Kiitos rakkaat palstakirjoittelijat menneestä vuodesta & vuosista. Vaikkemme olekaan olleet samaa mieltä asioista usein, olette antaneet minulle paljon uusia ajatuksia ja hauskaa seuraa, aina kun olen tänne kurkistellut.
Elämässäni on ollut niin paljon vientiä viime aikoina, etten ole juurikaan palstalle päässyt, kenties joulnpyhinä kiireet hellittävät vihdoin ja saan taas tulla antoisaan seuraanne hetkeksi.
Kiitos siis menneestä vuodesta ja Hyvää Joulua kaikille.
Rakkaille palstalaisille
19
644
Vastaukset
Siitä onkin pitkä aika kun viimeksi kirjoitit. Mitäs kiireitä sulla on oikein ollut, jos saapi näin udella. Hyvää joulua myöskin sinulle :)
- Pumpulipaj
Eipä ole paljon muuta ehtinyt viime ainkina tehdä, kun töitä.
Jouluna en tee töitä, syön ja makaan :))
Hienoa että saat viettää rauhallisen joulun kaiken kiiren keskellä.
Rentouttavaa joulunaikaa sinulle ja Hyvää Uutta Vuotta 2008.
Nyt mulle tulee kiirus. On aika jättää palsta muutamaksi päiväksi. Nähdään taas seuraavan kerran.- Pumpulipaj
Niin teemme!
ja Riemullista vuotta 2008 Sinulle, toivottavasti ensivuonna ehdit enemmän kirjoittelemaan :)
- Pumpulipaj
Minäkin toivon sitä, että ensi vuosi olisi vähemmän kiireinen kuin tämä vuosi oli, joka tapauksessa joulun aikaan en tee muuta kuin löhön:)
- MyNicki
ennenkaikkea kaunista joulua sinulle myöskin lifestylelle ja kirjoittajille jotka pitävät pystyssä tätä palstaa :)
- Pumpulipaj
...sentti lunta ulkona, kaunista oli!
Kiitos!
Joulua myös sinulle..ja tietysti kaikille palstalaille..:)
- Pumpulipaj
Palstalaisille kuuluu kaunis kiitos heidän seurastaan täällä, näin on :)
- Puhurix
Enpä ole minäkään tänne juuri tänä vuonna kerennyt.
- Pumpulipaj
Näin meitä viedään, ihan kuin virta veisi kun elämä työntää paikasta paikkaan. Olo on kuin lastulla laineella, ainakin välillä.
- peppi.pirpana
Eihän täällä kaikki aina samaa mieltä ole asioista ja hyvä niin. Välillä sen ansiosta saakin todella hyviä keskusteluja aikaiseksi, kun mielipiteitä on monenlaisia. Joka tapauksessa minä suuntaan nyt sänkyyn.. Avasin uuden blogin (ihan iki-ikioman sellaisen). Linkki löytynee galleriasivultani alimmaisena ZirpaNan oma blogi.. Nyt öitä..
- Pumpulipaj
Pitää jossain vaiheessa vierailla blogissasi :)
- norMix evk
:))
- Pumpulipaj
:)))))
- norMix evk
Pumpulipaj kirjoitti:
:)))))
;=)))
- hurlumi
Oikein Hyvää Joulua. Toivottavasti ensi vuosi tuo kirjoituskujeesi takaisin...
- Pumpulipaj
Pois se meistä, etenkin sinusta ;)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233765Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42220- 1071597
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181508Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221262Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136917Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723