ihme finnejä

mitälie

Mulla on naamassa erikoisia patteja. Vähän niinkuin normaaleja finnejä mutta ulospäin näkyy kohtuu pieni pahkura, mutta yleensä voimakkaan punainen ja sininen, todella epäterveen näköinen. Mutta kun tunnustelee ihon alta niin se on tosi iso patti. Ja yleensä tulee poskiin tai nenän juureen ja on tosi pitkäikäisiä. Vaikka patti poistuisikin niin jää melkein aina todella pitkäksi aikaa punasininen jälki, tai vaihtoehtoisesti saattaa punoitus poistua mutta jää pieni pahkura mikä saattaa olla yli vuoden. Mitään allergiaa ei pitäisi olla ja en ole nähnyt tuollaisia kellään muulla. Olen 23- vuotias, mutta ei tämmöisiä oo ollut kuin joku 5 vuotta.
Tietäiskö joku mistä nuo johtuu tai mikä niihin auttais?

5

1806

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-_

en tiedä onko samoja, mutta mulla tulee liiallisesta pesemisestä pieniä punaisia näppyjä, ei finnejä. 1 %:sella kortisonilla mulla lähtee ne pois. suosittelen sitä kokeilemaan.

• paukama

Kuulostaa vähän finneiltä jotka johtuu hormonitoiminnasta. Mulla joskus oli paljon niitä, ja marssin ihotautilääkärille, hoidoksi kuukausia kestänyt antibioottikuuri, tetrasykliiniä. Paiseet hävis kyllä, mutta hoidon jälkeen alkoi taas tulemaan, kuitenkin vain silloin tällöin. Nykyään vuosien kuluttuakin satunnaisesti vielä tulee, kestävät noin kuukauden pari ja katoavat. tosin jos ovat todella selvästi sinertäviä, menisin jo senkin vuoksi näyttämään niitä.

• Finnejä todennäköisesti
    • minullakin

Minullakin on tällä hetkellä samanlaisia patteja naamassa. Leuan alueella suurin osa. Yksi poskessa. Todella pitkään ovat olleet sillä muistaakseni marraskuun alkupuolella ensimmäiset ilmestyivät. Joskus ovat kosketusherkkiä mutta nyt ei niistä muuta haittaa kuin näkö.

Jos joku tietää konstin miten pois saisi, olisin iloinen.

• laitan

niihin heti alkoholipitoista kasvovettä, joka
        kuivattaa. Se kannattaa tehdä usein ja huolehtia
        myös ihon kuorinnasta ja kosteutuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      402
      4898
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      158
      2814
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      91
      2399
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      36
      1578
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      48
      1554
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      46
      1530
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      86
      1372
    8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1105
    9. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      157
      1090
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      1032
    Aihe