auttakaa tyttöä mäessä ;) netti käy joka päivä kuumana, mutta sopivaa ei vain tunnu löytyvän. eikä menoa yhtään auta se että ummikkona automaailma tuntuu niin vaikealta ja vieraalta....=)
Eli, tarvitsisin vetoauton kesän kisoihin, joka vetää hevosta ja traileria, jonka kok.paino on n.2000kg. Eikä hevonenkaan ole niitä rauhallisimpia matkustajia...:/
hintahaarukka on max.5000€.
Vedettävät matkat eivät ole pitkiä max.250km/reissu. Mutta tiellä pitäisi pysyä ja kotiin päästä turvallisesti. Löytyykö vanhemmasta mallistosta? Mitkä olisivat hyviä (merkki/malli)? Kokemuksia?
Löytöjä saa esitellä suoraan, löytyy BEC-kortti
vetoauto?
7
835
Vastaukset
- maasturisti1
Tohon hintaluokkaan olis ainakin Toyotalla jotain annettavaa,esim:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1667022
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1487492
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1682515
Mitsultakin lötyy vahvoja Turbodieseleitä mutta mulla ei ole kokemusta niistä kamppeista veturina. - Nimetön
auttaa. näppäile nettiauto. enempään en pysty.älä
mutta lyö kättäs paskaan. sillä niitä liikkuu , paljon netissä. RTT - Vetoautovääpeli
Hei. Pitäisi kuljettaa Saris kolmekymppisen peräkärryn lastina 7-8 mottia klapeja yhteen sun toiseen paikkaan. Sehän on kait reilusti yli kolme tonnia painoa. Peräkärry on tilattu, ei vetoautoa. Osaisiko joku viisaampi sanoa, mikä olisi riittävän vahva ja vähäruokanen vetoauto? Riittäkö subaru forrester vai pitääkö olla grand cherokee tms. Rahaa ei ole kuin vähän toistakymppiä, sekin Sampopankin tavaraa.
- 3500kg
Subaru Forester ei ainakaan riitä, jos vetopaino on reilusti yli 3000kg.
ML-mersu kävis ja myös G sarjan mese. Jeep Gran Cherokee varmaan kävis kanssa. Ihan halvalla noita ei taida kyllä saada. Sitten on Mitsu Pajerot ja Toyota Land Cruiserit, mutta vetopainojen kanssa saa jo olla tarkkana. - 6+9
Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee ja Mitsubishi Pajero ovat hyviä vetureita kaikki.
- maastokulkia
Tutustuppa Toyota LandCruiser hj61 malleihin. Kulutus ehkä 10ltr pintaan isolla kärryllä ja Autot iästä huolimatta pommin varmoja. ja löytyypä vielä hyviä yksilöitäkin vaikka suht ruoste herkkiä onkin. Huomioitavaa on että voimansiirto ei pidä epämääräisiä ääniä ja vaihteet pysyvät päällä eikä etu-akselisto vuoda öljyä, tekniikka muuten kestää vaikka isältä tytölle. 6 9 tuossa tarjoaa pajeroa mutta itse en sitä suosittele koska ovat kansi/vaihteisto vikaisia ja ne remontit maksaa maltaita. Eikä nuo amerikkalaiset (jeep) ole maineeltaan aivan niitä parhaimpia mitä luotettavuuteen tulee.
- pajero.,
Mitsubishi Pajero näyttää olevan heppatyttöjen peruskamaa. 90-luvun alun malleja on paljon tarjolla, eikä ole enää kalliita. Toki korjauksiin voi palaa rahaa kun puhutaan noin vanhoista autoista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984