Axe Africa

fwethae

Eli saako tätä deodoranttia enää mistään? Oli todella hyvän tuoksuinen...

18

3080

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepso

      Eiköhän tuon dödön tuotanto lopetettu jo 90-luvun loppupuolella. Oli tosiaan melko hyvä tuoksu.

      • vanhat axet

        Axe African tuotantoa ei ole missään vaiheessa lopetettu! Kyllä sitä satunnaisesti löytyy tavarataloista, jos ei muuten niin pistä palautelaatikkoon että ottavat pienen erän taas myyntiin. Vielä parempi on Axe Brave/Musk tai pelkkä Axe, englannissa Lynx (1983) jota edelleenkin valmistetaan ja myydään, ensimmäinen Axe. Ysäri-axeista myös Voodoota valmistetaan mutta kaikki muut vanhat axet on lopetettu.


    • mm

      minun nenääni tuo calvin kleinin eternal on saman tyylinen.kannattaa testata.itsekin tykkäsin africasta.

    • Forsgren

      myydään! löysin ulkomailta! turkissa ainaki on kaikisssa kauppois myynnissä sitä. ostin pari : DD

      • jzvbsr

        Just ostin yhen purkin jyväskylässä olevasta kaupasta, oli kyl viimenen


    • axe africaa

      myydään

    • matpatakt

      mistä löytyy pk seudulla tää oli hyvä tuoksu muistan noin 10 vuoden takaa.

      • after shavena

      • TapioP

    • krisu1233

      Sain axe africaa kuopiosta ja varkaudesta ja ehkä joensuus on tokmannilla mut en oo varma mut o HYVÄ TUOKSUNEN

    • Tarjoustalossa on nyt Axe Africaa, Rollon tai Deo Spray 3 pulloa 5e! lol :D

    • axeafrica

      Laittakaapa tänne viestiä, jos löytyy Axe Africaa. Pitäis saada joluksi sitä jostain.

    • jouluksi hoitoon

      Axet ovat kemialliselta koostumukseltaan kaikkein kyseenalaisimpia hajuja, erittäin voimakkaita allergeenejä ja herkistäjiä. Ympäristön terveyden (jos omastaan ei välitä) kannalta olisi paljon parempi vaikka valella itsensä tärpätillä jouluksi.

    • IQ6000

      Aivan sama jostain kemiallissesta koostumuksesta, kunhan ei ärsytä (normaalia) ihoa. Africaa ei saa Suomesta. Sen sijaan monista ulkomaista saa. Usein vaan on tuotenimellä Lynx. Itsehän ostin legendaarista Africaa pari viikkoa sitten Kreikasta (heinäkuu 2016).

      • sittarissa_toisinaan

        Axe Africaa oli vastikään keväällä myynnissä iso erä Sellon Citymarketissa. On saattanut olla myöhemminkin vastaavia eriä (esim. arjen säästö alennusmyynneissä, ei vain ole tullut käytyä sittarissa taas pitkään aikaan.)


    • Anonyymi

      Who the hell would want to smell like Africa

    • Anonyymi

      Ite ostin rodoksen matkalta bodysprayn ja kaksi purkkia suihkusaippuaa

    • Anonyymi

      en ole haistanut, mutta sanovat että tämä haisisi suunnilleen samalle:
      Yves Saint Laurent - Kouros

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      333
      3739
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1448
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1270
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1254
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1211
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe