Näin tosi kauan aikaa sitten (joskus n.1994-97) Music TV:ltä parikin kertaa musiikkivideon, jossa koko musiikkivideon ajan kuvataan vain naisen ja miehen kasvoja ja ne suutelee sen koko musavideon ajan. Oikeen kunnolla, vaikka ei se törkeyden rajoille mennytkään. Näkyy vaan huulet ja kielet. Tausta oli muistaakseni valoisa ja vaalea, jos kasvojen takaa jotain nyt näkyi. On jäänyt vaan mieleen ja olis kiva tietää biisin nimi/esittäjä. Tietääkös kukaan?? :)
Kenen musiikkivideo??
Maizzzza
1
337
Vastaukset
- desudesune
Samainen musiikkivideo tuli n. 15 minuuttia mieleen ja ryhdyin etsimään sitä googlen kautta, mutta ei ollut onnea.
Jos muistan oikein, tausta oli tosiaan valkoinen ja naisella taisi olla oikein punaiset huulet. Nuoleskelun jälkeen miehelläkin oli punaa huulissaan. :D Muistan kyseisen videon sillä näin sen alle kymmenvuotiaana, jäi erittäin hyvin mieleen.
Mutta niin, en muista artistista tai kappaleen nimestä yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017973- 1075637
- 2784952
- 494903
- 763677
- 532896
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422328