Olimme tuossa kaverini kanssa baarissa juhlimassa uutta vuotta ja kaverini sai pakit ainakin kahdeksalta naiselta, joita hän sinnikkäästi yritti. Voipi olla, että pakkeja tuli enemmänkin koska en välttämättä känniltäni kaikkea muista emmekä olleet koko aikaa toistemme seurassa. Kaverini on kuitenkin sinnikäs naisten iskijä koska uskaltaa yrittää uudelleen ja uudelleen. Minua alkoi kuitenkin vituttamaan kaverini puolesta naisten välinpitämättömyys, olisi tehnyt mieli sanoa niille huorille pari valittua sanaa. Yksikin nainen vain jatkoi juttelua kaverinsa kanssa vaikka kaverini yritti iskeä häntä. Naiset eivät siis lämmenneet vaikka olisi pitänyt. Tällainen käytös saa monet miehet lopettamaan aloitteen teot ja se on yksinomaan naisten syy. Itsekkään en uskalla naisia iskeä koska naisten käytös on tuollaista. Pelkkää välinpitämättömyyttä ja happamia katseita. Naiset, jotka eivät halua että heitä lähestytään voisivat raahata perseensä pois baareista. Täälläkin monet naiset valittavat, että miehet eivät uskalla lähestyä. Eivät tietenkään uskalla koska naisten käytös on törkeää lähestyvää miestä kohtaan.
Kaverini otti lukuisat pakit
27
5484
Vastaukset
- eräs mies
"Naiset eivät siis lämmenneet vaikka olisi pitänyt."
Nyt on vähän logiikka hakusessa?? Pitäisikö sinun mielestä naisten antaa jos joku vaan jaksaa kysyä tarpeeksi? Eli esim. neljäs nainen voisi antaa vielä pakit, mutta viides ei enää saisi antaa? Olisihan tuo kiva lisäys maamme perustuslakiin näin miehenä ajateltuna... mutta haloo!
Kaverillesi varmaan kannttaa opettaa se että jos tulee parit pakit niin pitää taukoa tai vaihtaa maisemaa sen verran että ei tule epätoivoisen sarjavonkaajan leimaa kaikilta paikallaolijoilta. Sinnikkyys ja lannistumattomuus jne. ovat hyviä ominaisuuksia, mutta järki niidenkin kanssa tulee pitää.
Tuossa vaiheesa kun alkaa tuntua siltä että koko toinen sukupuoli on sinulle tai kaverillesi jotain "velkaa" ja alkaa kitinä, niin kannattaa marssia peilin eteen palaveeraamaan. Ja jos on pakko huonoam oloa ja "epäoikeudenmukaisuutta" parkua, niin se kannattaa tehdä ilman lapsellista syyllistämistä.
"Itsekkään en uskalla naisia iskeä koska naisten käytös on tuollaista."
Jos jäät ilman naista, niin syy on kuitenkin siinä että et USKALLA, eikä siinä että naiset ovat "viallisia" (vaikka jälkimmäinen olisikin totta, niin syy ei silti ole siinä vaan ensimmäisessä osassa).
Joillain on helpompaa, joillain on vaikeampaa, mutta ei se jälkijunasssa itkeminen sitä välimatkaa lyhennä. - naisia...
olet yrittänyt iskeä?
Ehkä sinun olisi parempi kokeilla ulkonäöltäänkin tavallisempia, mukavia naisia?
Ainakin itse olen huomannut miesten hakeutuvan sellaisten naisten pariin, jotka kohtelevat heitä tylysti. Ulkonäkö näillä naisilla lie kihahtanut päähän?
Miten me muut, ihan hauskannäköisetkin, mutta ei miss Suomi-neitoja? Muuten huumorintajuisia, lämpimiä, mukavia ja miehiä kunnioittavia?
nimim. nainen, ja hyvää ruokaa laitan :)- ap.
naisia se kaverini, en siis minä joka en yrittänyt ketään, yrittikin iskeä. Eipä täällä suomessa mitään kaunottaria olekkaan.
- jenzsku
ettei sun kaveris saanut iskettyä naista. Eiköhän se joskus onnistu:) Mutta sun ajattelus on kyllä aika outoa.
- Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta
"Naiset eivät siis lämmenneet vaikka olisi pitänyt."
Newsflash: Yhdelläkään naisella ei ole minkäänlaista velvollisuutta
"lämmetä", vaikka joku kuinka sinnikkäästi yrittäisi.
Jokainen nainen saa ihan itse päättää, kenestä kiinnostuu ja kenestä ei.
Se on totta, että olisi ihan kohteliasta sanoa vaikkapa "ei kiinnosta",
tai "Sori, mutta juttelen nyt kaverini kanssa", mutta ymmärrän
senkin, jos nainen ei mitään sano. Kun on sille kymmenennelle sanonut
että ei kiinnosta ja jokainen jankkaa vartin että "Miksei kiinnosta?" tai
"Eikö kelpaa, vitun huora?", niin tuntuu varmasti että on
helpompi vain olla kokonaan huomioimatta iskijät.
Sinäkin aloit heti naisia huoriksi haukkumaan, vaikka tuskin edes
tunnet heistä yhtäkään? Voin jo kuvitella, kuinka sinäkin
alkaisit heti haukkumaan naista, jos hän ei sinun seurastasi
kiinnostuisi.
"Naiset, jotka eivät halua että heitä lähestytään voisivat
raahata perseensä pois baareista."
Voi **ttu mitä idiotismia. Etkä sinä tajua, että baarit eivät ole pelkästään
kännisten äijien pillunmetsästyspaikkoja, vaan moni nainen käy siellä
ihan kavereidensa, tai miesystävänsä kanssa, eikä edes toivo
että joku äijä tulisi heitä iskemään? Missään säännössä ei lue,
että baariin ei saa mennä, jos ei ole miestä tai naista hakemassa.
Sinun mielestäsi kukaan ei saisi mennä baariin eism. synttäreitä juhlimaan
tai opiskelijabileisiin, jos ei halua että joku ukko roikkuu takamuksessa
kiinni?
Yritä nyt ymmärtää: Naiset eivät ole velvollisia kiinnostumaan sinusta
tai kaveristasi, vaikka kuinka montaa iskisitte peräkkäin. Sitä paitsi
tuollaisesta kaikkien iskemisestä saa sen mielikuvan, että
mies ei ole varsinaisesti siitä naisesta kiinnostunut, vaan
hän vain haluaa kenet tahansa naisen. Ei kovin imartelevaa naista
kohtaan. Huono käytös on tietysti aina paha juttu, mutta ei
naisilla ole velvollisuutta alkaa jokaisen tuntemattoman äijän
kanssa juttelemaan. Siinähän menisi nätillä naisella helposti koko ilta, kun jokaisen
iskijän kanssa vaikka vartin juttelisi.
Ei, en ole mikään "tyly huora", vaan ihan miespuolinen kommentoija. - HUORANPENIKKA
pitää opettaa tavoille. Huorahan on toki kaikista naisista käytettävä yleisnimitys? Varsinkin niistä jotka eivät ymmärrä antaa?
Ei voi sanoa kun, vittu kun olette tyhmiä. Sinä ja sun kaveris. Pysykää ääliöt poissa baareista, kiusaamasta ihmisiä jotka viettävät iltaa.
Idiooteista ei kukaan kiinostu. - eivät ole
tarkoitettu seuranhakemiseen. Tokihan niitä voi siihen yrittää käyttää. Suurin osa baareissa käyvistä naisista eivät ole hakemassa miesseuraa, vaan viettämässä kavereiden kanssa iltaa. Itse käyn baarissa mieheni ja kavereiden kanssa, joten luonnollisesti annan pakit jos joku jotain yrittää.
- kokeilisitte
ihan selvin päin.
- baarissa
olin kaverini kanssa baarissa ja eräskin mies yritti iskeä kaveriani kaksi kertaa, yksinkertaisesti koska oli niin kännissä ettei muistanut ja yrittäneensä kerran... Pakit tuli, yllätys yllätys. Hetken päästä yritti minua. Että vähän vähemmän sitä alkoholia, kiitos.
Ja sain muuten itsekin yhdet pakit, ihan selvin päin vaikka olinkin :) Oikein ovelasti mies kiersi vitsillä puhelinnumeron pyyntöni. Harmi, mutta minkäs teet. - minä, yks mies..
Kerran oltiin kaverin kanssa baarissa (on jo aikaa 1998), kun kaverillani oli silloin naisystävä ja minä olin sinkku.
No tämä kaveri alkoi iskemään minulle naisia, tietty hyvyyttään. Mutta kyllä minua ärsytti. Sanoin, että älä hemmetissä, kyllä minä hoidan iskemiset jos oikea/sopiva nainen osuu kohdalle. Siinä se sitten kävi iskemässä kahta blondia ja minä olin vähän edenpänä. Mutta näin kun ne pimut katsoivat minua ja alkoivat nauramaan. Kaverini tuli ihan vouhkana, että Hei Nimi? Ne nauroivat sulle >:/ AAAAAAHH!!!- tämäkin...
Tapahtui 10-vuotta sitten ravintolassa.Menin miesystäväni kanssa ravintolaan.Tungoksen takia jouduin kävelemään muutaman metrin hänen takanaan.Mieheni meni suoraan yhteen pöytään istumaan ja minä puolestani näin ystäväni baaritiskillä ja jäin juttelemaan hänen kanssaan.
Mieheni pöydässä istui hänen puolituttu miespuolinen kaveri.Jonkin aikaa juttelivat siinä niitä näitä ja minä edelleen jatkoin juttelua omalle kaverilleni.
Mieheni pöydässä oli käyty seuraavanlainen keskustelu; puolituttu oli sanonut miehelleni: "lyödäänkö satanen vetoa, että et pysty iskemään tuota valkotukkaista huoraa"...osoittaen minua.Mieheni vastasi:"me ollaan seurusteltu vuosi".Tietämättä tästä keskustelusta, menin heidän pöytään istumaan.Ihmettelin vaan kun tää puolituttu oli jotenkin niin saamarin vaivautuneen oloinen...ei oikein tiennyt miten päin olisi tuolilla istunut...
- Yks sinkkumies
En tiedä onko tarina tosi vai ei, mutta kyllä se ihan hyvin voisi olla. Olen minäkin nähnyt usein baarissa kuvailemiasi "miehiä". Tuollaisten "miesten" käytös alkaa hävettämään vaikka olisi itse hieman tuiskeessa. Vaikka en pidä itseäni maailman älykkäimpänä ihmisenä, niin kyllä nainen saa minut hyvin pienillä eleillä tajuamaan ja uskomaan, ettei ole kiinnostunut. Mikä tässä on toisille miehille niin vaikeaa?
- tuo ei ole huono provo
kommentoin muutamaa juttua.
"kaverini sai pakit ainakin kahdeksalta naiselta, joita hän sinnikkäästi yritti."
Öö, kahdeksalta saman illan aikana? Ja sinnikkäästi yritti? Tuo näyttää enemmänkin siltä, että heitteli verkkoja satunnaisesti joka suuntaan ja toivoi että jostain tärppää. Sinnikkyyden kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Sinnikkyyttä on se, että takaiskuista huolimatta puskee yhtä päämäärää kohti.
"Voipi olla, että pakkeja tuli enemmänkin koska en välttämättä känniltäni kaikkea muista"
Anna kun arvaan, kaverisi oli vielä kaiken kruunuksi yhtä kännissä kuin sinäkin? Ja vielä ihmetellään miksei tärppää.
"Tällainen käytös saa monet miehet lopettamaan aloitteen teot ja se on yksinomaan naisten syy."
Öö, siis mikä käytös? Se että kaltaisenne känniääliöt yrittävät kaikkea kahdella jalalla kulkevaa? Ketju mennee ennemminkin niin päin, että naiset kyllästyvät teidänlaisten toikkarointiin ja alkavat käyttäytyä kylmästi myös ihan tosissaan olevia kohtaan. Siitä vilpitön kiitos teille.- ap.
Siis miksi ihmeessä olisi?! Kaverini joka yritti naisia ei ollut "sarjavonkaaja"siinä mielessä, että eivät ne pakit antaneet naiset nähneet hänen iskevän seuraavaa.
Kaverini oli kyllä hyvässä kännissä, mutta ei niin kännissä että se olisi syy antaa pakit.
Ja kyllä se on sinnikkyyttä, että on tahtoa mennä iskemään uutta naista kun joku antaa pakit. Moni mies ei enää uskaltaisi iskeä ketään jos on saanut useat pakit. - vääntöä aiheesta
ap. kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä olisi?! Kaverini joka yritti naisia ei ollut "sarjavonkaaja"siinä mielessä, että eivät ne pakit antaneet naiset nähneet hänen iskevän seuraavaa.
Kaverini oli kyllä hyvässä kännissä, mutta ei niin kännissä että se olisi syy antaa pakit.
Ja kyllä se on sinnikkyyttä, että on tahtoa mennä iskemään uutta naista kun joku antaa pakit. Moni mies ei enää uskaltaisi iskeä ketään jos on saanut useat pakit."eivät ne pakit antaneet naiset nähneet hänen iskevän seuraavaa."
Heh, kannattaa jatkossa tehdä ennemminkin niin päin, että se seuraava uhri ei ole nähnyt sitä edellistä yritystä.
Mutta asiaan: kahdeksan yritystä illassa tarkoittaa väistämättä sitä, että niistä puuttuu täysin persoonallisuus. Ymmärrän hyvin naista, joka ei jaksa kiinnostua jonkun humalaisen "käytsä täällä usein" -tasoisesta verbaalisesta ilotulituksesta.
"Ja kyllä se on sinnikkyyttä, että on tahtoa mennä iskemään uutta naista kun joku antaa pakit."
Väärin, se on pelkkää luottamusta tilastolliseen todennäköisyyteen (kyllä joltain irtoaa, kun tarpeeksi montaa kokeilee). Sinnikkyyttä on se, että ottaa pakit joltain naiselta, mutta ei ymmärrä antaa periksi, vaan koittaa toista temppua. - Popsy*
ap. kirjoitti:
Ja kyllä se on sinnikkyyttä, että on tahtoa mennä iskemään uutta naista kun joku antaa pakit. Moni mies ei enää uskaltaisi iskeä ketään jos on saanut useat pakit.Näin naisena voin kommentoida, että iskutyylilläkin on paljon tekemistä sen kanssa että lämpeneekö vai ei. Eniten ärsyttää miehet jotka humalassa (eikä tarvitse olla edes kaatokännissä) ilmestyvät yhtäkkiä eteeni selittämään ja kähmimään. Miesten olisi hyvä oppia, että ensin otetaan katsekontaktia ja hymyillään, katsellaan huoneen toiselta puolelta, ja jos nainen on kiinnostunut, hän hymyilee takaisin. Vasta tällöin kannattaa lähestyä! Jos nainen kääntää päänsä pois hymyilemättä, on turha lähestyä koska pakit tulevat varmasti. Ei myöskään kannata ilmestyä 'out of the blue' ja alkaa jauhamaan paskaa, koska tällainen on nimenomaan epätoivoisen sarjavonkaajan merkki.
- G.C.
Popsy* kirjoitti:
Näin naisena voin kommentoida, että iskutyylilläkin on paljon tekemistä sen kanssa että lämpeneekö vai ei. Eniten ärsyttää miehet jotka humalassa (eikä tarvitse olla edes kaatokännissä) ilmestyvät yhtäkkiä eteeni selittämään ja kähmimään. Miesten olisi hyvä oppia, että ensin otetaan katsekontaktia ja hymyillään, katsellaan huoneen toiselta puolelta, ja jos nainen on kiinnostunut, hän hymyilee takaisin. Vasta tällöin kannattaa lähestyä! Jos nainen kääntää päänsä pois hymyilemättä, on turha lähestyä koska pakit tulevat varmasti. Ei myöskään kannata ilmestyä 'out of the blue' ja alkaa jauhamaan paskaa, koska tällainen on nimenomaan epätoivoisen sarjavonkaajan merkki.
Tähän puolestani kommentoin miehenä, että älkää miehet koskaan ottako vastaan naisilta ohjeita naisten iskemiseen. Kysykää ohjeita miehiltä, joilla on homma hanskassa.
On esim. naisia, joihin tehoaa parhaiten suora toiminta, eli nopeat paskanjauhannat ja siitä sitten iholle. Ja näihin naisiin ei kokemukseni mukaan pysty luomaan minkäänlaista katsekontaktia (eivät "kestä" katseessa). Ja jos nainen on kännissä, aika turha sitä on selvin päin lähestyä.
Korostan sitä, että naisia on kovin erilaisia. Jotkut miehet tunnistavat ne erot ja pystyvät mukauttamaan oman toimintansa kullekin naiselle sopivaksi. Meillä muilla on oikeastaan ainoana vaihtoehtona oppia tunnistamaan se naistyyppi, joka voisi itsestämme kiinnostua. Vaikeaa sekin on, mutta jokainen voi oppia. Kun sen oppii, turhat pakkien saannit vähenevät.
Itse saan aniharvoin katsekontaktin naiseen baarissa. Siitä huolimatta usein on kannattanut lähestyä, kunhan lähestyy niitä oikeita tyyppejä. Arvioin naisesta esim. ikää, koulutustasoa, pukeutumista, meikkiä, hiustyyliä, liikunnallisuutta, temperamenttiä, "prinsessa-astetta" ja älyä. Näiden arviointi ei tietenkään kovassa kännissä onnistu, joten känni ilman muuta lisää epäonnistumisten määrää. - taistomies
Popsy* kirjoitti:
Näin naisena voin kommentoida, että iskutyylilläkin on paljon tekemistä sen kanssa että lämpeneekö vai ei. Eniten ärsyttää miehet jotka humalassa (eikä tarvitse olla edes kaatokännissä) ilmestyvät yhtäkkiä eteeni selittämään ja kähmimään. Miesten olisi hyvä oppia, että ensin otetaan katsekontaktia ja hymyillään, katsellaan huoneen toiselta puolelta, ja jos nainen on kiinnostunut, hän hymyilee takaisin. Vasta tällöin kannattaa lähestyä! Jos nainen kääntää päänsä pois hymyilemättä, on turha lähestyä koska pakit tulevat varmasti. Ei myöskään kannata ilmestyä 'out of the blue' ja alkaa jauhamaan paskaa, koska tällainen on nimenomaan epätoivoisen sarjavonkaajan merkki.
kyrpää huoraan
- Tiedoksi ap:lle
ts. ap:n termein kaikki "huorat" eivät tule baariin iskettäväksi vaikka olisivat vapaitakin.
Nykyisin on kai suhteellisen tavanomaista lähteä ravintolasta tuikituntemattoman kanssa sänkyyn. Itse kuulun vielä niihin, joille sellainen käytös olisi melkoinen kauhistus. Enkä suinkaan ole keski-ikäinen täti-ihminen. Ei kaikkien tarvitse olla sitä tyyppiä, joka lämpenee iskuyrityksille. Jotkut meistä haluavat edetä hitaasti ihmissuhteissaan.
Ja kyllä: olen joskus jättänyt jopa täydellisesti huomioimatta jonkun känniurpon lähentelyt. Tuntuu siltä, ettei maksa vaivaa edes yrittää selittää sellaiselle tyypille mitään. Menee ohi niin kovaa ja korkealta.
Siis: toivoisin ennen lähentely-yrityksiä pientä analyysiä (onko paikalla naisia joiden kanssa voisi synkata), ei hakuammuntaa sinne ja tänne. On erittäin epätodennäköistä, että samasta baarista löytyisi kahdeksan yksilöä joihin oikeasti haluaisi tutustua lähemmin. - Nainen ja huora
Olen pahoillani. Olen todella pahoillani siitä, että vein megahuoraperseeni uutena vuotena pubiin, vaikken ollutkaan iskettävissä. Mutta kun jossain täytyi sitä omaa miehenpuolikasta kaupungilla odottaa, jotta voisi opastaa minut illan rientoihin ystävänsä luo.
Olen todella pahoillani, että kerroin eräälle jos toisellekin känniääliölle tämän puolen tunnin megalomaanisen odotuksen aikana, että odotan seuraa ja että se, että olen yksin baarissa ei tarkoita sitä että olen täällä munan perässä.
Vielä enemmän olen pahoillani niiden naisten puolesta, joiden luo nämä känniääliöt suuntasivat seuraavaksi. Tuli varmaankin tosi hyvä mieli, kun niin humalassa ollut jannu että hyvä kun tolpillaan pysyi tuli vonkaamaan.- ap.
täällä sitten naiset valittavat, että ei löydy miestä, miehet eivät tee aloitteita jne?! Sitten kun miehet rohkaistuvat niitä aloitteita tekemääm nöyryytyksen ja itsetunnon heikentymisen uhalla niin naiset vain näyttävät hapanta naamaa. Eikä se kaverini mitään sikaillut vaikka kännissä olikin, ihan asiallisesti se jutteli eikä edes muistaakseni yrittänyt kopeloida naisia.
- nyt...
ap. kirjoitti:
täällä sitten naiset valittavat, että ei löydy miestä, miehet eivät tee aloitteita jne?! Sitten kun miehet rohkaistuvat niitä aloitteita tekemääm nöyryytyksen ja itsetunnon heikentymisen uhalla niin naiset vain näyttävät hapanta naamaa. Eikä se kaverini mitään sikaillut vaikka kännissä olikin, ihan asiallisesti se jutteli eikä edes muistaakseni yrittänyt kopeloida naisia.
vähän itsekin.Jos kaverisi saa kahdeksalta naiselta pakit, niin eikö jo silloin kannattaisi mennä peilin eteen pohtimaan missä vika.Luulisi että edes yksi heistä olisi osoittanut jonkinlaista kiinnostusta, mutta siis ei yksikään kahdeksasta...päivän parhaat naurut irtosi tuosta lauseesta "eikä edes muistaakseni yrittänyt kopeloida naisia"...miettikääpä nyt yhdessä kaverisi kanssa muistatteko edes olleenne baarissa...
- ymmärrä...
ap. kirjoitti:
Ei täällä valiteta etteivät miehet tekisi aloitteita! Tai sitten on mennyt ihan ohi, laitas pari linkkiä (joita et ole itse kirjoittanut).
En kyllä yhtään ymmärrä miksi tuon tarinasi kirjoitit. Pitäisikö miehille nyt jotain synpatiaa antaa vai suoraan vaan p***** kaikille vonkaajille? Mikä se pointti oli? - ap.
ymmärrä... kirjoitti:
Ei täällä valiteta etteivät miehet tekisi aloitteita! Tai sitten on mennyt ihan ohi, laitas pari linkkiä (joita et ole itse kirjoittanut).
En kyllä yhtään ymmärrä miksi tuon tarinasi kirjoitit. Pitäisikö miehille nyt jotain synpatiaa antaa vai suoraan vaan p***** kaikille vonkaajille? Mikä se pointti oli?,että naisten tulisi tajuta että heidän täytyy lämmetä miesten yrityksille jos haluavat että ne miehet uskaltavat niitä aloitteita tehdä. Ja kyllä täällä monikin nainen valittaa, että miehet eivät uskalla lähestyä.
- ...
Jos ulkoinen olemus ei miellytä, niin se on ihan sama kuinka aktiivisesti yrittää. Ulkoinen olemus ratkaisee, ei se mitä puhut.
- Ihmettelempä
tuo todellakin paikkansa?
- molempiin suuntiin
Ihmettelempä kirjoitti:
tuo todellakin paikkansa?
No kyllä varmaan joo, jos joku tuiki tuntematon tulee juttusille niin kyllä ulkonäkö on siinä aika oleellinen asia. Siinä on kuitenkin se hyvä puoli että ihmisillä on erilaisia makuja, joten ei voi sanoa suoraan että jollain ei olisi mitään toivoa.
Joillain kuitenkin vähemmän kuin toisilla. Itse kuulun keskivertoa rumempiin naisiin, ja olen huomannut että minusta ei kiinnostuta kuin tutustumisen kautta. Joten mitään baaripokauksia en harrasta, mutta se nyt ei ole mielestäni mikään menetys. Haluan itsekin tutustua toiseen ennenkuin romantiikka astuu kuvioon. Kontaktit haen siis ihan eri suunnalta kuin täysin tuntemattomista miehistä.
Ja kyllä ne miehen jututkin aika paljon vaikuttavat - vaikka olisi kuinka silmää hivelevä yksilö niin puheet saattavat pilata jutun. Tietenkin on niitäkin naisia (ja miehiä) joita ei yhtään toisen jutut kiinnosta, varsinkin jos mielessä on vain yhdenillanjuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749