Hei!
Olen tähän mennessä laihduttanut n. 3-4kg (olen ns omenalihava vai mikä onkaan ;) ) ja painoindeksini on nyt 23, ajattelin laihduttaa vielä ainakin 5kg. Kukaan ei kuitenkaan ole maininnut minulle mitään laihtumisestani ja itse en sitä sillä tavalla ainakaan peilistä huomaa. Vaatteista huomaa, että toisten housujen vyötäröt ovat normaalia löysempiä, mutta eivät mielestäni vaatteeni roiku päällä..
Kuinka suuren painon pudotuksen siis näkee ja mistä läskit lähtevät ensimmäisenä kun painoa putoaa?
Koska laihtuminen näkyy ja missä?
3
6144
Vastaukset
- JannaS
Itse aloin huomata laihtumisen vaatteista jossain 4-5 kilon kohdalla. Tutut alkoi huomaamaan laihtumisen jossain 10-12 kilon kohdalla. Muutamat tutut huomasivat ja sanoivat huomionsa ääneen jo hieman ennen tuota, mutta tuossa 10-12 kilon pudotusvaiheessa alkoi tulla kommenttia enemmän.
Kaiken kaikkiaan olen laihtunut 22 kiloa ja kommenttien määrä on ollut valtavaa... =) - Itselläni on tällä hetkellä
painoa lähtenyt tasan 10 kiloa. Eniten minulta on lähtenyt vatsastani, kasvoistani ja vyötärönpaikkakin nykyään löytyy. Vaatekokoni on pienentynyt kakdella numerolla. Joten vaatteistani huomaan myös tämän 10 kilon laihtumisen.
Sukulaiseni ja vieraammatkin ihmiset huomaavat tottakai 10 kilon tiputuksen tässä vaiheessa. Eivät kaikki ihmiset halua huomautella toiselle henkilölle hänen laihtumisestaan. Minä olen kyllä kuullut monesti positiivista palautetta laihtumisestani. Olen sitä mieltä, että kyllä sinäkin vielä positiivista palautetta kuulet laihtumisestasi. Odottele vain kaikessa rauhassa.- miria
Mulla tippunut paino nyt 5,5 kiloa ja senttejä rinnan ympäryksestä lähtenyt 3 cm, vyötäröltä 3,5 ja lantiolta 3,5 eli aika tasaisesti. Vaatteissa eron huomaa kun ei purista vaatteet enää niin paljon vaan mahtuu paremmin päälle. Olo on myös kevyempi. Otin itsestäni kuvat ennen laihdutusprojektia ja nyt kun 5 kiloa oli tippunut otin seuraavat kuvat. Niissä ei valitettavasti näy mitään muutosta, sama paksukainen kurkkii:). Seuraavat kuvat otan kun kokonaispudotus 10 kiloa. Toivottavasti sitten ero jo näkyykin. Yksi henkilö on tähän mennessä kysynyt olenko laihtunut, kasvoni näyttävät kuulemma kapeammilta(silloin oli -4 kg). Sama kaksoisleuka tuossa leuan alla edelleen on kyllä. Motivaatio on hyvä jatkaa laihdutusta, kun joulu ei nostanut painoa pysyvästi. Kilo tuli ja lähti samantien. Vajaa kymmenen kiloa on vielä tavoitepainooni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1142517Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?191954- 37915
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36836
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119815Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35792