Moro!
Tytär lauloi kivaa lastenlaulua tarhassa. Nyt puuttuu välistä sanoja. Eli kertsi menee jotenkin näin: Pakkasherra varpaillaan hiipi yli maan..."
Jos joku tietäisi miten koko kipale menee?
Kiitos ja Hyvää Joulua!
Pakkasherra varpaillaan...?
11
12044
Vastaukset 11
- joululaulutonttu
Laulu löytyy eka luokan Hauska matka -kirjasta s. 51, vanhasta versiosta. Uudesta en tiedä.
Pian sataa lunta,
pehmeää kuin unta.
Talven valtakunta
meitä odottaa.
Pakkasherra varpaillaan
hiipii yli maan.
Sirottelee huurretta
lumikoristaan.
Jäätyy järven pinnat,
syntyy lyhdyt, linnat.
Riemu täyttää rinnat.
Talvi tulla saa.
Pakkasherra...
On tosi ihana laulu!
Hyvää joulua!- sanat löyty
Myöhästyneet kiitokset sanoista!
Hyvää Uutta Vuotta! - Pakkasherra ; )
...
- laidla
mikä on pakkas herra laulun nimi
- Anonyymi
Moi
- k
Pian sataa lunta pehmeää kuin unta, talven valtakunta meitä odottaa.. Pakkasherra varpaillaan hiipii yli maan sirottelee huurretta lumi koristaa, pakkas herra vaarpaillaa hiipii yli maan sirottelee huurretta lumi koristaa..
PS. En muista koko biisiä mutta ensimmäisen muistan T:Kristiina 10v. - siiri
mää tiiä
- Mopsis
moi
- Moipsis
Joo oisin mäki sanat tienny :) Koska kolussa sitä laulettiin :D
- joku44
Moi! Se menee näin kohta sataa lunta pehmeää kun unta talven vltkunta meitä odottaa pakkasherra varpaillaan hiipii yli maan sirottelee huurretta lumi koristaa. Näin se siis menee on toinenkin säkeistö mutte en muisa sitä.
- Anonyymi
Hyvä homma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511031- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36619- 39557
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318491- 74458
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441