ihme finnejä

mitälie

Mulla on naamassa erikoisia patteja. Vähän niinkuin normaaleja finnejä mutta ulospäin näkyy kohtuu pieni pahkura, mutta yleensä voimakkaan punainen ja sininen, todella epäterveen näköinen. Mutta kun tunnustelee ihon alta niin se on tosi iso patti. Ja yleensä tulee poskiin tai nenän juureen ja on tosi pitkäikäisiä. Vaikka patti poistuisikin niin jää melkein aina todella pitkäksi aikaa punasininen jälki, tai vaihtoehtoisesti saattaa punoitus poistua mutta jää pieni pahkura mikä saattaa olla yli vuoden. Mitään allergiaa ei pitäisi olla ja en ole nähnyt tuollaisia kellään muulla. Olen 23- vuotias, mutta ei tämmöisiä oo ollut kuin joku 5 vuotta.
Tietäiskö joku mistä nuo johtuu tai mikä niihin auttais?

5

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-_

      en tiedä onko samoja, mutta mulla tulee liiallisesta pesemisestä pieniä punaisia näppyjä, ei finnejä. 1 %:sella kortisonilla mulla lähtee ne pois. suosittelen sitä kokeilemaan.

    • paukama

      Kuulostaa vähän finneiltä jotka johtuu hormonitoiminnasta. Mulla joskus oli paljon niitä, ja marssin ihotautilääkärille, hoidoksi kuukausia kestänyt antibioottikuuri, tetrasykliiniä. Paiseet hävis kyllä, mutta hoidon jälkeen alkoi taas tulemaan, kuitenkin vain silloin tällöin. Nykyään vuosien kuluttuakin satunnaisesti vielä tulee, kestävät noin kuukauden pari ja katoavat. tosin jos ovat todella selvästi sinertäviä, menisin jo senkin vuoksi näyttämään niitä.

    • Finnejä todennäköisesti
    • minullakin

      Minullakin on tällä hetkellä samanlaisia patteja naamassa. Leuan alueella suurin osa. Yksi poskessa. Todella pitkään ovat olleet sillä muistaakseni marraskuun alkupuolella ensimmäiset ilmestyivät. Joskus ovat kosketusherkkiä mutta nyt ei niistä muuta haittaa kuin näkö.

      Jos joku tietää konstin miten pois saisi, olisin iloinen.

      • laitan

        niihin heti alkoholipitoista kasvovettä, joka
        kuivattaa. Se kannattaa tehdä usein ja huolehtia
        myös ihon kuorinnasta ja kosteutuksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7616
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4392
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2155
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2079
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1716
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1712
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe