Hyvää ja siunattua tulevaa vuotta 2008

Reijo_R

Netmission toivottaa kaikille Siunattua Tulevaa vuotta 2008 http://www.netmission.fi

Uuden Vuoden tervehys Kokkolasta.
mms://streaming.netmission.fi/arkisto/2007/Uutta_vuotta_08.wmv

20

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyvän joku linjapuhe uudelle vuodelle kun helluntailiike rämpii yhä syvemmällä suossa.

Linjapuheen sijasta laitoit vaan linkin uuden vuoden räiskintään.
      No se räiskintä on kai sitä ihmeiden tekoa jolla uushelluntailaisuus etenee torontolais-oppiesi mukaan.

• Reijo_R

... ehkä ne linjapuheet tulee myöhemmin. Enkä tiedä onko en edes tarpeen ja varsinkaan minulta.

Minusta helluntaiherätyksella on paikkansa Suomen hegellisellä kartalla ja siihen kuuluvat vapaaehtoiset ihmiset. Ketään ei voida pakottaa helluntaiherätykseen, vaan jokainen sen jäsen on vapaaehtoisesti mukana paikallisen seurakunnan yhteydessä rakentamassa Jumalan seurakuntaa.
        Toki hengeltään helluntalaisia voivat olla muutkin ja moni luterilainenkin on. Kiitos Herralle. Itse suosittelen paikallisen helluntaiseurakunnan yhteyttä, sillä sitä ei voida koskaan tarpeeksi korostaa. Tosiasia on että paljon on tehtävää vielä seurakunnissamme ja vastuunkantajilla miettimistä miten siirretään vastuu nuoremmille. Vai usklletaanko sitä lainkaan tehdä. No Talvipäivät tulossa ja toivottavasti siellä neuvonantajien runsaus tuo siunauksen koko herätykseen. Tätä toivomme ja rukoilemme.

Siunauista sullekin Pe.ku tullevaan vuoteen toivoopi ReijoR.

• Reijo_R kirjoitti:

... ehkä ne linjapuheet tulee myöhemmin. Enkä tiedä onko en edes tarpeen ja varsinkaan minulta.

Minusta helluntaiherätyksella on paikkansa Suomen hegellisellä kartalla ja siihen kuuluvat vapaaehtoiset ihmiset. Ketään ei voida pakottaa helluntaiherätykseen, vaan jokainen sen jäsen on vapaaehtoisesti mukana paikallisen seurakunnan yhteydessä rakentamassa Jumalan seurakuntaa.
        Toki hengeltään helluntalaisia voivat olla muutkin ja moni luterilainenkin on. Kiitos Herralle. Itse suosittelen paikallisen helluntaiseurakunnan yhteyttä, sillä sitä ei voida koskaan tarpeeksi korostaa. Tosiasia on että paljon on tehtävää vielä seurakunnissamme ja vastuunkantajilla miettimistä miten siirretään vastuu nuoremmille. Vai usklletaanko sitä lainkaan tehdä. No Talvipäivät tulossa ja toivottavasti siellä neuvonantajien runsaus tuo siunauksen koko herätykseen. Tätä toivomme ja rukoilemme.

niin kysäisen siitä omasta keskustelupalstastasi netmissionissa.

Nämä Suomi24-palstat on sellaisia että täällä voi helluntailaiset kuten muutkin kirjoittaa vapaasti.

Toisin on asia sinun palstallasi kun monet tämän palstan helluntailaiset on valittaneet bannatuksi tulemista sinun palstalta ja syykin on se että sensuuri iskee siellä jos kirjoitus on Torontolais-hengen vastainen.

Milloinka siis Netmission alkaa toimia helluntailais-opeilla?

• Pe.ku kirjoitti:

Nämä Suomi24-palstat on sellaisia että täällä voi helluntailaiset kuten muutkin kirjoittaa vapaasti.

Toisin on asia sinun palstallasi kun monet tämän palstan helluntailaiset on valittaneet bannatuksi tulemista sinun palstalta ja syykin on se että sensuuri iskee siellä jos kirjoitus on Torontolais-hengen vastainen.

Netmissionissa rajoitus päällä: viisi vastausta yksi aloitus / päivä! Täysbannauksen olen siellä saanut näiden raamatunlauseiden yhdistämisestä:

Ap. t. 17:30
        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus".

1. Timoteuskirje 2
        3 ... Jumalan ... 4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden". [2. Piet. 3:9]

Job 23:13
        "Mutta hän pysyy samana, kuka voi häntä estää? Mitä hän tahtoo, sen hän tekee".

Ps. 115:3
        "Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee".

Näiden jakeiden perusteella antoivat Netmissionissa minulle täyttä bannia ja leimasivat joksikin ihmeelliseksi "synkronistiksi", "universalistiksi", "jehovantodistajaksi", "adventistiksi" ja "okkultistiksi", eli salaisen opin edustajaksi!

• Weijo.
        Reijo_R kirjoitti:

Runsaasta siunausta Sinulle ReijoR, ym. Jumalan lapsille Kristuksessa Jeesuksessa ja Hänen sovintoverensä armossa!
        Tätä siunausta toivon (ja NYT rukoilen) kaikille uudestiysntyneille koko vuodeksi 2008 tai siihen asti, että Jeesus tulee!

On todella tärkeää pysyä uskovien kanssa seurakuntayhteydessä. Ja samalla linjalla olen reijoR kanssa siitä, että tulee olla helluntaisrk.n yhteydessä, ellei paikkakunnalla vielä toimi alkuperäisen mallin mukainen Jumalan seurakunta.
        Sitten kun Kokkolassa alkaa toimia Jumalan seurakunta (katso tarkemmin tästä:
        http://www.jeesus-on-herra.com/kristuksenruumis.htm ),
        niin jokaisen uudestisyntyneen tulee tietenkin olla siinä mukana.

Jeesus on johdattava nöyrtyneitä pyhiään eteen päin.
        Meidän sukupolvemme aikana tapahtuu lopunajan suuri, kokoava herätys (Matt. 25:7). Tahdommehan olla siinä mukana ? ? ?

Siunaus- ja rukousterveisin
        http://[email protected]

• Reijo_R
        Pe.ku kirjoitti:

Pitääkö siis helluntaiopin olla Torontolaispainotteista? JA tämä hyväksyä meillä vai miten?

No, bannit saa aina ansioista, ei ei koskaan armosta. Jos rikotaan sääntöjämme, niin siitä tulee bannia muutamaksi päiväksi tai rajoitetta, jos opetetaan sääntöjemme vastasisesti joko "Toronttoa" tai jotain antikarismaattista oppia.

Netmission on helluntaiherätyksen opin linjauksen mukainen palvelu. Tosin yksilöihmisten mielipiteet sallitaan laajasti laidasta laitaan.

Olemme hieman mitanneet puhelukyselyillä palveluamme ja todenneet, että olemme kyllä mainettamme paljon suositumpi palvelu. :)

Tosin on todettava, että joitakin ihmisiä emme millään, edes hyvällä tahdolla, pysty palvelemaan.

• Reijo_R
        ekivaari kirjoitti:

Netmissionissa rajoitus päällä: viisi vastausta yksi aloitus / päivä! Täysbannauksen olen siellä saanut näiden raamatunlauseiden yhdistämisestä:

Ap. t. 17:30
        "Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus".

1. Timoteuskirje 2
        3 ... Jumalan ... 4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden". [2. Piet. 3:9]

Job 23:13
        "Mutta hän pysyy samana, kuka voi häntä estää? Mitä hän tahtoo, sen hän tekee".

Ps. 115:3
        "Meidän Jumalamme on taivaissa; mitä ikinä hän tahtoo, sen hän tekee".

Näiden jakeiden perusteella antoivat Netmissionissa minulle täyttä bannia ja leimasivat joksikin ihmeelliseksi "synkronistiksi", "universalistiksi", "jehovantodistajaksi", "adventistiksi" ja "okkultistiksi", eli salaisen opin edustajaksi!

...eivät ole bannuksen tai rajoituksen mahdollisuus. Ongelma usein on missä asiayhteydessä niitä viljellään.

Jos sääntöjämme rikotaan niistä tulee rajoitetta. Siis Raamtunapaikoista ei tule. Säännöt löytyvät palvelustamme.

• Reijo_R
        Weijo. kirjoitti:

Runsaasta siunausta Sinulle ReijoR, ym. Jumalan lapsille Kristuksessa Jeesuksessa ja Hänen sovintoverensä armossa!
        Tätä siunausta toivon (ja NYT rukoilen) kaikille uudestiysntyneille koko vuodeksi 2008 tai siihen asti, että Jeesus tulee!

On todella tärkeää pysyä uskovien kanssa seurakuntayhteydessä. Ja samalla linjalla olen reijoR kanssa siitä, että tulee olla helluntaisrk.n yhteydessä, ellei paikkakunnalla vielä toimi alkuperäisen mallin mukainen Jumalan seurakunta.
        Sitten kun Kokkolassa alkaa toimia Jumalan seurakunta (katso tarkemmin tästä:
        http://www.jeesus-on-herra.com/kristuksenruumis.htm ),
        niin jokaisen uudestisyntyneen tulee tietenkin olla siinä mukana.

Jeesus on johdattava nöyrtyneitä pyhiään eteen päin.
        Meidän sukupolvemme aikana tapahtuu lopunajan suuri, kokoava herätys (Matt. 25:7). Tahdommehan olla siinä mukana ? ? ?

Siunaus- ja rukousterveisin
        http://[email protected]

.. Turkuun. Tulen joskus sinua moikkaamaan ja käännyttämään oikeaan helluntaiuskoon. Mitäs sanot :)

Olkoon työsi hedelmällistä ja Jumalan armon täyttämää koko vuoden 2008!

• Weijo.
        Reijo_R kirjoitti:

.. Turkuun. Tulen joskus sinua moikkaamaan ja käännyttämään oikeaan helluntaiuskoon. Mitäs sanot :)

Olkoon työsi hedelmällistä ja Jumalan armon täyttämää koko vuoden 2008!

Joo Reijo R., ja muutkin.
        Tervetuloa vaan Turkuun!
        Se käännyttäminen tosin on vähän hankalanpuoleista. Me kun jo olemme siinä siunatussa helluntaihengessä. Tästä ´Hengestä olemme uudestisyntyneet.
        Kiitos Jeesus!
        Ja samaan seurakuntaankin jo kuulumme (= Kristuksen ruumis).
        Halleluja!

Olkoon tämä alkanut vuiosi sielujenvoittamisvuosi.
        "Hän saarnasi heille Kristusta... ja syntyi suuri ilo!..." Apt. 8.
        Siinä meille motto vuodelle 2008.

• Weijo.
        Reijo_R kirjoitti:

...eivät ole bannuksen tai rajoituksen mahdollisuus. Ongelma usein on missä asiayhteydessä niitä viljellään.

Jos sääntöjämme rikotaan niistä tulee rajoitetta. Siis Raamtunapaikoista ei tule. Säännöt löytyvät palvelustamme.

Uusi yritys!

Tervetuloa vaan Turkuun!
        Se käännyttäminen tosin on vähän hankalanpuoleista. Me kun jo olemme siinä siunatussa helluntaihengessä. Tästä ´Hengestä olemme uudestisyntyneet.
        Kiitos Jeesus!
        Halleluja!

Olkoon tämä alkanut vuosi sielujenvoittamisvuosi.

• Reijo_R kirjoitti:

Raamatusta lainaamani raamatunkohdat poisti joku Madleena ja antoi minulle uhoten ainakin kuukauden pituisen bannin, kun syytti minun yhdistelevän "irtirevittyjä raamatunjakeita" sillä tavalla, jota hän ei hyväksy, että ne todistavat universalismista eli kaikkien ihmisten pelastumisesta.

Jouko Pihoa ja minua nimittelivät netmissionissa silloin nimellä "universalisti-veljekset".

• Reijo_R
        ekivaari kirjoitti:

Raamatusta lainaamani raamatunkohdat poisti joku Madleena ja antoi minulle uhoten ainakin kuukauden pituisen bannin, kun syytti minun yhdistelevän "irtirevittyjä raamatunjakeita" sillä tavalla, jota hän ei hyväksy, että ne todistavat universalismista eli kaikkien ihmisten pelastumisesta.

Jouko Pihoa ja minua nimittelivät netmissionissa silloin nimellä "universalisti-veljekset".

...minkä mainitsit. Mitä mieltä itse olet, oletko sinä jonkun järjestäytyneen paikallisen seurakunnan jäsen? Kuka on pastorisi.

• Reijo_R kirjoitti:

...minkä mainitsit. Mitä mieltä itse olet, oletko sinä jonkun järjestäytyneen paikallisen seurakunnan jäsen? Kuka on pastorisi.

Olen kuulunut kotipaikkakuntani Helluntaiseurakuntaan vuodesta 1960, jolloin kävin siellä upotuskasteella Kristukseen Jeesukseen ja liityin seurakuntaan.

Ja suoraan kysymykseen suora vastaus; Ari Niemi, ja hän tietää minun olevan vapaasti ja omilla aivoillani ajatteleva helluntailainen, eikä ole vaatinut minua ajattelemaan vain toisten helluntailaisten tavalla vaan saan ajatella omantuntoni mukaan.

Universalismista, synkronismista ja okkultismista en tiennyt mitään ennen kuin Netmissionissa minua sellaiseksi nimiteltiin. Universalismin ja okkultismin selitys löytyi Wikipediasta mutta synkronismin selitystä en sieltäkään löytänyt, enkä raamattusanastosta.

Okkultismi tarkoittaa 'salattua tietoa', joka ei edes toisten selittämänä kaikille aukene. Eiväthän korkeamman matematiikan kaikki hienoudetkaan kaikille edes niiden tutkijoille aukene.

Huomasin muuten Jumalan sanankin sisältävän okkultismia eli salaista tietoa, jota ei tarvitse pelätä tai vierastaa, vaan se on pikemminkin arvokas asia sen saajalle!

Luuk. 18:34
        "Mutta he eivät ymmärtäneet tästä mitään, ja tämä puhe oli heiltä niin salattu, etteivät he käsittäneet, mitä sanottiin".

1. Kor. 2:7
        "vaan me puhumme SALATTUA JUMALAN VIISAUTTA, sitä KÄTKETTYÄ, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän KIRKKAUDEKSEMME",

Ilm. 2:17
        "Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan SALATTUA MANNAA ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen SAAJA.'"

• Reijo_R
        ekivaari kirjoitti:

Olen kuulunut kotipaikkakuntani Helluntaiseurakuntaan vuodesta 1960, jolloin kävin siellä upotuskasteella Kristukseen Jeesukseen ja liityin seurakuntaan.

Ja suoraan kysymykseen suora vastaus; Ari Niemi, ja hän tietää minun olevan vapaasti ja omilla aivoillani ajatteleva helluntailainen, eikä ole vaatinut minua ajattelemaan vain toisten helluntailaisten tavalla vaan saan ajatella omantuntoni mukaan.

Universalismista, synkronismista ja okkultismista en tiennyt mitään ennen kuin Netmissionissa minua sellaiseksi nimiteltiin. Universalismin ja okkultismin selitys löytyi Wikipediasta mutta synkronismin selitystä en sieltäkään löytänyt, enkä raamattusanastosta.

Okkultismi tarkoittaa 'salattua tietoa', joka ei edes toisten selittämänä kaikille aukene. Eiväthän korkeamman matematiikan kaikki hienoudetkaan kaikille edes niiden tutkijoille aukene.

Huomasin muuten Jumalan sanankin sisältävän okkultismia eli salaista tietoa, jota ei tarvitse pelätä tai vierastaa, vaan se on pikemminkin arvokas asia sen saajalle!

Luuk. 18:34
        "Mutta he eivät ymmärtäneet tästä mitään, ja tämä puhe oli heiltä niin salattu, etteivät he käsittäneet, mitä sanottiin".

1. Kor. 2:7
        "vaan me puhumme SALATTUA JUMALAN VIISAUTTA, sitä KÄTKETTYÄ, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän KIRKKAUDEKSEMME",

Ilm. 2:17
        "Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan SALATTUA MANNAA ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen SAAJA.'"

...asia ok. Mahtuuhan meillä helluntaihin paljon eri näkemyksiä. Ehkä Matleenalla oli perusteltu syy silloin rajoituksille. En tiedä kun en seurannut tilannetta silloin En kuitenkaan löytänyt tuolla nikilläsi sinua palvelustamme. Voimmehan kokeilla aloitaa taas puhtaalta pöydätä.

Muutenkin sivustomem tulevat uudistumaan ja käyttäjillw tulee monenlaisia uusia mahdollisuuksia evankelioinnin saralle.

• Reijo_R kirjoitti:

...asia ok. Mahtuuhan meillä helluntaihin paljon eri näkemyksiä. Ehkä Matleenalla oli perusteltu syy silloin rajoituksille. En tiedä kun en seurannut tilannetta silloin En kuitenkaan löytänyt tuolla nikilläsi sinua palvelustamme. Voimmehan kokeilla aloitaa taas puhtaalta pöydätä.

Muutenkin sivustomem tulevat uudistumaan ja käyttäjillw tulee monenlaisia uusia mahdollisuuksia evankelioinnin saralle.

etunimelläni Eino, ja Ilta-Sanomien keskustelupalstalla nikillä 'vakieeri'.

• reijolaisweijolainen
        Weijo. kirjoitti:

Uusi yritys!

Tervetuloa vaan Turkuun!
        Kiitos Jeesus!
        Halleluja!

Olkoon tämä alkanut vuosi sielujenvoittamisvuosi.

Vielä ne veljekset kuin ilvekset käännyttää toisensa.
        Hyvää seuraa.

• Reijo_R
        reijolaisweijolainen kirjoitti:

Vielä ne veljekset kuin ilvekset käännyttää toisensa.
        Hyvää seuraa.

... vai mitä Weijo. Nimetkin taipuu noin somasti.

• Reijo_R kirjoitti:

... vai mitä Weijo. Nimetkin taipuu noin somasti.

runoilijoiden soinnillisten sanojen kalenteriin:
        Keijo, Reijo ja Weijo!

• ja sie reijo samaten sullekin siunausta tällekin vuodelle.t:aksu

• Reijo_R

Ole luja ja rohkea Herrassa! No olethan sinä sitä aina! :)

Siunausta koko perheelle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      108
      2941
    2. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      184
      2644
    3. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      61
      2109
    4. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      1
      1411
    5. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      22
      1293
    6. Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta

"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1280
    7. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      3
      981
    8. Ei osattu ratkaista etääntymistä

Mä jäädyin eikä sulla ole taitoa sulattaa. Parempi antaa olla, vaikka toivoin jotain muuta. Miehelle.
      Ikävä
      115
      870
    9. Esprit hoitokdit Varkaudessa?

Asun keskisuomessa ja käyn satunnaisesti äitini luona Varkaudessa. Äitin tarvitsee kohta hoitajan kotiin tai hoitokodin
      Varkaus
      103
      843
    10. Ei ole liian myöhäistä..

Tule mun luo ja katso silmiin, niin saadaan taas se sanaton yhteys ja sano sitten vain anteeksi rakas ja suutele ja hala
      Ikävä
      3
      772
    Aihe