Montako ravintola-annosta?

Jos olet viihteellä ja vedät kuperkeikat, niin monellako paukulla homma hoituu? (Tällainen todella jouluaiheinen galluppi...)
211564
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Joskus sitä voi minunkinkokoiseni nainen vetäistä kaksi pulloa viiniä ja muutamat koktailit päälle eikä mitään, kun toiste se on taas kolme tuoppia ja morjens.

Varsinkin _siihen_ aikaan kuukaudesta tulee paha olo halvaksi.

Äänestä
  • Aloittaja

Niin se vaan on, että väsymystila, syöminen ja aiemmat dokailut vaikuttavat asiaan merkittävästi. Normaalina lauantai-iltana six-pac ja muutama tuoppi on perin tarpeeksi, mutta nyt moinen annos ei tunnu juurikaan missään.

Äänestä

Olen sammunut juotuani 4,5 pulloa Koff 3:sta.

Kalja on mulle muutenkin myrkkyä enkä kestäisi varmaan 3:kaan tuoppia vaikka litkisin sitä miten hitaasti. Kalja turruttaa ja puuduttaa olon eikä tosiaan sovi minulle.

Kirkasta viinaa taas kestän jostain syystä huomattavasti paremmin eikä filmikään katkea yhtä äkkiä kuin kaljasta. Määrää en valitettavasti osaa sanoa kun olen jo aika tajuttomassa kunnossa 4 paukun jälkeen mutta mikä parasta, ulospäin sitä ei huomaa joten tarjoilu pelaa pitkään vaikken seuraavana päivänä muistaisi yhtään mitään tapahtumista.

Enivei, jos haluan pitää hauskaa pikkuhuppelissa, niin se onnistuu paukku/tunti tahdissa hienosti eikä tule kalliiksi :D

Äänestä
  • Aloittaja

Aina sanotaan, ettei kaljasta tule känniin vaan pelkkä pöhnä, on naurettava urbaanilegenda. Pitäisi mukamas vetää miestä väkevämpää. Amatöörit eivät vain pysty juomaan 10 kaljaa tunnissa. Eikä sillä, että tämä mikään ylpeilynaihe olisi. Se on vain näköharha.

By the way, olen varmaankin perinyt isäni geenit. On perin tavallista, että menetän muistini, mutta jopa paremmanpuoleiset tuttavani ovat seuraavana päivänä sitä mieltä, etten ollut edes kovin kännissä. (Jop Rouva Ratikka aina kiittelee käytöstapojani ja pokkaani.) ;-)

Äänestä

• ratikkakuski kirjoitti:

Aina sanotaan, ettei kaljasta tule känniin vaan pelkkä pöhnä, on naurettava urbaanilegenda. Pitäisi mukamas vetää miestä väkevämpää. Amatöörit eivät vain pysty juomaan 10 kaljaa tunnissa. Eikä sillä, että tämä mikään ylpeilynaihe olisi. Se on vain näköharha.

By the way, olen varmaankin perinyt isäni geenit. On perin tavallista, että menetän muistini, mutta jopa paremmanpuoleiset tuttavani ovat seuraavana päivänä sitä mieltä, etten ollut edes kovin kännissä. (Jop Rouva Ratikka aina kiittelee käytöstapojani ja pokkaani.) ;-)

itsekin saisin kokea joskus muistinmenetyksen! Mä en edes uskalla juoda kunnon tumuja enää, kun muistan liiankin hyvin asioita (joita mielikuvitukseni vielä vissiin värittää).

Mulla se menee niinpäin, että jos olen ottanut hyvinkin kohtuudella, niin silloin saan yleensä kuulla, että olen ollut TOOOSI kännissä. Joskus näin siis silloinkin, kun olen selvinpäin.
    Viimeksi olin "tosi menopäällä" pikkujouluissa, joissa olin siis kuskina. :)

Äänestä

• Aloittaja

la.ra kirjoitti:

itsekin saisin kokea joskus muistinmenetyksen! Mä en edes uskalla juoda kunnon tumuja enää, kun muistan liiankin hyvin asioita (joita mielikuvitukseni vielä vissiin värittää).

Mulla se menee niinpäin, että jos olen ottanut hyvinkin kohtuudella, niin silloin saan yleensä kuulla, että olen ollut TOOOSI kännissä. Joskus näin siis silloinkin, kun olen selvinpäin.
    Viimeksi olin "tosi menopäällä" pikkujouluissa, joissa olin siis kuskina. :)

Sinun kanssasi en ainakaan vaihda osia. ;-)

Minulle on muuten käynyt noin viimeksi Arcadian (Onnela lienee nykyisin) portsarin kanssa. Olin selvin päin ja mukamas liikaa kännissä.) Pyysin äijää hakemaan promille-mittarin ja pääsin sisään. Mutta siitä onkin jo pokka parantuntut melkein pari vuosikymmentä.

Äänestä

Sinun kanssasi en ainakaan vaihda osia. ;-)

Minulle on muuten käynyt noin viimeksi Arcadian (Onnela lienee nykyisin) portsarin kanssa. Olin selvin päin ja mukamas liikaa kännissä.) Pyysin äijää hakemaan promille-mittarin ja pääsin sisään. Mutta siitä onkin jo pokka parantuntut melkein pari vuosikymmentä.

olin juonut kolme paukkua ja Pataässän portsarin mielestä liian kännissä. Eniten harmitti se, että yksi meidän porukasta oli tosiaan siinä kunnossa, että sitä sai pitää pystyssä, mutta sen ne olisivat päästäneet.

Enpä ole tajunnutkaan, että voi pyytää promillemittaria kehiin! Laitetaan korvan taakse vastaisuuden varalle :)

Äänestä

• Millaisista tuopeista puhut? Jos otat 0.6 litraisia (tuoppeja saa 0.33/puollo tuopissa; 0.4 l, 0.5 l ja 0.6 l) ja oletetaan silti että se on tavallista keskiolutta (ei nelosta eikä mitään jopa sitä vahvempaa), eli siis jos tuoppisi on 0.6 l niin siinä on miltei 2 annosta, eli 3 tuoppia voi olla 5, 5 annosta - eli jos vertaat, että 4 paukkuun (paukku 1 ravintola-annos).

Äänestä

aika monta annosta saa uppoamaan.
Harvoin mä edes tiedostan olevani humalassa. Vielä siinä vaiheessakin kun konttaan kotiovesta sisälle voin väittää silmät kirkkaina, et mitään en oo ottanut.:D

Ei vaan, totuus on se et nykyään riittää vähempikin kun on aina niin pitkiä taukoja kännäilyjen välillä.

Äänestä
  • se viina mulla menee, pää toimii useimmiten ihan hyvin ja ajatukset on kirkkaita. Sentakia en kai tajuakaan koskaan olevani niin kännissä kuin oikeasti olen.

Äänestä

ainakin pullollinen miestä väkevämpää. En ole laskenut monta paukkua irtoa.

Äänestä

Tahdista,samaan aikaan nautitun safkan määrästä ja väsymyksen tasosta. Pe join ehkä 10 tuoppia tyhjään mahaan junassa ja olin ei seiso ko ajatus kännissä. Eilen join jotain 10 kaljaa,pullon punkkuu,puolet eurojellonasta baarissa 40 egellä ja olin samassa kunnossa. Sanoisin et sellaset 16 kaljaa / pullo kossua tekee mulle sellasen soppelin kännin,siitä yli alkaa oleen jo liikaag

Äänestä
  • Aloittaja

En minään ole mitään ottanut, enkä aikakaan kännissä tunnusta olevani. ;-)

Äänestä

En minään ole mitään ottanut, enkä aikakaan kännissä tunnusta olevani. ;-)

Ei paljoa naurata. Aamulla pitäis mennä töihin ja vetasin just junassa 10 tuoppia. No ehkä se tästä vielä suttaantuu,jos ei niin sit iski akuutti vatsatauti:-)

Äänestä

• Aloittaja

UPDATE_7018511 kirjoitti:

Ei paljoa naurata. Aamulla pitäis mennä töihin ja vetasin just junassa 10 tuoppia. No ehkä se tästä vielä suttaantuu,jos ei niin sit iski akuutti vatsatauti:-)

Se arvostaa profiiilinsa mukaan julkihäpeää ja pokkaa. Sinä tarvinnet aamutuimaan molempia. Ties vaikka voisitte jakaa...

Äänestä

viiniä saa kivan pikkuhiprakan, mutta kunnon känni vaatii vielä siihen päälle puoli litraa kossua.

Äänestä

ihan kuinka pitkä putki on ollut päällä.
itse olin perjaintaista- keskiviikkoon samassa ryyppyreissussa ja ekan päivän jälkeen ei kaljaa kanattanut edes juodda.

Äänestä

en ole pitkiin aikoihin vetässyt lärvejä, siis oikein sillee, että ei meinaa pysyä pystyssä siis kunnon helikopterikännit.

Kyllä mä helposti pystyn vetään eurokossun ja puolikkaan punkkua sekä pari kaljaa naamariin, eikä se paljon näy, mutta mä tissuttelen sen illan aikana.

Äänestä

jos juomalla juodaan ja jätetään syömättä niin sit siihen riittää 12 ravinteli annosta kirkasta sikspäkki...

Sit se tehdään venäläisittäin niin litra votkaa ja litra kaljaa ja mies eiku kävelee vielä suoraan... Mutta aamu on kokemus.

Pelkällä kaljalla en oo saanu tajua kankaalle, mut nestehukan ja hitonmoisen kankkusen.

Mut tehokkaimmin se onnistuu ku ottaa kuohuviiniä ja täräyttää 12 cl kuoharia ja siihen 4 cl votkaa.. 5-7 niitä niin Tämän pojan muisti on joka kerta ollu jossain aivan muualla.

Äänestä

6-7 kaljaa ja kolme väkevää on minulle yleensä totaalinen hoippumis- ja sammalluskänni. Varsinkin jos aloitan väkevillä.

Äänestä

siihen ei kyllä paljoo tarvittais, kun niin harvoin käytän.
Ennen "pärjäsin" suht hyvin, vaikka olis useempikin tequila tullut kumottua. Tyhminä joskus kisailtiin, että kuka kestää eniten...oikeestaan en edes halua muistella niitä juttuja. ;)

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

ratikkakuski kirjoitti:

Jos olet viihteellä ja vedät kuperkeikat, niin monellako paukulla homma hoituu? (Tällainen todella jouluaiheinen galluppi...)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu