lyhyet miehet esittää isoa

mää2

Mikä siinä on kun esim. baarissa näkee jotain alle 170cm pätkiä esittämässä isoa miestä??
Varmaan joku Napoleon-syndrooma.
Ihan sama paljon menee penkistä tai miten leveet hartiat,pätkä mikä pätkä. Yrittääkö ne korvata menetettyä pituutta vai mitä. Yleensä kovimmat uhoojat on just jotain alamittasia, sama koirissa mitä pienempi sen kovempi räksytys.

24

2615

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskipituinen mies

      "Ihan sama paljon menee penkistä tai miten leveet hartiat,pätkä mikä pätkä."

      Tämä kyllä toimii puolin ja toisin. Ihan sama miten pitkä on, laiha ja heikko mikä laiha ja heikko. Ei välttämättä,mutta voi olla.
      Ihmiset etsii vikoja mistä vaan.

      Se että jotkut lyhyet ihmiset ovat tympeitä ei oikeuta haukkumaan kaikkia lyhyitä 'alamittasiksi' tai 'pätkiksi'. Vaikka lyhyemmillä miehillä on rankempaa (lyhyillä naisilla taas jopa helpompaa kuin keskipituisilla naisilla) niin lyhyys ei ole varsinaisesti mikään vika. Jotkut ihmiset vain on geneettisesti tarkoitettu lyhyiksi,ja lyhyemmästä vartalosta on myös hyötyä,vaikka harva mies arvostaa niitä hyötyjä niin paljon että haluaisi olla lyhyt.

      Vihaisten lyhyiden miesten yhtä ikävä vastine on koppavat pitkät miehet jotka mainostavat senttejään joka paikassa ja vähättelevät lyhyempien ihmisten nostotuloksia tai bodausmenestystä pelkän pituuden perusteella.
      Samalla perusteella lyhyet ihmiset voisivat vähätellä pitkien kiekonheittotuloksia tms. ja vaatia lisäpisteitä lyhyydestä. Raskaat ihmiset voivat vaatia etuja pituudessa ja korkeudessa jne.

      Lyhyen miehen elämä on rankempaa,ja vaikeat kokemukset varmaan voivat katkeroittaa monia. Osa lyhyemmistä miehistä voi olla muuten vain vaikeita luonteeltaan,mutta ei ole myöskään kohtuutonta olettaa etteikö lyhyempiin miehiin kohdistuisi ylimääräisiä paineita jotka suorastaan 'pakottavat' lyhyemmät miehet tehostamaan itseään jotta saisivat kunnioitusta,niin miehiltä kuin naisiltakin. Joillakin tämä tehostus voi mennä yli.

      Napoleon oli aikalaisekseen enemmän pitkä kuin lyhyt.

      • ei vääristellä historiaa

        kjyl se näpöleon oli omalla kaudellaan röökin natsan mittainen mies,pätkä mikä pätkä,ei ne silloin kaikki toki 2 metrisiä ollut,mutta napoleon oli jo siihen aikaan tunnettu PIENENÄ SUURENA MIEHENÄ,joten alamittainen hän oli jo silloin.

        se kyl on tosi kuin vesi, että helvetin moni narkomaanipilleristibodaaja on juuri tällainen 150 senttinen tumppi, jota on vituttaaa oma pätkämäisyys ja yrittää korvata sitä pillereillä ja kasvattaa vähän lainalihaksia. aivan turha näiden on väittää vastaan,ettei se muka siitä johtuisi,kuten moni asian selittää,suomesta jos otetaan nämä pilleristit yhteen riviin näitä vaahtosammuttimen pituisia kavereita on varmasti pilleristeistä helvetin iso osa.

        natsana on paskamaista elää.syöt hormoneja tai et. natsa olet silti koko ikäsi ja aina olet se pahnanpohjimmainen kun taivaspaikkoja jaetaan työpaikalla ja rakkaudessa. röökinnatsat jäävät aina jalkoihin,oli sitten vaahtosammutin kuinka leveä tahansa,näin se vain on.

        joten kaikki natsat voitte jättää ne pillerit sinne rajan taakse,ei niillä edelleenkään arvostusta nostetaa arkisessa elämässä,sääliä toki saa varmaan enemmän,kun katsotaan,että tuokin tumppi on yrittänyt kasvaa pituutta pillereillä.


      • hätäkakka

        bonaparte oli 150 cm lyhyt ja aikakaudellaan lyhyt mies. kertomasi mukaan napoleon oli enemmän pitkä kuin lyhyt, niin tämä on valhetta.

        bonaparte oli ja pysyy tunnettuna 150 cm suurmiehenä, vaikka tätä mittaa julkisuuden kipeät tieteilijät aina kymmenen vuoden välein yrittävät venyttää aina 170 cm asti.


    • on että

      joillekkin tuottaa tyydytystä provoilla nettifoorumilla ja sen jälkeen päivitellä pakonomaisesti sivua, jotta näkisi minkälaisia vastuksia provoon tulee? Huomionhakuista pelleilyä jota ei voi käsittää.

      Bodareista löytyy pitkiä ja pätkiä. Pätkän on ehkä helpompi saada paketti näyttämään kovemmalta, joten laji suosii lyhyempiä siinä mielessä. Tuohon baari juttuun nyt ei tarvitse ottaa kantaa, koska se on juuri sitä huomionhakuista paskanjauhantaa josta tuossa yllä mainitsin.

      • mies,

        vaan kaatuu korkeammalta..


      • kun hghghgh
        mies, kirjoitti:

        vaan kaatuu korkeammalta..

        ei ylety niin ei ylety.. heh heh silloin on hieman hankalaa pudottaa sieltä korkealta.


    • pippelihiiren serkku

      Oletko itse ajatellut muuttaa pois Riihimäen peltolasta ja lopettaa muiden miesten seuraamisen baarissa?

      Itsekkin sain ensimmäisen kerran pimppihiirtä kun lopetin muiden miesten tekemisen kyttäämisen baarissa.

      Käyttekö usein treffipalstoilla katsomassa mitä muut miehet siellä kirjoittavat?

    • PÄTKÄNÄ!

      Keskenkasvuinen, mikä keskenkasvuinen, jotkut koko ikänsä. Tottakai sitä yritetään bodaamalla kompensoida, ja liha tulee todella helposti pätkälle, varsinkin käsiin ja jalkoihin. Vai oletteko koskaan nähneet riukujalkaista kääpiötä?

      • Tetsa

        Olen nähnyt niitäkin, kaikki me ollaan erilaisia.Toiset ovat vajukkeja henkisesti toiset fyysisesti. Kumpi sinä olet ? EI vais ! Ehkä sinustakin joskus mies tulee, kun opit pärjäämään itsesi kanssa.


    • 188 cm

      Olen seurannu yhtä salilla käyvää nuorta jätkää, se on todella pätkä, ja on aina greipit-kainaloissa-meininki. En oo nähnyt sitä puoleen vuoteen, mutta tänään näin. Ei sviddu siitä on tullu täys läski! On massakausi vähän venähtäny, totanoin! Noin pätkillä usein käy, kun ne rupee "bulkkaamaan", niistä tulee suoraan ihrakasoja.

      • tosipitkä

        Ei oo välttis pelkkä pätkäongelma, vaan ihan itsetuntokyssäri joka pätkillä vielä korostuu.

        Oon kanssa nähnyt yhen tyypin joka ihan selvästi haluais olla iso mut ei vaan tuu. Sitte alko tulee kyl massaa mut läskinä joka sitten ilmeisesti kompensoi mielen pienuutta. Sitä kun ei ihan heti arvaa kun sanoo et paljonko painat ja käytkö salilla?, yleensähän sitä luulee että onpas tolla massaa kun on salilla käyny, mutta läskiähän toi sitten vaan on. En ole kaveria nähnyt enää pariin vuoteen, ehkä kasvoi henkisesti aikuiseksi.


      • 185 cm

        Mä sen sijaan naureskelen aina mielessäni samalla salilla käyvää lyhyttä sekä läskiä n. 30 vuotiasta treenimiestä. Onhan sillä isot lihakset siellä järkyttävän läskikerroksen alla, mutta puttepossulta se näyttää. Se kävelee aina siihen malliin et "mää oon iso ja helevetin vahva - kattokaa kynikset kun tosimies reenaa". Ohi kulkiessaan se nakkelee niskojaan ja katsoo halveksuen mun lisäkseni myös muita Itse olen miehen mittainen ja muutenkin sopusuhtainen toisin kuin tuo sika.XD eipä vaan läskipossu tiedä mitä mä siitä ajattelen. heh heh!


      • maan pinnalle
        185 cm kirjoitti:

        Mä sen sijaan naureskelen aina mielessäni samalla salilla käyvää lyhyttä sekä läskiä n. 30 vuotiasta treenimiestä. Onhan sillä isot lihakset siellä järkyttävän läskikerroksen alla, mutta puttepossulta se näyttää. Se kävelee aina siihen malliin et "mää oon iso ja helevetin vahva - kattokaa kynikset kun tosimies reenaa". Ohi kulkiessaan se nakkelee niskojaan ja katsoo halveksuen mun lisäkseni myös muita Itse olen miehen mittainen ja muutenkin sopusuhtainen toisin kuin tuo sika.XD eipä vaan läskipossu tiedä mitä mä siitä ajattelen. heh heh!

        tuollaiset pitää palauttaa, totuus julki!
        pukukaappiin jotain kuvia possuihin viittaavaa, niin että ymmärtää viestin?


      • Szpilamn
        maan pinnalle kirjoitti:

        tuollaiset pitää palauttaa, totuus julki!
        pukukaappiin jotain kuvia possuihin viittaavaa, niin että ymmärtää viestin?

        Onko se teidän ongelma että on lihaksikkaampi mutta lyhyempi kuin te? Ei se pituus merkitse kaikkea mutta eipä kyllä lihaskaan. Onhan se ihan kiva jos on lihaksikas tai pitkä, mutta täytyykö siitä täällä netissä inistä?


      • mää2
        Szpilamn kirjoitti:

        Onko se teidän ongelma että on lihaksikkaampi mutta lyhyempi kuin te? Ei se pituus merkitse kaikkea mutta eipä kyllä lihaskaan. Onhan se ihan kiva jos on lihaksikas tai pitkä, mutta täytyykö siitä täällä netissä inistä?

        Ite en luokittele ihmisiä mihinkään luokkaan ulkomuodon mukaan.
        Jostain syystä riidan haastajat baarissa on yleensä itteeni lyhyempiä (alle 185cm). Ja painoa on paljon helpompi saada kun pituutta, eli pitkäkin voi olla joskus levee jos jaksaa niitä puntteja nostella mutta pätkä on aina pätkä:)
        Jos joku tietää laittaa tähän pro tason bodareitten keskipituuden...

        Jos vaikka kattoo vahvin mies kisoja, ei siellä kovin lyhkäsiä ukkoja näy. Joku 2 metriä pituutta ja 150 kiloa alkaa olla jo isoa


      • Lifter
        mää2 kirjoitti:

        Ite en luokittele ihmisiä mihinkään luokkaan ulkomuodon mukaan.
        Jostain syystä riidan haastajat baarissa on yleensä itteeni lyhyempiä (alle 185cm). Ja painoa on paljon helpompi saada kun pituutta, eli pitkäkin voi olla joskus levee jos jaksaa niitä puntteja nostella mutta pätkä on aina pätkä:)
        Jos joku tietää laittaa tähän pro tason bodareitten keskipituuden...

        Jos vaikka kattoo vahvin mies kisoja, ei siellä kovin lyhkäsiä ukkoja näy. Joku 2 metriä pituutta ja 150 kiloa alkaa olla jo isoa

        Pitäisikö alle 180cm miehiltä kieltää treenaaminen? Kun he treenaavat vain päästäkseen aukomaan päätään sinulle baarissa...:)

        Pistä alkolukko koneeseesi, että ei tarvitse tulla tänne höpisemään kapakkaillan jälkeen. Tuntuu olevan kova tarve korostaa pituuttasi. Ole tyytyväinen siihen että sitä löytyy ja jätä räksyttäminen vähemmälle. Peace & love. Vedän lusikkani pois tästä sopasta. Samalla turhat viestini...


      • noin.............
        Lifter kirjoitti:

        Pitäisikö alle 180cm miehiltä kieltää treenaaminen? Kun he treenaavat vain päästäkseen aukomaan päätään sinulle baarissa...:)

        Pistä alkolukko koneeseesi, että ei tarvitse tulla tänne höpisemään kapakkaillan jälkeen. Tuntuu olevan kova tarve korostaa pituuttasi. Ole tyytyväinen siihen että sitä löytyy ja jätä räksyttäminen vähemmälle. Peace & love. Vedän lusikkani pois tästä sopasta. Samalla turhat viestini...

        173 Cm ja 100 Kg. En ole salilla käynyt mutta ajattelin aloittaa lähiaikoina.


      • Anonyymi
        noin............. kirjoitti:

        173 Cm ja 100 Kg. En ole salilla käynyt mutta ajattelin aloittaa lähiaikoina.

        Turha vaivautua, olet samanlainen Pätkä kuin sale


    • Anonyymi

      Jep, itse 190 cm pitkänä ihmettelen usein näitä pullistelijoita. Itse en bodaa, mutta olen liikunnallinen ja ihan fit. Koskaan ei ole ollut tarvetta "appelsiinit kainaloon ja menoksi" itsekorostukselle.

      • Anonyymi

        Itsekorostusta tuokin, että on mielestään "liikunnallinen ja ihan fit" pitäen sitä "pullistelun" yläpuolella. Ei pullistelussa pitäisi sen enempää vikaa olla kuin "liikunnallisena ja ihan fittinä"- olemisessa, kunhan ei aiheuta haittaa muille. Kyllä jos on vuosia jaksanut rautaa nostella, niin se saa vähän näkyäkin, eikä tarvitse aina olla jätesäkkiin pukeutunut pyydellen anteeksi olemassaoloaan.


    • Anonyymi

      Keharit ärsyttävät minua! Pitää vielä kaikkia leikki my day videoita tehdä että vaikuttaisivat joltain julkkiksilta ja autot velka mersuja ja audeja. Kauniit naiset nauraa noille lapsellisille pelleille, joilla on matala koulutus.

      • Anonyymi

        No mitä teet KEHONRAKENNUS-osiossa, jos laji ärsyttää? Pysyisit siellä siimakäsilandiassa muiden siimakäsien kanssa viinaa juomassa.


    • Anonyymi

      Liekkeihin mahtuu jokainen jos niikseen kaipaa.

    • Anonyymi

      Miten ne yrittää näyttää isolta? Käyttääkö korkokenkiä ja olkatoppauksia vai mitä?

      Ei ole sattunut omalle kohdalle vielä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe