paneskelu biisejä!

pepe2000

mitkä ois hyvii (suht hitaita) biisejä, jotka vois lisätä kyseiseen playlistiin? eikä mitää barry white:ii.

14

1385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ama

      CMX - Ruoste
      CMX - Pelasta maailma
      Robbie Williams - Angels
      Procal Harum - Whiter Shade Of Pale
      Moody Blues - Nights In White Satin
      Bon Jovi - Always
      Bryan Adams - Heaven
      U2 - One
      Sting - Fields Of Gold
      Smashing Pumpkins - Tonight, tonight
      Scorpions - Still Loving You
      ZZ Top - Rough Boy
      Rolling Stones - Angie
      Skid Row - I Remember You
      The Doors - Riders On The Storm
      Ozzy Osborne - Dreamer
      Metallica - Nothing Else Matters
      Guns N Roses - November Rain
      Dire Straits - Romeo And Juliet

      No kyllä tuon tahdissa pitäisi jo ehtiä paneskelemaan. Jos biisit tai paneskelu loppuu niin multa saa kyllä apua. :)

      • pepe2000

        jees. nää biisithä o ihan loistavii. ja muuhunki tarkotuksee hyvii, en vaa ite ollu osannu ettii niit itelleni. nyt playlisti näyttää loistavalta. ja mikä parasta voit nyt ainaki olla varma, et oot aina mukana hengessä ku mua onnistaa :). sun listas oli just sitä mitä halusinki, kiitti. iso kiitos myös muille vastanneille, teki ootte mukana listalla!


      • ami
        pepe2000 kirjoitti:

        jees. nää biisithä o ihan loistavii. ja muuhunki tarkotuksee hyvii, en vaa ite ollu osannu ettii niit itelleni. nyt playlisti näyttää loistavalta. ja mikä parasta voit nyt ainaki olla varma, et oot aina mukana hengessä ku mua onnistaa :). sun listas oli just sitä mitä halusinki, kiitti. iso kiitos myös muille vastanneille, teki ootte mukana listalla!

        Gargage - You look so fine
        Brian Adams - Everything I do
        Nickelback - Hero (jos haluu kiihkeen rajuu :))
        Natalie Imbruglia - Smoke
        Roswell tunnari.. - Here whith me
        Shanya Twain - From this moment (hemppistä)
        Seal - Kiss from a rose
        Metallica - the unforgiven
        Metallica - Nothing else matters
        R.Kelly - I believe I can fly
        The Rasmus - Not like the other girls


    • metusalem

      Orffin O'Fortuna ja Ride of the Valkyries. Voluumit kaakossa tietty. Kannattaa kans kokeilla Yello - Oh Yeah. Ja jos peppuseksi kiinnostaa ilman muuta Sinatran - My way.

    • Jacko

      Massive Attack - Unfinished symphony...
      Taivaan silpoja-leffassa tosin sharon stone ja william baldwin jyystivät toisiaan sen tahtiin mutta toimii se todellisuudessakin...
      Toinen jota ehdottomasti suisittelen on Faith No More - Caralho Voador ja sitte Depeche Mode - Goodnight Lovers

      • sdaffds

        massive attack - unfinnished sympathy se on eikä symphony...
        samalta bändiltä teardrop ja what your soul sings kans menis hyvin.


      • Anonyymi

        Vesivehmaan jenkka, siinä souvarit panee parasta humppamusaa nussimisen tahtiin!!


    • Rokkivaari

      Samba Pa Ti on tekijöiden mukaan tehty juuri siihen tarkoitukseen.

    • rastaman vibration

      Bob Marley jamming tai no woman no cry.

    • Anonyymi

      Virtanappi.

    • Anonyymi

      J et aime, Gainsborough

    • Anonyymi

      Djpillu- Beck

      • Anonyymi

        Ratiriti ralla,
        Nyt on aika panna


    • Anonyymi00014

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe