Näin viattomien lasten päivänä on minusta hyvä muistuttaa aikuisten vastuusta lapsen oikeuksien ja tasapainoisen elämänympäristön tarjoamisessa. Lapsia ei saa jättää fyysisen tai henkisen uhan alle. Minusta tämän pitää myös tarkoittaa lasten vapauttamista uskonnollisesta pakkosyötöstä ja viettelystä lahkoihin. Lahkolaisvanhempia tulee valvoa, jotta eivät turmele lapsiaan valheillaan.
Jeesuksen takia moni viaton kuoli n. 2000 vuotta sitten. Moni viaton joutuu henkisen painostuksen alle saman Jeesuksen takia yhä nykyään. Minusta siinä olisi miettimistä monelle aikuiselle.
Viattomien lasten päivää!
8
318
Vastaukset
virheitä jopa uskovaisissa perheissä,mutta yhtä totta on että perhe on Jumalan mielenmukainen jossa on rakkautta,ja rakkauteen kuuluu rajat jotka ohjaavaat oikeea suuntaan.
- kuuluu rajat,
mutta nuo rajat voidaan asettaa ilman uskonnon pakkosyöttöä. Noita rajoja ei tarvitse eikä saa etsiä Raamatusta, jonka "laki" on vanhentunut täysin kahden vuosituhannen aikana.
- kaaleppi..
vaan perämieshän se täällä lapsista on huolestunut. Montas sulla niitä on kun noin "asiantuntevasti" otat kantaa. Seivishän se sitte sun hihittelystä ritarille että olet nk. femme ja tää sun "sulhases" pitää sut kurissa ja nuhteessa.
- taas räksyttämään
palstalle. suomen suurin kaappihomokaaleppi, tekeekö mieli mustaa m...naaa...?
- itsekin näitä
asioita sillä ei Jeesus vainonnut viattomia vaan vihollinen. Vihollinen on aina tullut tappamaan ja tuohoamaan, turha laittaa Jeesuksen syyksi näitä asioita. Jeesus on rakkaus ja sanoi lasta siunatessaan, sen kaltainen on taivasten valtakunta.
Joten sinun aloituksesi taas kerran on täysi provo. - enemmän
ihmisiä on kuollut ja kuolee sen takia, että eivät usko Jeesukseen. Tappaja on aina, huom. aina uskosta osaton.
Martyyreja on kautta aikojen ollut ja he ovat ainoita Jeesuksen takia kuolleita, sillä he eivät ole kieltäneet uskoaan tappajien edessä, mutta muita Jeesuksen takia kuolleita ei ole olemassakaan, vaan kuvitelma vain siitä, että ihmiset, jotka on kristinuskon takia tapettu, olisivat tapettu Jeesuksen tahdosta ja takia. Ei, niin se ei ole, vaan tappajat tappoivat lihan tahdosta, eivät Jumalan tahdosta ja sinunkin on se erittäin tärkeää erottaa.
Tuossa olen samaa mieltä, että lapsia ei pidä houkutella lahkoihin, eikä missään tapauksessa pakottaa.
Jeesus on ainoa kelvollinen uskon antaja, ei sitä yhdenkään isän tai äidin tahto miksikään muuta ja sen tähden on tärkeää pitää evankeliumia, joka on ILOSANOMA tarjolla. Usko ei tule pakotettuna, sillä se on lahja.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että lapset itse kiinnostuvat todellisesta uskosta ja tahtovat sen saada ilman, että vanhemmat sitä heille tyrkyttävät, sillä todellinen usko antaa aina itse merkit uskosta, joka on elämä. Ei ole olemassakaan uskoa Jeesukseen, jos se ei tuo hyviä hedelmiä, sellaisia, jotka jokainen lähimäinen voi havaita. - Se oli aika
sunkin elämässä, että olit viaton lapsi, mutta siitä on siis tosi pitkä aika. Tiedä häntä mikä meni vikaan?
Uskosta ei ainakaan voi olla kyse, sillä sitä sulla on ja paljon. Sähän uskot lähes kaiken lukemasi faktana, jos jutut polkevat juutalaisia tai fundamentalisteja. Uskossa siis löytyy, mutta jotain meni vaan pieleen. - Lammas olen Jeesuksen
Tampereen seurakuntien pyhäkoulut löydät helposti seurakuntien verkkosivuilta. Esimerkiksi Hervannassa pyhäkoulu alkaa kirkossa, Lindforssin kadulla, klo 11.
Tervetuloa mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075150Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464790Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352348- 651982
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081684
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1521242Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2501001