Olen ajatellut ottaa tatuoinnin mutta se vain mietityttää että onko sellaista ainetta jolla saisi tatuoinnin peitettyö (esim. juhlatilaisuuksia varten)?
Kiitos jo etukäteen.
tatuointi peittoon?
16
1914
Vastaukset
- issut
Peitä mielummin pääs muovikassilla oot paremman näkönen.
- <nimimerkki>
Vahva meikkivoide on halpa ja yksinkertainen tapa peittää tatuointi. Juhlatilaisuuksiin voi myös vaikka tatuoinnin paikasta riippuen heittää huivin tai korun kuvan päälle tai tai tai... Onhan noita tapoja.
- lnKa
Meikeillä tiemmä saa kuvat peittoon, mutta kannattaako tatuointia edes ottaa jos sitä ei voi/kehtaa/viitsi ihmisten ilmoilla antaa näkyä?
Tai sitten vaan valkkaat sellaiset kledjut, jotka peittävät tarpeeksi. Helppoa! - että tarkoitus
lnKa kirjoitti:
Meikeillä tiemmä saa kuvat peittoon, mutta kannattaako tatuointia edes ottaa jos sitä ei voi/kehtaa/viitsi ihmisten ilmoilla antaa näkyä?
Tai sitten vaan valkkaat sellaiset kledjut, jotka peittävät tarpeeksi. Helppoa!siis tarkotus on että se näkyy suurimmaksi osaksi ajasta alkuperäisellä kirjoittajalla mutta esim ei isoäidin synttäreillä.tai niinkuin mun suvussa en erityisemmin halua olla koko suvun juorujen aihekoska suuri osa on lestadiolaisia. tai sitten isä tappaisi miut jos näkisi sen, sellainen se vain on "pikkulapsena", 20 vuotias, en saisi sellaista tehdä. taikka syödä pillereitä järkyttäviin kipuihin..
miksi se on niin hankala ymmärtää. siis on sellaisia tilanteita missä olisi paras ettei tatuointi näkyisi
siis en ole alkuperäinen kirjoittaja - on myös erään
että tarkoitus kirjoitti:
siis tarkotus on että se näkyy suurimmaksi osaksi ajasta alkuperäisellä kirjoittajalla mutta esim ei isoäidin synttäreillä.tai niinkuin mun suvussa en erityisemmin halua olla koko suvun juorujen aihekoska suuri osa on lestadiolaisia. tai sitten isä tappaisi miut jos näkisi sen, sellainen se vain on "pikkulapsena", 20 vuotias, en saisi sellaista tehdä. taikka syödä pillereitä järkyttäviin kipuihin..
miksi se on niin hankala ymmärtää. siis on sellaisia tilanteita missä olisi paras ettei tatuointi näkyisi
siis en ole alkuperäinen kirjoittajasortin lestadiolaisia, kiihkoilijoita joiden mielestä tatuoinnissa ei ole mitään hävettävää. tosiasiassa kuitenkin jokainen tatuoitu on joutunut tilanteeseen, myös minä, jossa toivoo ettei edes omistaisi koko tatuointia.
ennen tatskan ottamista kannattaa tarkoin harkita, onko tatuointi tosiaan kiusallisten tilanteiden väärti. jos tehdyn saisi tekemättömäksi, en ottaisi tatuointia. tällä hetkellä odotan poistamismenetelmien kehittymistä, tulen suurella todennäköisyydellä poistamaan tatuointini. - kuule...
on myös erään kirjoitti:
sortin lestadiolaisia, kiihkoilijoita joiden mielestä tatuoinnissa ei ole mitään hävettävää. tosiasiassa kuitenkin jokainen tatuoitu on joutunut tilanteeseen, myös minä, jossa toivoo ettei edes omistaisi koko tatuointia.
ennen tatskan ottamista kannattaa tarkoin harkita, onko tatuointi tosiaan kiusallisten tilanteiden väärti. jos tehdyn saisi tekemättömäksi, en ottaisi tatuointia. tällä hetkellä odotan poistamismenetelmien kehittymistä, tulen suurella todennäköisyydellä poistamaan tatuointini.vaan omasta puolestasi jos olet joutunut kuvaasi peittelemään tai miettimään jospa sitä ei olisi!
Älä yleistä...
Vaikka itsellä on n.10 kuvaa, KERTAAKAAN ei ole tullut sitä tilannetta tai sellaista hetkeä, että olisin katunut tai joutunut miettimään "kumpa sitä ei olisi"...
Joten paskaa jauhat! pidä mölyt mahassasi ja odottele mun puolesta vaikka marsilaisia maahan, että saat kuvasi poistettua! - ei riittänyt
kuule... kirjoitti:
vaan omasta puolestasi jos olet joutunut kuvaasi peittelemään tai miettimään jospa sitä ei olisi!
Älä yleistä...
Vaikka itsellä on n.10 kuvaa, KERTAAKAAN ei ole tullut sitä tilannetta tai sellaista hetkeä, että olisin katunut tai joutunut miettimään "kumpa sitä ei olisi"...
Joten paskaa jauhat! pidä mölyt mahassasi ja odottele mun puolesta vaikka marsilaisia maahan, että saat kuvasi poistettua!jotta voisit kommentoida edellistä viestiä, joka oli täysin asiallinen. Toisin on sinun viestisi laita, ala-arvoista kirjoitustaidottoman tuherrusta.
on myös erään kirjoitti:
sortin lestadiolaisia, kiihkoilijoita joiden mielestä tatuoinnissa ei ole mitään hävettävää. tosiasiassa kuitenkin jokainen tatuoitu on joutunut tilanteeseen, myös minä, jossa toivoo ettei edes omistaisi koko tatuointia.
ennen tatskan ottamista kannattaa tarkoin harkita, onko tatuointi tosiaan kiusallisten tilanteiden väärti. jos tehdyn saisi tekemättömäksi, en ottaisi tatuointia. tällä hetkellä odotan poistamismenetelmien kehittymistä, tulen suurella todennäköisyydellä poistamaan tatuointini.löytyy ihmisiä jotka katsovat vain henkilön ulkoista puolta eivätkä sisäistä. Itselläni ainoat negatiiviset kommentit tatuoinneista ovat tulleet netissä, vielä ei ole kukaan livenä alkanu niistä "huutelemaan".:) Empä ainakaan itselleni hankkisi pysyviä arpia tatuoinnin poistolla, vaan siksi jos joku ulkopuolinen ei pidä minun kuvistani. :)
- jos sisäinen minä
Ruis kirjoitti:
löytyy ihmisiä jotka katsovat vain henkilön ulkoista puolta eivätkä sisäistä. Itselläni ainoat negatiiviset kommentit tatuoinneista ovat tulleet netissä, vielä ei ole kukaan livenä alkanu niistä "huutelemaan".:) Empä ainakaan itselleni hankkisi pysyviä arpia tatuoinnin poistolla, vaan siksi jos joku ulkopuolinen ei pidä minun kuvistani. :)
on kunnossa,ei tarvita mitään tatuointeja. olet varmasti havainnut tuijottelua, ei suomalaiset mene suoraan sanomaan toiselle, et sun tatskas on ihan perseestä..
- sitä mennään
on myös erään kirjoitti:
ennen tatskan ottamista kannattaa tarkoin harkita, onko tatuointi tosiaan kiusallisten tilanteiden väärti. jos tehdyn saisi tekemättömäksi, en ottaisi tatuointia. tällä hetkellä odotan poistamismenetelmien kehittymistä, tulen suurella todennäköisyydellä poistamaan tatuointini.en olisi ikinä arvannut että kukaan tatuoinnin ottanut on näin kapeakatseinen!! yhteen tilaisuuteen jos haluaa peittää tatuoinnin mitä syitä ei ole edes sanottu, niin heti mukamas sitä hävetään. henkilökohtaisesti en missään nimessä halusisi esim isovanhempieni kuolevan sydänkohtaukseen kun näkevät sen, mikä kyllä tapahtuisi.
noitavainot tässä on menossa. jos tatuoinninpeittää vaikka kaheksi tunniksi niin se on maailmanloppu
entäs kun mie otin sen niin ettei sitä nää vaatteet päällä etenkin talvella? miten iso synti se on? jos sisäinen minä kirjoitti:
on kunnossa,ei tarvita mitään tatuointeja. olet varmasti havainnut tuijottelua, ei suomalaiset mene suoraan sanomaan toiselle, et sun tatskas on ihan perseestä..
Eli kaikki samaan muottiin vaan niin hyvä tulee :) ja eipä ole edes tuijoteltu, niin et oisin huomannu. ja toisekseen tuijottelulla ei ole mitään vaikutusta minuun, en edelleenkään elä elämää muiden mielipiteiden mukaan. ja minusta se kertoo henkilöstä jotain, jos arvostaa muiden mielipiteitä enemmän.. kuin keskittyis ennemmin siihen mitä oikeasti itse tahtoo elämältään :)
ja aika pöljää väittää, että kaikkien puhdasihoisten sisäinen minä ois kunnossa ja kaikkien tatskattujen ei. Sisäiset asiat kun eivät ole mitenkään liittyväinen kuviin tai niiden puutteeseen.- jos olet erehtynyt
Ruis kirjoitti:
Eli kaikki samaan muottiin vaan niin hyvä tulee :) ja eipä ole edes tuijoteltu, niin et oisin huomannu. ja toisekseen tuijottelulla ei ole mitään vaikutusta minuun, en edelleenkään elä elämää muiden mielipiteiden mukaan. ja minusta se kertoo henkilöstä jotain, jos arvostaa muiden mielipiteitä enemmän.. kuin keskittyis ennemmin siihen mitä oikeasti itse tahtoo elämältään :)
ja aika pöljää väittää, että kaikkien puhdasihoisten sisäinen minä ois kunnossa ja kaikkien tatskattujen ei. Sisäiset asiat kun eivät ole mitenkään liittyväinen kuviin tai niiden puutteeseen.ottamaan itelles h*oran polttomerkin, ei se tarkoita et sää olisit h*ora, sinä vaan näytät siltä..
- Livia..
on myös erään kirjoitti:
ennen tatskan ottamista kannattaa tarkoin harkita, onko tatuointi tosiaan kiusallisten tilanteiden väärti. jos tehdyn saisi tekemättömäksi, en ottaisi tatuointia. tällä hetkellä odotan poistamismenetelmien kehittymistä, tulen suurella todennäköisyydellä poistamaan tatuointini.Saanko udella, miksi ja millaiseen tilanteeseen jouduit?
Minun on toistaiseksi ollut vaikea edes kuvitella tilannetta, jossa toivoisin ettei tatuointiani olisi - se on normaalissa arkitilanteessa vaatteiden alla, enkä koskaan joudu tilanteeseen, jossa olisi pakko olla sellaisissa vaatteissa että kuva näkyisi. Ja vaikka joutuisinkin, aihe on niin neutraali etten usko sen ketään häiritsevän.
Eilen baarissa katselin juuri 18 täyttäneiden ja vähän vanhempienkin poikien uusia hankintoja, ja osa niistä näytti vähintäänkin epäilyttäviltä. Hakaristi käsivarressa voi aika lailla rajoittaa työnsaantia. Toisaalta nämä ihmiset tuskin muutenkaan haluaisivat tai pääsisivät esimerkiksi asiakaspalveluun tai edustustehtäviin, niin että tuskin se vahinko ihan kauhean iso on.
Ei tatskoissa sinänsä minusta ole mitään hävettävää. Pentagrammi otsassa on tietysti tyhmää, mutta jos se kuvastaa ihmisen sisäistä maailmaa niin tietävätpähän muut pysyä etäämmällä. Noissa vakaumusta osoittavissa tatskoissa ongelmana on tietysti se, että harva pitää ajatuksensa (varsinkin radikaaleimmat) ikuisesti, ja kun mieli muuttuu, rakas kuva voi muuttua inhaksi.
Mutta kun kuva ei ulkopuolisille merkitse mitään, ei sen ketään normaalia ihmistä pitäisi näkyessäänkään häiritä. - ja säälittää
Livia.. kirjoitti:
Saanko udella, miksi ja millaiseen tilanteeseen jouduit?
Minun on toistaiseksi ollut vaikea edes kuvitella tilannetta, jossa toivoisin ettei tatuointiani olisi - se on normaalissa arkitilanteessa vaatteiden alla, enkä koskaan joudu tilanteeseen, jossa olisi pakko olla sellaisissa vaatteissa että kuva näkyisi. Ja vaikka joutuisinkin, aihe on niin neutraali etten usko sen ketään häiritsevän.
Eilen baarissa katselin juuri 18 täyttäneiden ja vähän vanhempienkin poikien uusia hankintoja, ja osa niistä näytti vähintäänkin epäilyttäviltä. Hakaristi käsivarressa voi aika lailla rajoittaa työnsaantia. Toisaalta nämä ihmiset tuskin muutenkaan haluaisivat tai pääsisivät esimerkiksi asiakaspalveluun tai edustustehtäviin, niin että tuskin se vahinko ihan kauhean iso on.
Ei tatskoissa sinänsä minusta ole mitään hävettävää. Pentagrammi otsassa on tietysti tyhmää, mutta jos se kuvastaa ihmisen sisäistä maailmaa niin tietävätpähän muut pysyä etäämmällä. Noissa vakaumusta osoittavissa tatskoissa ongelmana on tietysti se, että harva pitää ajatuksensa (varsinkin radikaaleimmat) ikuisesti, ja kun mieli muuttuu, rakas kuva voi muuttua inhaksi.
Mutta kun kuva ei ulkopuolisille merkitse mitään, ei sen ketään normaalia ihmistä pitäisi näkyessäänkään häiritä.kun ei osata ajatella. myöhemmin sitten itketään mitä tuli tehtyä..
- Tatuointia harkitseva
ja säälittää kirjoitti:
kun ei osata ajatella. myöhemmin sitten itketään mitä tuli tehtyä..
Miksikäs ne sitten sua mahtaa häiritä? Ja mistä tämä käsitys on tullut että ne kaduttavat? Jos luulet että se tekee ihmisestä samantien gansterin ja idiootin, niin omatpa ovat luulosi.
- peittoa löytyy
Cinema Secrets sarjasta löytyy tatuoinnin peittoon sopiva "meikkivoide".
Tätä sarjaa ei tavankaupoista saa, googleta tai soita maahantuojalle, saat varmasti selville mikä on lähin liikkeesi jonka kautta voit tuotteen saada.
Ellet jo satu tietämään kuka merkkiä asuinpaikkakunnallasi myy.
Eikä ole mitään uutta että juhliin, häihin ihmiset haluavat tatuoinnin peittoon.
Oikealla tuotteella se onnistuu.
Esim. morsiammet on halunneet kerran jos toisenkin että tatuointi peitetään, kaikki ei halua että vanhemmat, isovanhemmat näkevät tatuoinnin.
Unohda halvat meikkivoiteet, sotket vain itsesi sekä vaatteesi, ja kuva paljastuukin näkyville...Ai niin, jos mahdollista, pyydä Cineman myyjältä opastus miten tuotetta käytetään ja pitääkö sinun tehdä pohjustuksia jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803