vyö? tarpeeksi pitkä!

punkeroinen

eli mulla on stretch-farkut ja tosi ihanat jalassa, mutta ainut vaan että valuvat koko ajan. Onko muilla samaa ongelmaa? Ajattelin kokeilla vyötä mutta mistä tarpeeksi pitkä? Farkut on kuitenkin 52.

13

1819

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä...

      melkein jokaisesta tavaratalosta ja asusteliikkeestä. Menet vaan miesten osastolle, niin johan alkaa löytyä pituutta. Tuollainen perusvyö miestenkin mallina kelvannee hyvin farkkuihin.

      • Mahakassi

        sitä vyön mittaa pitäisi olla 150 sm.


      • pliis auttakaa!!
        Mahakassi kirjoitti:

        sitä vyön mittaa pitäisi olla 150 sm.

        tietks sä mitään mis myytäs sellasii??????


      • 140cm
        Mahakassi kirjoitti:

        sitä vyön mittaa pitäisi olla 150 sm.

        ite löysin prismasta, et käy sieltä kattelees ja ehkä dresmanissa vois olla kun ne vissii myy tosi isoja pukujakin, eriasia kehtaako sinne mennä kun on miestenliike


    • stidi

      Hanki mieleisesi vyönsolki ja teetä suutarilla siihen sopiva vyö.

    • Jaanelo

      Tähän hätään täme ei varmaankaan auta, mutta kesäisin toreilla on kotimaisten nahkatuotteiden myyjiä. Heiltä saa (vähintäänkin tilaamalla) juuri haluamansa mittaisen nahkavyön, yhdellä tai kahdella reikärivillä. Toimitus on yleensä seuraavalla viikolla.

      • handelady

        mä kyllästyin etsimään sopivaa vyötä, halusin kankaisen, sellasen perus vyön. Tarpeeks pitkää ei löytynyt mistään. olin ihan :(

        sit yks päivä sain älynväläyksen. Menin robbariin ja ostin kans kangas vyötä. Otin toisesta soljen pois ja leikkkasin toisesta tarpeeks pitkän jatko kappaleen ja ompelin koneella yhteen ja lisäsin soljen takasin. Vyö on ollut käytössä nyt reilut pari vuotta ja ommel on vieläkin kestänyt. En koskaan pidä vyötärö mittaisia paitoja niin kukaan ei nää sitä ommeltua kohtaa, ei tarvi hävetä

        nyt on tullut myös niitä joustovöitä, kuminauha tekniikka, ne on kans hyvii.. löysin robbarista hyvän, veny ympärille ja housut pysyy ylhäällä

        et älä masennut, käytä mielikuvitusta


    • Piumpaum

      Joyfactory.fi:stä saa ainakin 130cm asti vöitä, pitäis 52 kokoiselle riittää..

      • juttuja,,

        mulle kyseisessä kaupassa. Mulle pitäis olla musta perusvyö, ihan tavallisella soljella. Eipä oo tullu vastaan.


      • 00800
        juttuja,, kirjoitti:

        mulle kyseisessä kaupassa. Mulle pitäis olla musta perusvyö, ihan tavallisella soljella. Eipä oo tullu vastaan.

        eikös sieltä löytyisi pitkiä vöitä? esim. mr big, big formen


    • Vyötetty

      Matkan varrella on vanhaan huoltoasemaan laitettu nahkapaja. En tosin tiedä, onko enää jäljellä, mutta sieltä saa vaikka minkä mittaisia vöitä ja tilamaalla vaikka minkä muotoisenkin. Kantsii pysähtyä. Hinnatkaan eivät ole riistohintoja. Olen ostanut monta vyötä sieltä. Yhden diesel kopion ostin kerran Mustanmäen torilta Tallinnasta (150 cm). Ystävät sanoivat, että on puristettua pahvia. No tämä "pahvi" on kestänyt yli 15 vuotta.

    • .....

      Sama ongelma täälläkin, ratkaisin sen kaventamalla housuja hiukan, ompelin taakse kaksi muotolaskosta. Saman tein toisillekin housuille, jotka tuntuivat koko ajan valuvan.
      Mielestäni ongelma on siinä, että housut ovat ylhäältä vyötärö-lantio -linjalta liian putkimaiset, kun vyötärön kohdalta housujen pitäisi olla ainakin hiukan kapeammat. Nyt tuntuvat paljon paremmilta. Inhoan vöitä.

      • Vyökäärme

        Be Divine -liikkeestä Kalliossa löytyi ainakin 145 cm pitkä ja se on siis pituus keskimmäisestä reiästä laskettuna, pari reikää jää vielä hyvää ja voi kai jonkun teettää vaikka suutarilla. Ei tarvitse ostaa miesten vöitä, kun naisellisiakin löytyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe