämään.

      Katseesta sen huomaa.Pitkät,hiljaiset katseet.Ja kannattaa miettiä haluaako todella?Kun kysyntä ja tarjonta kohtaa,on lopputuloksena suuri nautinto.

      • puuhajukka

        "Ihmisen seksuaalinen vetovoima kun ei katsos katso ikää ja numeroita.Toisissa ihmisissä on vaan mielettömästi sitä maagista vetovoimaa,eroottisuutta."

        Taidat puhua omasta itsestäsi? Miten sä teet sen? Miten sä saat nuoret pojat kiihottumaan susta? Seisoskeletko poikien edessä tisuliinit ja paljaana pikkuhousut märkänä? Oletko blondi?


      • kokenut nainen
        puuhajukka kirjoitti:

        "Ihmisen seksuaalinen vetovoima kun ei katsos katso ikää ja numeroita.Toisissa ihmisissä on vaan mielettömästi sitä maagista vetovoimaa,eroottisuutta."

        Taidat puhua omasta itsestäsi? Miten sä teet sen? Miten sä saat nuoret pojat kiihottumaan susta? Seisoskeletko poikien edessä tisuliinit ja paljaana pikkuhousut märkänä? Oletko blondi?

        Jos haluat välttämättä tietää,ensinnäkin olet hirveän lapsellinen ja katkeran oloinen.
        Itseasiassa en tee mitään.Minä vaan satun olemaan paikalla oikeassa paikassa,oikeaan aikaan.

        Huolehdin ulkonäöstäni paljon.Kun lähden ovesta ulos,olen miettiny olemustani monta tuntia.Osaan välttää ylilyöntejä,en saa tyylipoliisilta sakkoja.

        En näyttele paljasta pintaa,vaikka minulla olis mitä näyttää.Päin vastoin,en riisu takkia,jos ei ole ihan pakko.Vedä huomion vartalostani silmiini ja hiuksiini.Ja se tuottaa tulosta,niin miehet kuin naisetkin ihmettelevät silmiäni.

        Hiukset ovat hyvän kampaajan käsialaa,niissä on hyvä leikkaus ja väri.Kaikki kysyy kenellä käyt,hän on saanut monta uutta asiakasta...Ja kamoon,en ole blondi.Punainen sen olla pitää...

        Huomiota saavat myöskin kengät ja saappaani.Kesällä käytän korkeita sandaaleita ja capreja,jolloin huomio menee kenkiin.Talvella sama juttu,pidän aina korkeita piikkareita.Minulla on mustia,pinkkejä,turkooseja saappaita,toinen toistaan hurjempia.Niistäkin riittää puheenaihetta.

        Kysellään:kuinka monet saapaat sinulla oikein on,onko taas uudet saappaat,miten pysyt pystyssä noiden kanssa,kuinka pitkä olet ilman noita korkoja(todella lyhyt olen),onko sinulla yhtään paria tavallisia kenkiä?

        En ota alkoholia baarissa,en musiikkifestareilla.Käyttäydyn hyvin tyynesti,olen jopa arka ja vaisu.Todellakaan en tyrkytä itseäni.

        Jos olen kaverin/kavereiden kanssa,olen poikkeuksetta se hiljainen tyyppi.En tiedä miksi nuoret kiinnostuvat,ehkä olen vaan jollain tavalla eroottinen.Ainut mitä kylläkin teen,on pitkä,toistuva katsekontakti.Sillä pääsee pitkälle.

        Parhain puoleni on kuitenkin keskustelutaito.Osaan johdatella jutut pois itsestäni,haluan pysyä mystisenä.Tykkään tehdä ruokaa ja syödä miehen kanssa mielellään.Vaikka sitten paistettuja perunoita, jos muuta ei ole käsillä.Eniten inhoan yksinään syömistä.

        Alankin tässä tekemään maksalaatikkoa,porkkanalaatikkoa,porsaan sisä ja ulkofilettä.Lapseni ovat isän luona,joka toinen vuosi se menee niin.Mikään ei ole kamalampaa kuin joulu ilman omia lapsia.Joulu on lasten juhla.

        Hyvää joulua kaikille,te jotka olette lastenne kanssa,muistakaa niitä äitejä ja isiä,jotka eivät näen lastensa riemua tänä jouluna.Meitä on paljon.


      • puuhajukka
        kokenut nainen kirjoitti:

        Jos haluat välttämättä tietää,ensinnäkin olet hirveän lapsellinen ja katkeran oloinen.
        Itseasiassa en tee mitään.Minä vaan satun olemaan paikalla oikeassa paikassa,oikeaan aikaan.

        Huolehdin ulkonäöstäni paljon.Kun lähden ovesta ulos,olen miettiny olemustani monta tuntia.Osaan välttää ylilyöntejä,en saa tyylipoliisilta sakkoja.

        En näyttele paljasta pintaa,vaikka minulla olis mitä näyttää.Päin vastoin,en riisu takkia,jos ei ole ihan pakko.Vedä huomion vartalostani silmiini ja hiuksiini.Ja se tuottaa tulosta,niin miehet kuin naisetkin ihmettelevät silmiäni.

        Hiukset ovat hyvän kampaajan käsialaa,niissä on hyvä leikkaus ja väri.Kaikki kysyy kenellä käyt,hän on saanut monta uutta asiakasta...Ja kamoon,en ole blondi.Punainen sen olla pitää...

        Huomiota saavat myöskin kengät ja saappaani.Kesällä käytän korkeita sandaaleita ja capreja,jolloin huomio menee kenkiin.Talvella sama juttu,pidän aina korkeita piikkareita.Minulla on mustia,pinkkejä,turkooseja saappaita,toinen toistaan hurjempia.Niistäkin riittää puheenaihetta.

        Kysellään:kuinka monet saapaat sinulla oikein on,onko taas uudet saappaat,miten pysyt pystyssä noiden kanssa,kuinka pitkä olet ilman noita korkoja(todella lyhyt olen),onko sinulla yhtään paria tavallisia kenkiä?

        En ota alkoholia baarissa,en musiikkifestareilla.Käyttäydyn hyvin tyynesti,olen jopa arka ja vaisu.Todellakaan en tyrkytä itseäni.

        Jos olen kaverin/kavereiden kanssa,olen poikkeuksetta se hiljainen tyyppi.En tiedä miksi nuoret kiinnostuvat,ehkä olen vaan jollain tavalla eroottinen.Ainut mitä kylläkin teen,on pitkä,toistuva katsekontakti.Sillä pääsee pitkälle.

        Parhain puoleni on kuitenkin keskustelutaito.Osaan johdatella jutut pois itsestäni,haluan pysyä mystisenä.Tykkään tehdä ruokaa ja syödä miehen kanssa mielellään.Vaikka sitten paistettuja perunoita, jos muuta ei ole käsillä.Eniten inhoan yksinään syömistä.

        Alankin tässä tekemään maksalaatikkoa,porkkanalaatikkoa,porsaan sisä ja ulkofilettä.Lapseni ovat isän luona,joka toinen vuosi se menee niin.Mikään ei ole kamalampaa kuin joulu ilman omia lapsia.Joulu on lasten juhla.

        Hyvää joulua kaikille,te jotka olette lastenne kanssa,muistakaa niitä äitejä ja isiä,jotka eivät näen lastensa riemua tänä jouluna.Meitä on paljon.

        En mä nyt halua riidellä sun kaa, kun joulu on käsillä, mutta varmasti jatketaan joulun jälkeen, koska en ymmärrä naista, jonka elämä pyörii seksin ympärillä.

        Kaikesta huolimatta haluan toivottaa SINULLE, kokenut nainen, OIKEIN HYVÄÄ JOULUA!

        Puuhajukka


      • kokenut nainen
        puuhajukka kirjoitti:

        En mä nyt halua riidellä sun kaa, kun joulu on käsillä, mutta varmasti jatketaan joulun jälkeen, koska en ymmärrä naista, jonka elämä pyörii seksin ympärillä.

        Kaikesta huolimatta haluan toivottaa SINULLE, kokenut nainen, OIKEIN HYVÄÄ JOULUA!

        Puuhajukka

        Samoin,rauhallista joulua sinullekin höpönassu.....Seksi ei ole kuolemanvakava asia.......
        Ihmiset ovat tehneet "sitä"aikojen alusta saakka....ei se sen kummempaa....


      • joulua kaikki
        kokenut nainen kirjoitti:

        Jos haluat välttämättä tietää,ensinnäkin olet hirveän lapsellinen ja katkeran oloinen.
        Itseasiassa en tee mitään.Minä vaan satun olemaan paikalla oikeassa paikassa,oikeaan aikaan.

        Huolehdin ulkonäöstäni paljon.Kun lähden ovesta ulos,olen miettiny olemustani monta tuntia.Osaan välttää ylilyöntejä,en saa tyylipoliisilta sakkoja.

        En näyttele paljasta pintaa,vaikka minulla olis mitä näyttää.Päin vastoin,en riisu takkia,jos ei ole ihan pakko.Vedä huomion vartalostani silmiini ja hiuksiini.Ja se tuottaa tulosta,niin miehet kuin naisetkin ihmettelevät silmiäni.

        Hiukset ovat hyvän kampaajan käsialaa,niissä on hyvä leikkaus ja väri.Kaikki kysyy kenellä käyt,hän on saanut monta uutta asiakasta...Ja kamoon,en ole blondi.Punainen sen olla pitää...

        Huomiota saavat myöskin kengät ja saappaani.Kesällä käytän korkeita sandaaleita ja capreja,jolloin huomio menee kenkiin.Talvella sama juttu,pidän aina korkeita piikkareita.Minulla on mustia,pinkkejä,turkooseja saappaita,toinen toistaan hurjempia.Niistäkin riittää puheenaihetta.

        Kysellään:kuinka monet saapaat sinulla oikein on,onko taas uudet saappaat,miten pysyt pystyssä noiden kanssa,kuinka pitkä olet ilman noita korkoja(todella lyhyt olen),onko sinulla yhtään paria tavallisia kenkiä?

        En ota alkoholia baarissa,en musiikkifestareilla.Käyttäydyn hyvin tyynesti,olen jopa arka ja vaisu.Todellakaan en tyrkytä itseäni.

        Jos olen kaverin/kavereiden kanssa,olen poikkeuksetta se hiljainen tyyppi.En tiedä miksi nuoret kiinnostuvat,ehkä olen vaan jollain tavalla eroottinen.Ainut mitä kylläkin teen,on pitkä,toistuva katsekontakti.Sillä pääsee pitkälle.

        Parhain puoleni on kuitenkin keskustelutaito.Osaan johdatella jutut pois itsestäni,haluan pysyä mystisenä.Tykkään tehdä ruokaa ja syödä miehen kanssa mielellään.Vaikka sitten paistettuja perunoita, jos muuta ei ole käsillä.Eniten inhoan yksinään syömistä.

        Alankin tässä tekemään maksalaatikkoa,porkkanalaatikkoa,porsaan sisä ja ulkofilettä.Lapseni ovat isän luona,joka toinen vuosi se menee niin.Mikään ei ole kamalampaa kuin joulu ilman omia lapsia.Joulu on lasten juhla.

        Hyvää joulua kaikille,te jotka olette lastenne kanssa,muistakaa niitä äitejä ja isiä,jotka eivät näen lastensa riemua tänä jouluna.Meitä on paljon.

        yhdessä?

        olisiko se niin kamalaa.
        tuli surullinen olo.

        lapsethan sen huomion veisi eikä tarvitsisi ihmetellä sitä exää...


      • kokenut nainen
        joulua kaikki kirjoitti:

        yhdessä?

        olisiko se niin kamalaa.
        tuli surullinen olo.

        lapsethan sen huomion veisi eikä tarvitsisi ihmetellä sitä exää...

        exällä on uusi puoliso ja asuu naisen ja hänen lastensa kanssa.

        Olin äsken siskoni luona tekemässä joulupöperöitä.Hänellä on kolmevuotias vaahtosammutin,hän kertoi nähneensä tontun ja oli huomannu että kaapin päällä on iso lahjapaketti.

        Hänellä on kunnollinen mies,uusi omakotitalo,asiat hyvin.Muistin hyvin elävästi kun omat lapset olivat vaahtosammuttimen kokoisia ja perhe koossa.Oli iso talo,oma piha ja kaikkea.Suku tuli meille jouluna.

        Mutta,mutta.En ala synkistelemään,hiippailen tästä naapuriin terästetylle glögille.Sinne on kutsuttu pelkästään "sinkkuäitejä".
        Ei ole yhtään vaikea arvata mistä puhutaan,siitä mistä on puute.

        Miehistä,huonosta ja hyvästä seksistä.Lopuksi todetaan, että on ihan hyvä olla sinkku ja vähän luuseri.Saa jouluna seksistä puhua,ihan vähän vaan.........


      • puuhajukka
        kokenut nainen kirjoitti:

        exällä on uusi puoliso ja asuu naisen ja hänen lastensa kanssa.

        Olin äsken siskoni luona tekemässä joulupöperöitä.Hänellä on kolmevuotias vaahtosammutin,hän kertoi nähneensä tontun ja oli huomannu että kaapin päällä on iso lahjapaketti.

        Hänellä on kunnollinen mies,uusi omakotitalo,asiat hyvin.Muistin hyvin elävästi kun omat lapset olivat vaahtosammuttimen kokoisia ja perhe koossa.Oli iso talo,oma piha ja kaikkea.Suku tuli meille jouluna.

        Mutta,mutta.En ala synkistelemään,hiippailen tästä naapuriin terästetylle glögille.Sinne on kutsuttu pelkästään "sinkkuäitejä".
        Ei ole yhtään vaikea arvata mistä puhutaan,siitä mistä on puute.

        Miehistä,huonosta ja hyvästä seksistä.Lopuksi todetaan, että on ihan hyvä olla sinkku ja vähän luuseri.Saa jouluna seksistä puhua,ihan vähän vaan.........

        "Mutta,mutta.En ala synkistelemään,hiippailen tästä naapuriin terästetylle glögille.Sinne on kutsuttu pelkästään "sinkkuäitejä".
        Ei ole yhtään vaikea arvata mistä puhutaan,siitä mistä on puute.

        Miehistä,huonosta ja hyvästä seksistä.Lopuksi todetaan, että on ihan hyvä olla sinkku ja vähän luuseri.Saa jouluna seksistä puhua,ihan vähän vaan......... "

        Vaikka lupasin, että unohdetaan riidat jouluksi, mutta pakko tätä on kommentoida! Siellä sinkkuäidit pillut märkänä puhuu seksistä/miehistä, no mistä muusta SINÄ puhutkaan ihmisten kanssa yleensä kuin seksistä! Voi tsiisus! Siellä tietty kaikki kanat on orrella kuka enemmän tai vähemmän seksin kipeenä! Aijaijai.

        Eikö elämässäsi todella ole muuta kuin seksi/miehet? Puhutko ikinä koskaan ihmisille muuta kuin seksijuttujasi? Koko elämäsi liittyy seksiin, vai?

        Äläkä taas puhu soopaa, että vaan vähän puhut seksistä. Oli joulu tai juhannus aina sinä seksistä puhut :) Oletko itse sitä huomannut laisinkaan??? Kyllä hälytyskellojen pitäs jo soida. Ei ihmiset puhu seksistä, ajattele seksiä, eikä harrasta seksiä 24/7. Se on ihmisen elämässä vain yksi asia, ihmiselämä on täynnä paljon muutakin mukavaa!


      • kokenut nainen
        puuhajukka kirjoitti:

        "Mutta,mutta.En ala synkistelemään,hiippailen tästä naapuriin terästetylle glögille.Sinne on kutsuttu pelkästään "sinkkuäitejä".
        Ei ole yhtään vaikea arvata mistä puhutaan,siitä mistä on puute.

        Miehistä,huonosta ja hyvästä seksistä.Lopuksi todetaan, että on ihan hyvä olla sinkku ja vähän luuseri.Saa jouluna seksistä puhua,ihan vähän vaan......... "

        Vaikka lupasin, että unohdetaan riidat jouluksi, mutta pakko tätä on kommentoida! Siellä sinkkuäidit pillut märkänä puhuu seksistä/miehistä, no mistä muusta SINÄ puhutkaan ihmisten kanssa yleensä kuin seksistä! Voi tsiisus! Siellä tietty kaikki kanat on orrella kuka enemmän tai vähemmän seksin kipeenä! Aijaijai.

        Eikö elämässäsi todella ole muuta kuin seksi/miehet? Puhutko ikinä koskaan ihmisille muuta kuin seksijuttujasi? Koko elämäsi liittyy seksiin, vai?

        Äläkä taas puhu soopaa, että vaan vähän puhut seksistä. Oli joulu tai juhannus aina sinä seksistä puhut :) Oletko itse sitä huomannut laisinkaan??? Kyllä hälytyskellojen pitäs jo soida. Ei ihmiset puhu seksistä, ajattele seksiä, eikä harrasta seksiä 24/7. Se on ihmisen elämässä vain yksi asia, ihmiselämä on täynnä paljon muutakin mukavaa!

        Rauhoitu hyvä ihminen,sanoin sen ihan tahallani,koska arvasin että hermostut siitä.Sorry...

        Se olikin sivistynyt glögi-ilta,siellä oli lapset mukana.Paitsi minun,he ovat isällään toisessa kaupungissa.Kaikki puhuivat lapsistaan,kehuivat vuoronperään.Minä menen aivan lukkoon, kun on isompi porukka koossa.Kuuntelen mitä muut puhuu.Kunnes joku kysyy,mihin sinä ja lapset menette aattona?Vastaan vaimeasti että ne lähti jo lauantaina isälleen.

        En uskalla ottaa suunvuoroa,minun lapset ovat yhtä ihmeellisiä kuin muidenkin,vaikka ovat jo teinejä.Ihan kuin teineissä ei olis enää mitään kiinnostavaa.Toinen on huippuhyvä koulussa,molemmat ovat saaneet Sm-mitalit tänä vuonna,mut ketä se kiinnostaa.

        Katselin sitä menoa aikani ja häippäsin.Yksin on parempi olla kuin yksin porukassa.En osaa avautua ja keskustella kuin kahden kesken,kolmas henkilö on jo heti liikaa.

        Et sinulla on täysin väärä kuva minusta.Olen vaan mestari antamaan itsestäni väärää kuvaa muille,että ei paljastu mikä oikeasti olen.Loppupeleissä salaan sitä niin paljon,että en tiedä itsekään.Ainakin olen herkkä,hellyden ja rakkaudenkipeä.Eniten pelkään että minut hylätään.

        Ja ei,näitä tarinoita en ole kertonu ystävilleni.Liikun aika paljon yksin kaupungilla,kukaan ei ole näkemässä, jos saan seuraa.Romeon tarinanasta kana tietää,siitä ei vaan puhuta,koska se kävi niin sen itsetunnon päälle.

        Kana on niin monta kertaa loukannu minua töissä kuin muuallakin,että sai vähän takaisin.Kun se on niin että hän on se upea tapaus,minä vain harmaa hiiri jota kukaan ei edes huomaa.

        Kyllä minä ajattelen päivän aikana paljon muutakin,tällä sivulla on aiheena yhden yön jutut,miksi alkaisin vuodattaa muita ajatuksiani.

        Et varmankaan halua kuulla mistä puhun kun tapaan erästä naista jolla on myöskin kaksisuuntainen,tai kun juttelen erään persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa.

        Ne jutut ovat todellista elämisen vaikeutta,ankeita ajatuksia,kuolema ei ole ollenkaan vieras puheenaihe.

        Seksi on minulle pakotie pahoista ajatuksista,antaudun sille niin täysin.Se on tuntikausien pakoa todellisudesta.

        Musiikki on toinen tapa paeta,kuuntelen sitä aina kun vaan voin.Minulla on valtavat määrät levyjä,tykkään katsella youtubesta videoita ja Mtv-kanavaa telkkarista.

        Mut anyway,turha selostaa,sinä inhoat minua joka tapauksessa.Mutta siinä olet niin väärässä että ajattelen seksiä pelkästään.

        Katso huviksesi youtubesta Tokio Hotelin Rette mich.Se video kuvaa täysin minua ja ajatuksiani.Istun aika usein lattialla ja mietin onko tässä elämässä mitään järkeä.

        Nyt hiljennyn joulunviettoon.Vien kynttilän ystäväni lapsen haudalle.Lapsi jäi koulutiellä rekan alle,hän oli vain 9v.Silloin oli kevät.

        Sydämeeni sattuu kovasti,omat lapseni eivät pysty vieläkään tulemaan mukaan haudalle.Ne sanoo,vie sinä se kynttilä.Vien kynttilän haudalle sen aina kevällä ja jouluaattona.


      • puuhajukka
        kokenut nainen kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä ihminen,sanoin sen ihan tahallani,koska arvasin että hermostut siitä.Sorry...

        Se olikin sivistynyt glögi-ilta,siellä oli lapset mukana.Paitsi minun,he ovat isällään toisessa kaupungissa.Kaikki puhuivat lapsistaan,kehuivat vuoronperään.Minä menen aivan lukkoon, kun on isompi porukka koossa.Kuuntelen mitä muut puhuu.Kunnes joku kysyy,mihin sinä ja lapset menette aattona?Vastaan vaimeasti että ne lähti jo lauantaina isälleen.

        En uskalla ottaa suunvuoroa,minun lapset ovat yhtä ihmeellisiä kuin muidenkin,vaikka ovat jo teinejä.Ihan kuin teineissä ei olis enää mitään kiinnostavaa.Toinen on huippuhyvä koulussa,molemmat ovat saaneet Sm-mitalit tänä vuonna,mut ketä se kiinnostaa.

        Katselin sitä menoa aikani ja häippäsin.Yksin on parempi olla kuin yksin porukassa.En osaa avautua ja keskustella kuin kahden kesken,kolmas henkilö on jo heti liikaa.

        Et sinulla on täysin väärä kuva minusta.Olen vaan mestari antamaan itsestäni väärää kuvaa muille,että ei paljastu mikä oikeasti olen.Loppupeleissä salaan sitä niin paljon,että en tiedä itsekään.Ainakin olen herkkä,hellyden ja rakkaudenkipeä.Eniten pelkään että minut hylätään.

        Ja ei,näitä tarinoita en ole kertonu ystävilleni.Liikun aika paljon yksin kaupungilla,kukaan ei ole näkemässä, jos saan seuraa.Romeon tarinanasta kana tietää,siitä ei vaan puhuta,koska se kävi niin sen itsetunnon päälle.

        Kana on niin monta kertaa loukannu minua töissä kuin muuallakin,että sai vähän takaisin.Kun se on niin että hän on se upea tapaus,minä vain harmaa hiiri jota kukaan ei edes huomaa.

        Kyllä minä ajattelen päivän aikana paljon muutakin,tällä sivulla on aiheena yhden yön jutut,miksi alkaisin vuodattaa muita ajatuksiani.

        Et varmankaan halua kuulla mistä puhun kun tapaan erästä naista jolla on myöskin kaksisuuntainen,tai kun juttelen erään persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa.

        Ne jutut ovat todellista elämisen vaikeutta,ankeita ajatuksia,kuolema ei ole ollenkaan vieras puheenaihe.

        Seksi on minulle pakotie pahoista ajatuksista,antaudun sille niin täysin.Se on tuntikausien pakoa todellisudesta.

        Musiikki on toinen tapa paeta,kuuntelen sitä aina kun vaan voin.Minulla on valtavat määrät levyjä,tykkään katsella youtubesta videoita ja Mtv-kanavaa telkkarista.

        Mut anyway,turha selostaa,sinä inhoat minua joka tapauksessa.Mutta siinä olet niin väärässä että ajattelen seksiä pelkästään.

        Katso huviksesi youtubesta Tokio Hotelin Rette mich.Se video kuvaa täysin minua ja ajatuksiani.Istun aika usein lattialla ja mietin onko tässä elämässä mitään järkeä.

        Nyt hiljennyn joulunviettoon.Vien kynttilän ystäväni lapsen haudalle.Lapsi jäi koulutiellä rekan alle,hän oli vain 9v.Silloin oli kevät.

        Sydämeeni sattuu kovasti,omat lapseni eivät pysty vieläkään tulemaan mukaan haudalle.Ne sanoo,vie sinä se kynttilä.Vien kynttilän haudalle sen aina kevällä ja jouluaattona.

        Ensinnäkin minä en inhoa SINUA, olen vain utelias, en ole jutellut kaltaisesi naisen kanssa aiemmin. En todellakaan vihaa sinua enkä yleensä vihaa ihmisiä, mutta pieni piikittely on toisesta välittämistä, eikös juu?

        HYVÄÄ JOULUA SINULLE KOKENUT NAINEN!

        Puuhajukkis


      • 17vBoy
        kokenut nainen kirjoitti:

        Rauhoitu hyvä ihminen,sanoin sen ihan tahallani,koska arvasin että hermostut siitä.Sorry...

        Se olikin sivistynyt glögi-ilta,siellä oli lapset mukana.Paitsi minun,he ovat isällään toisessa kaupungissa.Kaikki puhuivat lapsistaan,kehuivat vuoronperään.Minä menen aivan lukkoon, kun on isompi porukka koossa.Kuuntelen mitä muut puhuu.Kunnes joku kysyy,mihin sinä ja lapset menette aattona?Vastaan vaimeasti että ne lähti jo lauantaina isälleen.

        En uskalla ottaa suunvuoroa,minun lapset ovat yhtä ihmeellisiä kuin muidenkin,vaikka ovat jo teinejä.Ihan kuin teineissä ei olis enää mitään kiinnostavaa.Toinen on huippuhyvä koulussa,molemmat ovat saaneet Sm-mitalit tänä vuonna,mut ketä se kiinnostaa.

        Katselin sitä menoa aikani ja häippäsin.Yksin on parempi olla kuin yksin porukassa.En osaa avautua ja keskustella kuin kahden kesken,kolmas henkilö on jo heti liikaa.

        Et sinulla on täysin väärä kuva minusta.Olen vaan mestari antamaan itsestäni väärää kuvaa muille,että ei paljastu mikä oikeasti olen.Loppupeleissä salaan sitä niin paljon,että en tiedä itsekään.Ainakin olen herkkä,hellyden ja rakkaudenkipeä.Eniten pelkään että minut hylätään.

        Ja ei,näitä tarinoita en ole kertonu ystävilleni.Liikun aika paljon yksin kaupungilla,kukaan ei ole näkemässä, jos saan seuraa.Romeon tarinanasta kana tietää,siitä ei vaan puhuta,koska se kävi niin sen itsetunnon päälle.

        Kana on niin monta kertaa loukannu minua töissä kuin muuallakin,että sai vähän takaisin.Kun se on niin että hän on se upea tapaus,minä vain harmaa hiiri jota kukaan ei edes huomaa.

        Kyllä minä ajattelen päivän aikana paljon muutakin,tällä sivulla on aiheena yhden yön jutut,miksi alkaisin vuodattaa muita ajatuksiani.

        Et varmankaan halua kuulla mistä puhun kun tapaan erästä naista jolla on myöskin kaksisuuntainen,tai kun juttelen erään persoonallisuushäiriöisen miehen kanssa.

        Ne jutut ovat todellista elämisen vaikeutta,ankeita ajatuksia,kuolema ei ole ollenkaan vieras puheenaihe.

        Seksi on minulle pakotie pahoista ajatuksista,antaudun sille niin täysin.Se on tuntikausien pakoa todellisudesta.

        Musiikki on toinen tapa paeta,kuuntelen sitä aina kun vaan voin.Minulla on valtavat määrät levyjä,tykkään katsella youtubesta videoita ja Mtv-kanavaa telkkarista.

        Mut anyway,turha selostaa,sinä inhoat minua joka tapauksessa.Mutta siinä olet niin väärässä että ajattelen seksiä pelkästään.

        Katso huviksesi youtubesta Tokio Hotelin Rette mich.Se video kuvaa täysin minua ja ajatuksiani.Istun aika usein lattialla ja mietin onko tässä elämässä mitään järkeä.

        Nyt hiljennyn joulunviettoon.Vien kynttilän ystäväni lapsen haudalle.Lapsi jäi koulutiellä rekan alle,hän oli vain 9v.Silloin oli kevät.

        Sydämeeni sattuu kovasti,omat lapseni eivät pysty vieläkään tulemaan mukaan haudalle.Ne sanoo,vie sinä se kynttilä.Vien kynttilän haudalle sen aina kevällä ja jouluaattona.

        Mää voisin auttaa sua pakenemaa pahoista ajatuksista seksin avulla. ;)


      • tepi
        puuhajukka kirjoitti:

        Ensinnäkin minä en inhoa SINUA, olen vain utelias, en ole jutellut kaltaisesi naisen kanssa aiemmin. En todellakaan vihaa sinua enkä yleensä vihaa ihmisiä, mutta pieni piikittely on toisesta välittämistä, eikös juu?

        HYVÄÄ JOULUA SINULLE KOKENUT NAINEN!

        Puuhajukkis

        apua nuorelta mieheltä.. [email protected]


    • mietin vieläkin

      Tuntuisko mahdolliselta harrastaa seksiä oman poikansa kaverin, tai vaikka oppilaansa kanssa?

      Ja voisko siitä seurata jotain ongelmia tulevaisuudessa, joita pitäis miettiä?

      Vai olisko se ihan puhdasta nautintoa?

      Kertokaa naiset

      • kokenut nainen

        Olin työkaverini kanan pojan kaverin kanssa,ei Romeo vaan eräs toinen,nuorempi.

        Kun tutustuin kanan poikaan,olkoon hän vaikka Mikael,hänen bestis oli Samuel.He olivat silloin 16 vuotiaita.Mikaelista en pidä,mutta Samuel oli mukava .

        Hän tuli usein juttelemaan kaupungilla,ja täytyy sanoa että hän veti minua puoleensa.Vuodet vierivät ja Samuel astui harmaisiin.

        Olin kanan kanssa liikenteessä,Samuel oli ekalla lomallaan.Kana oli jo niin pöllyssä että en jaksanu sietää sitä enää,vaan menin Samuelin viereen.

        Kerroin ihan suoraan kiertelemättä,että olen aina vähän halunnut häntä.Hän oli hetken ihan suu auki,mutta sanoi että mikäs siinä,ei pöllömpi ajatus.Ja häivyttiin.

        Mutta ei se ollut läheskään sellaista kuin luulin.Hän ei osannut nauttia,oli hirveän suorituskeskeinen.Sovittiin että tästä ei muuten puhuta.Se kuitenkin paljastui minun takia.

        Kana tenttasi mihin oikein hävisit ja nähtiinks me muuten Samulia eilen?En sanonu mitään,mutta kasvoistani näki että olen ollu vähän luvattomilla teillä.Sanoin kanalle että voitko olla hiljaa siitä.

        Ja tietenkin se kertoi pojalleen,ja siitä seurasi hirveä metakka.Kaikki sai tietää,Romeota myöten.Silloin toivoin että en olisi syntynytkään.Nyt sitä enää ei onneksi kukaan muista.

        Samuel muutti Hesaan,kana tiedotti vähän aikaa sitten että sen kihlaus purkautui ja se on muuttanu takas tänne.Ja pitihän sen tottakai kuittailla,mutta häivyin paikalta.

        Tätä juttua tavallaan kadun,mutta ajan myötä asiat vanhenee ja unohtuu.

        Ihmisiin ei voi luottaa,välillä pitäis malttaa miettiä seurauksiakin.Onneksi olen rauhoittunut huomattavasti noista ajoista.Kanan kanssa en muuten sen jälkeen ole käynyt missään,se oli viimeinen pisara.


    • vaikka kuun taivaalta

      On eri asia onko sellaista mahdollista saada tai kannattaako sellaista ottaa vaikka saisikin.

      Nimittäin jos otat kuun taivaalta, sekoitat vuorovesi-ilmiön pahanpäiväisesti.

      Tästä on suora analogia johdettavissa kaverin äitiin/isään/pikkusiskoon/ukkiin/gerbiiliin.

    • eeeeeeeiiiii

      Halata saapi mutta elä muuta.

    • mietin vielä

      Ton tapaamisen jälkeen me ei juuri sen daamin kanssa juteltu. Nähtiin vaan muutamia kertoja ohimennen.

      Sitten se muutti miehestään toiselle paikkakunnalle ainakin hetkeks. Mietin että pitäiskö laittaa jotain viestiä tälle daamille.

      Joskus laitoin mutta liian myöhään kun se oli taas uudella paikkakunnalla. Vieläkin mietin että mitä kaikkea oltais voitu sängyssä tehdä, ja miltä se olis tuntunu.

    • -leffoja

      joku muukin o nähny

    • 16vboy

      Mun kaverin äiti on eronnut kauan aikaa sitten ja se on sellanen 40v ja vähän pyöreä nainen. Se on mun mielestä kiihottavaa ja haluaisin nussia sitä, oon pari kertaa ottanu sen alushousuja niiden pyykkikorista. Onko neuvoja miten saisin sen harrastamaan seksiä mun kanssa?

    • Mul on puolentusinaa poikia kotona - no ei nyt enää kotona, mutta tehtynä.
      Asiaan. Ei silloin nuorempana oikein tajunnut huomata millai nuorikin miettii asioita, kuten itsekin aikoinaan. Aikuisempana olen kyllä tajunnut tilanteen ja ei haittaa pätkääkään rouvani huomioiminen. Kauppakasseja kannellaan, autokin on kerran pesty ja keittiön pöydän liepeillä viihdytään ehkä aavistuksen turhankin pitkään. Rouva meni vielä heittään femmalla auton pesusta ja ei itse tajunnut sen olevan kuin väärää rahaa.
      Vaimoni on varsin tyylikäs ja timmikin, just puolensadan ohittanut, pakkaus. Olen pelkästään iloinen huomion saannista. Kerranpa, yhden komikymppisen toimesta, ehdoteltiin yhteistä saunailtaakin ja siinä vaihdossa en olisi jäänyt vähääkään tappiolle. Kait se oli leikkiä, mutta aina on hitunen totuuttakin joka asiassa. Hyvä tunne tuli.
      Te, nuoret miehet - nauttikaa mietteistänne, yksinäisenä hetkenänne asettakaa hänet kohteeksi ja miettikää jatkoa tosi tarkkaan. Monesti aikuinen nainen ei tajua tahi voi edes haaveilla moisesta, mutta huomatessaan lievän pirteän kiinnostuksen, voi herätä kummasti kukkaan mietteissään. Silloin se hetki koittaa - lähestykää varsin hienotuntesesti ja vain pikkuruisen. Hän kyllä antaa vinkin ja usein juuri katseella ja hellällä piikuruisella huomioinnilla. Silloin ei saa revetä, vaan on paiskattava saavillinen jäitä hattuun, koska pallo on rouvalla ja hän osaa sillä pelata mikäli pidemmälle haluaa ja uskaltaa. Antakaa virran viedä ja tiukasti lähinnä myötäillen ja ollen tuon tuosta läsnä, ja pitkään vain läsnä. Mies se on nuorikin mies ja koettuanne Rouvanne sylin, ei hetkeen tule neitokaiset mieleenkään. Siis - jokaisella (tällä vaarallisen nautinnollisellakin) lantilla on kääntöpuolensa. No, ohi se menee aikanaa (smile).
      Nimimerkki "Kokenut nainen" puhuu lähinnä asiaa ja tuokaa tällaisessa foorumissa tyylikkäällä tavalla tilanteenne esiin. Rouvat, ja vaikkapa kaltaisenikin, antavat hyviä neuvoja, joita sitten sovellatte tyylillänne. Rohkeasti vaan.
      Lycka till, pojat.

    • yksvaa

      ihan kivaa se vois olla, mutta mietippä miten kaveris suhtautuis

    • unohda jo

      sairas akka..yrittykö puumailla nuoren oman ikäisensä lapsen kaverin kanssa..perk..pedo,,,Hanki jotain muuta seuraa kuule! Oletko pöllö?

    • keje

      joskus humalassa tuli sekoiltua kaverin äidin kanssa,
      yksissä tuumin aateltiin ottaa selvinpäin uudestaan ja homma toimi hyvin.
      Ikä eroa 22 vuotta mutta ei haittaa, itse asiassa vain parempi.

    • 8930

      miksi ei saisi

    • kaverinäidinrakastaj

      Aikanaan venäläisen kaverin äiti ja hänen ystävättärensä olivat lähdössä ravintolakierrokselle, olivat ottaneet siinä alkudrinkkejä illan aikana ja sovitelleet vaatetusta ylleen. Välillä aina kävivät kysymässä minulta ja kaveriltani, että tykkääkö "miehet" tällaisista. Menin käymään jossain vaiheessa vessassa ja tämä kaverin äiti oli siellä meikkaamassa, nykäisi kädestä minut sisään ja laittoi oven lukkoon. Hän kyseli, että mitäs tykkään ulkonäöstä ja vaikeana minun sitten oli vain kehuttava. Yhtäkkiä hän nostaa hameensa ylös ja näyttää ajellun karvoituksensa ja kysyy että haluttaisko tällaista saada, olin aivan punastuksissa ja samalla hän oli jo vetoketjussani kiinni. En siinä oikein voinut mitään nuorena kollina tehdä, kaverihan oli olohuoneessa pitämässä seuraa äitinsä ystävättärelle. Hän otti pikkuveljeni ulos ja nuoleskeli sen juhlakuntoon, nosti hameensa ylös ja pyllisti. Olihan se himottava tilanne, jota ei voinut enää jättää käyttämättä, vahinko oli jo tapahtunut. Jossain vaiheessa hän sanoi että poika on hoidossa, sitten ajattelin että tämähän oli aivan suunniteltu juttu. Hommat hoidettuani, lähdin vessasta ja näin, kuinka ystävätär ratsasti kaverini päällä olohuoneen sohvalla. En enää oikein tiennyt kuinka tämän kanssa reagoida ja lähdin ulos tupakalle. Palasin sisälle, kaverini äiti kantoi minulle juomaa ja pyysi makuuhuoneen puolelle, jossa sitten vietimmekin loppuyön. Aamukahvilla ei tarvinnut enää ujostella ja tulihan sitä monta kertaa jälkeenpäin vielä vierailtua kaverin äidillä kahvilla. Ikää tuolloin oli 17-vuotta.

    • Make323232

      Minkä ikäisiä nuo rouvat olivat ja oliko sulle tuo ekapano ylipäätään kun nait venäläisen kaverisi äitiä?

      • kaverinäidinrakastaj

        Kumpikin hieman päälle neljänkymmenen, hyvinkin naisellisia naisia. Eikä se ollut ensimmäinen kertani, tyttöystäviä oli parikin jo tuohon ikään. Silloin en seurustellut kenenkään kanssa, ei jäänyt morkkista. Kyllä kaverin äiti opasti hyvin seksin maailmaan, eikä se ollut vain pelkkää seksiä jälkeenpäin vaan rakastelemista.


    • Make323232

      Mitä sun kaveri muuten sanoi siitä kun nussit sen äitiä? Et nainut kuitenkaan koskaan kaverin äidin ystävää?

      • kaverinäidinrakastaj

        Tässähän ei ollut puhetta kuin kaverin äidistä, muut rakastajattaret ovat oma lukunsa. Pelkkä nussiminen terminä on hieman lapsellinen, ehkä se vessassa tapahtunut oli pano, mutta yön aikana rakastelimme. Kaveri ei koskaan aiheesta kanssani puhunut, vaikka hyvin tiesikin mitä touhuamme. Eikä se vaikuttanut meidän kaverisuhteeseen millään tavalla, harvoin enää soittelemme kun työt ovat meidät vieneet erilleen. Hänen äitiään en ole muutamaan vuoteen tavannut, hän löysi miehen itselleen ja meni uusiin naimisiin. Mutta muistot elää ja vanhemman naisen rakkaus nuorelle pojalle on kova juttu.

        Eiköhän tämä ollut tässä.


      • seurustelevat
        kaverinäidinrakastaj kirjoitti:

        Tässähän ei ollut puhetta kuin kaverin äidistä, muut rakastajattaret ovat oma lukunsa. Pelkkä nussiminen terminä on hieman lapsellinen, ehkä se vessassa tapahtunut oli pano, mutta yön aikana rakastelimme. Kaveri ei koskaan aiheesta kanssani puhunut, vaikka hyvin tiesikin mitä touhuamme. Eikä se vaikuttanut meidän kaverisuhteeseen millään tavalla, harvoin enää soittelemme kun työt ovat meidät vieneet erilleen. Hänen äitiään en ole muutamaan vuoteen tavannut, hän löysi miehen itselleen ja meni uusiin naimisiin. Mutta muistot elää ja vanhemman naisen rakkaus nuorelle pojalle on kova juttu.

        Eiköhän tämä ollut tässä.

        Minun hyvä kaverini on jo pitkään ollut kiinnostunut äidistäni enkä sitä edes aluksi tiennyt/huomannut, kun vasta myöhemmin toiset kaverit kertoivat että puhuu äidistäni ym. Suututti aluksi ja meillä olikin kylmät välit kaverini kanssa jonkin aikaa. Äitini erosi isästäni viime kesänä ja myöhemmin syksyllä kaverini oli pyytänyt äitiäni ulos ja äiti myös meni. Nyt he jo tapailet ihan avoimesti ja tiedän asiasta. Aluksi se suututti mutta nyt olen jo tottunut asiaan. Olen itse 22 ja kaverini 23.


    • saa_kai

      Kaverin äiti oli kiinnostanut minua jo 15 kesäisestä saakka (30v olen nykyään). Kahdeksan vuotta sitten, hänen ollessa tuolloin 42, vehtasimme ensimmäistä kertaa. Olin päässyt samaan firmaan töihin pari kesää aiemmin ja kun tämä tapahtui oli firman pikkujouluilta. Sovimme että menen hänen luokseen illalla ja siitä yhdessä lähtisimme taksilla kemuihin.
      Kun saavuin hänen luokseen hän tuli avaamaan ovea suihkunraikkaana, vain lyhyeen pyyhkeeseen kietoutuneena.
      Hän huomasi välittömästi kuinka kiinnitin huomion hänen sääriin ja vain hädintuskin perseen ylittävän pyyhkeen alahelmaan ja siihen mitä sen alta mahtaisikaan löytyä.
      Astuin peremmälle sisään ja kaverini äiti, Sirpa, pyysi minua istuutumaan olohuoneen puolelle sillä välin hän kaataisi meille hieman juotavaa.
      Kun hän tuli olohuoneeseen hän laski juomalasit pöydälle ja istuutui muitta mutkitta syliini hajareisin siten että olimme kasvokkain.
      Sirpa katsoi silmiini ja sanoi "Tässä on vielä parituntia aikaa, naidaan aikamme kuluksi"
      Katsoin vain monttuauki ja nyökyttelin samalla kun hän oli jo kaivanut kivikovan kullini sepaluksesta esille. Hän nosti hieman suloista persettään ja asetti terskani pillunhuulilleen ja aloitti hiljaa laskemaan itseään kunnes lopulta olin hänen sisällään täysimittaisesti.
      Katsoimme toisiamme silmiin tovin kunnes hän aloitti hissukseen ratsastamaan kullillani, aluksi hyvin verkkaisesti kuin totutellen ja pikkuhiljaa tahtia nostaen hän pian ratsasti kullillani miltei väkivaltaisesti. En kestänyt sitä kyytiä kauaa, 10 minuuttia max, kunnes saavutin pisteen mistä paluuta ei ollut. tarrasin häntä lantiosta rajusti kiinni ja junttasin kullini juuria myöten hänen sisäänsä ja annoin nallin laueta. Syöksin hänen sisäänsä oikein miehekkään lastin. annoimme hengityksemme hieman tasaantua ennenkuin sirpa nousi sylistäni, siemenneste valui pitkin hänen vasenta sisäreittään ja tipahteli pillun huulilta matolle. Sirpa otti huikan drinkistään ja kysyi lähtisinkö tupakalle hänen kanssaan, nyökkäsin ja menimme. Parvekkeella hän kertoi kuinka oli arvellut minun olevan kiinnostunut hänestä ja kuinka hän oli suunnitellut tätä hetkeä jo vuoden päivät. Poltimme tupakit jutellen kaikesta mahdollisesta, sitten Sirpa sanoi että mennään makkariin, on toisen erän aika. Makkariin päästyä hän sanoi ettei käytä ehkäisyä, koska oli tarkoitus käyttä kondoomia, mutta se kun nyt oli unohtunut niin tämä ilta menisi loppuun ilman.
      Sanoin hänelle että kun kerta ekasatsi meni oikeaan osoitteeseen niin aion laskea loputkin sinne, se ei häntä haittaa hän sanoi.
      Ilta kului naiden ja juhlien unelmieni naisen kanssa, seuraavana aamuna kävimme hakemassa jälkiehkäisyn ja hän lupautui ottamaan kierukan jälleen käyttöön jos minä lupaisin ottaa hänet säännöliseksi fuckbuddykseen. Diili saatiin aikaiseksi ja meno jatkuu vielä tänäkin päivänä, joskin hieman harvemmin, koska kumpikin seurustellaan vakavammin omilla tahoillamme.

    • m29n56

      Itelle kävi taanoin kaverin äidin mökillä, kun muu väki oli juotu muille maille, niin jäätiin kahden rantasaunaa pystyyn pitämään kaverini äipän kanssa. Siinä otettiin maljaa, juteltiin syvällisiä ja välillä käytiin löylyt ottamassa. Keskustelu kääntyi parisuhteisiin ja siitä sitten seksiin ja lopulta mieltymyksiin sänkypuuhissa. Jutut meni todella rivoiksi ja ilmassa oli flirttiä... tai ennemminkin suoranaista ehdottelua... eipä aikaakaan kun kaverini äiti oli nelinkontin rantasaunan terassilla ja minä panna läiskytin häntä takaapäin lanteista napakasti kiinni pitäen.
      Kivaa oli ja kumpikin nautti.. tai ainakin uskon niin, koska kohta 8 vuotta ollaan säännöllisen epäsäännöllisesti revanssi otettu :P!

    • Toni aika

      Miks ei sais halata?

    • kyllae

      Miksipä ei, oman kaverin mutsi ollut teinistä asti kierroksessa. SIlloin tällöin tulee käytyä sutasemassa, homma jatkunut nyt noin 10 vuotta

    • Anonyymi

      Halusin kaverin äitiä seksuaalisesti vuosia. Kävin kuumana ja poikkesin hänen luonaan joskus yksinkin. Tein tikusta asiaa, kun tiesin kaverini olevan poissa. Kyllä sai temput tehdä ennen asioiden eteenpäin menoa. Mua kiihotti suunnattomasti juuri se, että jätkä ei tiennyt mun himoitsevan äitiänsä. Miten tuhmaa.

    • Anonyymi

      Jäin joskus teininä kiinni kaverin mutsin tissejen tuijottamisesta. Tajusin ett se näki ku sil jäi lause kesken ja katto mua hämmästyneen olosena. Sillon kaverin mutsi oli varmaan about 40v, mut sillonki haaveilin että se kuuma ja seksikäs blondi olis tullu alasti mun syliin. Vieläkin välillä haaveilen että nussin kaverini äitiä takaa päin ja oon jo yli 20 xd

    • Anonyymi

      Jos se äidillensä sopii miksei.

    • Anonyymi

      Mä halusin mont vuotta naida kaverin mutsia ja nyt olen pannut sitä kolme kertaa puolen vuoden aikana se on 48 ja mä oon 20.Kaikki sai alkunsa n 5 vuotta sitten kun pääsin salaa näkeen kun se pani sen miehensä (kaverini isän) työnantajan kanssa , niillä on iso omakotitalo erään järvenrannalla ja tosi iso tontti ja niillä oli jotkut kesäkauden päättäjäiset johon ne oli kutsunu porukkaa aika paljon ja tietenkin oltiin kaverin kanssa paikan päällä kyttäämässä että saadaan ilmaista viinaa napattua ,porukkaa oli joita en tunnistanut muuta kun muutamia eli talonväen lisäks kaverini isän työnataja ja sen vaimon (oltiin kesäduunissa pari viikkoo sen firmassa ) , kaverini mutsin sisko ja sen mies sekä naapurista Tomi ja Susanna loput oli meille vieraita ja niitä oli jotain 10 henkee ja ne oli paljon vanhemia kun kaverini porukat.Bileet oli alkanut hyvissä ajoin jo iltapäivällä ja porukka alko oleen tosi päissään jo kuuden aikaan illallaja vanhemmat ihmiset alko yks toisensa jälkeen poistua kotiin ,oltiin kaverin kanssa kaksistaan napattu yks llikööri pullo jo ja istuskeltiin niiden saunamökin terassilla ja kaverini joka on melko perso viinalle mutta omaa kuitenkin huonon viinapään sano että venaa tässä hän hakee jotain jäykempää juotavaa ja kohta saapuikin täyden jaloviina pullo kanssa saunalle jota sit koitettiin vefen kanssa juoda mutta itselläni ei mennyt kun yks lasillinen kun tökkäs mutta kaveri lomotti jallua kuin aika miehet ja söperi mulle että kuinka hyvä ja reilu kaveri olen, huomasin että kaveri on sammumis pisteessä ja sanoinkin että mä vien sut tohon saunamökkin nukkuun vähäks aikaa ja sinne se sammu saman tien , ite lähdin katseleen juhlaväen hauskan pitoa joka jo siihen aikaan illasta oli melkolailla laantunut ,kaverin faija oli sammunut takkahuoneen sohvalle ja hereillä/paikan päällä ei ollut muuta kuin 2juopunutta vanhempaa naista ja 1 sammumis pisteessä oleva mies ,naiset oletin olevan kaverini mutsin työkavereita (pitivät kolmen kimppaan kampaamoo kaupungin keskustassa) ja mies oli toisen niistä naisista aviomies.Napasin terassilta pari olut tölkkiä ja lähdin kävelee rantaan päin mutta ajattelin että menenkin vielä saunamökistä vähän matkaa ohi koska jonkun matkan päässä oli kaverini faijan vene ja ajattelin että menen vilkaseen sitä ,en kävellyt ihan rantaa pitkin vaan hieman ylempänä menevää polkua joka kuitenki menee venevalkaman ja siinä olevan venesuojan ohi ,lähemmäs venesuojaa päästyäni olin kuulevani heikon kiljahduksen ja pysähdyin kuunteleen hetkeks mutta ympärillä oli hiljaisuus jatkoin pienen matkaa eteen päin ja kuusikon takaa venesuojaa alkoi jo vähän näkyynkin ja taas kuului kiljahdus nyt jo paljon voimakkaampana pysähdyin ja oli varma että ääni tuli venevajasta kuuntelin hetken hiljaisuutta kun kiljahduksia tuli parikin ihan peräkkäin , jumalauta ajattelin venevajassahan naidaan jotakin naista ja huomasin että oma kulli reagoi heti noihin kiljahduksiin , nyt tai ei koskaan täytyy päästä lähemmäs vajaa ja sen taka seinällä olevaa pientä ikkunaa ja matalan kuusikon myötä pääsin ihan vajan seinän viereen ja uskaltamatta edes hengittää hiivin varovasti aivan ikkunan viereen ja hetken odotettuani vajasta kuului huohotusta ja vaimeita kiljahduksia kurkkadi hätäsesti ikkunasta ja sen ehdin nähdä että nainen on jalat levällään ja mies panee perse paljaana lähetys saarnaajssa Anne (kaverini äiti).

    • Anonyymi

      Kiljahtelee ja huohottaa ja itse runkkaam ikkunan takana ja saman aikaisesti kun mies karjahtaa orgasmin saatuaan myös minä laukean ,mies nousee Annen päältä ja kuulen Annen sanovan että onks se kortsu ehjä en kuule mitä mies sanoo mutta Anne sanoo että mee sä edeltä tota ylä polkua pitkin niin mä tuun kohta rantaa pitkin perässä ja varo ettei pojat näe sua siinä saunamökillä,kuulin kun mies sanoi että mitäs jos ne näkee sut siinä rantapolulla niin Anne sanoi että sanon pojille että olin vähän kävelemässä ja päätä selvittämässä ennen nukkumaan menoa.Riensin erään tuuhean matalan kuusen taakse piiloon josta näin että mies oli Annen aviomiehen työnantaja Mikko kun käveli aika läheltäkin tuota kuusikkoa ,riensin juoksemalla rantaa myöden saunamökille toivoen että Anne viipyy venevajassa vielä hetken.Istuskelin m 10 mi n saunamökin rappusilla kun näin Annen kävelevän rantaa pitkin saunamökille ,ajatuskinsiittä mitä äsken näin venevajassa niin sai kaluni kovettuun ja Annen aika lyhytkin kesämekko ja pyöreät rinnat joita tuijotin hänen lähestyessään ei ainakaan helpottanut kaluni ahdinkoa.Anne huusi jo etäältä että moi mitäs se Jere täällä yksin istuu ja missäs Santtu on ,sanoin että Santtua pääsi uni yllättään tunti sitten ,okei sanoi Anne ja sinä odottelet siinä että koska herää sanoin että ehkö niinkin mutta sanoin myös että kävin mä tossa jokin aika sitten vähän kävelemössäkin odotellessa Anne meni hieman hämilleen ja kysyi ettö missä päin kävit että kävitkö talolla päin vai missä johon sanoin että sielläkin ja mua rupes himottaa kun katselin Annea joka on mua yli 20 v vanhempi mutta hyvin säilynyt ikäsekseen .Anne kysyi että kävitkö venevajan luona johon oli pakko vastata että kävelinhän minä siittä jokin aika sitten ohi Anne häkeltyi ja sanoi että olet Jere mukava poika ja on tosi mukavaa että olet Santun hyvä kaveri mutta eikös hyviltäkin kavereilta pidetä salassa joitain asioita ,huomasin Annen olevankin melko päissään ja sanoinkinettä huomena taitaa olla sellainen päivä että ihan kaikkia asioita ei välttämättä muista ja jos mitä muistaakin niin niistä ei kai kannata puhua ihan kaikille Anne vastas että juurikin näin ja eiköhän me unohdeta jotkut asiat mitä jos onkin illan mittaan tapahtunut,jäin katselemeen Annen poistumista ja katse kiinnittyi hönen perseeseen ja itsekseni ajattelin että jonain päivänä panen tuota naista.

    • Anonyymi

      Usein runkatessani fantasioin Annesta kuinka panen sitä samanlailla kun Mikko pani sitä sielä venevajassa , Anne oli oikeastaan aina mielessä kun kaivoin kullin esiin .Meni tosi kauan tuosta illasta arviolta yli vuosi ja aina kaverilla käydessäni koitin päästä jotenkin Annen kanssa kontaktiin mutta joka kerta Anne livahti johonkin kun tulin heille mutta kerran kun oltiin taas Santun kanssa sovittu että tulen lauantaina heille tarkoituksena että heitellään virveliä heidän laiturilta ja ehkä käytäis myös uistelemassa niin Santtu laitto aamulla viestiä että mutsi pakotti mut lähteen faijan kanssa käymään hakeen heille uutta venettä Naantalista ja että heillä menee koko päivä iltaam saakka sillä reissulla , mutta Anne oli myös sanonut että Jere voi ihan hyvin tulla yksinäänkin virveliä heitteleen .Pääsin pihaan ja ennen kuin ennätin nousta autostani huomasin Annen tulevan autoani kohden ja ilme oli tavallista vakavampi sanoin moi johon Anne sanoi melko vaisusti että terve ,kalamies tuli voit mennä rantasaunalle hän tuo jossain vaiheessa sinne hieman syötävää ja juotavaa ja poistui taloon sisälle jälleen kerran katselin Annen persettä js kullini alkoi heräileen , olin heitellyt virveliä noin puolituntia kun Anne saapui saunamökille koria kantaen ja oli vaihtanut asua mielestäni paljon paljastavampaan mitä oli ollut vielä puolituntia sitten kesämekko oli paljon lyhyempi ja kaula aukko avarampi.Anne sanoi että pidäppäs pieni tauko välillä js tule tänne terasille syömään hän teki voileipiä ja juotavaakin on ,istuttiin terassin pöydän ääressä vastakkain lähes puhumattomina voileipiä syöden ja vaivihkaa koitin tiirailla kaula aukon näkymiä kunnes yllättäen Anne nousi ja kiersi pöydän ja tuli istumaan viereeni ,oli hetken hiljaa ja kysyi että maistuuko voileivät tosi hyviä on vastasin Anne oli jälleenhetken hiljaa ja sitten rykkäisi kurkkuaan sanoen että kuuleppas Jere se mitä silloin yhtenä kesäkauden päättäjäis iltana mahdollisesti näit siittä venevajan ilkunasta niin toivon sydämmestäni että olet asiasta hiljaa , meinasin nielaista leivän väärään kurkkuun ja sanoin hiljaa vaatimattomasti että enhän minä oikeastaan mitään nähnyt johon Anne sanoi määrätietoisesti että olen aivan varma että sinä olit siellä ikkunan takana älä sitä kiellä selvää asiaa Anne oli hetken hiljaa ja sanoi no kakista vaan totuus vastasin nöyränä että oli joo Anne sanoi että olisitko herrasmies ja olisit tosiaan hiljaa siittä asiasta että pidetään tämä ihan vaan meidän keskeisenä sanoin että ok ilman muuta mutta voihan sitä sitten meidän välilä olla lisääki salaisuuksia ja laitoin käden Annen reidelle Anne katsoi mua hieman hädissään ja sanoi että Jere mitä sä teet? sanoin että mä haluisin jotenkin hyötyä kuitenkin siittä että pitäisin suuni kiinni Anne kysyi että rupeatko mua sitten nyt kuitenkin kiristämään sanoin että en mutta mua panettaa ja mua panett silloin sielä ikkunan takana ja että olen susta unelmoinut kun olen runkannut Anne sanoi että kiihottaatks sua tällänen vanha nainen luulis että noin komealla pojalla pyöris kauniia tyttöjä ympärillä josta valkata sopiva sanoi että kai niitä siinä pyöriikin mutta se näky sielä venevajassa kiihottaa vieläkin Anne sanoi että hänellä on tässä niin paljon pelissä mukana että jos se juttu lähtee leviään niin hän ei halua menettää tätä kaikkea ja näytti kädellää talon suuntaan sanoi että et menetä jos se vaan on minusta kiinni ja tietysti sinustakin johon Anne sanoi että haluat siis maata kanssani johon sanoin että en muuta ole halunutkaan siitä venevaja näkymästä lähtien ,me ei voida olla sitten muuta ku tuossa saunakammarissa sanoin että mulle on ihan sama kunhan vaan ollaan .Hieman vaivautuneena Anne nousi ylös ja sanoi että mennään sit tekemään sopimus ja sisällä rupesin hieromaan takaapäin Annen rintoja ja sanoi että odota älä ole liian hätäinen meillä on kyllä aikaa mutta rupesi kuitenkin riisumaan mekkoaan ,kullini seisoi kun rautakanki ja ku Anne istui pikkuhousuissaan sängynlaidalla nii kulli kovettui entisestään kun katselin Annen rintoja Anne sanoi että tiedätkö Jere kuinka väärin tämä on vastasin että ei ole sen enempää väärin ku se mitä sielä venevajassa tapahtui otin housut pois ja päälleni jäi ainoastaan t-paita ja kun sain alushousuni pois niin kulli pomppas terhakaasti ylös, näin kun Annen katse kiinnittyi kulliini ja suu loksahti hieman auki hetken oli vaiti ja sitten sanoi jumalauta Jere sulla on aikamiehen kyrpä herranjaestas sentään ja sanoin että ime sitä vähän ei ollu siittä Jere kulta mitään sopimusta mutta eihän tuollaista voi olla maistamatta oikea muurinmurtaja js samalla otti mun kyrvän huulien väliin ja alotti imemisen ,huomas kyllä että Annella on kyrpä ollut suussa kerran jos toisenkin imemisen taito oli tuolla naisella täydellinen, orkkua pitkittääkseni mietin että mitähän Santtu sanois jos tietäis dttä sen mutsi ottaa just parhaillaan se kaverilta suihin .

    • Anonyymi

      Sanoin Annelle että haluan naida ja että mee selälles mut mitäs kun mulla ei oo kortsuja mukana Anne sanoi että me ollaan varmaankin terveitä molemmat ja raskaaksi hän ei enään tule Anne levitti jalkojaan ja otti kyrvästäni kiinnk sanoen että tää on ihana ,jumalauta tää on ihanan iso rupesin työtään kyrpää pilluun Anndn sitä kädellään ohjaten ja sanoi että varovasti kulta varovasti ihan rauhassa vaan meillä on koko ilta aikaa kyrpä alkoi upota pilluun ja huomasin että Anne on aivan märkä ja huohotuksesta päätellen Anne oli hieman myös jännittynyt,aloitin malttamattomasti alotin naimaan ja Anne kiljas kun työnnyin pohjaan saakka hyvä jumala että tekee hyvää ,ai luoja että on ihanan tutuista, iik ,aih aih oih oih oi luoja miten ihana jatka kulta jatka nyt saat naida elämäs innosta ja ei kauaa tatvinut pumpata Annen nänni suusss kun ruopes kuti tekeen lähtöään Oi JUMALA KUN TEKEE IHANAA huusi Anne samalla kun kiljuen puristi mllemmilla käsillään lakanaa orgasmin aallokossa hänen päänsä heitteli tyynyllä puolelta toiselle.Orgasmin jälkeen makoiltiin sängyllä Anne ollessa kainalossani ja kädellään mu kyrpää hiljalleen runkaten sanoi että tätä täytyy saada lisää tää o ihana ,toisen varvin jälkeen oltiin jo pukeuduttu kun Annen mies soitti että ovat parintunnin päästä kotona joten Anne sanoi puhelun jälkeen että sun täytyy Jere varmaan lähteä mutta soita mulle sunnuntai iltana niin sovitaan että missä nähdään ja millon täällä saunamökissä ei voida tavata mutta annan sulle vaikka metsässä kannon päällä jos ei muuta paikkaa löydy ja antoi paperilapun jossa oli puhelin numero Anne sanoi että se on preapaid numero Annelta kysyin että onko tää numero myös jollakin toisellakin miehellä johonAnne sanoi virnuillen että se venevsjan sonni on nyt hänen puolestaan unohdettu kun on tuollainen muurinmurtaja vaihtoehtona.ja kikatti kun teini tyttö .

    • Anonyymi

      Mä haluisin panna kaverin äitii miten tekisin aloitteen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe