Vuosi2007 kohta paketissa..

Noniin nyt on taas vuosi ihan kohta purkissa ja on aika kurkistaa menneeseen vuoteen. Ja mitä tämä kulunut vuosi toikaan tullessaan? No kun oikeen mietin niin ei yhtään mitään. Tilanne on edelleen sama eli olen sinkku edelleen niinkuin viime vuonnakin, elämä on edelleen sitä samaa eli työtä, työtä ja työtä eli harmaata arkea, ei mitään muuta, olen kyllä kulkenut vuoden mittaan ympäriinsä simät auki eli jos nyt sattuis sellainen sopiva kumppani löytymään, mutta ei, hakemalla en ole kumppania etsinyt, olen vaan ottanut sen linjan eli se tulee kun sitä vähiten odottaa, mutta tähän teoriaan alkaa minun uskoni pikkuhiljaa kyllä loppua. Baareissa kun en tykkää käydä niin laitoinpa ilmoituksen nettiin ja ihan sellaiselle sivulle jossa etsitään kumppania tositarkoituksella, se on maksullinen sivu josta maksoin yli 70e. puolelle vuodelle, Nyt on ajasta enää jäljellä 2kk. ja yhtään yhteydenottoa en ole saanut koko vuonna, eikä minun lähettämiin viesteihin ole yksikään vastannut, sen toisaalta ymmärtää kun katsoo sivun naisten profiileja ja heidän vaatimuksiaan, ne vatimukset ovat minun kannaltani aivan mahdottomia suurin osa. Siellä yh:t ja muut sinkkunaiset vaativat Pitkää, Komeaa, Rikasta, Elämää nähnyttä Charmaattista miestä, ei mulla ole yh:ita vastaan mitään ja kyllä mulle yh kelpaisi mutta niiden vaatimukset ovat niin kovia ettei mun kannata edes yrittää ketään. Onko liikaa pyydetty jos haen tavallista kotona viihtyvää raitista naista joka kunnioittaa ihan tavallista ei niin pitkää ja rikasta norm työssäkäyvää tavallista rauhallista miestä? Taitaa olla? Joo että tämöinen vuosi noin niinkuin kaiken kaikkiaan eli hyvää uutta vuotta kaikille! Toivottavasti sitten ensi vuonna.. No ehkä ei kuitenkaan kun katsoo tätä nykytilannetta.

2

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinnuli

Samaa rataahan tämä elämä vain menee, täytyy vain etsiä hyviä hetkiä ja nauttia niistä. Työpaikka tuli taas vaihdettua ja eipä tämäkään autuutta tuonut :D Niin, sen verran on alkanut minun s-postiini tulemaan Match -viestejä ikälopuilta ukoilta, että en tiedä, onko joku sinne rekisteröitynyt s-postillani?

• ilmoituksella

hintaa.. Nyt ei kun sitte uudenvuoden lupauksia tekemään. Lupaa tehdä jotain repäisevää seuraavan vuoden aikana. Mullakin meni viime vuosi vähän tylsähkösti ja oli aika lailla sitä harmaata arkea. Nyt sitten aateltiin mun kaverin kanssa lähteä ensi kesänä interreilaamaan ympäri Eurooppaa ja oon nyt ihan innoissaan siitä matkasta. Sinähän voisit kanssa harkita jotain tuommosta tai sitten hakea vaikka töitä ulkomailta.. Uuden harrastuksen aloittaminen voisi olla kans ihan hyvä idea. Ties vaikka siinä samalla löytäisit vielä naisenkin matkaan :) Ja ei mun mielestä nuo sun vaatimukset ole liikaa pyydetty. Jos ei netissä onnista niin kannattaa just vaikka ettiä joku harrastus jossa tutustuu uusiin ihmisiin. Tsemppiä sulle! Toivottavasti ensi vuonna onnistaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2611
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1372
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe