itsellä 153 km
Pisin pyörälenkkisi?
44
4417
Vastaukset
- 1984
ajoin yhteen pötköön pysähtymättä Lahdesta-Jyväskylään ja takaisin = 365 km.
- 1984
unohdin tuon 365 km ajoajan mainita, muistaakseni 9,45-50 tarkkaa aikaa ei muistissa.
- pyöräiliä
1984 kirjoitti:
unohdin tuon 365 km ajoajan mainita, muistaakseni 9,45-50 tarkkaa aikaa ei muistissa.
näköjään et muista aikaasi,tuo tekee keskin.37se ei ole millään mahdollista
- 1984
pyöräiliä kirjoitti:
näköjään et muista aikaasi,tuo tekee keskin.37se ei ole millään mahdollista
ei ole mahdollista 37 keskari ? Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole ! On sitä ajettu 48 km keskarillakin !!!!
- ..URPO
1984 kirjoitti:
ei ole mahdollista 37 keskari ? Ei kai tuo nyt niin ihmeellistä ole ! On sitä ajettu 48 km keskarillakin !!!!
Jos lehmällä olisi renkaat, olisi se maitoauto.
- 15000km vuodessa
1984 kirjoitti:
sinäkö väität ajaneesi 370km yhtenä päivänä 37km keskin.ja kerro missä ja miten ajoit 48 keskar.ammattilaiset ajaa tuota vauhtia aika-ajossa.suomessa keskarit aika-ajossa liikkuvat 40-45 haarukassa maastosta riippuen matan ollessa 10-40km haarukassa.
- 1984
15000km vuodessa kirjoitti:
sinäkö väität ajaneesi 370km yhtenä päivänä 37km keskin.ja kerro missä ja miten ajoit 48 keskar.ammattilaiset ajaa tuota vauhtia aika-ajossa.suomessa keskarit aika-ajossa liikkuvat 40-45 haarukassa maastosta riippuen matan ollessa 10-40km haarukassa.
Tuo 365 km ajettiin siis Lahdesta-Jyväskylään ja takaisin ns. Finlandiapyöräily silloin. Yhteislähtö muistaakseni Mukkulasta, ryhmässä oli n. 40-50 ajajaa, joista n. 30 tuli yhtaikaa maaliin samaan paikkaan. Lähdön voitti sellainen ajuri kuin Jari Vola, joka muutama vuosi myöhemmin pisti ystävyysajoissa kampohin sellaiselle kiritykille kuin "Abdjushaparoville", mikä taas voitti monia ammattilaiskisoja myöhemmin. Mukana ryhmässä oli silloin useita Suomen kovimpia maantiekuskeja. Tulin samassa pääjoukossa maaliin kuin voittaja. Eli se tuosta 37 keskarista. 48 km keskarilla olen ajanut Hämeenlinnassa aika-ajon Hämeen pyöräringin yhteydessä. Täytyy myöntää, että oli melkoinen (erittäin kova) myötätuuli !
- pedro6
15000km vuodessa kirjoitti:
Niinpä
Mun aika oli finn-pyöräilyssä 365km matkalla 10 tuntii ja 50 sek ja sijoituin "vasta" toiseksi....
- eräjorma1
noin 150km Turusta Poriin täydet retkivarustukset mukana(teltta,makuupussi yms.)
- Kaikessa
Minun pisin pyörälenkki on 90 Km. Enään en aja yli 60 Km lenkkejä. Se on ihan tarpeeksi minulle.Kohtuus kaikessa.
- henrik ijös72
oulu raahe oulu pattijoen kautatta.
- henrik ijös72
henrik ijös72 kirjoitti:
oulu raahe oulu pattijoen kautatta.
kannattaa ajaa pitkiä lenkkejä laihtuu kivasti.
- henrik ijös72
henrik ijös72 kirjoitti:
kannattaa ajaa pitkiä lenkkejä laihtuu kivasti.
lähden kohta raahen lenkille kun hyvä pyörä alla vanne uus ja renkaat vannenauhat.
- hengästynyt
Ja takaisin kävelleen, kun kumi puhkesi.. En koskaan enää lähde niin pitkälle lenkille. 900m kauppaan ja takaisiin saa riittää.
- JMH
90 km, maastopyörällä ja nastarenkailla. Syksyllä ajettu.
- mikk092
JMH kirjoitti:
90 km, maastopyörällä ja nastarenkailla. Syksyllä ajettu.
Mä ajoin 13-vuotiaana yksin 170km Kuusankoskelta Jämsään ja sen jälkeen olen tehnyt saman lenkin joka
kesä useampaan kertaan. Se on mun pisin kertalenkki, mutta viimekesänä ajoin sieltä vielä 50km Muurameen... - himosyklisti
mikk092 kirjoitti:
Mä ajoin 13-vuotiaana yksin 170km Kuusankoskelta Jämsään ja sen jälkeen olen tehnyt saman lenkin joka
kesä useampaan kertaan. Se on mun pisin kertalenkki, mutta viimekesänä ajoin sieltä vielä 50km Muurameen...hieno suoritus.ite ajoin sen 153 kilometriä ollessani 15-vuotias.pääsin lehteenkin.
- aktiivikuski
himosyklisti kirjoitti:
hieno suoritus.ite ajoin sen 153 kilometriä ollessani 15-vuotias.pääsin lehteenkin.
Eihän se matka tapa, vaan vauhti.
- Aktivisti Simo
aktiivikuski kirjoitti:
Eihän se matka tapa, vaan vauhti.
189km Ajettiin porukalla Helsingistä Lahteen katsomaan avoimia PM-Maantiekisoja.
- reissaaj
himosyklisti kirjoitti:
hieno suoritus.ite ajoin sen 153 kilometriä ollessani 15-vuotias.pääsin lehteenkin.
itse ajoin viime kesänä, kun olin 15v, n. 200 kilometriä helsingistä vammalaan. lämpötila oli
30 astetta - henrik ijös72
osta special bikesta condidental renkaat ne eivät puhkee helposti.
- Pari esimerkkiä
Kärsämäki-JKL 222 km:
http://jami10.blogspot.com/2006/07/krsmki-jyvskyl.html#links
JKL-Mikkeli-JKL 238 km:
http://jami10.blogspot.com/search?updated-min=2006-01-01T00:00:00 02:00&updated-max=2007-01-01T00:00:00 02:00&max-results=28 - jormakyllikki
maastopyörällä 102 km ja cyclo crossilla 146km
- Skandinavialoppet
Eli noin 240km. 9,5 tuntia ja mukavaa oli, vaikka keli oli tuulinen.
- Mikke
172 kilometriä muinaisella Tunturin pässisarvisella kymppivaihteisella (tuli kädet todella kipeiksi, oli hiekkatierynkytystäkin)ja n. 150 kilometriä kolmivaihteisella Cometilla retkeilyvarusteiden kanssa. Viime vuosina on ollut tuo Tour de Mäntyharju hybridihelkamalla, mutta porukassa on tuntunut helpommalta noihin varhaisempiin verrattuna se on n. 160 km.
- lars
pisin 355km maantiepyörä ciöccillä. neljän päivän aikana 1200km.(ähtäri-oulu-ruka-kajaani-ähtäri).
- fillaroiden
siinä huntin pintaan ja päälle koko paketti hookoo blöötä.
- jaa
älä kierrä enää samaa ringiä,jos on noin vaarallista
- Jaristokraatti
Den Store Styrkkepröven Norjassa, Trondheimista Osloon juhannuspäivänä.
Kokeilemisen arvoinen kokemus.
Trenata kannattaa etukäteen pari vuotta.
Itsellä olivat varpaat ja sormet viikon tunnottmana ja viimeinen reissun aiheuttama tuska hävisi viisi viikkoa maaliintulon jälkeen.
Mutta maalissa nauratti!
Vuodelle 2010 olen suunnitellut Utsjoki - Helsinki ja sen päälle Vaasa - Värtsilä etappiajoa. - Aloittelija.
25 km
- henrik ijös72
oulu päivärinne oulu
oulu haukipudas oulu
oulu ii oulu
oulu ylikiiminki oulu
- FELTkaveri
109km. Keskari taisi olla siinä 27, aikaa meni 3h 59min. Eli satakiloinen pääsi alta neljän tunnin tuon matkan. :)
- Halus kokeilla..
200km yhtenä sunnuntaina.
- Joskusvoipyöräillä
82km keskinopeudella n. 20 km/h
- Tavoiteolisata
101km keskinopeus ekat 70km yli 25km/h. Sit hiipu kun loppu energiat, lopussa jotain 22km/h.
- Tavoiteolisata
Maantiepyörällä
- buisfvö
74km
- kaljanhakureissu
2 km. Jopolla Siwaan kun kaljat ja makkara loppu!
- Soffalta_satulaan
Mulla sama matka lähimpään kauppaan, mutt en juo kaljaa... Käyn siis useemmin tuplamatkan päässä olevassa kaupassa 'pyöritellen' ;) Siellä kun on isompi valikoima tavaroita. Ja muutama kerta kesässä tulee poljettua jopa 7 km suuntaansa tuoretta ja lämmintä appelsiinipippuroitua savulohta hakiessa. Ja voi sitä nautintoa, kun takaisin pääsen :D ...sekä lohesta että pyöräilystä johtuen
Matkalla tosin on yksi ISO mäki, jossa hymyn sijasta irvistys on leviä ku entisaikojen amerikkalaisella 'dollarihymyllä'... ;) kun ei tahdo etunapaisessa sähkömoottorissa puhti riittää ylös asti vauhdin hidastuessa ja avusteen vähetessä sen mukaan. Loppu meneekin sitt kiroillessa pyörää taluttaen! Prskles! Puoltoista tonnia ei riittänyt... Myyjän vakuuttelut eivät toteutuneet :(
- 56886
22 km nuorena
nyt ajan autolla tuollaiset matkat- monella_näin
ja se näkyy
- skimannen
Ei ole kummoisia lenkkejä, meillä hiihdetään joka kevät tuollaisia matkoja.
Kunto kova, henki hyvä! - RaatoKuikka69
30km kestopäällyste
siirtymät sora 753m
30.8km 2014 Vätternrundan vähän yli 300 km just alle 12 tuntiin. 2013 ja 2014 ajoin myös Route300:n mutta ne oli paljon kevyempiä ajaa kun ajettiin porukassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283