Viehätysvoima

hyvää vai pahaa???

Olen eronnut noin kuukausi sitten ja mulla on jotenkin aina ollut vaikea löytää mies itselleni. Esim baarissakin olen huomannut miesten tuijotukset, mutta eivät kuitenkaan tule juttelemaan tai anna mitään merkkiä kiinnostuksesta.

Kaupungillakin saan perääni ainoastaan katseita, mutta silti tunnen itsetuntoni välillä tosi huonoksi tän takia. Jopa miehet, joilla on nainen vieressä ovat jääneet tuijottamaan ja se saa mut aivan raivoihini. Mielellään olisin sellainen, jolle on helppo puhua ja ystävystyä, kuin että juostaan karkuun tai vain tuijotetaan.

Tiedän omavani viehätysvoimaa ja mua on jopa kehuttu nätiksi ja en mä omastakaan mielestä mikään kauhean ruma ole. En kuitenkaan kulje nokka pystyssä pitäen itseäni parempana kuin muut. Miehet vain jostain kumman syystä "pelkää" mua.

Tanssin kerran erään miehen knassa (hän tuli itse pyörimään ensin ympärilleni ja heitti katseita muhun päin, joten menin tanssii sen viereen) ja kun hänen ystävänsä oli menossa vessaan, niin jätkä tarras siitä kiinni ja alkoi söpertämään, että se ei lähtis mihinkään ja sitten juoksikin itse pois. No sen kaveri tuli ihan ällistyneenä sanomaan mulle, että hänen kaveri kuulemma pelkää mua. Ja tommoisia tilanteita on sattunut useimpia kuin yki.

Tommoiset tilanteet naurattamaan vain mua, että kuinka 150 cm:nen siro nainen, jolla on enkeli kiharat voi olla niin pelottava :D.

Jopa koulukaverit, ovat jotenkin tosi hermostuneita seurassani, vaikka yksi sanoikin mua todella mukavaksi naiseksi. Eli miten mä edes voisin löytää uutta miestä koskaan, kun se tuntuu olevan mahdoton. Eli onko viehätysvoima tuhonnut mahikseni, löytää rakkaus livenä, kun ex:än tapasin netissä. Enkä halua enää väkisin löytää ketään vaan sattuman kautta.

12

1532

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotkut osaavat olla sen oloisia, että heitä on ventovieraankin helppo lähestyä. Katsovat silmiin, hymyilevät, keskustelu on vastavuoroista jne... Se on olemuksessa, ei varsinaisesti ulkonäössä.

Minun on suoraan sanottuna kertakaikkisen vaikeaa kuvitella, mikä sinussa voisi olla pelottavaa. Tai sitten kirjoituksesi ja olemuksesi eivät täsmää.

• tai yleistää

..unohda tapahtunut:) äläkä vatvo tuollaisia. Lakkaa kiinnittämästä huomiota itseesi. Onhan noita muitakin harrastuksia kuin kapakit, suurin osa on siellä jurrissa.

• janne789633

Todella omahyvanen kirjoitus. Miehet ei tutustu minuun. Se johtuu varmaan liiallisesta kauneudestani. Jepajee...

Laita kuvasi niin olis helpompi sanoa mika mattaa oikeesti.

• sarvikuonokas

ööp.. Siis ennen tätä päättynyttä suhdettasi sinulla oli myös vaikea löytää miestä..

En nyt pitäisi kuukautta mitenkään järin pitkänä aikana :). Mutta.. tiedän mitä haluat kuulla ja mikä saattaa pitää myös paikkansa.

Miehet pelkäävät tulevansa nöyryytetyiksi koska kokevat sinun olevan heitä korkeatasoisempi.
      Pelkäävät menetystä ennen saamista ns. :)

Eipä nyt tule muuta mieleen.. voithan tietty olla ihmissusi vampyyri tms.

• sarvikuonokas

Minä ainakin uskon siihen mitä silmilläni näen toisin kuin eräät, jotka puhuvat tähän tyyliin.

"Joistain ihmisistä huokuu ystävällisyyttä ja lämpöä" :) Vai että huokuu.. :P

Lisäksi kirjoitin vastauksen, jonka aloittaja halusi varmaan kuulla. Mainitsin tämän vastauksessani mikäli huomasit.

• kiusallisesta pelosta

Mielestäni "go-getter"-naistyyppi, joka vetovoimallaan pelottaa miehiä, on piitkä, laiha, sielullinen blondi jolla on tuhkanharmaat hiustyvet..Vähän sentyyppinen kuin on MTVn Overdrive-ohjelman juontajistossa.

Mahdollisesti myös vetävä&luotaan työntävän pelottava (=ts., liiankin vetävä) naisyksilö voisi olla thainyrkkeilijä.Olematta pumpattu mitenkään. Muuten pidän aika selvänä, että jos mies pakoon lähtee, se ei yksinkertaisesti vain ole kiinnostunut.Se siitä.Jos niin käy, ole rohkea toisaalla.Se kannattaa, ettei tule sarjapakkeja..

• kaipaa pientä

ego boostausta miehiltä. Painu vittuun.

• E/V

...

• hyvää vai pahaa???

Tämän ei ollut mitenkään tarkoitus saada miehiltä kehuja, että olen muka liian kaunis. Mielestäni kylläkään viehätysvoimalla ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa, vaan se ihminen jollain tietyllä tavalla herättää huomiota joko hyvällä tai sitten pahalla.

Eli pointini oli, että miksi olen liian vaikeasti lähestyttävä nainen, kun ensin miehet tulee baarissa tanssimaan, mutta vaikka ei olla edes ehditty puhumaankaan kun ne on jo häipyneet. Ihmettelen miesten käytöstä. Joku mussa vain pelästyttää ne pois, en tajua mikä. Ja enkä tarkoittanut, että olen edes ketään hakenut suhteen loputtua, vaan jotenkin pelkään että tulevaisuudessa tulee sama tilanne. Siis nyt hetken haluan vielä keskittyä itseeni, mutta tulevaisuus pelottaa jo valmiiksi.

• ihmiset enemmän kuvittelevat, että heidän peräänsä katsotaan kadulla mitä todellisuudessa.

Hieman enemmän katseita vetää mikäli ulkonäkö poikkeaa totutusta vaatteiden, kampauksen tms. johdosta.

Mikäli itse pelkäisin jotain naista, en alkaisi pyörimään hänen ympärillään edes tanssimisen merkeissä.

• ..olet varmasti ihan tavallinen. :) Et muita naisia pelottavampi, etkä liian kaunis tai muuten liian viehättävä. Miehet nyt vaan on ujoja, niinkuin me naisetkin. Vaatii varmasti rohkeutta lähestyä ihan minkä tahansa näköistä naista. Eli mies kokee naisen - pelottavaksi, jos on kyse "iskemisestä".

Eikä miesten tehtävä ole jatkuvasti yrittää piirittää naisia (luojan kiitos!) vaikka nämä olisivat kuinka viehättäviä. Kaikkia naisia (ja miehiäkin) katsellaan, mutta se ei missään tapauksessa aina tarkoita sitä että mies haluaisi iskeä naisen itselleen.

Nättejä ihmisiä on ilo katsella, ihan muuten vaan! Kyllä minäkin ilahdun kauniin naisen näkemisestä, vaikka nainen olen itsekin. Hyvännäköisiä miehiä katselen ilokseni toki myös. :)

• mutta...

sulla on aikas väärä käsitys omasta viehätysvoimastasi. Pelkällä hyvällä ulkonäöllä ei todellakaan pärjää markkinoilla. Tavallisen näköinen nainen, joka tajuaa olla oikealla tavalla aktiivinen nappaa helposti miehen paremman näköisen kilpasisarensa nokan edestä. Olet siis aivan liian passiivinen. Sori vaan, mutta saat jatkossakin vain ihmetellä yksin omaa kauneuttasi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      8
      990
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      125
      936
    3. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      929
    4. 50
      853
    5. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      85
      782
    6. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      42
      756
    7. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      691
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      142
      670
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      55
      625
    10. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      95
      551
    11. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      546
    12. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      514
    13. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      52
      501
    14. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      35
      487
    15. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      48
      439
    16. Teini kuolema

Jatketaan uudestaan kun poistettu eka aloitus.
      Kajaani
      21
      436
    17. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      31
      413
    18. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      24
      410
    19. Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?

Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi
      Luterilaisuus
      246
      408
    20. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      31
      394
    Aihe