Oulu -> helsinki

Nuorimies-89

Eli tavattiin netissä noin 3kk sitten, ihastuin samantien ja pyysin msn osoitteen. Nyt olemme puhuneet lähes joka päivä mesessä ja tuo tyttö ajattelee aivan samalla tavalla kaikesta ja on aivan samalla aaltopituudella kuin minä. Ajattelen häntä koko ajan ja toivoisin että tapaammekin joskus ja olen sen hänelle sanonutkin, hän haluaa sitä myös. eli minä olen 18 ja hän 16. Itse luulen että tämä voisi toimia, kun pelkkä kirjoittelu tuottaa niin paljon iloa niin entäs sitten tapaaminen? =) Onko muilla kokemuksia nuoresta iästä ja pitkistä välimatkoista? mitä teitte ja toimiko?

10

1864

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ergoz

sama homma mulla muutama vuos sitte. toimi kolme kuukautta mut sen jälkeen ei. riippuu niin paljon ihmisistä, mut tossa iässä kannattaa ettii seuraa vähän lähempää. ei ikäero vaan se, et tossa iässä pyörii niin paljon kaikkee mahdollista päässä, et saattaa loppuu ilo yhtäkkiä hyvinki lyhyeen. välimatkaa oli n.5h junalla.

muttamutta siitä on jo niin kauan ettei sellasia kannata edes muistella! ja kannattaa tutustuu ihmiseen muutenki ku pelkän mesen kautta.. ;)

• hopskukkuu

Ei teillä vielä mikään sanottu ole. Ikää kertyy, asenteet ja ajatukset muuttuvat jne.. Kirjoitellen ja puhelimitsekin jos ovat ajatukse kohdanneet, ei se vielä todista, että henkilökemia toimii. Vasta kohdatessa, yhdessä ollessa, tietää, haluaako ikinä edes pussata "kaivattua" kumppaniaan. Parisuhteet ovat kummallinen, sotkuinen vyyhti asioita, joiden tulisi sopia yksi yhteen, ennenkuin peli pelaa...
      Kannattanee tehdä treffit, päiväkin livenä riittää kertomaan, haluatteko jatkaa tutustumista.

• Lella ja Mikko

Me tapasimme netissä, siitä on aikaa jo 8 vuotta minä olin silloin 15 ja Mikko 17, kirjoittelimme s-posteja juttelimme mesessä joka päivä vaikka minulla ei edes alkuun ollut kotona konetta vaan jouduin käyttämään kirjaston/koulun koneita.

Ensimmäisen vuoden me kirjoittelimme ja muutaman kerran kuussa soitimme puhelut toisille.

Tapasimme toisemme ekan kerran kun olimme tunteneet vuoden, kesälomalla.

Kuitenkin meillä oli kaukosuhde 4-vuotta ja hyvin meillä on mennyt, kun minä täytin 19-vuotta muutimme yhteen asumaan ja tänäkin päivänä olemme onnellisia yhdessä.

• Nuorimies-89

Onnea teille, hienoa että joillain on myös toiminut kaukosuhde! =) Nyt ollaan tunnettu noin 3kk ja puhuttu mesessä aina kun mahdollista, päivittäin. ja yheden kerran ollaan puhuttu puhelimessa, kai se oli vain se ensi puhulun tekeminen joka oli hankala kun ei oikein tiennyt mistä puhua tjn.. =) mutta oli kiva kuullu hänen äänikin =)kyllä tämä tästä.

• Lella ja Mikko
        Nuorimies-89 kirjoitti:

Onnea teille, hienoa että joillain on myös toiminut kaukosuhde! =) Nyt ollaan tunnettu noin 3kk ja puhuttu mesessä aina kun mahdollista, päivittäin. ja yheden kerran ollaan puhuttu puhelimessa, kai se oli vain se ensi puhulun tekeminen joka oli hankala kun ei oikein tiennyt mistä puhua tjn.. =) mutta oli kiva kuullu hänen äänikin =)kyllä tämä tästä.

Onko vielä onnea ilmassa? Me suunnittelemme ensi jouluksi häitä, joten ainakin joskus tosi rakkaus löytyy netistäkin

• kokemustalöytyy

eise pidemmän päälle toimi koska okej juttuu riittää jonku aikaa mesessä ja sitten vähän ajan päästä istutaan "Joo jep juu sillee" käy tylsäks.. teillä on vielä todella iso väli mutta onnea yritykselle

• pian-oma

moi mulla on tyttö ystävä oulussa ja tänäänkin tavataan aika myöhään illalla,ei välimatka ole este,jos molemmat rakastavat toisia,pitää olla uskollinen vaan toisille ja ei katsele muita esim:miestä tai naista ku yhdes olette.kyl se toimii vaik välimatkaa on paljon,itse asun porvoon seudulla:) toivotan telle onnea ja kaikkea hyvää jatkossakin:)

• Romezu

Toimii jos on luottamusta, itselläkin tyttöystävä asuu Oulussa ja minä olen Helsingistä. Vaikeatahan se välillä on mutta kyllä sitä jaksaa odottaa että pääsee näkemään omaa rakastaan :)

• ...

No mäki vastaan paljon paljon myöhässä tähän. Mä asuin oulussa, mies helsingissä. Ihastuttiin netissä, juteltiin päivittäin. Paria vuotta myöhemmin sovittiin tapaaminen, siitä asti ollaan seurusteltu. Nyt 7 vuotta takana ja ollaan asuttu jo vuosia yhessä, hyvin menee ja jatkuu varmaan vielä pitkään. Omistusasunto on haussa.

• _FlamingHeart_

Meillä on Oulu-Lahti

Olemme olleet parisuhteessa 6kk

Meillä toimii ainakin toistaiseksi hyvin

Itse olen työtön niin olen päässyt matkustelemaan miesystäväni luokse silloin kuin haluan

Miesystäväni tekee töitä joten hän ei niin vain pääse luokseni

Me ollaan oltu erittäin tiiviisti yhdessä mitä nyt välillä n. 1kk mittaisia "taukoja"(kummatkin siis omilla paikkakunnilla)

Niin kuin nytkin itse olen Oulussa & miesystäväni Lahdessa(hän siis asuu Lahdessa)

Itse joudun olemaan Oulussa koska odotan polvileikkausta

Olen menossa miesystäväni luokse n. 1kk päästä jos sitä ennen tulee polvileikkaus ja saan sitten lähteä heti junalla matkustamaan(jos en niin sitten pitää odottaa että uskaltaa lähteä)

Yhteen olemme muuttamassa kesä-heinäkuun vaihteessa 2012(ainakin olemme näin jutelleet)

Kihloihin & naimisiin sekä perheen perustamisestakin olemme keskustelleet,mutta emme ole vielä päättäneet koska menemme kihloihin/naimisiin tai perustaisimme perhettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4590
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3025
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1501
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1275
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe