Hyvä kroppa+petolinnun persenaama

mikämikämikä

Olen urheilullinen, 25-v mies ja kroppani saa esim. uimahallissa katseita todella paljon. Eikä ihme.

Valitettavasti naisen saaminen on heikoilla koska naamaani en saa "treenattua"

Kaiken olen tehnyt mitä voi tehdä, eli leikannut kaljuuntuneen päälean takia kaikki hiukset pois ja hommannut piilarit. Vaatteet on Jack&Jones -tavaraa.

Kyl se vaan niin on, että naiset vie "siloposki" pennut, joita on joka kadunkulmassa.

Mitä tehdä?

Ymmärrän hyvän kunnon merkityksen mutten todellakaan ole mikään pintaliitoihminen.

27

11617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komea Mies.

      Lopeta se naisten jumaloiminen. Ne luontaiset narsistit saavat polttoainetta siitä, että maata heidän jalkojensa alla palvotaan.

      Soisin näkeväni että vuonna 2008 myös naiset alkaisivat aloitteellisemmiksi, eikä sitä ainaista diipadaapaa kuinka miehen kuuluu olla mies ynnä muuta lässynlässyä. Jos ei nainen tee onnensa eteen mitään, niin luoja tietää etten minä ainakaan sille kultatarjottimelta mitään anna.

    • HyväPaha&Ruma

      Itsellänikin on lihaksikas ja vähärasvainen keho, mutta syntymästä saakka rumat kasvot. Kehosta ei arjessa ole viehättämään, sillä se ei vaatteiden alta näy.

      Olen kiertänyt yökerhoja ja naiset ovat torjuneet lähestymisyritykseni hienovaraisesti. Joka kerta. Eiköhän niitä jo päälle neljäkymmentä ole vuosien varrella kertynyt.

      Vielä vähemmän naisen suosiota olen kerännyt päivän valossa. En näe muuta vaihtoehtoa kuin työelämään päästyäni hakea vaimon kulttuurista, jossa ulkonäkö ei ole ratkaiseva tekijä tai sitten jäädä vanhaksi pojaksi.

      • eräs.pettynyt

        Saanen kommentoida yllä olevaan kirjoitukseen
        Naisia on on todella vaikea... ellei peräti mahdonta nykyisin saada. Noinhan todetaan yllä olevassa kirjoituksessakin. Missä syy miksi naisia on tosi vaikea tavallisen miehen saada?
        Jos olet lyhyt vaikkapa alle 180 puhumattakaan että mies olisi vaikkapa vain 175 pitkä noin lyhyellä miehellä ei ole juurikaan mitään mahiksia naismaailmassa. Pitää ehdottomasti olla reilusti yli 180 ja tämän lisäksi komea. Toki hyvä kroppa muutenkin. Jos nämä ehdot täyttää pärjää naismaailmassa.

        Lyhyesti ja ytimekkäästi voi todeta että naiset ovat erittäin tarkkoja siitä millainen mies on ulkoiselta olemukseltaan. Ns. "jännämiehet" naisten naurattajat heidän ei välttämättä tarvitse täyttää noita em. mainittuja ehtoja he pärjäävät naismaailmassa. Näin on asia kaikessa sen raadollisuudessaan. Viksu, älykäs, kunnollinen ym ym mies ei ole naisten suosiossa jos on lyhyt t eikä ole komea Naisille on tosi tärkeä miehen ulkonäkö.


    • yksi arvaus..

    • jotain syvempää..

      siis kyllä miehen pitää mieheltä näyttää. ei mitkään siloposki jätkät saa mun päätä kääntymään, sillä ne on vaan jotain kauneuden orjia.
      ja monet naiset haluaa kyllä raamikkaan miehen, mutta kyllä ne asenteet, käyttäytyminen ja jutuskelu on tärkeitä asioita jotka minä pistän merkille.
      ainut miinus sussa ton ekan viestin perusteella on noi Jack&Jones vaatteet, mutta se on vain mun mielipide ja mikä minä olen mitään sanomaan, itse vältän noi ns. muotivaateliikkeet ja sen sellaset. kyllä äijällä pitää olla äijän kuteet

    • 40v

      Tyttöjen kanssa homma on niin että mallit haetaan mainoksista tv-sarjoista, ja muista staroista. Naisia alkaa valmistumaan kun ikä lähenee 30 vuotta. Naiset ovat jo huomanneet että kauniit paketit voivat olla tyhjiä. Lähestykää naisia, sitäpaitsi teillä on vielä paljon aikaa jäljellä onnistua. Tärkeintä on kuitenkin että olette sinut itsenne kanssa. Olkaa itsevarmoja, ei leuhkoja. Arvostakaa itseänne, tiedätte millaisia olette. Joutukaa naisten kanssa tekemisiin muualla kuin kapakassa, auttakaa kantamisessa jne. Hymyilkää, mutta älkää olko sen näköisiä että "voisitko olla mun kanssa". Historia tuntee monta kirveellä veistettyä miestä jotka ovat kuitenkin olleet synnynnäisiä naistenmiehiä. Lukekaa jonkun sellaisen opas. Ei naista tarvi ymmärtää, pitää vain tietää miten se toimii, siinä se juju. Onnea tehtävälle ja opettelulle. Toisilta onnekkailta asiat tulee luonnostaan ja toiset joutuu sen opettelemaan. Ja muistakaa että fillarilla ajoakin joutui treenaamaan ennekuin se alkoi sujumaan.

      • piti oikein pysähtyä

        miettiin, että ennemmin miehen kasvot vai kroppa -ko? No jaa, naisellisen kokemukseni perusteella ehkä sittenkin kasvot...niissä on ne silmät ja katse kertoo miehestä aika paljon. Voi olla vaikka minkälainen adonis, mutta jos ei kasvot anna vastakaikua, niin ei tuu mitään. Ainakaan mulla. En sano, että pitäis olla jollakin universaalilla tavalla komea, mutta mulle tietyn näköiset miehet aiheuttaa väristyksiä, eikä niitä pelkkä treenattu kroppa aiheuta. Muistelen katselleeni kesällä yhtä todella vetävän näköistä miestä, jolla nuoren jumppamaisterin opinnoista, treenaamisesta ja liikunnanopettajan ammatista huolimatta oli ison miehen tanakka kroppa ja takapuoli melkein yhtä leveä kuin hartiat. Mutta sillä oli komeat kasvot, upea hymy, itsevarma ja rento olemus, huumorin pilke silmissään ja fiksut puheet...ja, juu, kyllä me naiset oltiin ihan myytyjä. Että sellaista.


    • myös naisista

      Jos olet ruma kuin petolinnun perse, on valitettava totuus, että (poikkeuksiakin löytyy)petolinnunperseen näköiset naiset kiinnostuvat sinusta. Et voi kuvitella, että saat jonkun hollywood-kaunottaren näköisen naisen jos et itse ole samaa luokkaa.
      Itselläni oli joskus naispuolinen kaveri, joka oli lihava, ruma ja haisi kamalalle. Mietittiin toisten kavereiden kanssa joskus, että se ei kyllä tule koskaan miestä saamaan, mutta kuinka ollakkaan tämä tyttö löysi aivan yhtä ruman ja lihavan miehen itselleen. Nyt ollaan muiden tyttöjen kanssa kateellisia, koska he ovat todella onnellisia ja rakastuneita ja me nätimmät nuollaan vaan näppejämme, kun ei tunnu kunnon miehiä löytyvät :)
      Tarinan opetus oli vähän se, että kyllä ne rumimmatkin jostain aina löytää rakkauden, se ei ole pelkästään kauniiden ja rohkeiden oikeus.

    • kaltaisesi nuoren miehen

      Oltiin työkavereita. Jätkä oli n 25 v, ekassa työpaikassa valmistumisensa jälkeen -eli ns. kunnon mies. Kertoi harrastavansa uimista ja tykkäs pitää kroppansa timmissä kunnossa. Oli myös sinkku ja haku oli kovasti päällä.

      Työpaikalla juuri kukaan ei hänestä kuitenkaan pitänyt, sillä tällä samaisella nuorella miehellä oli aivan hirvittävä asenne naisia kohtaan. Hän arvosteli kaikkien naisten ulkonäköä ja hyvin auliisti kuvaili ääneen, millainen naisen tulisi hänen mielestään olla.

      Hän siis oli hyväkroppainen ja kasvoiltaan aika ruma mies. Hän usein arveli jäävänsä ilman naisseuraa kasvojensa takia, vaikka oikeasti suurin epäkohta hänellä näissä asioissa oli korviensa välissä. En tiedä, millainen asenne ap:lla on naisia kohtaan, mutta aika moni nuori mies (ja nainen) joutuu miettimään omaa asennettaan jossain välissä.

      Ja totuushan on se, että aika harva pariutuu uimahallilla tai bileissä tapaamansa ihmisen kanssa. Kyllä ne parhaimmat ja pysyvimmät parisuhteet useimmiten syntyvät yhteisten tuttavien yms. kautta.

      • mikämikämikä

        Minulla ei tuota asennevammaa ole.
        Tottakai arvostelen ihmisiä mielessäni mutta harvoin tulee niitä sanottua ääneen.

        Ei ole minulla varaa arvostella ketään ulkonäön takia. Toisissa asioissa kylläkin.


      • tyttö tuo
        mikämikämikä kirjoitti:

        Minulla ei tuota asennevammaa ole.
        Tottakai arvostelen ihmisiä mielessäni mutta harvoin tulee niitä sanottua ääneen.

        Ei ole minulla varaa arvostella ketään ulkonäön takia. Toisissa asioissa kylläkin.

        Juu, nythän sun täytyypi tehä semmonen tempaus, et laitat nettitreffeille ilmoituksen. Esim tänne suomi 24. Ihan varmasti joku kiva tyty ihastuu sun kasvoihin ja muutenki suhun :) Musta ainankin oli kiva tutustuu ensin toisen ajatuksiin jne, vaikka kuvia vaihdettiinkin heti samana päivänä poikaystäväni kans, jonka löysin tuota kautta. Jäljestä päin ajatellen, et tiedä, olisinko kiinnittänyt häneen baarissa huomiota, siis tarkoitan ettei hän ole ns. tyyppiäni, mutta erittäin kiva ja komea mies on :) Tsemiä :)


      • tuttu juttu
        tyttö tuo kirjoitti:

        Juu, nythän sun täytyypi tehä semmonen tempaus, et laitat nettitreffeille ilmoituksen. Esim tänne suomi 24. Ihan varmasti joku kiva tyty ihastuu sun kasvoihin ja muutenki suhun :) Musta ainankin oli kiva tutustuu ensin toisen ajatuksiin jne, vaikka kuvia vaihdettiinkin heti samana päivänä poikaystäväni kans, jonka löysin tuota kautta. Jäljestä päin ajatellen, et tiedä, olisinko kiinnittänyt häneen baarissa huomiota, siis tarkoitan ettei hän ole ns. tyyppiäni, mutta erittäin kiva ja komea mies on :) Tsemiä :)

        Mulla on sama ongelma: kroppa on aika lähellä mallin tasoa, ja naama sitten ihan toisesta ääripäästä. Baarissa on ihan turha yrittää mitään, lähes poikkeuksetta saan suoralta kädeltä torjuntaa osakseni. Suomi24:ssä on usein käynyt niin, että nainen lakkaa kirjoittamasta kun näkee kuvani. Että siitä sitten treffeille vaan.

        Itsetunto kehittyy onnistumisen kokemuksista, ja epäonnistumisista se huononee. Aika vaikea on olla itsevarma ja hymyillä iloisesti, kun 99 % todennäköisyydellä homma kuitenkin epäonnistuu. Vain tyhmä kuvittelee itsestään liikoja.

        Olen saanut naisilta lähinnä sellaista palautetta, että olen tosi kiva tyyppi, mutta ollaan vain ystäviä. Ei auta sivistyneisyys, keskustelutaito, toisen huomioon ottaminen eikä treenattu kroppakaan.


    • tai leuhkan

      näköinen? jos olet kerran tosi lihaksikas ja kalju...saatat näyttää jonkun mielestä liian pelottavalta tai jotenkin leuhkalta? miehet luulee että bodarin kropalla saa naisen kun naisen...mutta ainakaan minun makuuni ei kalju bodari mies ole. on kiva että mies urheilee, mut bodarit lähinnä ällöttää. Joku nainen on tietenkin eri mieltä, makuja on niin monia. Ja lähellekkään kaikille miehillä kalju ei sovi ja jos siihen yhdistää mielettömän lihaksikkaan kropan niin eipä sytytä...sori. T:nainen 25v

    • Hammer Haunt

      Tämän threadin keskustelu ei tule kantamaan kovinkaan suurta hedelmää jos et ole valmis antamaan linkkiä kuvaasi(kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, eh?). Katsoitko muuten millaisia arvosanoja muut ikäryhmäsi miehet saivat hotornotissa(itse en jaksa perustua asiaan)? Jotenkin minusta tuntuu, ettet hymyile lähettämässäsi kuvassa ;)

      "Kalju ja atleettinen mies" määritteenä tuo ensimmäisenä mieleeni Zinedine Zidanen ja Jason Stathamin - olen ehkä heteroseksuaalisena miehenä väärä henkilö ottamaan kantaa, mutta he ovat mielestäni myös oikein komeita miehiä.

      Olet varmaankin ehtinyt huomaamaan ajellun pään edut: ei hilsettä(varsinkaan näin pipokaudella), ei tarvetta pestä tukkaa, ei mitään mikä valahtaisi silmien ja korvien eteen ja se, että aamulla näyttää samalta kuin illalla mennessään nukkumaan :)

      Silmälasit? -Oletan, ettei sinulla ole 70-luvun TV-ruutulaseja tai sähköteipillä korjattuja nörttilaseja. Mitä silmälasien merkitykseen ihmisen puoleensavetävyyteen tulee, niin välitätkö todella hevonvittuakaan siitä onko hyvävartaloisella naisella silmälasit vai ei?

      Siloposkipojat? Koska olet vain 25-vuotias, oletan ettei sinulla ole ollut lakikaljuutta kovinkaan pitkään ja olet ollut vain muutama vuosi aikaisemmin "prettyboy":mpi kuin nykyään - ydinkysymys tässä yhteydessä onkin, että onko saamasi huomio/suosio tyttöjen keskuudessa SILMINNÄHDEN alentuntunut kaljuuntumisesi alkamisen jälkeen? Onko omassa kaveripiirissäsi Antti Tuiskuja ja Orlando Bloomeja jotka saavat naisseuraa huomattavasti sinua helpommin(vai mihin perustat väittämäsi siitä, että siloposkisten poikien seksuaalinen menestys on parempi)?

      Uskaltaisin väittää, että pahin ongelmasi on, että NÄET ITSESI rumana ja nussit sellaisia yksityiskohtia kuin lievä silmämunien soikeus(tai mikä taittovirhetyyppi sinulla ikinä onkaan) ja karvatuppien surkastuminen tietyssä kohdassa ruumista(olen itsekin kaljuuntuva rillipää) - kukaan ei ole täydellinen, OK? Mutta edelleenkin, jos todella katsot rillien ja kaljun rumentavan itseäsi niin paljon kuin väität, niin kannattaisi harkita nelinumeroista investointia karvatuppitransplantaatioon ja LASIK:kiin.

      Kun sanot, ettet "todellakaan ole mikään pintaliitoihminen", niin ilmeisesti tarkoitat sitä, että tunnet olosi epämukavaksi baareissa/yökerhoissa(ja tätä kautta annat puoleensavetävän vaikutelman vain niille humaltuneille läskeille homoille).

      • Puuhianinen

        Itse sanoisin, että annan eniten arvoa naamalle, mutta jos se kroppa on täysplösö treenaamaton, niin sängyssä aika vaikea saada mitään kicksejä esim kropan hyväilyistä jne. Naamalla pärjää sen verran, että se antaa sinulle mahdollisuudet iskeä nainen, mutta sitten kun se runko paljastuu vaatteiden alta, niin voi olla, että naisella halut kaikkoavat. Voit tietty hyvällä naamalla ja surkealla kropalla saada pysyvän parisuhteen, muttet laisinkaan millään tasolla taivaallista seksiä.
        Sen sijaan rumalla naamalla ja hyvällä kropalla voit hyvinkin saada irtosuhteita, muttet parisuhdetta, ja irtosuhteitakaan et, jos ruma naamasi on totaalisesti syönyt itsetuntosi.

        Keskinkertaisella naamalla ja surkealla kropalla et tee mitään, keksinkertaisella naamalla ja keskinkertaisella kropalla voit jo saada tyydyttävän suhteen. keskinkertaisella naamalla ja hyvällä kropalla olet ns. normikamaa, ja kelpaat yhdelle jos toisellekkin vaikka mihin. Hyvällä naamalla ja hyvällä kropalla joudut itse iskemään kenet haluat, sillä ihmiset pelkäävät epäonnistumista yrittäessään tehdä vaikutusta sinuun.

        Tietenkään ulkoisuudella ei kauas pötkitä vaan pään sisus vaikuttaa asiaan. Huonolla ulkoisuudella, mutta loistavalla sosiaalisella huomioon ottavalla luonteella haalit ympärillesi kyllä ainakin laajan kaveripiirin.
        Parisuhde kuitenkin vaatii jo ulkoisia apuja. Jos nyt rehellisesti ajattelee, niin ihan hyvä vain, ettei rumat löydä ketään, eipähän tule enempää rumia maailmaan. Jotain rodunjalostusta olisi kuitenkin hyvä harrastaa. Tietty rumat saavat keskenään olla, mutta niitä lapsia ei kannata tehdä.


      • mdnw
        Puuhianinen kirjoitti:

        Itse sanoisin, että annan eniten arvoa naamalle, mutta jos se kroppa on täysplösö treenaamaton, niin sängyssä aika vaikea saada mitään kicksejä esim kropan hyväilyistä jne. Naamalla pärjää sen verran, että se antaa sinulle mahdollisuudet iskeä nainen, mutta sitten kun se runko paljastuu vaatteiden alta, niin voi olla, että naisella halut kaikkoavat. Voit tietty hyvällä naamalla ja surkealla kropalla saada pysyvän parisuhteen, muttet laisinkaan millään tasolla taivaallista seksiä.
        Sen sijaan rumalla naamalla ja hyvällä kropalla voit hyvinkin saada irtosuhteita, muttet parisuhdetta, ja irtosuhteitakaan et, jos ruma naamasi on totaalisesti syönyt itsetuntosi.

        Keskinkertaisella naamalla ja surkealla kropalla et tee mitään, keksinkertaisella naamalla ja keskinkertaisella kropalla voit jo saada tyydyttävän suhteen. keskinkertaisella naamalla ja hyvällä kropalla olet ns. normikamaa, ja kelpaat yhdelle jos toisellekkin vaikka mihin. Hyvällä naamalla ja hyvällä kropalla joudut itse iskemään kenet haluat, sillä ihmiset pelkäävät epäonnistumista yrittäessään tehdä vaikutusta sinuun.

        Tietenkään ulkoisuudella ei kauas pötkitä vaan pään sisus vaikuttaa asiaan. Huonolla ulkoisuudella, mutta loistavalla sosiaalisella huomioon ottavalla luonteella haalit ympärillesi kyllä ainakin laajan kaveripiirin.
        Parisuhde kuitenkin vaatii jo ulkoisia apuja. Jos nyt rehellisesti ajattelee, niin ihan hyvä vain, ettei rumat löydä ketään, eipähän tule enempää rumia maailmaan. Jotain rodunjalostusta olisi kuitenkin hyvä harrastaa. Tietty rumat saavat keskenään olla, mutta niitä lapsia ei kannata tehdä.

        Niinpä. olettekos evoluttiosta kuulleet? Huonot karsiutuu vahvojen tieltä.


      • katse riittää
        mdnw kirjoitti:

        Niinpä. olettekos evoluttiosta kuulleet? Huonot karsiutuu vahvojen tieltä.

        Alkuperäiselle kirjoittajalle! kyllä sulla on mahiksia siinä missä muillakin.Hyvä kroppa ei huononna asemiasi naismarkkinoilla...ja kauneus on katsojan silmissä...


      • Ascheen
        katse riittää kirjoitti:

        Alkuperäiselle kirjoittajalle! kyllä sulla on mahiksia siinä missä muillakin.Hyvä kroppa ei huononna asemiasi naismarkkinoilla...ja kauneus on katsojan silmissä...

        Mitä tulee seksikkyyteen, niin keholla on tavallaan vähemmän väliä kuin kasvoilla. Voit treenata maailman tappiin asti kehoasi, mutta naista et tule sillä tavoin juuri saamaan, ellet pane korviesi välissä olevaa jutskaa kuntoon.

        Sinun ongelmasi on siinä, että kuvittelet että sulla on ruma naama. Todellisuudessa lähes kaikki miehet näyttää enemmän tai vähemmän kyrpänaamoilta ja jos mikäli naamasi on suhteellisen symmetrinen eli ihan peruskunnossa, niin et eroa panomiehistä ulkonäön osalta juurikaan.

        Naisen saa syttymään se, miten SÄ KANNAT itseäsi ja se miten SÄ AJATTELET itsestäsi. Jos tästälähtien rupeat ajattelemaan olevasi seksikäs, seksuaalisesti haluttava mies ja sanot sen peilin edessä 1000 kertaa päivässä vakuuttuneesti, niin johan akat rupeaa silmäilemään sua. Kun ajattelet olevasi seksikäs, kävelet erilailla, katsot erilailla, käyttäydyt erilailla ja naiset rekisteröi sen yhtä nopeasti kuin mies rekisteröi mallin seksikkääksi, niin naiset rekisteröivät sut seksikkääksi ja saat iqnoroinnin sijaan niin vitusti huomiota.

        Eli peilin eteen mars.


      • Se on vaan niin
        Ascheen kirjoitti:

        Mitä tulee seksikkyyteen, niin keholla on tavallaan vähemmän väliä kuin kasvoilla. Voit treenata maailman tappiin asti kehoasi, mutta naista et tule sillä tavoin juuri saamaan, ellet pane korviesi välissä olevaa jutskaa kuntoon.

        Sinun ongelmasi on siinä, että kuvittelet että sulla on ruma naama. Todellisuudessa lähes kaikki miehet näyttää enemmän tai vähemmän kyrpänaamoilta ja jos mikäli naamasi on suhteellisen symmetrinen eli ihan peruskunnossa, niin et eroa panomiehistä ulkonäön osalta juurikaan.

        Naisen saa syttymään se, miten SÄ KANNAT itseäsi ja se miten SÄ AJATTELET itsestäsi. Jos tästälähtien rupeat ajattelemaan olevasi seksikäs, seksuaalisesti haluttava mies ja sanot sen peilin edessä 1000 kertaa päivässä vakuuttuneesti, niin johan akat rupeaa silmäilemään sua. Kun ajattelet olevasi seksikäs, kävelet erilailla, katsot erilailla, käyttäydyt erilailla ja naiset rekisteröi sen yhtä nopeasti kuin mies rekisteröi mallin seksikkääksi, niin naiset rekisteröivät sut seksikkääksi ja saat iqnoroinnin sijaan niin vitusti huomiota.

        Eli peilin eteen mars.

        Hyvä ascheen. Puhut roskaa.

        Se miten kannan itseäni ja mitä minä ajattelen ei merkkaa mitään jos nainen näkee yhdellä vilkaisulla naamasta ettei heränny kemioita.

        Jos et tätä tajua niin sulla ei ole mitään ongelmaa sen naamasi kanssa ollutkaan vaan vika todellakin oli siellä korvien välissä.

        Pakeista ei pidä masentua mutta jos niitä on tarpeeksi takana ja on saanut palautetta niin tajuaa mistä hommassa oli ja on kyse.

        Millään naaman ilveilyillä tai itsensä tsemppaamisella niitä ei muuksi muuteta. Toki jos alat ajatella itseäsi huonoksi niin mahikset menevät kokonaan mutta jos omistaa tietynlaisen naaman niin kyllä se kysyntä on aika minimissä nykykulttuurissa jossa se tuomio tulee ihan muutamien silmäilyjen jälkeen.


    • Se on vaan niin

      Kolmenlaiset miehet naamaltaan pärjäävät naisten kanssa:

      -Söpön komeat siloposket
      -Karskit
      -Poikamaiset kasvot joissa on karuutta

      Neljäs ryhmä eli siloposkiset ja väärällä tavalla karskin näköiset ovat pulassa.

      • Ascheen

        "Se miten kannan itseäni ja mitä minä ajattelen ei merkkaa mitään jos nainen näkee yhdellä vilkaisulla naamasta ettei heränny kemioita. "

        Nainen näkee sen yhtä helposti kuin mies näkee, että lihava akka ei herätä seksuaalista kiinnostusta. Mutta jos todella panee sitä korvien välissä olevaa jutskaa kuntoon, niin naiset todella alkaa tuntemaan kemoita katsoessaan sua.

        "Jos et tätä tajua niin sulla ei ole mitään ongelmaa sen naamasi kanssa ollutkaan vaan vika todellakin oli siellä korvien välissä. "

        Sen kyllä tajuan, että ihan omakohtaisesti oon mennyt peilin eteen sanomaan itseäni seksikkääksi ja viime pääsiäisenä pari akkaa raahas mut vessaan alle 5 tapaamisesta... Tajuan sen päälle mitä on tapahtunut ja kuullut mitä muille on tapahtunut, kun ovat keskittyneet omaan mindsettiin, joten parempi ainakin koittaa ennen kuin tuomita.


      • Se on vaan niin
        Ascheen kirjoitti:

        "Se miten kannan itseäni ja mitä minä ajattelen ei merkkaa mitään jos nainen näkee yhdellä vilkaisulla naamasta ettei heränny kemioita. "

        Nainen näkee sen yhtä helposti kuin mies näkee, että lihava akka ei herätä seksuaalista kiinnostusta. Mutta jos todella panee sitä korvien välissä olevaa jutskaa kuntoon, niin naiset todella alkaa tuntemaan kemoita katsoessaan sua.

        "Jos et tätä tajua niin sulla ei ole mitään ongelmaa sen naamasi kanssa ollutkaan vaan vika todellakin oli siellä korvien välissä. "

        Sen kyllä tajuan, että ihan omakohtaisesti oon mennyt peilin eteen sanomaan itseäni seksikkääksi ja viime pääsiäisenä pari akkaa raahas mut vessaan alle 5 tapaamisesta... Tajuan sen päälle mitä on tapahtunut ja kuullut mitä muille on tapahtunut, kun ovat keskittyneet omaan mindsettiin, joten parempi ainakin koittaa ennen kuin tuomita.

        Minkä ikäisiä te ootte?

        Ehkä tämä on joku nuorten homma koska silloin vielä nämä asiat oli yksinkertaisia.

        "oten parempi ainakin koittaa ennen kuin tuomita. "

        On kokeiltu jo useamman vuoden ajan. Aika huono menestys takana.


    • cfnmf

      Ala ryyppäämään .Ala narkomaaniksi.Saat kasvoihisi maskuliinisia piirteitä.Tatuoi ihosi.Haistata kaikelle paskat.Ja olet naisten mieleen.Pillua on tyrkyllä ja paljon.

    • 9+6

      Vanha ketju muttta samaistun AP:hen. Kroppa kunnossa, mutta naamahan se ensimmäisenä pistää silmään... Ja tässä tapauksessa ei kiihottavalla tavalla :(

      Ja ikää siis rapiat 25w, että on keretty jo näkemään muuailmaa jonkiin verran...

    • rumuus lisääntyy

      Rumat jätkät saa naisia vaan olemalla hauskoja, puheliaita ja vähän röyhkeitä. Rikkauskaan ei olisi haitaksi. Esim. Hjallis H:ta ei ole juuri ulkonäöllä siunattu, mutta niin vain sillä roikkuu blondiineja (ja välillä muitakin) käsivarsissa.

      Toinen tapa on olla ruma reppana, joka vetoaa naisten äidillisiin vaistoihin (vrt. Quasimodo), mutta reppana-tyyli ei tietenkään sovi baari-iskentään. Eräällä karmivan rumalla ja muutenkin vässykän oloisella opettajallamme oli noin parikymmentä vuotta nuorempi vaimo, hemaisevampia koskaan näkemiämme punapäitä - ja vieläpä ihan suomalainen. Meille ei koskaan selvinnyt, miten niin ruma mies oli saanut sellaisen vaimon, mutta arvelimme sen johtuvan jostain mystisestä "reppana-faktorista".

    • Nainen from gym

      Kalju ja treenattu kroppa sytyttäisi kyllä!!!!

    • pettynytpete

      Saanen kommentoida yllä olevaan kirjoitukseen
      Naisia on on todella vaikea... ellei peräti mahdonta nykyisin saada. Noinhan todetaan yllä olevassa kirjoituksessakin. Missä syy miksi naisia on tosi vaikea tavallisen miehen saada?
      Jos olet lyhyt vaikkapa alle 180 puhumattakaan että mies olisi vaikkapa vain 175 pitkä noin lyhyellä miehellä ei ole juurikaan mitään mahiksia naismaailmassa. Pitää ehdottomasti olla reilusti yli 180 ja tämän lisäksi komea. Toki hyvä kroppa muutenkin. Jos nämä ehdot täyttää pärjää naismaailmassa.

      Lyhyesti ja ytimekkäästi voi todeta että naiset ovat erittäin tarkkoja siitä millainen mies on ulkoiselta olemukseltaan. Ns. "jännämiehet" naisten naurattajat heidän ei välttämättä tarvitse täyttää noita em. mainittuja ehtoja he pärjäävät naismaailmassa. Näin on asia kaikessa sen raadollisuudessaan. Viksu, älykäs, kunnollinen ym ym mies ei ole naisten suosiossa jos on lyhyt t eikä ole komea Naisille on tosi tärkeä miehen ulkonäkö.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe