Hei, ihmettelin vähän aika että kun on myynissä pitkät alushousut. Pitääkö niiden alla käyttää tavalliset alushousut vai voiko ne pitkät alushousut vetää suoraan jalkaan? Kiitos jos joku kertois :)
Pitkät alushousut
17
4801
Vastaukset
- kalsarit
voi vetää jalkaan ihan miten vaan. vaikka lyhyet kalsarit pitkien päälle. ei kukaan katso miten kalsarisi ovat päällä.
- ...
laitetaan ihan tavallisesti alushousut.
- !!!!!!!!!!
Pitkät kalsarit ON alushousut! Ei sinne alle tarvita enää muita kalsareita. Raappahousut tai villahousut on sitten eri asia. NE laitetaan pitkien kalsarien päälle.
Nimimerkki 50 vuoden kokemus - Kuukkeli kuu
Alla voi pitää stringejä eikä kukaan huomaa.Tai onks järkee, et ensin on alla alushousut sit päällä pitkät kalsarit ja sit vaikka farkut ja ulkona on vaatimattomat 5 astetta lämmintä.melkein 40 denin sukkikset tai leggarit ois parempi vaihtoehto.
- ...
Kuukkeli kuu kirjoitti:
Alla voi pitää stringejä eikä kukaan huomaa.Tai onks järkee, et ensin on alla alushousut sit päällä pitkät kalsarit ja sit vaikka farkut ja ulkona on vaatimattomat 5 astetta lämmintä.melkein 40 denin sukkikset tai leggarit ois parempi vaihtoehto.
naisena voin sanoa että pitkien alushousujen alla kannattaa pitää pikkareita koska muuten ne joutuu peseen aina käytön jälkeen. En tiedä ketään (naista) joka vetää pitkät kalsarit suoraa jalkoihin ilman että on pikkarit päällä! Ja noita pitkia alkkareita pidetään ulkohousen alla lämmittämässä.
- ...
!!!!!!!!!! kirjoitti:
Pitkät kalsarit ON alushousut! Ei sinne alle tarvita enää muita kalsareita. Raappahousut tai villahousut on sitten eri asia. NE laitetaan pitkien kalsarien päälle.
Nimimerkki 50 vuoden kokemusKyllä naiset käyttää pikkareita pitkien alushousujen alla. En tiedä ketään naista joka ei käyttäisi.
- juttu...
... kirjoitti:
naisena voin sanoa että pitkien alushousujen alla kannattaa pitää pikkareita koska muuten ne joutuu peseen aina käytön jälkeen. En tiedä ketään (naista) joka vetää pitkät kalsarit suoraa jalkoihin ilman että on pikkarit päällä! Ja noita pitkia alkkareita pidetään ulkohousen alla lämmittämässä.
Alkuperäinen kysyjä on (todennäköisesti) mies ja vastaukset sen mukaan.
Naiset tosiaankin käyttävät yleensä pikkareita niin pitkiksien kuin sukkahousujenkin alla, vaikka sukkahousuissa olisikin puuvillainen haarapala joka sallisi pikkareiden pois jättämisen. Naiset ovat tottuneet parempaan hygieniaan biologisista syistä ja siksi on helpompi vaihtaa pikkarit vähintään päivittäin.
Minä taas inhoan noita naisten pitkiksiä, enkä käytä niitä yleensä lainkaan. Jos on kylmempi sää, vaihdan sukkahousut paksumpiin ja hyvin olen pärjännyt. Jos on todella kylmää ja pitäisi olla ulkona kauemmin, laitan mieluummin kunnolliset lämpimät välihousut, vaikkapa fleecestä tms.
- peku40
Sukkahousut on paremmat kun pitkä kalsarit.
Kannattaa kokeilla.
Sukkahousuja löytyy miehille ainakin ferillosta
www.ferillo.com- rysäpöksy
näköjään voi juuri mistään keskustella ilman, että joku miespuolinen sukkapöksypelle transu ilmaantuu kehumaan sukkiksien "ihanuutta"!!
- Sukkapöksypelle
rysäpöksy kirjoitti:
näköjään voi juuri mistään keskustella ilman, että joku miespuolinen sukkapöksypelle transu ilmaantuu kehumaan sukkiksien "ihanuutta"!!
No, mutta... Älä vedä hernettä nenääsi, jos joku on eri mieltä sun kanssa. Mun mielestä sukkahousut sopii aivan yhtä hyvin miehelle kuin naisellekin. Sitäpaitsi se olet sinä, joka tekee tästä keskustelusta asiatonta, kun rupeat rähjäämään. Täällä on helppo rähjätä, mutta livenä et varmaan saisi sanaa suustasi.
- Tavallinen tallaaja
Sukkapöksypelle kirjoitti:
No, mutta... Älä vedä hernettä nenääsi, jos joku on eri mieltä sun kanssa. Mun mielestä sukkahousut sopii aivan yhtä hyvin miehelle kuin naisellekin. Sitäpaitsi se olet sinä, joka tekee tästä keskustelusta asiatonta, kun rupeat rähjäämään. Täällä on helppo rähjätä, mutta livenä et varmaan saisi sanaa suustasi.
Ihan hyvät on sukkahousut miehelläkin.Turhia ennakkoluuloja vain että tekevät homon tai transun.Älytöntä edes väittää tuollaista.
- Rysäpöksy
Sukkapöksypelle kirjoitti:
kyllä olet siinä ihan oikeassa, että jos joku miespuolinen söpöläinen sipsuttelisi sukkapöksyissään jossain näkösällä, niin olisihan meikäläisen siihen aika vaikeaa suhtautua kovin vakavasti, naurattaisi niin!!
- nauraneet
Rysäpöksy kirjoitti:
kyllä olet siinä ihan oikeassa, että jos joku miespuolinen söpöläinen sipsuttelisi sukkapöksyissään jossain näkösällä, niin olisihan meikäläisen siihen aika vaikeaa suhtautua kovin vakavasti, naurattaisi niin!!
Eivät toiset äijät nauraneet, eivät edes hymyilleet, kun kovalla pakkasella porukkasaunaan mennessä riisuin paksut sukkahousut alta. Vaikuttaisikohan se etten ole mikään söpöläinen, enkä sipsuttele. Enemmänkin tulee löntysteltyä kumisaappaissa tai vastaavissa. Mutta koivet pysyy lämpimämpinä kuin noissa nykyisissä ns. pitkissä kalsareissa ja nilkkasukissa. Vaikka niin puhutaan kerrospukeutumisesta, niin eipä kiinnosta pitkät kalsarit, raappahousut, nilkkasukat ja saapassukat.
- goottibo
Kokeile sukkiksia et varmaan pety eikä tarvii alkkareita
- ....
Mä olen ainakin huomannu nyt kylmien säiden alkaessa että pitkissä kalsareissa pallit hikoo niin vitusti verrattuna siihen et olis bokserit.
- "Jahvetti"
Pallit omistan joten olen kai mies. Lyhyillä alkkareilla pärjää ulkosallakin aina - 25 asteeseen hyvin, sitten harkitsen sopivan pituisia pitkiksiä, puolisääreen ohuita mustia vartaloa myötäileviä Blak Horssia Ihanat yllä,eivät hiosta .
- A.V.
Puuvillaiset piraatti leggingsit on halvatun hyvät ei niin paksut kuin miesten kalsarit, ihon myötäiset ja lämpöiset !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733