Dire Straits on parhaimpia bändejä maan päällä!
Mark Knofler on parhaimpia kitaristeja maan päällä!
Dire Straitsin Live Alchemy on parhaimpia live-levyjä maan päällä!
Dire Straitsin Tunnel Of Love on parhaimpia biisejä maan päällä!
Oletteko samaa mieltä?
DIRE STRAITS
8
731
Vastaukset
- Retkuilija
where think you going parhaat biisit.
- akakabuto
Dire Straits on 1980-luvulla suosionsa saavuttaneista yhtyeistä paras. 80-luvulla suurin osa oli vammaista hair metallia, mutta Dire Straits oli jotain ihan muuta. Knopfler aivan uskomaton kitaristi.
Omistan yhtyeeltä kaksi CD:tä ja kaksi LP:tä. Ensimmäisen albumin, Love Over Goldin, Making Moviesin ja Brothers in Armsin. Ja taatusti hankin myös puuttuvat kaksi studioalbumia eli Communiquen ja On Every Streetin.
Ja "Tunnel of Love" on kyllä bändin kolmen parhaan biisin joukossa. Parasta en tosin osaa nimetä.- mmjklms
dire straits.chris rea.mark knopfler.eric clapton
- ....................
Aikoinaan tuli fanitettua paljonkin mutta nyt kun kuuntelee niin hiukan kliinistä se särähtää kosrvaan, tietysti siihen vaikuttaa 80-luvun soundit jotka nyt kuulostaa aika pistäviltä (niin kuin moni muukin sen ajan levy). Ne sen ajan digipöydät sai aikaan sellaisen kylmän ja kovan soudin.
Biisit on ihan hyviä, mutta soundipolitiikka on kärsinyt ajan hammasta enemmän kuin moni 60- ja 70-luvun juttu. - hipps
olen melko lailla samaa mieltä.
Dire Straits on rakkaus. ja meikä lähtee 25.4. kattomaan Mark Knopfleria Hartwall-areenalle.- jeeeeesf
ollaanhan sinne markkiin menossa
- jepsssssss
jeeeeesf kirjoitti:
ollaanhan sinne markkiin menossa
ei voi muuta sanoa kun tosi hyvä yhtye :) ihanaa musaa!
- mmjkklms
jepsssssss kirjoitti:
ei voi muuta sanoa kun tosi hyvä yhtye :) ihanaa musaa!
Olisi nastaa Jammata dire straitsin tahdissa ja sitten mark knopflerin kitarasoolon tahdissa ja sitten sultans of swing soisi mm Ford scorpioni kajareista Tanskassa < ärhus ja esbjerg ja raumalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138