Ekat treffit- kuka maksaa?

ekat treffit123

Hei :) Mitä mieltä olette jos nainen maksaa kummankin kahvit? Mies oli kyllä maksamassa ja rahakin jo kädessä, mutta nainen ehti maksaa ensin ja hymyili miehelle. Millaisen kuvan saatte tällaisesta naisesta?

18

4494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäisi tietää

..kumpi kutsui:)..
      Jos mies oli kutsunut, niin eiköhän mielipaha korjaannu santsikupilla, jonka mies maksaisi?

• esess

Treffeillä kyllä varminta on, että kummatkin maksaisi oman kahvinsa. Olen muutaman kerran maksanut naisen kahvin ja nainen on katsonut ystävällisen eleeni aivan muulla tavalla. Elokuvissa olen käynyt muutamia kertoja myös naisen kanssa ja aina ollaan kummatkin maksettu omat liput. Ainakin nuorten keskuudessa toimii tuo, että kummatkin maksaa.
      En oikeastaan saisi edes minkäänlaista kuvaa tuollaisesta naisesta joka suostuu maksamaan kahvit. Kertoo ehkä jo sekin maksamisen hyödystä. Elokuvalipun tai jotain hintavampaa jos toinen vapaaehtoisesti treffeillä suostuu maksamaan niin antaisi kyllä itselleni sen mukavan kuvan, että haluaa olla tosissaan kanssani.

• mies40

treffeille pyytänyt maksaa. Tapa, jossa molemmat maksavat erikseen on kaiketi nykyisen tasa-arvon aikana alkanut muodostumaan normiksi - köyhien tapa.

Jos nainen maksaa ja mies treffeille pyytäjä, alkaisin miehenä jo elättelemään toivoa pikaisesta sukupuolisesta kanssakäymisestä.

• seseon

Eiköhän se mies eka tapaamisella?

• erinomaisen oikein!

Tasa-arvon nimissä naiset maksavat treffit, avaavat ovia ja auttavat istumaan seuraavat 100 vuotta. Sekä ekoilla että vikoilla treffeillä.

• Aika iso kaveri 134kg

Se oli ennen tasa-arvoa miesten tehtävä. Nyt saisivat naiset alkaa siihen tehtävään. Olisihan se hassua kun naiset availisivat ovia miehille kohteliaasti.

Ja tuo olisi kiva kerran elämässään kokea kun autettaisiin tuoli alle....vautsi...

Entäpä, se että nainen maksaisi treffeillä mulle jotakin? No, olen varattuna elellyt yli 10 vuotta niin siksi ei ole päässyt kokemaan mutt anuoruudessa maksoin naisenkin treffikulut ja jos en maksanut niin tympeää seuraa oli nainen. Jos kerran oli miettimistä mistä saan kahvikuppiin ne muutamat markat niin eikö siinä ollut tarpeeksi opintotuella elävälle nuorelle miehelle? Vielä olisi naisen kahvikuppiakin pitänyt alkaa maksamaan. Toki isukki ja äiti olisivat rahaa antaneet mutta kun mulla oli kapinavaihe menossa niin tein elämästäni taloudellisen helvetin...ja naiset kiersivät mut kaukaa.....toisaalta tajusin siinä sitten kantapään kautta mitä naiset miehestä haluavat sillä ulkonäöstä se ei jäänyt kiinni, silloin en vain tiedostanut asiaa, nyt sitten valokuvista sen näkee.

Varmaan näkisi vieläkin jos laihtuisi ensin 40 kiloa...., uskoisin näin mutta kun on jo upea nainen pantavana niin mikäs on ollessa. Laihduttaa tosin voisi alkaa ihan yleisolotilan paranemisen takia =)

• Niin sitä pittää

No minusta ihan hieno ele. Yhtä kohtelias teko se naisen maksaminen on
      kuin miehenkin maksaminen. Miksi miehen muka aina pitäisi olla
      kohteliaampi
      osapuoli?

Itse olen sitä mieltä, että jotkut kahvit yms. jokainen voi maksaa
      ihan itse. Ei ekoilla treffeillä kumpikaan ole mitään toiselle velkaa, eikä
      velvollinen mihinkään erityiskohteluun. Voihan olla, ettei niiden treffien
      jälkeen edes koskaan enää tavata. Jokainen voi tietysti tarjota niin
      paljon kuin tykkää, mutta pakko ei ole, eikä se ole mitenkään huonoa
      käytästä jos ei maksa.

Jos taas treffit pidetään jossain kalliimmassa paikassa, kutsuja maksaa,
      jos ei toinen välttämättä halua omaansa maksaa. On ihan hullua olettaa,
      että nainen kutsuisi johonkin kalliiseen ravintolaan syömään,
      söisi satasen aterian ja maksattaisi sen miehellä.

• vähän..

Itse treffailen aikalailla ja yleensä sanon että haluan maksaa oman osani vaikka mies onkin pyytänyt minua treffeille vaikka toisaalta olen ehkä hieman vanhanaikainen koska ajattelen etä jos mies naista pyytää niin hän myös maksaa. Monet miehet kieltäytyvät siitä että maksan ja se on ok, en ala enempää väittelemään maksuista mutta taas jos se on miehelle ok että maksan omani niin ei suhtautumiseni mieheen muutu siitäkään.

Viimeksi kävin treffeillä muutama päivä sitten ja menimme baariin. Mies maksoi parit ekat juotavat kunnes snoin että minä voin tarjota seuraavat jonka jälkeen mies taas tarjosi. En halua elää kenenkään siivellä mutta toisaalta taas tiedän että kyseisellä miehellä on puolet paremmat tulot kuin minulla joten hänelle maksamisesta ei koitunut harmia ja kaikenlisäksi hän todella pitää minusta ja minä hänestä (pitäisin ilman hänen tulojaan tai tarjoamisiakin) joten järjestely on mielestäni ok.

• Haastaja M

Nainen yleensä kutsuu miehen maksulliseen illanviettopaikkaan, mies taas maksuttomaan paikkaan. Maksakoon kaiken se, joka normaalisti välttää maksupaikan kalliitt hinnat ja maksakoon se, joka kutsuu maksulliseen paikkaan.

Maksulliseenkin paikkaan voi mennä ostamatta mitään itselleen. Jos joku tulee kysymään ottaako jotain niin voi sanoa ettei ota. Isuu itse vaan kutsujan kanssa samassa pöydässä.

Yleensä nainen haluaa tavata maksukllisen paikan lähellä kadulla ja odottaa miestä kadulla seisten kuin huora. Naista kannattaakin seisottaa kadulla kauan ja itse istua autossa katselleen tilanteen kehitystä. Ehdottaa naiselle, että menee jo kahvilaan....tulen ihan hetken päästä...näin nainen meneekin mahdollisesti sisään kahvilaan ja tilaa kun mies odottaa vielä 10 minuuttia keksien tekosyitä, että jäi juuri ruuhkaan kun kolari sattui ihan eturintamassa. Näin nainen pakotetaan ostamaan kahvinsa itse ja sitten onkin hyvä mennä suoraan naisen luokse ostamatta kahvia,juttelemaan kun oli niin ruuhkaista. Naine juo maksamaansa kahvia ja mies hymyilee sisäänpäin. Jos mies on suhteessa komempi kuin nainen niin pillun saamiselle ei ole jatkossa isompia esteitä jos jaksaa teeskennellä ja jutella hevonpaskaa naiselle.

Se on simppeliä. Joko annat naisen pummia rahojasi tai sitten et.

• Kokolailla bimbo tapaus

Jos sun seuraan joku lähtee ja ylipäänsä jää.

Tollasen touhun nyt pitäisi jo tyhmemmänkin tajuta. Mistään hinnasta en miestä odottelisi, jollei ajoissa saavu paikalle, turha enää uudestaa ruikuttaa.
        Taitaa sulla olla noussut kusi päähän, kun olet parin idiootin kanssa treffanut. Laatunaiset ei moiseen skitsoon sorru, sorry.

• annat todella huonon

kuvan itsestäsi etkä ikinä saa sitä mitä haluat. Tietynlainen anteliaisuus luo anteliaisuutta, kunnioitus kunnioitusta, lämpö lämpöä. Pihiys ei ole hyvä signaali kenellekään.

• 4kymppinen
        annat todella huonon kirjoitti:

kuvan itsestäsi etkä ikinä saa sitä mitä haluat. Tietynlainen anteliaisuus luo anteliaisuutta, kunnioitus kunnioitusta, lämpö lämpöä. Pihiys ei ole hyvä signaali kenellekään.

Tyypin juttu oli niin hiuksia nostattava, että sen täytyy olla mustaa huumoria tai provoilua. Joka tapauksessa, toivottavasti herätti ajatuksia siitä, mitä ihmettä ihmiset viitsii täällä pilkkua halkoa ja kirjoitella siitä, että kuka sen kahvikupin oikein maksaa, kun kysessä on kuitenkin kenties elämänmittaisesta ihmissuhteesta. Tilanne tietenkin on ratkaisevampaa, sosiaalinen käyttäytyminen, avoimuus ja rehellisyys. Kepulikonsteilla aloitettu suhde kolahtaa pian omaan nilkkaan. Jollei pysty olemaan alusta alkaen reilu ja rehti niin sitä totuuden puhumista siirtää ja siirtää kunnes elää itse rakentamissa kulisseissa.

• pyytää treffeille!

se maksaa.

Tyttö joka maksaa on "tyrkyllä"

• sopia

ennen treffejä. Hyvin on toiminut.

Jos ei tuollaisesta asiasta voi keskustella tai ei pääse sopimukseen trefattavan kanssa, kannattaako silloin treffeille edes lähteä?

Jotkut ystävistäni ovat sitä mieltä, että mies maksaa, koska naisen euro on vain 85 senttiä.

• Nainen tienaa pimeästi paljon

entäs jos huora tienaa enemmän niin silloin huora ei mene treffeile sellaisen miehen kanssa?

Keskipalkat voi ollakin asia erikseen mutta on olemassa isoja haisevia jokinorsuja jotka tienaavat 5000 euroa likaisena pilluun kuussa.

• =)=)=)

Itse pettyisin suuresti, jos mies ei maksaisi ensimmäisillä treffeillä. Lisäksi minut pitää noutaa treffeille autolla (aina), eikä ehdottaa että tavataan kahvilan edessä.

Edellisessä suhteessani maksatin lähes aina kaiken miehelläni ja sain hänet (ja myös anoppini) ostamaan itselleni paljon lahjoja. Suhde kesti jopa neljä vuotta, vaikka ihastuinkin alunperin mieheen siksi että hän osteli minulle lahjoja.

Kun sitten tämän suhteen jälkeen menin ekoille treffeille uuden miehen kanssa Rossoon syömään, ajattelin olla mukavampi ja ehdotin että voimme maksaa puoliksi. Mies halusi silti maksaa. Olisin kyllä pettynyt jos hän ei olisi maksanut.

Tämä uusi mies haluaa maksaa aina kaiken, vaikka hän on vain pienituloinen opiskelija. Yritän koko ajan hillitä häntä, ettei minulle tarvitse ostella mitään. Jos haluaa hemmotella voi vaikka hieroa selkääni tai tuoda aamiasen sänkyyn yms.

• Kenkä päähän pummille

Mun puolesta horoperseet saavat pettyä. Mulla on kaksi vakipillua joihin otan yhteyttä jos treffikumppanin pettyneisyys tarjoamattomuudestani johtaa siihen ettei pillua tipu.

Suosittelen kaikille miehille samanlaista käytäntöä. Aina löytyy ilmaiseksikin antavia naisia, onneksi. Heihin kannattaa pitää yhteydet kunnossa ja olla hiiskumatta siitä kenellekään ja etsiä taloudellista hyötyä hakematonta naista. Sellaisia on vähemmistöössä mutta tulee vastaan ajoittain. Sellainen panopuumateriaaliksi vaan samalla kun hakee sitä oikeaa.

Miehillä on usein rahat lopussa kun tarjoavat naisille, naiset olivat aikoinaan aikamoinen menoerä mullekin kunnes aloin asiaa miettimään, että mitä siitä lopulta jää itselle, lopulta nainen on jakamassa persettään jollekin toiselle ja omat tarjoamiset olivat turhuutta. Miettikääpäs tätä miehet.

• Taskupokkari

Kyllä mua aina sykähdyttää jos mies tahtoo tarjota ekoilla deiteillä kahvikupillisen.
      Onhan se ihanaa, huomaavaisuutta ja käytöstapoja niinkuin se oven avaaminen (vahvempana ;)..

Naisen tehtävä on kiittää kauniisti. Tuleehan semmoinen luonnostaan, onhan se mukavaa kun kohdellaan kauniisti. Ja kai se miehen mieltä lämmittää jos näkee aidon hymyn :)

Lounaat yms ravintolahommat puoliksi kun on isommat rahat kyseessä kuin euro- pari.

Jos mies tahtoo tarjota niin ei hyväksikäytetä tientenkään valitsemalla listan kalleita ruokaa. Ja muistetaan kiittää :)

Ei kai kukaan konkurssiin mene yksien treffien takia! Jos jää paha mieli se tulee siitä että tarjoajasta tuntuu ettei tekoa arvosteta.

Mun mielestä ennen treffejä pitää olla jonkinlainen keskustelu näistä rahajutuistakin, että toinen tietää mikä on toisen mielipide asiaan, ettei tule ihmeellisiä tilanteita. Raha on kumminkin yksi iso asia mistä riittaa syntyy, kuten näkyy keskustelustakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3633
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2469
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2314
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1559
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1372
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      128
      1310
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      268
      1293
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe