Idols-Ari

kolleperkki

Idols-Ari tulee olemaan aina Idols-Ari, eikä mikään muu. Idols-haamu seuraa Aria siihen asti kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta). Ja tämän takia Idols-Aria ei kukaan (paitsi hänen säälittävät faninsa) ota vakavasti. Mutta pian hänen faninsa kasvavat teini-iästä yli ja alkavat kuunnella sitä OIKEAA heviä ja kaikilla on hyvä mieli, joskin entisiä Idols-Ari-faneja hävettää se menneisyys, että he ovat joskus fanittaneet (sokeasti) Idols-Aria, mutta onneksi silloin jo vanhat Idols-Ari levyt ovat poltettu tuhkaksi tai kuopattu lähimetsään.

150

5192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julistaja

      heräsi taas. PROVO MIKÄ PROVO, ihan väsynyttä ja kulunutta hommaa tää sun juttus. Eiks toi wwww**** kirjottelu ottanut tuulta allensa??? Keksi jo jotain uutta.

      • kolleperkki

        Te ette vaan kestä totuutta. Ja miksi väitätte kaikkia minun väitteitäni provoksi? Siksikö, että sanon jotain negatiivista teidän Idols-Aristanne? Miksi minun keskusteluihin ei voisi tulla järkevää keskustelua? Aina vaan väitätte provoksi. No se kertoo jotain teidän älykkyyden tasostanne.


      • on kuule
        kolleperkki kirjoitti:

        Te ette vaan kestä totuutta. Ja miksi väitätte kaikkia minun väitteitäni provoksi? Siksikö, että sanon jotain negatiivista teidän Idols-Aristanne? Miksi minun keskusteluihin ei voisi tulla järkevää keskustelua? Aina vaan väitätte provoksi. No se kertoo jotain teidän älykkyyden tasostanne.

        ihan sama mitä sä sanot, mutta mä en jaksa tätä sun massapostittamistasi täällä. Sulla ei ole mitään uutta sanottavaa. Niin ja kato peiliin miksi sanotaan provoiksi, jos et sitä ymmärrä niih ei voi mittään. Sähän oot aina oikeessa vaikka sulle vastaisi mitä, joten ei kannata edes yritää ja se taas kertoo jotain sun älykkyytesi tasosta. Kato oliko se sun lääkekaappis siinä sun peilin vieressä jos rupee ahdistaa nää saamasi vastaukset...


      • yx teini
        kolleperkki kirjoitti:

        Te ette vaan kestä totuutta. Ja miksi väitätte kaikkia minun väitteitäni provoksi? Siksikö, että sanon jotain negatiivista teidän Idols-Aristanne? Miksi minun keskusteluihin ei voisi tulla järkevää keskustelua? Aina vaan väitätte provoksi. No se kertoo jotain teidän älykkyyden tasostanne.

        ... vastaa sulle, arvoisa briljanttiaivo. Ei vaineskaan. Oikeesti mä oon melkein keski-ikäinen, kahteen kertaan akateemisesti koulutettu ja sä oot väsyttävän hukassa/ väärässä.

        Ja sokerina pohjalla: Ari Koivunen on lahjakas kundi, jolle meikäläinen toivottaa pitkää taiteellista uraa ja onnellista yksityiselämää tollasten luusereiden ulottumattomissa.


      • kolleperkki
        on kuule kirjoitti:

        ihan sama mitä sä sanot, mutta mä en jaksa tätä sun massapostittamistasi täällä. Sulla ei ole mitään uutta sanottavaa. Niin ja kato peiliin miksi sanotaan provoiksi, jos et sitä ymmärrä niih ei voi mittään. Sähän oot aina oikeessa vaikka sulle vastaisi mitä, joten ei kannata edes yritää ja se taas kertoo jotain sun älykkyytesi tasosta. Kato oliko se sun lääkekaappis siinä sun peilin vieressä jos rupee ahdistaa nää saamasi vastaukset...

        Tehän täällä pidätte omia mielipiteitänne oikeina. Keskustelusta ei ole tullut mitään, koska TE väitätte kaikkea pientäkin negatiivista kommentia provoksi. Sitä paitsi, jos väitän jotain asiaa niin eikö se ole ihan normaalia pysyä sen asian takana, eikä vaihtaa mielipidettä, jos joku sanoo vastaan? Sitä paitsi kukaan teistä ei ole kunnolla perustellut väitteitänne.


      • kolleperkkki
        yx teini kirjoitti:

        ... vastaa sulle, arvoisa briljanttiaivo. Ei vaineskaan. Oikeesti mä oon melkein keski-ikäinen, kahteen kertaan akateemisesti koulutettu ja sä oot väsyttävän hukassa/ väärässä.

        Ja sokerina pohjalla: Ari Koivunen on lahjakas kundi, jolle meikäläinen toivottaa pitkää taiteellista uraa ja onnellista yksityiselämää tollasten luusereiden ulottumattomissa.

        En ole väittänytkään, etteikö Idols-Ari olisi lahjakas. Tarkoitin tuolla aloitusviestilläni lähinnä sitä, että Idols-Aria tulee tuo Idols-maine seuraamaan koko lopun muusikonuran ajan. Siksipä häntä ei voi ottaa vakavasti. (Paitsi nämä hänen sokeat faninsa)


      • tulihan
        kolleperkkki kirjoitti:

        En ole väittänytkään, etteikö Idols-Ari olisi lahjakas. Tarkoitin tuolla aloitusviestilläni lähinnä sitä, että Idols-Aria tulee tuo Idols-maine seuraamaan koko lopun muusikonuran ajan. Siksipä häntä ei voi ottaa vakavasti. (Paitsi nämä hänen sokeat faninsa)

        ...se osaamisen tunnustus sieltä! Olet nyt kyllä kirjoittanut itsesi pussiin ja arvaa, nautinko siitä?


      • kolleperkki
        tulihan kirjoitti:

        ...se osaamisen tunnustus sieltä! Olet nyt kyllä kirjoittanut itsesi pussiin ja arvaa, nautinko siitä?

        Kuinka olen kirjoittanut itseni pussiin? Saisinko esimerkin?


      • asiaintilasi
        kolleperkki kirjoitti:

        Kuinka olen kirjoittanut itseni pussiin? Saisinko esimerkin?

        ... ei näytä avautuvan sinulle, joten tässä kieppi rautalankaa:

        JOS Ari Koivunen on kerran lahjakas, KUINKA kummassa hän katoaa unohduksen yöhön, kuten samaan hengen vetoon väitit?

        KUINKA kaikki hänen faninsa ovat väitteesi mukaan tyhmiä ja sokeita, kun kerran itsekin niihin lukeudut?

        Ja JOS epäilet edustavasi jotain hirveää tilastollista fanipoikkeamaa ja ÄO:si on huikea, KUINKA herran tähden viihdyt tällä kuralaudalla meidän kumipäiden kanssa?


      • kolleperkki
        asiaintilasi kirjoitti:

        ... ei näytä avautuvan sinulle, joten tässä kieppi rautalankaa:

        JOS Ari Koivunen on kerran lahjakas, KUINKA kummassa hän katoaa unohduksen yöhön, kuten samaan hengen vetoon väitit?

        KUINKA kaikki hänen faninsa ovat väitteesi mukaan tyhmiä ja sokeita, kun kerran itsekin niihin lukeudut?

        Ja JOS epäilet edustavasi jotain hirveää tilastollista fanipoikkeamaa ja ÄO:si on huikea, KUINKA herran tähden viihdyt tällä kuralaudalla meidän kumipäiden kanssa?

        Lahjakkuuksiakin on kuule kadonnut tietämättömiin ja aika paljonkin. Kun on olemassa esimerkiksi näitä "yhden hitin ihmeitä" vai oletko kuullut tällaisesta termistä kenties ikinä? Näitä voisi luetella useamman.

        Missä välissä olen väittänyt kuuluvani Idols-Arin FANEIHIN!? Ei helvetti en ikinä. Jos sanoo, että joku artisti on lahjakas, tekeekö se automaattisesti fanin? No ei minun mielestäni kyllä todellakaan tee. Voin luetella monta lahjakasta muusikkoa, joita en kuitenkaan fanittaisi, enkä edes kuuntelisi IKINÄ.

        En ole missään välissä väittänyt itseäni älykkääksi tai, että ÄO:ni olisi huikea. Olen vain puhunut teidän Idols-Ari-fanien älykkyydestä. En minä täällä oikeastaan kovin hyvin viihdy. Ei minusta kauan teille ole harmia, koska en tunnu saavan järkevää keskustelua Idols-Arista aikaiseksi.


      • hyvä ketju
        kolleperkki kirjoitti:

        Lahjakkuuksiakin on kuule kadonnut tietämättömiin ja aika paljonkin. Kun on olemassa esimerkiksi näitä "yhden hitin ihmeitä" vai oletko kuullut tällaisesta termistä kenties ikinä? Näitä voisi luetella useamman.

        Missä välissä olen väittänyt kuuluvani Idols-Arin FANEIHIN!? Ei helvetti en ikinä. Jos sanoo, että joku artisti on lahjakas, tekeekö se automaattisesti fanin? No ei minun mielestäni kyllä todellakaan tee. Voin luetella monta lahjakasta muusikkoa, joita en kuitenkaan fanittaisi, enkä edes kuuntelisi IKINÄ.

        En ole missään välissä väittänyt itseäni älykkääksi tai, että ÄO:ni olisi huikea. Olen vain puhunut teidän Idols-Ari-fanien älykkyydestä. En minä täällä oikeastaan kovin hyvin viihdy. Ei minusta kauan teille ole harmia, koska en tunnu saavan järkevää keskustelua Idols-Arista aikaiseksi.

        10 pistettä sulle, kun loit luun kurkkuun tolle idiootille ämmälle:DD Se on niin tyhmä että sitä on sille edes mahdotonta kertoa:)))


      • pellekorkki
        kolleperkki kirjoitti:

        Te ette vaan kestä totuutta. Ja miksi väitätte kaikkia minun väitteitäni provoksi? Siksikö, että sanon jotain negatiivista teidän Idols-Aristanne? Miksi minun keskusteluihin ei voisi tulla järkevää keskustelua? Aina vaan väitätte provoksi. No se kertoo jotain teidän älykkyyden tasostanne.

        sanoa, kuin että avaus kertoo kyllä taas sun älykkyytes tasosta, mikä ei viestiesi perusteella ole paljon. mutta kiva että ari on sun ajatuksissasi vielä yölläkin. näitkö peräti unta siitä?;D

        "Miksi minun keskusteluihin ei voisi tulla järkevää keskustelua?" - Ohje: Tee joskus järkevä avaus, that's it!


      • komppaa itseään?
        hyvä ketju kirjoitti:

        10 pistettä sulle, kun loit luun kurkkuun tolle idiootille ämmälle:DD Se on niin tyhmä että sitä on sille edes mahdotonta kertoa:)))

        läpinäkyvää;)))


      • kolleperkki
        komppaa itseään? kirjoitti:

        läpinäkyvää;)))

        Esiinnyny edelleen täällä vain yhdellä nimimerkillä. Eikä minulla ole tarve kompata itseäni. Hyvä kun joku on minun kanssa samaa mieltä, se tuomitaan heti minun itseni lähettämäksi viestiksi.

        Voi teitä raukkoja, kun ette parempaan pysty.


      • niinhän se olikin
        kolleperkki kirjoitti:

        Esiinnyny edelleen täällä vain yhdellä nimimerkillä. Eikä minulla ole tarve kompata itseäni. Hyvä kun joku on minun kanssa samaa mieltä, se tuomitaan heti minun itseni lähettämäksi viestiksi.

        Voi teitä raukkoja, kun ette parempaan pysty.

        teitä onkin sitten tasan kaksi idioottia täällä lässyttämässä;D

        Minkälaisia vastauksia sä luulet saavasi noilla idioottimaisilla avauksillasi? Sääli ittees;D


      • kolleperkki
        niinhän se olikin kirjoitti:

        teitä onkin sitten tasan kaksi idioottia täällä lässyttämässä;D

        Minkälaisia vastauksia sä luulet saavasi noilla idioottimaisilla avauksillasi? Sääli ittees;D

        Taidat itse olla idiootti. Olen sentään täälläkin jo joidenkin kanssa saanut hieman oikeaa keskustelua aikaan, jos huomaat? Onneksi täällä oli pari keskustelemiseen kykenevää henkilöä, eikä ihan kaikki ole tuollaisia sinun kaltaisia idiootteja.

        Mutta sinä taidatkin olla kovin nuori vielä. Joten annettakoon anteeksi tämän kerran.


      • nyt pääsin helpolla
        kolleperkki kirjoitti:

        Taidat itse olla idiootti. Olen sentään täälläkin jo joidenkin kanssa saanut hieman oikeaa keskustelua aikaan, jos huomaat? Onneksi täällä oli pari keskustelemiseen kykenevää henkilöä, eikä ihan kaikki ole tuollaisia sinun kaltaisia idiootteja.

        Mutta sinä taidatkin olla kovin nuori vielä. Joten annettakoon anteeksi tämän kerran.

        Taidat itse olla idiootti. Olen sentään täälläkin jo joidenkin kanssa saanut hieman oikeaa keskustelua aikaan, jos huomaat? Onneksi täällä oli pari keskustelemiseen kykenevää henkilöä, eikä ihan kaikki ole tuollaisia sinun kaltaisia idiootteja.

        Mutta sinä taidatkin olla kovin nuori vielä. Joten annettakoon anteeksi tämän kerran.


    • Pellekorkki

      Kolleperkki tulee aina olemaan Kolleperkki, eikä mikään muu. Ari Koivusen haamu seuraa Kolleperkkiä siihen asti kun Arin muusikonura loppuu (eli siihen menee koko Kolleperkin elinikä). Ja tämän takia Kolleperkkiä ei kukaan (paitsi hänen lukemattomat sivupersoonat) ota vakavasti. Mutta toivottavasti pian Kolleperkki kasvaa teini-iästä yli ja alkaa kuunnella sitä OIKEAA heviä ja kaikilla on hyvä mieli, joskin entisiä Ari Koivusen-dissaajia hävettää se menneisyys, että he ovat joskus dissanneet (sokeasti) Aria, mutta onneksi silloin jo vanhat Ari Koivusen levyt on kulttitavaraa.

    • Kollerperkki mikälie

      Olen itsekin täällä vähän valittanut siitä ettei Arista saa sanoa muka mitään negatiivista. Mutta en minä tuota sinun "kritisointitapaasikaan" kannata.

      On äärettömän typerää aloittaa keskustelu tuolla tavalla tahallaan ärsyttämällä. Tai tahattomasti, jos se on ainoa tapa jolla osaat kommunikoida muiden kanssa, mikä on sinun kannaltasi ikävää.

      Jokaisella pitää olla oikeus sanoa mielipiteensä, mutta tuollaiset ilkeämieliset ennustukset Arin urasta kertovat enemmän sinusta ja sisikunnastasi kuin siitä miten asiat todellisuudessa tulevat menemään.

      Ei silti, kyllä minä tällaisen saarnan pitäisin Arille itselleenkin jos voisin. Hänenkin tapansa sanoa mielipiteensä muista on melkoisen lapsellinen ja epäreilu. (Toivottavasti on nyttemmin tehnyt siitä parannusta.

      On todella häpeällistä ja harmillista jos kukaan täällä ei osaa esittää älykästä ja mielenkiintoista keskustelua herättävää kritiikkiä, jos Arissa on jotain mikä ärsyttää. (Siitä pitäisi kyllä fanienkin pystyä keskustelemaan...)

      • mutta mutta...

        auts! tämä pisti taas silmään. oot avautunut tästä ennenkin?

        "Hänenkin tapansa sanoa mielipiteensä muista on melkoisen lapsellinen ja epäreilu."

        - Osittain samaa mieltä, lapsellista ja varomatonta kyllä, mutta millä tavoin epäreilua? Arihan on aina sanonut mielipiteensä OMANA ITSENÄÄN ja TUNNETULLA NICKILLÄÄN (Iso-A). Hänen "loukkaamilleen" kohteille on annettu mediassa runsaasti tilaa puolustautua ja haukkua Ari lyttyyn. Esim. Ilkka Jääskeläisen Nykäs-kommentit, Remun "onks ari yksinkertainen, mähän kehuin sitä;DDDD ..jne


      • kolleperkki

        Tässä oli järkevin viesti, minkä olen tällä foorumilla saanut. Se ei ollut mitään itkuraivokohtauksen aikaan saamaa vittuiluprovotekstiä, vaan ihan järkevää keskustelua. Kiitos siitä.

        Joo mutta asiaan. En siis edelleenkään yritä tahallaan ärsyttää porukkaa, vaan haluan herättää keskustelua Idols-Arin fanien keskuudessa hieman erilaisista aiheista. Ehkä minun tapa tehdä niin on ollut sitten hieman huono, mutta se on kyllä totta, että negatiivisia asioita täällä ei kyllä kovin helpolla voi Idols-Arista ilmaista.

        No tämä olikin vain minun visioni Idols-Arin urasta, jokainenhan toki saa esittää omansa, eikös? Ja minä saan kommentoida niitä, niin kuin nyt minun visiotani on kommentoitu (eli lähinnä haukuttu).


      • pellekorkki
        kolleperkki kirjoitti:

        Tässä oli järkevin viesti, minkä olen tällä foorumilla saanut. Se ei ollut mitään itkuraivokohtauksen aikaan saamaa vittuiluprovotekstiä, vaan ihan järkevää keskustelua. Kiitos siitä.

        Joo mutta asiaan. En siis edelleenkään yritä tahallaan ärsyttää porukkaa, vaan haluan herättää keskustelua Idols-Arin fanien keskuudessa hieman erilaisista aiheista. Ehkä minun tapa tehdä niin on ollut sitten hieman huono, mutta se on kyllä totta, että negatiivisia asioita täällä ei kyllä kovin helpolla voi Idols-Arista ilmaista.

        No tämä olikin vain minun visioni Idols-Arin urasta, jokainenhan toki saa esittää omansa, eikös? Ja minä saan kommentoida niitä, niin kuin nyt minun visiotani on kommentoitu (eli lähinnä haukuttu).

        näemmä keskustella asiallisesti itsekin. miksi sitten teet noita idioottimaisia ja provosoivia avauksia? haukut aria, jota suurin osa tällä palstalla liikennöivistä "fanittaa" tai ainakin diggailee jollain asteella ja lisäksi haukut faneja teineiksi, tyhmiksi ja sokeiksi idiooteiksi. sitten suutut kun sinulle vastataan samalla tavalla. olet kuitenkin kehityskelopoinen "keskustelija" joten toivottavasti kehityt parempaan ja keskustelevampaan suuntaan ja jätät ton vittuilun nakkikiskalle (ei kannata, nimim. kokemusta on;)


      • kysymystä...
        mutta mutta... kirjoitti:

        auts! tämä pisti taas silmään. oot avautunut tästä ennenkin?

        "Hänenkin tapansa sanoa mielipiteensä muista on melkoisen lapsellinen ja epäreilu."

        - Osittain samaa mieltä, lapsellista ja varomatonta kyllä, mutta millä tavoin epäreilua? Arihan on aina sanonut mielipiteensä OMANA ITSENÄÄN ja TUNNETULLA NICKILLÄÄN (Iso-A). Hänen "loukkaamilleen" kohteille on annettu mediassa runsaasti tilaa puolustautua ja haukkua Ari lyttyyn. Esim. Ilkka Jääskeläisen Nykäs-kommentit, Remun "onks ari yksinkertainen, mähän kehuin sitä;DDDD ..jne

        Miksi laitoit tuon "hänen (Arin) "loukkaamilleen" kohteille... sanan loukkaamilleen lainausmerkkeihin?

        Esim. Ilkalla ei olisi ollut mitään syytä loukkaantua Arin siis todella lapsellisista ja aivan tarpeettomista kommenteista. Ja Ilkkako haukkui Arin lyttyyn???

        Siitä mattinykäs-kommentista voisi ehkä Matti Nykänen loukkaantua, mutta toden sanoakseni sellainen tulevaisuus Arilla on edessään jos ei aikuistu.

        Ja Ariko on täysin syytön koska puhui omana itsenään? Rohkea Ari, joka sanoo rehellisesti mielipiteensä muista? Just.


      • eikös
        kysymystä... kirjoitti:

        Miksi laitoit tuon "hänen (Arin) "loukkaamilleen" kohteille... sanan loukkaamilleen lainausmerkkeihin?

        Esim. Ilkalla ei olisi ollut mitään syytä loukkaantua Arin siis todella lapsellisista ja aivan tarpeettomista kommenteista. Ja Ilkkako haukkui Arin lyttyyn???

        Siitä mattinykäs-kommentista voisi ehkä Matti Nykänen loukkaantua, mutta toden sanoakseni sellainen tulevaisuus Arilla on edessään jos ei aikuistu.

        Ja Ariko on täysin syytön koska puhui omana itsenään? Rohkea Ari, joka sanoo rehellisesti mielipiteensä muista? Just.

        danny liity jotenkin armiin eikä ariin, ämmät katsos merkkaavat.


    • tai sit wähil

      ewäil warustettu*** epäilisin ensiksmainittuu ku noin musta-walkost tekstii tulee *** katos kun on ihan ihmisest kiinni mitä kukakin diggaa ja et sä woi mennä sanoon jolleen et toi sun suosikkis on ihan paska ja mun on parempi *** jos joku esim tulee mulle urputtaan et kurt cobain ei osannu laulaa ja grunge on paskaa musaa nii kerjää werta nokastaan ja sama se on warmaan sunkin kohdal ettet tykkäis jos tullaan sitä bändii mollaan mist diggaat***

      tietty kukaan ei oo täydellinen ja woi kyl kritisoida jos on aihetta mut sellanen täystyrmäys on wain jonkinlaist kapinaa sultaki waik ei se tääl netis paljoo waikuta mut saitpahan sanotuks ees jotain***

      kato kun sil ei oo merkityst onks se idols-ari wai ei waan mulle ainaski on ihan sama mil nimel kutsutaan tai ollaan kutsumat ku mä diggaan nimenomaan sen äänen saundist ja se tulee kestämään ellei saundi sit muutu totaalist erilaiseks mitä kyl epäilen *** et sama se niil nimil ja kaikel muullekkin ulkoisel ku musa on se mikä merkkaa eikä mikään muu***

      • näkee kyllä

        ensisilmäyksellä, että oot wähäl älyl warustettu aikamiespoika-teni.

        Huh näitä "älykköjä"!


      • hahhaaa
        näkee kyllä kirjoitti:

        ensisilmäyksellä, että oot wähäl älyl warustettu aikamiespoika-teni.

        Huh näitä "älykköjä"!

        joo mä oon kyl 20w. täyttäny kesäl et oon mä aikamiespoika-teni tai oon ollu jo 12-wuotiaana ku oli pakko ****

        "älykkö" luojan tai pikemminkin elämän armost joo;;; koului en käyny ku pakolliset ja sekin taas osottaa ettei siel mitää opi ku lukemaan ja kirjottamaan wälttäwäst ja kaikki muu mm. ajattelukyky hommataan ihan muualt****


    • sun mielest sitä

      oikeaa hewiä??? wai oliko liian waikee kysymys???

      musta mitään oikeaa ei oo olemassakaan ku sehän riippuu siitä mistä kukin sattuu diggaamaan ja se on sit sille ihmiselle sitä oikeeta ***

      ite diggaan waspista yli kaiken ja blackiel on mun mielest maailman paras hewiääni mitään koskaan tullaan kuulemaan missään

      muistutukseks:

      http://www.youtube.com/watch?v=TsoLb-E7oy8

      suomalaisist ari kuuluu mun kolmen suosikin joukkoon et wastasin ny omalt osaltani ku ite kysyin samaa***

      onko kanttii wastata????

      • kanttia vastata

      • mahdollisuus annettu

      • varma että
        mahdollisuus annettu kirjoitti:

        ja oma wika jos ei pysty sitä käyttämään***taitaa ol niit jotka kusee tuuleen ja sit itkee ku housut kastu siis sil olettamuksel et olis miespuolinen ***

        tos ny on ketju johon woi antaa ASIALLIST kritiikkii jos pystyy ***

        kyseessä on miessukupuolen 'edustaja'.. Hyvä kun avasit ton ketjun, jäämme odottamaan kommentteja. Itelläkin olis juttua sinne, mutta nyt ei kerkiä -> palataan asiaan myöhemmin..


      • kolleperkki

        Miksipä ei olisi kanttia vastata?
        Oikeaa heviä on esimerkiksi mainitsemasi Wasp, Judas Priest, Black Sabbath (välillä tämä bändi on kyllä paljon muutakin, mutta laitettiin se nyt tähän silti), suomalaisista sanotaanko nyt vaikka Tarot jne. Mutta mitä näitä nyt tässä luettelemaan, onhan näitä paljon.


      • kolleperkki
        kanttia vastata kirjoitti:

        Se häviää aina kun tulee liian kuumat paikat, kuten tässä ketjussa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=4500000000001876&posting=22000000031638202

        Mitkä ihmeen kuumat paikat tässä nyt muka tuli? Olihan minulla kanttia vastata tuohon kysymykseen. Ja millä ihmeen perusteella minulla tuli "kuumat paikat" tuossa mainitsemassasi ketjussa? Ei siellä vain ollut enää mitään keskusteltavaa, koska en jaksa vastailla teidän onnettomiin haukkumisiin ja provoihin.


      • sulle, että
        kolleperkki kirjoitti:

        Miksipä ei olisi kanttia vastata?
        Oikeaa heviä on esimerkiksi mainitsemasi Wasp, Judas Priest, Black Sabbath (välillä tämä bändi on kyllä paljon muutakin, mutta laitettiin se nyt tähän silti), suomalaisista sanotaanko nyt vaikka Tarot jne. Mutta mitä näitä nyt tässä luettelemaan, onhan näitä paljon.

        jokainen aloittaa jostakin ja Ari on vasta uransa alkumetreillä...

        http://www.youtube.com/watch?v=b_qsBD9b-Cw

        http://www.youtube.com/watch?v=LXBnAhMDFdI


      • liikenteessä
        kolleperkki kirjoitti:

        Mitkä ihmeen kuumat paikat tässä nyt muka tuli? Olihan minulla kanttia vastata tuohon kysymykseen. Ja millä ihmeen perusteella minulla tuli "kuumat paikat" tuossa mainitsemassasi ketjussa? Ei siellä vain ollut enää mitään keskusteltavaa, koska en jaksa vastailla teidän onnettomiin haukkumisiin ja provoihin.

        Yleensä jakelet 'viisauksiasi' yön pimeinä tunteina...

        Menepä vaikka tuossa 'Ari ei ole heviä'- ketjussasi ihan viimeiseen viestiin. Siinä ainakin yksi johon ei sulta saanut vastausta. Muita en nyt kerkiä katsomaan, muut hommat painaa päälle.


      • kolleperkki
        liikenteessä kirjoitti:

        Yleensä jakelet 'viisauksiasi' yön pimeinä tunteina...

        Menepä vaikka tuossa 'Ari ei ole heviä'- ketjussasi ihan viimeiseen viestiin. Siinä ainakin yksi johon ei sulta saanut vastausta. Muita en nyt kerkiä katsomaan, muut hommat painaa päälle.

        Tuoko missä puhutaan Mape Ollilasta? Ja mikäs kysymys siinä mukamas oli?


      • sulta yli hilseen
        kolleperkki kirjoitti:

        Tuoko missä puhutaan Mape Ollilasta? Ja mikäs kysymys siinä mukamas oli?

        sarkasmia...kenties...ding dong pimpeli pompeli


      • että olisit
        kolleperkki kirjoitti:

        Tuoko missä puhutaan Mape Ollilasta? Ja mikäs kysymys siinä mukamas oli?

        vaivautunut tuohon edes jotain kommentoimaan, mutta ei sitte ;)


      • kolleperkki
        että olisit kirjoitti:

        vaivautunut tuohon edes jotain kommentoimaan, mutta ei sitte ;)

        Mitä helvettiä tommoseen voi kommentoida? Mape Ollilla on Mape Ollilla. Sillä on omat mielipiteensä. Paskaakos ne minua liikuttaa? Jokaisella toimittajalla ja kriitikolla on omat mielipiteensä, jos on joku toimittaja on "arvostettu" ei hänen mielipidettään silti tarvitse pitää Jumalan sanana ja täysin oikeana.

        Käyn laittamassa tämän saman tekstin tuohon toiseenkin ketjuun, niin olette tyytyväisiä.


      • ku jakso wenat
        kolleperkki kirjoitti:

        Miksipä ei olisi kanttia vastata?
        Oikeaa heviä on esimerkiksi mainitsemasi Wasp, Judas Priest, Black Sabbath (välillä tämä bändi on kyllä paljon muutakin, mutta laitettiin se nyt tähän silti), suomalaisista sanotaanko nyt vaikka Tarot jne. Mutta mitä näitä nyt tässä luettelemaan, onhan näitä paljon.

        mikäs sua koiwuses mättää jos saan kysyy??? idols-taustako wai äänen saundi wai ulkonäkö wai mikä???? jos wastaat äänensaundi nii hywäksytään ku muut on ns ulkomusiikillisii näkökohtii eikä sais waikuttaa mitenkää ***

        itteeni taas nimenomaan sen saundi miellyttää ja en ees tienny et se jostai idolsist on käyny ponnahtamas ku sain noit lewyn biisei norjaan ja en ollu suomen asioist mitenkää selwil siin waihees et ihan puhtaalt pöydält ja pelkkä ääni se siin ruletti*** biisitki oli suht koht hywii warsinki elukka mut en mä niist biiseist kauheest diggaa wieläkään waan nimenomaa sen saundist ****

        sil on tolkuttomast mahdollisuuksii tajuuks ???? ku eihän se oo kunnol wiel ees alkuun päässy ***


      • kolleperkki
        ku jakso wenat kirjoitti:

        mikäs sua koiwuses mättää jos saan kysyy??? idols-taustako wai äänen saundi wai ulkonäkö wai mikä???? jos wastaat äänensaundi nii hywäksytään ku muut on ns ulkomusiikillisii näkökohtii eikä sais waikuttaa mitenkää ***

        itteeni taas nimenomaan sen saundi miellyttää ja en ees tienny et se jostai idolsist on käyny ponnahtamas ku sain noit lewyn biisei norjaan ja en ollu suomen asioist mitenkää selwil siin waihees et ihan puhtaalt pöydält ja pelkkä ääni se siin ruletti*** biisitki oli suht koht hywii warsinki elukka mut en mä niist biiseist kauheest diggaa wieläkään waan nimenomaa sen saundist ****

        sil on tolkuttomast mahdollisuuksii tajuuks ???? ku eihän se oo kunnol wiel ees alkuun päässy ***

        Kun se on mielestäni näin:
        Koivusessa mättää se, että hän on Idols-artisti, josta esimerkiksi johtuu se, että biiseistä on tehty ylikaupallisia ja myyviä ja sitä myöten huonoja (HUOM! MINUN MIELESTÄNI) ja enpä kehtaa huonoja biisejä kuunnella. Ja tämä ei käsittääkseni ole enää ulkomusiikillinen tekijä?

        Eli toisin sanoen, syytän Idolsia siitä, että Ari "tekee" huonoa musiikkia. Jos Ari olisi ponnahtanut jotain toista kautta ihmisten tietoisuuteen, hänen musiikkinsa voisi jopa miellyttää minua. Mutta nyt kun levy-yhtiön möröt ovat kaiken taustalla, musiikista tulee myyvää listakamaa joka on tässä tapauksessa huonoa (EDELLEENKIN TÄMÄ ON VAIN MINUN MIELIPITEENI!).

        Tolkuttomasti mahdollisuuksia ehkä kyllä, mutta Idols-leima Arissa on joka jossain tapauksessa voi tarkoittaa sitä, että kun levy-yhtiö on saanut puristettua Arista kaiken (rahan) irti, niin Ari joutaa pois.


      • kolleperkki

      • kolleperkki

      • on oikeus
        kolleperkki kirjoitti:

        Mitä helvettiä tommoseen voi kommentoida? Mape Ollilla on Mape Ollilla. Sillä on omat mielipiteensä. Paskaakos ne minua liikuttaa? Jokaisella toimittajalla ja kriitikolla on omat mielipiteensä, jos on joku toimittaja on "arvostettu" ei hänen mielipidettään silti tarvitse pitää Jumalan sanana ja täysin oikeana.

        Käyn laittamassa tämän saman tekstin tuohon toiseenkin ketjuun, niin olette tyytyväisiä.

        kansalaismielipiteeseesi. Kuitenkin, kun tuo sana 'uskottavuus' näiden truu-pellejen puheissa niin usein esiintyy, niin otetaanpa rinnakkain kaksi arvostelua, joista toinen on tyyliltään uskottavaa rock-kieltä.

        Kansalaiskriitikko kolleperkki:

        "Ei Aria voi sanoa heviksi. Poppipaskaahan tuo on johon on lisätty hieman raskaampia kitaroita jne. Mutta pitäähän kaikille teineille ym. massaihmisille olla oma mukarankempi artisti.

        Eihän popissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta myöntäisi nyt edes itse "tekevänsä" poppia, eikä valehtelisi."


        Sitten Mape, mies joka on kuunnellut muutakin kuin vinyylejä:

        "Kuten joissakin lehtijutuissa on jo todettu, levy on "pesunkestävää heviä", mutta samoin, kuin Agnesinkin kohdalla, artistin ihan tarkkaa lempilokeroa on vaikeaa arvata, kun levyn biisien skaala vaihtelee powermetallirallatuksista hardrockiin ja Hietalan kappaleen blacksabbathmaisesta jämäkkyydestä Tolkki-tavaramerkkeihin ja Kakon ehkä hitusen jopa vaikeaselkoiseen progepläjäykseen."


      • ei sit oo olemas
        kolleperkki kirjoitti:

        Kun se on mielestäni näin:
        Koivusessa mättää se, että hän on Idols-artisti, josta esimerkiksi johtuu se, että biiseistä on tehty ylikaupallisia ja myyviä ja sitä myöten huonoja (HUOM! MINUN MIELESTÄNI) ja enpä kehtaa huonoja biisejä kuunnella. Ja tämä ei käsittääkseni ole enää ulkomusiikillinen tekijä?

        Eli toisin sanoen, syytän Idolsia siitä, että Ari "tekee" huonoa musiikkia. Jos Ari olisi ponnahtanut jotain toista kautta ihmisten tietoisuuteen, hänen musiikkinsa voisi jopa miellyttää minua. Mutta nyt kun levy-yhtiön möröt ovat kaiken taustalla, musiikista tulee myyvää listakamaa joka on tässä tapauksessa huonoa (EDELLEENKIN TÄMÄ ON VAIN MINUN MIELIPITEENI!).

        Tolkuttomasti mahdollisuuksia ehkä kyllä, mutta Idols-leima Arissa on joka jossain tapauksessa voi tarkoittaa sitä, että kun levy-yhtiö on saanut puristettua Arista kaiken (rahan) irti, niin Ari joutaa pois.

        ku toi yks wai??? kyl se otetaan minne tahans et siit ei oo pelkoo ku potentiaali on tota luokkaa mitä on***

        kyl sä perustat mielipitees ulkomusiikilliseen seikkaan jos idols-leima tökkii *** mitän witun wälii jollai idolsil on loppupeleis *** jos en wäärin muista niin esim ismo alanko on tullu pinnal jostai rock-kisoist aikoinaa mut muistaaks sitä kukaan enää??? en mä ainakaan ***

        se merkkaa mitä se tekee jatkos ja millast musaa ne kehittää siit oon kyl sitä mielt et omaa pitää ehdottomast olla ja coweritkin woi wähitellen jättää jatkoajan osastoil ***


      • sä lataat
        kolleperkki kirjoitti:

        Ja tämän viestin pointti oli mikä? Joo tuo Tarotin video olikin jo ennestään minulle tuttu, mutta mitä siitä videosta?

        Joo jokainen aloittaa uransa? Kyllä? Mitä sitten?

        pikkuisen turhan suuria odotuksia Arille, joka on aivan uransa alussa ja vielä hetken Sonyn lieassa.

        Uudelleen: jokainen aloittaa jostakin, niin Tarot kuin Judas Priest kuin....vai väitäkö, että noi videoiden biisit ovat elämää suurempaa 'oikeaa heviä'?


      • kolleperkki
        ei sit oo olemas kirjoitti:

        ku toi yks wai??? kyl se otetaan minne tahans et siit ei oo pelkoo ku potentiaali on tota luokkaa mitä on***

        kyl sä perustat mielipitees ulkomusiikilliseen seikkaan jos idols-leima tökkii *** mitän witun wälii jollai idolsil on loppupeleis *** jos en wäärin muista niin esim ismo alanko on tullu pinnal jostai rock-kisoist aikoinaa mut muistaaks sitä kukaan enää??? en mä ainakaan ***

        se merkkaa mitä se tekee jatkos ja millast musaa ne kehittää siit oon kyl sitä mielt et omaa pitää ehdottomast olla ja coweritkin woi wähitellen jättää jatkoajan osastoil ***

        On toki muitakin, mutta saattaa hyvinkin olla että se jää myös ainoaksi Arin kohdalla.

        Eihän se ole ulkomusiikillista, jos biisit on mielestäni paskoja, vai onko? Sanoin biisien huonouden syyksi juurikin ylikaupallisuuden, joka johtuu Idolssista. Tajusitko nyt?

        No nuo rock-kisat, joista mainitsit, on silloin aikoinaan olleet ehkä kuitenkin hieman eri mittapuulla, kuin Idols. Ei ehkä ihan samanlaista media-ylikaupallisuus-mylläkkää ole se silloin ollut.


      • biisit ovat
        kolleperkki kirjoitti:

        On toki muitakin, mutta saattaa hyvinkin olla että se jää myös ainoaksi Arin kohdalla.

        Eihän se ole ulkomusiikillista, jos biisit on mielestäni paskoja, vai onko? Sanoin biisien huonouden syyksi juurikin ylikaupallisuuden, joka johtuu Idolssista. Tajusitko nyt?

        No nuo rock-kisat, joista mainitsit, on silloin aikoinaan olleet ehkä kuitenkin hieman eri mittapuulla, kuin Idols. Ei ehkä ihan samanlaista media-ylikaupallisuus-mylläkkää ole se silloin ollut.

        ylikaupallisia? Normaalia Sonata Arctica (Kakko), Stratovarius (Tolkki), Tarot (Hietala)-kamaa. Onko ko. bändien tuotanto ylikaupallista? Jos on, niin sitten ei ylikaupallisuudesta tunnu olevan suurtakaan haittaa :)

        Tarkemmin vielä Mapen sanoin:

        "...levyn biisien skaala vaihtelee powermetallirallatuksista hardrockiin ja Hietalan kappaleen blacksabbathmaisesta jämäkkyydestä Tolkki-tavaramerkkeihin ja Kakon ehkä hitusen jopa vaikeaselkoiseen progepläjäykseen."


      • kolleperkki
        sä lataat kirjoitti:

        pikkuisen turhan suuria odotuksia Arille, joka on aivan uransa alussa ja vielä hetken Sonyn lieassa.

        Uudelleen: jokainen aloittaa jostakin, niin Tarot kuin Judas Priest kuin....vai väitäkö, että noi videoiden biisit ovat elämää suurempaa 'oikeaa heviä'?

        No ainakin tuo Tarotin veto on elämää suurempaa oikeata heviä.


      • kolleperkki
        biisit ovat kirjoitti:

        ylikaupallisia? Normaalia Sonata Arctica (Kakko), Stratovarius (Tolkki), Tarot (Hietala)-kamaa. Onko ko. bändien tuotanto ylikaupallista? Jos on, niin sitten ei ylikaupallisuudesta tunnu olevan suurtakaan haittaa :)

        Tarkemmin vielä Mapen sanoin:

        "...levyn biisien skaala vaihtelee powermetallirallatuksista hardrockiin ja Hietalan kappaleen blacksabbathmaisesta jämäkkyydestä Tolkki-tavaramerkkeihin ja Kakon ehkä hitusen jopa vaikeaselkoiseen progepläjäykseen."

        Ei ne kyllä minusta taida olla ihan normaalia Sonata-Strato-Tarot-kamaa, vaikka tekijät ovatkin samoja, eiköhän tuo ole ihan Idols-Ari-kamaa. Ja taas vedotaan tähän "kun on asialla oikeat hevimiehet, on myös Arin levyn oltava samaa". Totta kai nämäkin hevimiehet ovat totelleet levy-yhtiöpomojen ylintä käskyä ja aivan varmasti näiden hevimiesten visioita on muokattu myyvempään muotoon levy-yhtiöpomojen toimesta.


      • esim. on niin
        kolleperkki kirjoitti:

        Ei ne kyllä minusta taida olla ihan normaalia Sonata-Strato-Tarot-kamaa, vaikka tekijät ovatkin samoja, eiköhän tuo ole ihan Idols-Ari-kamaa. Ja taas vedotaan tähän "kun on asialla oikeat hevimiehet, on myös Arin levyn oltava samaa". Totta kai nämäkin hevimiehet ovat totelleet levy-yhtiöpomojen ylintä käskyä ja aivan varmasti näiden hevimiesten visioita on muokattu myyvempään muotoon levy-yhtiöpomojen toimesta.

        normi Tarottia kuin olla ja voi. Vai voitko osoittaa ettei näin ole? Tässä sulle Tarotin Tides:

        http://www.youtube.com/watch?v=K-QFgNEjTrc

        Kaupallisempaa tämä on kuin Our Beast, koska kuulee, että tätä on hiottu ja viimeistelty kauan eli isolla rahalla.

        Vältä sanontaa 'aivan varmasti' sillä sinä et TIEDÄ asiasta mitään, kunhan arvelet.


      • no...
        kolleperkki kirjoitti:

        No ainakin tuo Tarotin veto on elämää suurempaa oikeata heviä.

        makunsa kullakin sano musti kun hanuria lutkutti


      • wai????
        kolleperkki kirjoitti:

        On toki muitakin, mutta saattaa hyvinkin olla että se jää myös ainoaksi Arin kohdalla.

        Eihän se ole ulkomusiikillista, jos biisit on mielestäni paskoja, vai onko? Sanoin biisien huonouden syyksi juurikin ylikaupallisuuden, joka johtuu Idolssista. Tajusitko nyt?

        No nuo rock-kisat, joista mainitsit, on silloin aikoinaan olleet ehkä kuitenkin hieman eri mittapuulla, kuin Idols. Ei ehkä ihan samanlaista media-ylikaupallisuus-mylläkkää ole se silloin ollut.

        kuule kyl sä oot liikentees about 20 wuotta liian myöhään ku täl hetkel on kaikki kaupallisii ja mitään ei tehdä enää ajatuksel et täs waa soitellaan omaks iloks kellarin kätköis ja tulkoot tänne kuuntelee jos haluuwat *** sano ykskin bändi joka olis nykyään ei-kaupallinen siis joka ei haluis rahaa olleskaan siit mitä duunaa???? ja miljonäärien hywäntekewäisyyksii ei sit lasketa****


      • kolleperkki
        wai???? kirjoitti:

        kuule kyl sä oot liikentees about 20 wuotta liian myöhään ku täl hetkel on kaikki kaupallisii ja mitään ei tehdä enää ajatuksel et täs waa soitellaan omaks iloks kellarin kätköis ja tulkoot tänne kuuntelee jos haluuwat *** sano ykskin bändi joka olis nykyään ei-kaupallinen siis joka ei haluis rahaa olleskaan siit mitä duunaa???? ja miljonäärien hywäntekewäisyyksii ei sit lasketa****

        Ikävä kyllä se juurikin on niin, että nykyään kaikki on kaupallista. Eikä siinäkään sinänsä paha asia ole, jos jotkut tekevät hieman rahaa musiikilla, mutta jos ruvetaan lyömään yli niin se vaikuttaa jo musiikin laatuun, koska yritetään tehdä mahdollisimman suuria massoja tavoittelevia biisejä. Onhan näitä undergroundbändejä, jotka tekevät musiikkia vielä sen takia, että se on hauskaa ja jotka tekevät keikkoja esim. paikallisissa baareissa eivätkä tavoittele mitään sen suurempaa.


      • tosta tulikin

        mieleen poliittinen vitsi. oon kyllä aika sukka kertomaan, mutta tää löytyy jonkun nykyisen poliittisia vitsejä keräilevän uuden kansanedustajan blogista.

        Väyrynen oli kuulemma saunassa jonkun toisen vipin kanssa ja siellä oli myös iloinen pesijätär, sanotaan nyt vaikka maija. Pesijätär pesi ensin tän toisen vipin ja sitten vippi kysyi naiselta leikkisästi, että peskeekös maija myös tuon väyrysen. siihen maija tuimasti, että jokainen pesee väyrysensä itse. hahhahhahhaa...


      • kuulemma bändi
        kolleperkki kirjoitti:

        Ikävä kyllä se juurikin on niin, että nykyään kaikki on kaupallista. Eikä siinäkään sinänsä paha asia ole, jos jotkut tekevät hieman rahaa musiikilla, mutta jos ruvetaan lyömään yli niin se vaikuttaa jo musiikin laatuun, koska yritetään tehdä mahdollisimman suuria massoja tavoittelevia biisejä. Onhan näitä undergroundbändejä, jotka tekevät musiikkia vielä sen takia, että se on hauskaa ja jotka tekevät keikkoja esim. paikallisissa baareissa eivätkä tavoittele mitään sen suurempaa.

        hylättiin jos se myi enemmän ku 500 lewyy???? siis ajattele nykypäiwän miten tollanen piiperrys edes ketään elättäis *** kaikki muusikot ois koko ajan sossunluukul kerjäämäs tai sukulaisten nurkis niiden armost*** oisko realistista nykypäiwänä, häh????

        nykyään jos bändi ei myy niin se on yksinkertasesti huono bändi ei sen kummempaa*** tai sit upporikkaat lahjattomat kakarat leikkii rutiköyhii "muusikoit" ja palaa lihapatojen ääreen heti ku alkaa leikit kyllästyttää***


      • kolleperkki

        Jos minä esitän jonkun asian, niin siitä voitte olla aina eri mieltä, mutta jos te sanotte jotain, niin se on automaattisesti FAKTAA. Kyllä ja älykäs keskusteluhan voi tästä jatkua taas aivan normaalisti.


      • kolleperkki
        kuulemma bändi kirjoitti:

        hylättiin jos se myi enemmän ku 500 lewyy???? siis ajattele nykypäiwän miten tollanen piiperrys edes ketään elättäis *** kaikki muusikot ois koko ajan sossunluukul kerjäämäs tai sukulaisten nurkis niiden armost*** oisko realistista nykypäiwänä, häh????

        nykyään jos bändi ei myy niin se on yksinkertasesti huono bändi ei sen kummempaa*** tai sit upporikkaat lahjattomat kakarat leikkii rutiköyhii "muusikoit" ja palaa lihapatojen ääreen heti ku alkaa leikit kyllästyttää***

        Jos bändi myy, niin se on huono bändi? No tuohon nyt rohkenen olla todellakin täysin eri mieltä. Ei se myynti takaa bändin hyvyyttä. Pikemminkin päin vastoin. Tiedän monia helvetin hyviä bändejä, joita ei kovin iso porukka tunne. Tai ainakaan suurin massa, jota esim. Idols-Arin fanikunta edustaa.


      • pellekorkki
        kolleperkki kirjoitti:

        Jos minä esitän jonkun asian, niin siitä voitte olla aina eri mieltä, mutta jos te sanotte jotain, niin se on automaattisesti FAKTAA. Kyllä ja älykäs keskusteluhan voi tästä jatkua taas aivan normaalisti.

        oothän sä itekin vähän lapsellinen, vaikka muita nimittelet teineiksi, ei sen puoleen eihän teineissä mitän vikaa.., mutta pitääkö sun itsesi, kun olet niin fiksu ja aikuinen, tarttua jokaikiseen letkaukseen ja kuittailuviritykseen?


      • kolleperkki
        kuulemma bändi kirjoitti:

        hylättiin jos se myi enemmän ku 500 lewyy???? siis ajattele nykypäiwän miten tollanen piiperrys edes ketään elättäis *** kaikki muusikot ois koko ajan sossunluukul kerjäämäs tai sukulaisten nurkis niiden armost*** oisko realistista nykypäiwänä, häh????

        nykyään jos bändi ei myy niin se on yksinkertasesti huono bändi ei sen kummempaa*** tai sit upporikkaat lahjattomat kakarat leikkii rutiköyhii "muusikoit" ja palaa lihapatojen ääreen heti ku alkaa leikit kyllästyttää***

        Harva muusikko täällä Suomen maassa edes elättää itsensä musiikilla. Edes tänä päivänä. Aika moni muusikko tekee ihan muuta päiväduunia soittamisen ohessa.


      • kun sä
        kolleperkki kirjoitti:

        Harva muusikko täällä Suomen maassa edes elättää itsensä musiikilla. Edes tänä päivänä. Aika moni muusikko tekee ihan muuta päiväduunia soittamisen ohessa.

        jaksat vääntää!
        Oikeen varsinainen besserwisser.


      • kert hywii on????
        kolleperkki kirjoitti:

        Jos bändi myy, niin se on huono bändi? No tuohon nyt rohkenen olla todellakin täysin eri mieltä. Ei se myynti takaa bändin hyvyyttä. Pikemminkin päin vastoin. Tiedän monia helvetin hyviä bändejä, joita ei kovin iso porukka tunne. Tai ainakaan suurin massa, jota esim. Idols-Arin fanikunta edustaa.

        pitääks ne taitojaan tarkotuksel pimennos wai??? kuule kyl se on niin et jos on hywä niin se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin ja sit se myy ku sitä halutaan kuunnella...nii se on ja turha wäittää wastaan***


      • ideologias hei
        kolleperkki kirjoitti:

        Harva muusikko täällä Suomen maassa edes elättää itsensä musiikilla. Edes tänä päivänä. Aika moni muusikko tekee ihan muuta päiväduunia soittamisen ohessa.

        kun muusikon nimenomaan pitää ol uskollinen sil duunilleen eikö??? ja jos ei oo duunii nii sit se on sossunluukul mut ei waihda ammattii eikä luowu musast*** kerran muusikko on must aina muusikko ja on werrattawis ammattina yrittäjään eli se on pitkälti elämäntapakysymys *** muusikko woi duunaa yhtäaikaa useis eri projekteis ja tehdä kaikkee siihen liittywää mut siis huom musaan liittywää ***


      • kolleperkki
        kert hywii on???? kirjoitti:

        pitääks ne taitojaan tarkotuksel pimennos wai??? kuule kyl se on niin et jos on hywä niin se tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin ja sit se myy ku sitä halutaan kuunnella...nii se on ja turha wäittää wastaan***

        Koska niitä ei tuoda ihmisten tietoisuuteen, koska niiden musiikki ei ole radioystävällistä massamusiikkia, joten yksikään isompi levy-yhtiö ei lähde edistämään sellaisen bändin julkisuutta. Ja kyllä! Jotkut tällaiset undergroundbändit EIVÄT EDES HALUA tulla suuremman yleisön tietoisuuteen/tehdä töitä suurelle levy-yhtiölle, koska suurilla levy-yhtiöillä tehdään sopimukset jotka yleensä sitten antavat pomoille valtuukset "muokata" bändiä mieliensä mukaan, eli yleensä tähän radioystävällisempään massamuottiin.

        Miten helvetissä se muka on noin vaikea käsittää, että jotkut vähemmän tunnetut bändit tekevät musiikkia vain sille omalle pienelle kuulijakunnalle ja omaksi ilokseen ja voivat silti olla hyviä/taitavia?


      • niin minustakin,
        ideologias hei kirjoitti:

        kun muusikon nimenomaan pitää ol uskollinen sil duunilleen eikö??? ja jos ei oo duunii nii sit se on sossunluukul mut ei waihda ammattii eikä luowu musast*** kerran muusikko on must aina muusikko ja on werrattawis ammattina yrittäjään eli se on pitkälti elämäntapakysymys *** muusikko woi duunaa yhtäaikaa useis eri projekteis ja tehdä kaikkee siihen liittywää mut siis huom musaan liittywää ***

        muusikko on yrittäjä yrittäjän riskeineen ja se on myös elämäntapa. Nämä korkkipellet ei sitä tajuu,sillä ne on mitä ilmeisemmin kunnalla tai valtiolla töissä. Se on helppoa kun ei tarvitse kuin laskee tunteja koska pääsee kotiin ja koska on seuraava koulutus tai virkistyspäivä. Siinä tulee juuri tuollaiseksi jankkaajaksi kun on niin yksinkertaiset kuviot.


      • kolleperkki
        ideologias hei kirjoitti:

        kun muusikon nimenomaan pitää ol uskollinen sil duunilleen eikö??? ja jos ei oo duunii nii sit se on sossunluukul mut ei waihda ammattii eikä luowu musast*** kerran muusikko on must aina muusikko ja on werrattawis ammattina yrittäjään eli se on pitkälti elämäntapakysymys *** muusikko woi duunaa yhtäaikaa useis eri projekteis ja tehdä kaikkee siihen liittywää mut siis huom musaan liittywää ***

        Ja kumosin tällä oman IDEOLOGIANI? Ööh. Miten?


      • kolleperkki
        niin minustakin, kirjoitti:

        muusikko on yrittäjä yrittäjän riskeineen ja se on myös elämäntapa. Nämä korkkipellet ei sitä tajuu,sillä ne on mitä ilmeisemmin kunnalla tai valtiolla töissä. Se on helppoa kun ei tarvitse kuin laskee tunteja koska pääsee kotiin ja koska on seuraava koulutus tai virkistyspäivä. Siinä tulee juuri tuollaiseksi jankkaajaksi kun on niin yksinkertaiset kuviot.

        Sinä se jankkaaja tässä taidat olla. Olet tainnut valittaa tuosta jankkaamisesta nyt useampaan kohtaan. Ja taidat myös itse olla yksinkertainen, kun et keksi yhtään mitään järkevää sanottavaa. Taitaa sinua vain suututtaa kun iki-ihanasta-Idols-Arista puhutaan jotain "pahaa".

        Idiootteja on monenlaisia.

        ps. En vastaile enää yhteenkään näin onnettomaan provoon.


      • helvetti kysele
        kolleperkki kirjoitti:

        Ja kumosin tällä oman IDEOLOGIANI? Ööh. Miten?

        kokoajan. Mieti välillä äläkä kysele ja jankkaa.


      • onko tämä
        kolleperkki kirjoitti:

        Sinä se jankkaaja tässä taidat olla. Olet tainnut valittaa tuosta jankkaamisesta nyt useampaan kohtaan. Ja taidat myös itse olla yksinkertainen, kun et keksi yhtään mitään järkevää sanottavaa. Taitaa sinua vain suututtaa kun iki-ihanasta-Idols-Arista puhutaan jotain "pahaa".

        Idiootteja on monenlaisia.

        ps. En vastaile enää yhteenkään näin onnettomaan provoon.

        varmasti lupaus.


      • hahhaaaa
        kolleperkki kirjoitti:

        Koska niitä ei tuoda ihmisten tietoisuuteen, koska niiden musiikki ei ole radioystävällistä massamusiikkia, joten yksikään isompi levy-yhtiö ei lähde edistämään sellaisen bändin julkisuutta. Ja kyllä! Jotkut tällaiset undergroundbändit EIVÄT EDES HALUA tulla suuremman yleisön tietoisuuteen/tehdä töitä suurelle levy-yhtiölle, koska suurilla levy-yhtiöillä tehdään sopimukset jotka yleensä sitten antavat pomoille valtuukset "muokata" bändiä mieliensä mukaan, eli yleensä tähän radioystävällisempään massamuottiin.

        Miten helvetissä se muka on noin vaikea käsittää, että jotkut vähemmän tunnetut bändit tekevät musiikkia vain sille omalle pienelle kuulijakunnalle ja omaksi ilokseen ja voivat silti olla hyviä/taitavia?

        no on tos se pointti et mun kamu joka on jonkinsortin shamanisti diggaa jotain ihmebändii jost kukaan ei oo ikinä kuullukkaan ja niiden lahjoist päätellen ei tuu kyl kuulemaankaan siis niiden soitos ei oo mitään järkee ei mitään nuottii ja suurinpiirtein ainoo soitin on joku witun noitarumpu *** se suuttu mul ku mä sanoin et mä lankeen tolla musal loween waan siks ku ikäwystyn kuoliaaks***


      • kolleperkki
        hahhaaaa kirjoitti:

        no on tos se pointti et mun kamu joka on jonkinsortin shamanisti diggaa jotain ihmebändii jost kukaan ei oo ikinä kuullukkaan ja niiden lahjoist päätellen ei tuu kyl kuulemaankaan siis niiden soitos ei oo mitään järkee ei mitään nuottii ja suurinpiirtein ainoo soitin on joku witun noitarumpu *** se suuttu mul ku mä sanoin et mä lankeen tolla musal loween waan siks ku ikäwystyn kuoliaaks***

        Juu-u sellaisiakin on. Eikä shamaani noitarumpumusiikilla millekkään listoille mennä ikinä, mutta silti sellaista joku voi tehdä ja joku voi jopa KUUNNELLA tosissaan.

        Sama on esimerkiks jossain black metallissa, ei kovin listaystävällistä musiikkia, mutta silti sitä tehdään ja silti sillä on oma kuulijakuntansa. Enkä nyt tässä tarkoita mitään Cradle of Filthiä tai Dimmu Borgiria, vaan joitain vähemmän tunnettuja bläkkisbändejä.


      • ajattelee
        kolleperkki kirjoitti:

        Koska niitä ei tuoda ihmisten tietoisuuteen, koska niiden musiikki ei ole radioystävällistä massamusiikkia, joten yksikään isompi levy-yhtiö ei lähde edistämään sellaisen bändin julkisuutta. Ja kyllä! Jotkut tällaiset undergroundbändit EIVÄT EDES HALUA tulla suuremman yleisön tietoisuuteen/tehdä töitä suurelle levy-yhtiölle, koska suurilla levy-yhtiöillä tehdään sopimukset jotka yleensä sitten antavat pomoille valtuukset "muokata" bändiä mieliensä mukaan, eli yleensä tähän radioystävällisempään massamuottiin.

        Miten helvetissä se muka on noin vaikea käsittää, että jotkut vähemmän tunnetut bändit tekevät musiikkia vain sille omalle pienelle kuulijakunnalle ja omaksi ilokseen ja voivat silti olla hyviä/taitavia?

        virkamies, jolla on varma leipä. Muusikot tekee sitä työkseen ja elääkseen eikä vain siksi että on kivaa kun joku hämy tulee kuunteleen.
        Tosin niillä on luovatyö mistä saa myös henkisesti, mutta syödäkin pitää.

        Sä oot muuten seonnut jo aika raskaasti noissa kuvioissas. Koeta nyt edes itselles selvittää mistä on kysymys.


      • kolleperkki
        ajattelee kirjoitti:

        virkamies, jolla on varma leipä. Muusikot tekee sitä työkseen ja elääkseen eikä vain siksi että on kivaa kun joku hämy tulee kuunteleen.
        Tosin niillä on luovatyö mistä saa myös henkisesti, mutta syödäkin pitää.

        Sä oot muuten seonnut jo aika raskaasti noissa kuvioissas. Koeta nyt edes itselles selvittää mistä on kysymys.

        Kyllähän se nykyisin on niin, että moni tekee kaupallista musiikkia, mutta eipä se musiikki vaan elätä kovinkaan montaa muusikkoa tässä maassa (on toki niitäkin). Eikä se tarkoita, että jos levy on listoilla, niin bändille siitä jäisi kovinkaan paljoa käteen. Vaan levy-yhtiön herrathan ne kuittaa isoimman potin itselleen.

        Mutta pointtini nyt taas olikin se, että on olemassa vielä myös sellaisia bändejä, jotka eivät ole niin sen rahan perään soittaessaan, vaan soittaminen on heille lähinnä harrastus. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää?


      • en oo estämäs
        kolleperkki kirjoitti:

        Juu-u sellaisiakin on. Eikä shamaani noitarumpumusiikilla millekkään listoille mennä ikinä, mutta silti sellaista joku voi tehdä ja joku voi jopa KUUNNELLA tosissaan.

        Sama on esimerkiks jossain black metallissa, ei kovin listaystävällistä musiikkia, mutta silti sitä tehdään ja silti sillä on oma kuulijakuntansa. Enkä nyt tässä tarkoita mitään Cradle of Filthiä tai Dimmu Borgiria, vaan joitain vähemmän tunnettuja bläkkisbändejä.

        ei se oo mikään hywän bändin tae et se soittelee jossai autotalleis tai kiwenkolois omaks iloks ja harwoil ja walituil *** jos kaikki bändit ois tollasii kiukaan takan piileskelewii saunatonttui nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***


      • kolleperkki
        en oo estämäs kirjoitti:

        ei se oo mikään hywän bändin tae et se soittelee jossai autotalleis tai kiwenkolois omaks iloks ja harwoil ja walituil *** jos kaikki bändit ois tollasii kiukaan takan piileskelewii saunatonttui nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***

        No eihän se todellakaan olekaan hyvän bändin tae, että soittelee ties missä kiven kolossa ja muilta piilossa. Mutta ei sekään ole hyvän bändin tae, että se on suosittu. Esimerkiksi MTV:llä (music television, ei maikkari) tulee aivan kauheata paskaa melkein koko ajan ja silti se on suosittua musiikkia.

        "nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***"

        Niin ja siksipä juuri kannattaisi ottaa selvää myös muunlaisesta musiikista, kuin siitä listakamasta ja tunnetuimmasta. Siellä on paljon paskaa, mutta myös helmiä joukossa. Onneksi nykyisin on internet, jonka avulla tuntemattomammat bändit saavat itseään kuultavaksi.


      • se on
        kolleperkki kirjoitti:

        Kyllähän se nykyisin on niin, että moni tekee kaupallista musiikkia, mutta eipä se musiikki vaan elätä kovinkaan montaa muusikkoa tässä maassa (on toki niitäkin). Eikä se tarkoita, että jos levy on listoilla, niin bändille siitä jäisi kovinkaan paljoa käteen. Vaan levy-yhtiön herrathan ne kuittaa isoimman potin itselleen.

        Mutta pointtini nyt taas olikin se, että on olemassa vielä myös sellaisia bändejä, jotka eivät ole niin sen rahan perään soittaessaan, vaan soittaminen on heille lähinnä harrastus. Miksi tätä on niin vaikea ymmärtää?

        ymmärrettävää kun se on harrastus,joo,mutta silloinkun se on ammatti niin kait sinäkin ymmärrät että sen pitää tuottaa. Silläpitää elää ja elättää. Ei se voi olla niin vaikeata ymmärtää?

        Kyllä tässäkin maassa on aika monta muusikkoa jotka tekevät sitä päivätyökseen.
        Sitä on sellaisen vaikea ymmärtää jolle tulee palkka pankkiin vaikkei saisi työpaikallaan mitään sanottavaa aikoiseksi koko kuukauteen.


      • se on
        en oo estämäs kirjoitti:

        ei se oo mikään hywän bändin tae et se soittelee jossai autotalleis tai kiwenkolois omaks iloks ja harwoil ja walituil *** jos kaikki bändit ois tollasii kiukaan takan piileskelewii saunatonttui nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***

        sana hallussa. On kiva lukea älykkään ihmisen tekstiä.


      • sitä on
        kolleperkki kirjoitti:

        No eihän se todellakaan olekaan hyvän bändin tae, että soittelee ties missä kiven kolossa ja muilta piilossa. Mutta ei sekään ole hyvän bändin tae, että se on suosittu. Esimerkiksi MTV:llä (music television, ei maikkari) tulee aivan kauheata paskaa melkein koko ajan ja silti se on suosittua musiikkia.

        "nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***"

        Niin ja siksipä juuri kannattaisi ottaa selvää myös muunlaisesta musiikista, kuin siitä listakamasta ja tunnetuimmasta. Siellä on paljon paskaa, mutta myös helmiä joukossa. Onneksi nykyisin on internet, jonka avulla tuntemattomammat bändit saavat itseään kuultavaksi.

        otettu selvää ja todettu Ari briljantiksi. Ei tunnu nyt vaan muut siltä.
        Arin esityksistä on niin paljon vivahteita että aina kuunnellessa saa jotain uutta.
        Kuuntelehan nyt tietty muutakin musaa mutta parhaat fiilikset saan Arskalta. Sen ääni on niin laaja-alainen ettei siihen moni pysty.


      • diggaa
        kolleperkki kirjoitti:

        No eihän se todellakaan olekaan hyvän bändin tae, että soittelee ties missä kiven kolossa ja muilta piilossa. Mutta ei sekään ole hyvän bändin tae, että se on suosittu. Esimerkiksi MTV:llä (music television, ei maikkari) tulee aivan kauheata paskaa melkein koko ajan ja silti se on suosittua musiikkia.

        "nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***"

        Niin ja siksipä juuri kannattaisi ottaa selvää myös muunlaisesta musiikista, kuin siitä listakamasta ja tunnetuimmasta. Siellä on paljon paskaa, mutta myös helmiä joukossa. Onneksi nykyisin on internet, jonka avulla tuntemattomammat bändit saavat itseään kuultavaksi.

        arin saundist siks ku se on kuuluisa enkä siks et se on jostai idolsist tullu waan pikemminki huolimat siitä et se sielt on ryöminy tietosuuteen *** ihan saundi saundina ilman mitään sidoksii***

        samal lailla diggaan ihan mitä tahans musaa jos se mul kolahtaa esim. kuuntelen klassist musaa wälil ja warsinki wagnerii joka on ihan huippu *** siis diggaan siit mist diggaan enkä siit mitä kukaan muu tai yleinen asenne haluis mun diggaawan*** se pitäis ol kaikkien tawoite eli ihan sisäinen juttu ***

        mä otan selwää muustakin musast ku siit mitä on tarjol ja esim diggaan monest alkuperäiskansojen musast mut ei se sulje edelleenkään pois sitä et myös tunnettu musa woi kolahtaa***


      • että sinä et
        kolleperkki kirjoitti:

        On toki muitakin, mutta saattaa hyvinkin olla että se jää myös ainoaksi Arin kohdalla.

        Eihän se ole ulkomusiikillista, jos biisit on mielestäni paskoja, vai onko? Sanoin biisien huonouden syyksi juurikin ylikaupallisuuden, joka johtuu Idolssista. Tajusitko nyt?

        No nuo rock-kisat, joista mainitsit, on silloin aikoinaan olleet ehkä kuitenkin hieman eri mittapuulla, kuin Idols. Ei ehkä ihan samanlaista media-ylikaupallisuus-mylläkkää ole se silloin ollut.

        Onko Kolleperkki nyt niin, että sinä et osaa erottaa faktoja median luomasta mielikuvasta ja hypetykestä. Eli käytännössä sinua ilmeisesti häiritsee Koivusen musiikin ylikaupallisuus ja idols kilpailu? Pelkällä idols titelillä ei myydä kuin noin 10000 levyä (sen osoitti edellinen idoli) kaikki muut myydyt levyt ovat sen sisällön sekä tietenkin onnistuneen markkinoinnin ansiota. Täytyyhän levyjä mainostaa, että me tiedettäisiin mitä on tarjolla.

        Tervetuloa tälle vuosituhannelle, tämä on tätä päivää ja tähän pitää vaan osata meidän aikuisten suhtautua ilman erillisiä asenteita.

        Media luo tiettyä mielikuvaa, mutta fiksu aikuinen osaa erottaa sen fiktion faktoista ja esimerkiksi keskittyä kuuntelemaan musiikkia pohtimatta sen tarkemmin sen syntyperiä. Mitä päätän sen, onko joku biisi tai levy hyvä, kuulemani perusteella enkä omien mahdollisten ennakkoasenteiden perusteella. Näin tekee moni aikuinen. Musiikki on tärkeintä, ei sen syntyperä niinkään.

        Mitä Koivusen levyyn tulee, niin se on mielestäni erittäin monipuolinen kokonaisuus, joukossa muutamia todellisia helmiä, kivaa kasarihevifiilistelyn tuntua yms. Loistavaa vaihtelua kaikkeen muuhun tarjolla olevaan, en ihmettele levyn suuria myyntilukuja todellakaan.


      • pellekorkki
        en oo estämäs kirjoitti:

        ei se oo mikään hywän bändin tae et se soittelee jossai autotalleis tai kiwenkolois omaks iloks ja harwoil ja walituil *** jos kaikki bändit ois tollasii kiukaan takan piileskelewii saunatonttui nii musahan ois niiden harwojen herkkuu jokka eksyy saunaan ja sehän kuuluu periaattees kaikil***

        mä repesin noille kiukaan takana piileskeville saunatontuille..X'D

        Toihan oli parempi vertaus kuin se kateellis..eiku muusikoiden.netin saunajakkarakarisma -vertaus.


      • kolleperkki
        että sinä et kirjoitti:

        Onko Kolleperkki nyt niin, että sinä et osaa erottaa faktoja median luomasta mielikuvasta ja hypetykestä. Eli käytännössä sinua ilmeisesti häiritsee Koivusen musiikin ylikaupallisuus ja idols kilpailu? Pelkällä idols titelillä ei myydä kuin noin 10000 levyä (sen osoitti edellinen idoli) kaikki muut myydyt levyt ovat sen sisällön sekä tietenkin onnistuneen markkinoinnin ansiota. Täytyyhän levyjä mainostaa, että me tiedettäisiin mitä on tarjolla.

        Tervetuloa tälle vuosituhannelle, tämä on tätä päivää ja tähän pitää vaan osata meidän aikuisten suhtautua ilman erillisiä asenteita.

        Media luo tiettyä mielikuvaa, mutta fiksu aikuinen osaa erottaa sen fiktion faktoista ja esimerkiksi keskittyä kuuntelemaan musiikkia pohtimatta sen tarkemmin sen syntyperiä. Mitä päätän sen, onko joku biisi tai levy hyvä, kuulemani perusteella enkä omien mahdollisten ennakkoasenteiden perusteella. Näin tekee moni aikuinen. Musiikki on tärkeintä, ei sen syntyperä niinkään.

        Mitä Koivusen levyyn tulee, niin se on mielestäni erittäin monipuolinen kokonaisuus, joukossa muutamia todellisia helmiä, kivaa kasarihevifiilistelyn tuntua yms. Loistavaa vaihtelua kaikkeen muuhun tarjolla olevaan, en ihmettele levyn suuria myyntilukuja todellakaan.

        Ei itse ylikaupallisuus eikä idols periaatteessa.

        Selitän sen nyt tässä vielä kerran:

        Arin musiikin laatu on minusta huonoa, ja arvelen sen johtuvan juurikin ylikaupallisuudesta. Eli kun iso kaupallinen tuottajatiimi (eli levy-yhtiön johtajat muita paskiaisia) häärii jonkin musiikkiprojektin taustalla musiikista yritetään saada radioystävällisempää. Joka vaikuttaa mielestäni siis musiikin laatuun. Itse en siis pidä radiomusiikista (massamusiikista jne. jne.). Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi, jos musiikki on hyvää. Yleensä vaan tälläiset tapaukset pilataa ylikaupallisuudella.


      • kolleperkki
        se on kirjoitti:

        ymmärrettävää kun se on harrastus,joo,mutta silloinkun se on ammatti niin kait sinäkin ymmärrät että sen pitää tuottaa. Silläpitää elää ja elättää. Ei se voi olla niin vaikeata ymmärtää?

        Kyllä tässäkin maassa on aika monta muusikkoa jotka tekevät sitä päivätyökseen.
        Sitä on sellaisen vaikea ymmärtää jolle tulee palkka pankkiin vaikkei saisi työpaikallaan mitään sanottavaa aikoiseksi koko kuukauteen.

        Joo jos musiikki on ammatti, niin sillä pitää itsensä elättää totta kai.

        Mutta siis onhan näitä bändejä jotka tekevät/soittavat musiikkia juurikin harrastuksena ja silti soittavat hyvissä ja hyvänkuuloisissa bändeissä. Jopa myyvissä bändeissä.


      • huonoa
        kolleperkki kirjoitti:

        Ei itse ylikaupallisuus eikä idols periaatteessa.

        Selitän sen nyt tässä vielä kerran:

        Arin musiikin laatu on minusta huonoa, ja arvelen sen johtuvan juurikin ylikaupallisuudesta. Eli kun iso kaupallinen tuottajatiimi (eli levy-yhtiön johtajat muita paskiaisia) häärii jonkin musiikkiprojektin taustalla musiikista yritetään saada radioystävällisempää. Joka vaikuttaa mielestäni siis musiikin laatuun. Itse en siis pidä radiomusiikista (massamusiikista jne. jne.). Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi, jos musiikki on hyvää. Yleensä vaan tälläiset tapaukset pilataa ylikaupallisuudella.

        ja se johtuu kaupallisuudesta?
        Onko iltalääkkeet alkaneet jo vaikuttaa? Noissa sun jorinoissa ei ole logiikkaa eikä asiaa,vaan kelaa,kelaa kelausta samanasian ympärillä.

        Mä ainskin alan lukee tentteihin, olin täällä hetken "aivot narikkaan fiilistelyissä" ja kiitos sain koko rahalla.


      • kolleperkki
        huonoa kirjoitti:

        ja se johtuu kaupallisuudesta?
        Onko iltalääkkeet alkaneet jo vaikuttaa? Noissa sun jorinoissa ei ole logiikkaa eikä asiaa,vaan kelaa,kelaa kelausta samanasian ympärillä.

        Mä ainskin alan lukee tentteihin, olin täällä hetken "aivot narikkaan fiilistelyissä" ja kiitos sain koko rahalla.

        Älä turhaan ala lukemaan. Et ymmärrä lukemaasi kuitenkaan.


      • linkkiä kehiin
        kolleperkki kirjoitti:

        Joo jos musiikki on ammatti, niin sillä pitää itsensä elättää totta kai.

        Mutta siis onhan näitä bändejä jotka tekevät/soittavat musiikkia juurikin harrastuksena ja silti soittavat hyvissä ja hyvänkuuloisissa bändeissä. Jopa myyvissä bändeissä.

        mutta älä saa sitten itkuraivaria jos kaikki ei ihastelekkaan SUN musamakua.


      • on siis ydinsana
        kolleperkki kirjoitti:

        Ei itse ylikaupallisuus eikä idols periaatteessa.

        Selitän sen nyt tässä vielä kerran:

        Arin musiikin laatu on minusta huonoa, ja arvelen sen johtuvan juurikin ylikaupallisuudesta. Eli kun iso kaupallinen tuottajatiimi (eli levy-yhtiön johtajat muita paskiaisia) häärii jonkin musiikkiprojektin taustalla musiikista yritetään saada radioystävällisempää. Joka vaikuttaa mielestäni siis musiikin laatuun. Itse en siis pidä radiomusiikista (massamusiikista jne. jne.). Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi, jos musiikki on hyvää. Yleensä vaan tälläiset tapaukset pilataa ylikaupallisuudella.

        Niin onhan se niin, että bändien ja artistien pitää tulla taloudellisesti toimeen. Tämän vuoksi siis kaupallisuus on huomioitava. Sama kaupallisuushan oikeastaan jokaisen niiden muusikoiden, jotka elävät ja tulevat pelkästään musiikilla toimeen, takana.

        Mutta toinen tykkää toisesta jne. Kyllä jossain biiseissä tietty ylikaupallisuus minuakin ärsyttää (Sturm Und Drang lähinnä viimeaikona), mutta en sen vuoksi tuomitse koko levyä tai artistia tai väitä, että ko artisti tai bändi on/olisi huono. Joskus se kaupallisuus avaa uusia ovia. Esimerkiksi Widescreen Moden löysin heidän loistavan sinkun ansiosta.

        Jokaiselta levyltä täytyy löytyä niitä kaupallisia biisejä, joilla saadaan radiosoittoa ja latauksia yms. Bisneksestä musiikissakin on kyse.


      • kolleperkki
        linkkiä kehiin kirjoitti:

        mutta älä saa sitten itkuraivaria jos kaikki ei ihastelekkaan SUN musamakua.

        En ala teille mainostamaan omia suosikkibändejä taikka artisteja. Jos niin tekisin... Voi sitä provoviestien määrää.


      • kolleperkki
        on siis ydinsana kirjoitti:

        Niin onhan se niin, että bändien ja artistien pitää tulla taloudellisesti toimeen. Tämän vuoksi siis kaupallisuus on huomioitava. Sama kaupallisuushan oikeastaan jokaisen niiden muusikoiden, jotka elävät ja tulevat pelkästään musiikilla toimeen, takana.

        Mutta toinen tykkää toisesta jne. Kyllä jossain biiseissä tietty ylikaupallisuus minuakin ärsyttää (Sturm Und Drang lähinnä viimeaikona), mutta en sen vuoksi tuomitse koko levyä tai artistia tai väitä, että ko artisti tai bändi on/olisi huono. Joskus se kaupallisuus avaa uusia ovia. Esimerkiksi Widescreen Moden löysin heidän loistavan sinkun ansiosta.

        Jokaiselta levyltä täytyy löytyä niitä kaupallisia biisejä, joilla saadaan radiosoittoa ja latauksia yms. Bisneksestä musiikissakin on kyse.

        Joo en minä koko Aria tuomitse ylikaupallisuuden takia. Taitava tyyppi se on, mutta Idols-haamun takia tekee nyt levy-yhtiön toimesta ylikaupallista musaa, joka ei minua miellytä. Toivoinkin Idolsin aikaan, että Ari olisi tullut vaikka toiseksi, niin ei olisi jotunut niin pahasti markkinavoimien riepottelemaksi, kuin nyt on. Ja musiikkikin voisi siten olla parempaa, koska Ari olisi silloin saanut itselleen varmasti enempi valtaa esittämänsä musiikin suhteen.


      • tähän on
        kolleperkki kirjoitti:

        Joo en minä koko Aria tuomitse ylikaupallisuuden takia. Taitava tyyppi se on, mutta Idols-haamun takia tekee nyt levy-yhtiön toimesta ylikaupallista musaa, joka ei minua miellytä. Toivoinkin Idolsin aikaan, että Ari olisi tullut vaikka toiseksi, niin ei olisi jotunut niin pahasti markkinavoimien riepottelemaksi, kuin nyt on. Ja musiikkikin voisi siten olla parempaa, koska Ari olisi silloin saanut itselleen varmasti enempi valtaa esittämänsä musiikin suhteen.

        hyvä lopettaa jauhaminen. idolslevy nyt oli mitä oli, mutta onhan silläkin hetkensä, vaikka tuskin mitään klassikkokamaa sisältää.

        Nythän onkin kohta jänskät paikat, kun koivuset julkaisevat uutta ja ilmeisesti omaa matskua helmikuun metal expossa. Mun mielestä tää palsta vois nyt vaipua tammikuun ajaksi unten maille, kun keikka- eikä levyrintamalla ei ole mitään uutta.

        Helmikuussa taas kuumia keskusteluja keikoista ja varsinkin tosta uudesta matskusta, unohtamatta Kirkan muistokonserttia. Siellä sitten taas kova kilpailukaksikko Ari ja Kride ottavat mittaa toisistaan, ainakin kiihkofanien mielestä.


      • samaa
        tähän on kirjoitti:

        hyvä lopettaa jauhaminen. idolslevy nyt oli mitä oli, mutta onhan silläkin hetkensä, vaikka tuskin mitään klassikkokamaa sisältää.

        Nythän onkin kohta jänskät paikat, kun koivuset julkaisevat uutta ja ilmeisesti omaa matskua helmikuun metal expossa. Mun mielestä tää palsta vois nyt vaipua tammikuun ajaksi unten maille, kun keikka- eikä levyrintamalla ei ole mitään uutta.

        Helmikuussa taas kuumia keskusteluja keikoista ja varsinkin tosta uudesta matskusta, unohtamatta Kirkan muistokonserttia. Siellä sitten taas kova kilpailukaksikko Ari ja Kride ottavat mittaa toisistaan, ainakin kiihkofanien mielestä.

        mieltä. Aamen.


      • taitaa olla
        kolleperkki kirjoitti:

        Joo en minä koko Aria tuomitse ylikaupallisuuden takia. Taitava tyyppi se on, mutta Idols-haamun takia tekee nyt levy-yhtiön toimesta ylikaupallista musaa, joka ei minua miellytä. Toivoinkin Idolsin aikaan, että Ari olisi tullut vaikka toiseksi, niin ei olisi jotunut niin pahasti markkinavoimien riepottelemaksi, kuin nyt on. Ja musiikkikin voisi siten olla parempaa, koska Ari olisi silloin saanut itselleen varmasti enempi valtaa esittämänsä musiikin suhteen.

        Anna Abreun miesystävä, koska toivoi Arin jäävän toiseksi. Siksi ymmärrän paremmin sinun negatiiviset kirjoittelusi täällä Arin sivustolla.


      • ristiriitaisuutta:
        kolleperkki kirjoitti:

        Ei itse ylikaupallisuus eikä idols periaatteessa.

        Selitän sen nyt tässä vielä kerran:

        Arin musiikin laatu on minusta huonoa, ja arvelen sen johtuvan juurikin ylikaupallisuudesta. Eli kun iso kaupallinen tuottajatiimi (eli levy-yhtiön johtajat muita paskiaisia) häärii jonkin musiikkiprojektin taustalla musiikista yritetään saada radioystävällisempää. Joka vaikuttaa mielestäni siis musiikin laatuun. Itse en siis pidä radiomusiikista (massamusiikista jne. jne.). Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi, jos musiikki on hyvää. Yleensä vaan tälläiset tapaukset pilataa ylikaupallisuudella.

        "...Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi..."

        Avausviestistäsi:

        "Idols-Ari tulee olemaan aina Idols-Ari, eikä mikään muu. Idols-haamu seuraa Aria siihen asti kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)."

        Koitas nyt pitää itsesi vähemmän 'radioystävällisempänä' eli pidä linjasi eli Stay True kuten sanassa sanotaan.


      • eikä lukee
        helvetti kysele kirjoitti:

        kokoajan. Mieti välillä äläkä kysele ja jankkaa.

        ns. ohjekirjast ku ei siel löydy muutaku wakiowastauksii *** ihannoit bändei jokka tekee ei-kaupallist musaa mut samaan hengenwetoon sanot et woihan muusikko sit ol muualla töis jos ei saa siit elantoo*** et niin keposestiko musaan pitäis suhtautuu et heti ku wastustaa nii heti luopumaan koko asiast ja tötterötehtaalle duuniin *** joopa-joo motiwaatiot on huipussaan tolla ajatusmallilla***


      • kolleperkki
        ristiriitaisuutta: kirjoitti:

        "...Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi..."

        Avausviestistäsi:

        "Idols-Ari tulee olemaan aina Idols-Ari, eikä mikään muu. Idols-haamu seuraa Aria siihen asti kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)."

        Koitas nyt pitää itsesi vähemmän 'radioystävällisempänä' eli pidä linjasi eli Stay True kuten sanassa sanotaan.

        Pitääkö tämä asia selittää sadannen kerran. Ei tuossa ole mitään ristiriitaista, jos älyäisit lukemasi.

        Eli:

        Kun sanoin:    "...Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi..."
        (huom: sana SUORANAISESTI)
        Eli minua ei kiinnosta onko joku artisti Idols-artisti, vaan se että mitä siitä Idols-leimasta artistille seuraa. Ihan sama jos joku laulaja voittaa jonkun kisan, mutta ne seuraukset mitä sen kisan voittamisesta tulee, ovat mielestäni ne häiriötekijät.

        Ja sitä paitsi, miten muka tässä tekstissä:

        "Idols-Ari tulee olemaan aina Idols-Ari, eikä mikään muu. Idols-haamu seuraa Aria siihen asti kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)."

        Olisin muka väittänyt, että tämä Idolstouhu minä HÄIRITSISI. Ennemminkin se häiritsee Aria ja hänen uraansa.


      • kolleperkki
        eikä lukee kirjoitti:

        ns. ohjekirjast ku ei siel löydy muutaku wakiowastauksii *** ihannoit bändei jokka tekee ei-kaupallist musaa mut samaan hengenwetoon sanot et woihan muusikko sit ol muualla töis jos ei saa siit elantoo*** et niin keposestiko musaan pitäis suhtautuu et heti ku wastustaa nii heti luopumaan koko asiast ja tötterötehtaalle duuniin *** joopa-joo motiwaatiot on huipussaan tolla ajatusmallilla***

        "ihannoit bändei jokka tekee ei-kaupallist musaa mut samaan hengenwetoon sanot et woihan muusikko sit ol muualla töis jos ei saa siit elantoo"

        Ja mikäs tässä nyt on outoa?

        "et niin keposestiko musaan pitäis suhtautuu et heti ku wastustaa nii heti luopumaan koko asiast ja tötterötehtaalle duuniin *** joopa-joo motiwaatiot on huipussaan tolla ajatusmallilla***"

        Miten niin luopumaan koko asiasta? Jos teet n. 8 tuntia päivässä töitä, niin kyllä siinä riittää aikaa musiikillekin. Eihän kokopäivämuusikotkaan 24/7 istu pianon ääressä tai kitara kädessä.
        Itse asiassa kuvittelisin tuollaisen olevan jopa teraupeuttista, siis tehdä jotain muuta sen musiikin ohella.


      • häiritä mut
        kolleperkki kirjoitti:

        Pitääkö tämä asia selittää sadannen kerran. Ei tuossa ole mitään ristiriitaista, jos älyäisit lukemasi.

        Eli:

        Kun sanoin:    "...Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi..."
        (huom: sana SUORANAISESTI)
        Eli minua ei kiinnosta onko joku artisti Idols-artisti, vaan se että mitä siitä Idols-leimasta artistille seuraa. Ihan sama jos joku laulaja voittaa jonkun kisan, mutta ne seuraukset mitä sen kisan voittamisesta tulee, ovat mielestäni ne häiriötekijät.

        Ja sitä paitsi, miten muka tässä tekstissä:

        "Idols-Ari tulee olemaan aina Idols-Ari, eikä mikään muu. Idols-haamu seuraa Aria siihen asti kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)."

        Olisin muka väittänyt, että tämä Idolstouhu minä HÄIRITSISI. Ennemminkin se häiritsee Aria ja hänen uraansa.

        mitä tähän asti oon seurannu nii ei ari oo ollu parkumas kohtaloaan missään wai ootko huomannu ku itehän se sinne idolsiin meni ja nyt on sit kaht kowempi homma murtautuu sielt ulos mut ajan ja warsinki näyttöjen kans kyl onnistuu sekin ***

        eiköhän se tienny jo tonne mennessään mitä on edess ku kuiteski on piireis pyöriny ja otti sen riskin ja on walmis sen seuraukset kantamaan***


      • väyrynen*
        kolleperkki kirjoitti:

        Pitääkö tämä asia selittää sadannen kerran. Ei tuossa ole mitään ristiriitaista, jos älyäisit lukemasi.

        Eli:

        Kun sanoin:    "...Eli ei minua suoranaisesti kiinnosta onko joku artisti idols-artisti tai onko joku bändi popstars-bändi..."
        (huom: sana SUORANAISESTI)
        Eli minua ei kiinnosta onko joku artisti Idols-artisti, vaan se että mitä siitä Idols-leimasta artistille seuraa. Ihan sama jos joku laulaja voittaa jonkun kisan, mutta ne seuraukset mitä sen kisan voittamisesta tulee, ovat mielestäni ne häiriötekijät.

        Ja sitä paitsi, miten muka tässä tekstissä:

        "Idols-Ari tulee olemaan aina Idols-Ari, eikä mikään muu. Idols-haamu seuraa Aria siihen asti kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)."

        Olisin muka väittänyt, että tämä Idolstouhu minä HÄIRITSISI. Ennemminkin se häiritsee Aria ja hänen uraansa.

        avauksesi sävy oli melkoisen erilainen kuin tuossa toisessa palassa. Leikataanpa tähän vielä pari palaa, joissa sävyn muuttuminen näkyy selvästi.

        "Joo en minä koko Aria tuomitse ylikaupallisuuden takia. Taitava tyyppi se on..."

        "...kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)"

        Miten nyt taitavan muusikonalun ura max 2 vuodessa loppuu? Jatka nyt vaan avauksesi vittuilulinjalla äläkä rupea Arin ja meidän palstalaisten perseitä nuolemaan.


      • että luovuus
        kolleperkki kirjoitti:

        "ihannoit bändei jokka tekee ei-kaupallist musaa mut samaan hengenwetoon sanot et woihan muusikko sit ol muualla töis jos ei saa siit elantoo"

        Ja mikäs tässä nyt on outoa?

        "et niin keposestiko musaan pitäis suhtautuu et heti ku wastustaa nii heti luopumaan koko asiast ja tötterötehtaalle duuniin *** joopa-joo motiwaatiot on huipussaan tolla ajatusmallilla***"

        Miten niin luopumaan koko asiasta? Jos teet n. 8 tuntia päivässä töitä, niin kyllä siinä riittää aikaa musiikillekin. Eihän kokopäivämuusikotkaan 24/7 istu pianon ääressä tai kitara kädessä.
        Itse asiassa kuvittelisin tuollaisen olevan jopa teraupeuttista, siis tehdä jotain muuta sen musiikin ohella.

        kukkii 8h duunipäivän jälkeen? Luoville tyypeille pitää antaa tilaa ja aikaa; kiire ja stressi tappavat luovuuden. Tiedän tämän omalta kohdaltani, ja kun on tietty vaihe menossa, jää arjen pyörittäminenkin siipalle. En ole muusikko enkä talonmies, mutta luova työ on olennainen osa duuniani. T: FT.


      • tai ainakaan ne
        kolleperkki kirjoitti:

        "ihannoit bändei jokka tekee ei-kaupallist musaa mut samaan hengenwetoon sanot et woihan muusikko sit ol muualla töis jos ei saa siit elantoo"

        Ja mikäs tässä nyt on outoa?

        "et niin keposestiko musaan pitäis suhtautuu et heti ku wastustaa nii heti luopumaan koko asiast ja tötterötehtaalle duuniin *** joopa-joo motiwaatiot on huipussaan tolla ajatusmallilla***"

        Miten niin luopumaan koko asiasta? Jos teet n. 8 tuntia päivässä töitä, niin kyllä siinä riittää aikaa musiikillekin. Eihän kokopäivämuusikotkaan 24/7 istu pianon ääressä tai kitara kädessä.
        Itse asiassa kuvittelisin tuollaisen olevan jopa teraupeuttista, siis tehdä jotain muuta sen musiikin ohella.

        ketä mä tunnen ja tiedän*** ykskin on ollu jatkuwast karenssis ku sil ei oo haluu alkaa opiskella mitään tyhjänpäiwäsii kurssei mitä ollaan tyrkyttämäs työkkäris eikä se haluu mihkään kouluunkaa eikä duunitkaa kiinnosta jollei liity musaan *** se waan oottaa ku hämähäkki werkon laidal et jotai musaduunei saa ja sit kömpii suht wilkkaast taas liikenteeseen*** en mä osaa paheksuakkaan tollast asennet ku se on oma walinta ja on mahdollist ainaki perheettömil*** sit jos ittens on saattanu johkii perhehelwettiin niin sillon on tietty pakko jotai muutaki duunii katella ku ei oo pelkästään omast elämäst kyse***


      • kolleperkki
        väyrynen* kirjoitti:

        avauksesi sävy oli melkoisen erilainen kuin tuossa toisessa palassa. Leikataanpa tähän vielä pari palaa, joissa sävyn muuttuminen näkyy selvästi.

        "Joo en minä koko Aria tuomitse ylikaupallisuuden takia. Taitava tyyppi se on..."

        "...kun Arin muusikonura loppuu ja hänet unohdetaan (eli siihen menee korkeintaan noin 2 vuotta)"

        Miten nyt taitavan muusikonalun ura max 2 vuodessa loppuu? Jatka nyt vaan avauksesi vittuilulinjalla äläkä rupea Arin ja meidän palstalaisten perseitä nuolemaan.

        Kun sanoin, että Arin ura loppuu nopeasti, tarkoitin sillä juuri, että se loppuu tämän Idolspaskan takia, koska Ari on IDOLS-ARI.

        Onhan ennenkin taitavien muusikoiden urat loppuneet lyhyeen. (Tuskinpa tätä silti taas kaikki älysi)

        Tämä oli taas säälittävä yritys siitä, että olisin muka jotenkin puhunut ristiin.

        Enkä minä nuole kenenkään persettä, kirjoitan vain tänne omia mielipiteitäni. Vittuako minä teidän mielipiteistä välittämään.


      • kolleperkki
        että luovuus kirjoitti:

        kukkii 8h duunipäivän jälkeen? Luoville tyypeille pitää antaa tilaa ja aikaa; kiire ja stressi tappavat luovuuden. Tiedän tämän omalta kohdaltani, ja kun on tietty vaihe menossa, jää arjen pyörittäminenkin siipalle. En ole muusikko enkä talonmies, mutta luova työ on olennainen osa duuniani. T: FT.

        Kyllä kukkii. Joskus jopa paremmin, toisaalta kiire ja stressi saattavat jopa lisätä luovuutta.

        Tiedän tämän omalta kohdaltani, koska harrastan musiikkia. Soitan kitaraa ja bassoa sekä sävellän/sanoitan biisejä. Ja hyvin tuon on saanut sovitettua opiskelujen ja töiden kanssa.


      • se varsinainen
        kolleperkki kirjoitti:

        Kyllä kukkii. Joskus jopa paremmin, toisaalta kiire ja stressi saattavat jopa lisätä luovuutta.

        Tiedän tämän omalta kohdaltani, koska harrastan musiikkia. Soitan kitaraa ja bassoa sekä sävellän/sanoitan biisejä. Ja hyvin tuon on saanut sovitettua opiskelujen ja töiden kanssa.

        yhdenmiehen orkesteri olet, ja tuolla meriitillä sitä jo pystyykin arvostelemaan vaikka mitä ja ketä.


      • mielipiteistä välitetään
        kolleperkki kirjoitti:

        Kun sanoin, että Arin ura loppuu nopeasti, tarkoitin sillä juuri, että se loppuu tämän Idolspaskan takia, koska Ari on IDOLS-ARI.

        Onhan ennenkin taitavien muusikoiden urat loppuneet lyhyeen. (Tuskinpa tätä silti taas kaikki älysi)

        Tämä oli taas säälittävä yritys siitä, että olisin muka jotenkin puhunut ristiin.

        Enkä minä nuole kenenkään persettä, kirjoitan vain tänne omia mielipiteitäni. Vittuako minä teidän mielipiteistä välittämään.

        Näinhän se menee :D

        Mun mielestä juuri siksi, että Ari ON niin taitava, on hänellä paremmat mahdollisuudet pärjätä muusikon urallaan kuin monella muulla idols-tyypillä. Tiedän parikin tuttua, jotka suhtautuivat hyvin nihkeesti Ariin, mutta muuttivat aika nopiaan mielensä kun kävivät keikalla (oltiin OTR:ssa marraskuussa). Heille talentti oli suurempi kun 'idols-peikko'. Näinkin voi käydä :)

        Mutta toki aikahan tuon näyttää. Eihän tässä ole montaa viikkoa, kun saamme kuulla Arilta uutta OMAA materiaalia. Se antaa jo jonkin verran osviittaa tulevasta.


      • kolleperkki
        mielipiteistä välitetään kirjoitti:

        Näinhän se menee :D

        Mun mielestä juuri siksi, että Ari ON niin taitava, on hänellä paremmat mahdollisuudet pärjätä muusikon urallaan kuin monella muulla idols-tyypillä. Tiedän parikin tuttua, jotka suhtautuivat hyvin nihkeesti Ariin, mutta muuttivat aika nopiaan mielensä kun kävivät keikalla (oltiin OTR:ssa marraskuussa). Heille talentti oli suurempi kun 'idols-peikko'. Näinkin voi käydä :)

        Mutta toki aikahan tuon näyttää. Eihän tässä ole montaa viikkoa, kun saamme kuulla Arilta uutta OMAA materiaalia. Se antaa jo jonkin verran osviittaa tulevasta.

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Ihmettelenkin miksi jotkut ottavat minun mielipiteitäni niin todesta ja alkavat sitten suutuspäissään haukkumaan.


      • johtua
        kolleperkki kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Ihmettelenkin miksi jotkut ottavat minun mielipiteitäni niin todesta ja alkavat sitten suutuspäissään haukkumaan.

        tosta sun alotuksesta. Joka oli suoraan sanottuna perseestä ja syvältä sieltä. Ton otsikon ois voinut muotoilla vähän toisella tavalla!!


      • höpö...
        kolleperkki kirjoitti:

        Kyllä kukkii. Joskus jopa paremmin, toisaalta kiire ja stressi saattavat jopa lisätä luovuutta.

        Tiedän tämän omalta kohdaltani, koska harrastan musiikkia. Soitan kitaraa ja bassoa sekä sävellän/sanoitan biisejä. Ja hyvin tuon on saanut sovitettua opiskelujen ja töiden kanssa.

        Nyt ei puhuta harrastelusta vaan itsensä elättämisestä luovuudellaan, ja mielellään vieläpä sellaisella, joka herättää myös kansainvälistä kiinnostusta. Itse olen tässä omalla tieteenallani onnistunut.


      • keskustelemaan
        johtua kirjoitti:

        tosta sun alotuksesta. Joka oli suoraan sanottuna perseestä ja syvältä sieltä. Ton otsikon ois voinut muotoilla vähän toisella tavalla!!

        rakentavasti tuo avausteksti. Avaaja voisi vaikka testata jonkun toisen artistin palstalla samaa, niin katotaan millaisen vastaanoton siellä saisi ;)


      • on...
        mielipiteistä välitetään kirjoitti:

        Näinhän se menee :D

        Mun mielestä juuri siksi, että Ari ON niin taitava, on hänellä paremmat mahdollisuudet pärjätä muusikon urallaan kuin monella muulla idols-tyypillä. Tiedän parikin tuttua, jotka suhtautuivat hyvin nihkeesti Ariin, mutta muuttivat aika nopiaan mielensä kun kävivät keikalla (oltiin OTR:ssa marraskuussa). Heille talentti oli suurempi kun 'idols-peikko'. Näinkin voi käydä :)

        Mutta toki aikahan tuon näyttää. Eihän tässä ole montaa viikkoa, kun saamme kuulla Arilta uutta OMAA materiaalia. Se antaa jo jonkin verran osviittaa tulevasta.

        idoleita ja IDOLI. Mä kyllä nään Ari tulevaisuuden ihan hyvänä. Nimenomaan ton hienon äänensä ja nyt jo aikas taitavan laulutaidon johdosta.


      • kolleperkki
        johtua kirjoitti:

        tosta sun alotuksesta. Joka oli suoraan sanottuna perseestä ja syvältä sieltä. Ton otsikon ois voinut muotoilla vähän toisella tavalla!!

        Kuten millä tavalla?


      • olla?
        kolleperkki kirjoitti:

        Kuten millä tavalla?

        syntynyt kysymysmerkki otsassa.


      • kolleperkki
        olla? kirjoitti:

        syntynyt kysymysmerkki otsassa.

        Saa kai täällä kysellä, jos toinen neuvoo, että pitäisi aloittaa keskustelu eri tavalla. Halusin vain tietää, että miten se olisi pitänyt aloittaa.


      • sun nyt
        kolleperkki kirjoitti:

        Kuten millä tavalla?

        pitää se ihan ite ratkasta miten ton alotuksen ois voinut tehtailla toisin. Mä en jaksa, enkä mä haluu ja eikä oikein kiinostakkaan auttaa sua tässä hommassa.

        Mä taidan lähtee saunaan;)


      • här^^
        sun nyt kirjoitti:

        pitää se ihan ite ratkasta miten ton alotuksen ois voinut tehtailla toisin. Mä en jaksa, enkä mä haluu ja eikä oikein kiinostakkaan auttaa sua tässä hommassa.

        Mä taidan lähtee saunaan;)

        eiköhän tämä löylynlyömä ole siihenmennessä läkähdyttänyt itsensä kysymyksillään kun palaan, kenties.


      • osuvampi
        pellekorkki kirjoitti:

        mä repesin noille kiukaan takana piileskeville saunatontuille..X'D

        Toihan oli parempi vertaus kuin se kateellis..eiku muusikoiden.netin saunajakkarakarisma -vertaus.

        nimi tää kateellisten.net kuin muusikoiden.net!


      • mä ymmärrän!
        kolleperkki kirjoitti:

        Kun sanoin, että Arin ura loppuu nopeasti, tarkoitin sillä juuri, että se loppuu tämän Idolspaskan takia, koska Ari on IDOLS-ARI.

        Onhan ennenkin taitavien muusikoiden urat loppuneet lyhyeen. (Tuskinpa tätä silti taas kaikki älysi)

        Tämä oli taas säälittävä yritys siitä, että olisin muka jotenkin puhunut ristiin.

        Enkä minä nuole kenenkään persettä, kirjoitan vain tänne omia mielipiteitäni. Vittuako minä teidän mielipiteistä välittämään.

        kirjoitit yllä että

        "Soitan kitaraa ja bassoa sekä sävellän/sanoitan biisejä."

        ja nyt kirjoitit

        "Onhan ennenkin taitavien muusikoiden urat loppuneet lyhyeen"

        hehee, mitäs muuta muistuukaan mieleen aikaisemmista kirjoitusksista: "kaupallista paskaa...", "niitä on oikeasti hyviä muusikoita, joista tietävät vain pienet piirit"...

        hehee, sä taitavana muusikkona rustaat epäkaupallista musiikkia tosi pienelle piirille himassas, itsellesi, ja sitten tulee idols-ari, joka vähän laulaa luikauttaa ja myy 70 000 levyä. katkeran suloista eikö vaan, mutta näin se menee kun on lahjoja.

        me ollaan täällä palstalla käkätelty, että osa näistä dissareista on varmaan jotain katkeria ja kateellisia 'muusikon' alkuja, mutta mä oon ottanut sen sua ennen vitsinä. mut nyt nyt toi vitsi aineellistuu sussa.


      • kolleperkki
        mä ymmärrän! kirjoitti:

        kirjoitit yllä että

        "Soitan kitaraa ja bassoa sekä sävellän/sanoitan biisejä."

        ja nyt kirjoitit

        "Onhan ennenkin taitavien muusikoiden urat loppuneet lyhyeen"

        hehee, mitäs muuta muistuukaan mieleen aikaisemmista kirjoitusksista: "kaupallista paskaa...", "niitä on oikeasti hyviä muusikoita, joista tietävät vain pienet piirit"...

        hehee, sä taitavana muusikkona rustaat epäkaupallista musiikkia tosi pienelle piirille himassas, itsellesi, ja sitten tulee idols-ari, joka vähän laulaa luikauttaa ja myy 70 000 levyä. katkeran suloista eikö vaan, mutta näin se menee kun on lahjoja.

        me ollaan täällä palstalla käkätelty, että osa näistä dissareista on varmaan jotain katkeria ja kateellisia 'muusikon' alkuja, mutta mä oon ottanut sen sua ennen vitsinä. mut nyt nyt toi vitsi aineellistuu sussa.

        En minä ole kenellekään katkera tai kateellinen. Enkä todellakaan ole taitava muusikko. Harrastan musiikkia juurikin omaksi ilokseni. En ole edes yrittänyt julkaista omaa musiikkiani missään. Pidän enempi vähemmän kaupallisesta musiikista.


    • oikein nyt

      tajua miks sä haluut päteä tällä Ari Koivusen palstalla. Jos susta Ari ei ole uskottava, niin jonkun muun mielestä voi olla. Ei sun mielipiteesi oo ainut ja oikee. Tuskin sinä olet kenellekkään mikään sanomaan mikä on uskottavaa.

      Mä en idols kisan aikana tykännyt Arista ollenkaan. Joku mätti, en oikein tiedä mikä. Ei vaan iskenyt.
      Utelias ihminen kun kuitenkin olen, niin kävin keikalla syksyllä. Mä huomasi sen äänessä jotain "maagista" Jotain ihan käsittämätöntä.
      Mä ihastuin siihen ääneen. Näin kävi, ei voi mitään.
      Ostin levynkin, mutta se oli vähän mulle pettymys. Jotenkin pliisu.

      Tosta idols leimasta sen verran, että siitä pääsee eroon vain ja ainoastaan kovalla työnteolla. Sillä siitä pääsee!

      Eipä mulla muuta tästä aiheesta. Joten jatkakaa uskottavuus keskustelua;)

    • taitaa olla

      tämä kolleperkki, kun on melkein koko päivän fanaattisesti ollut jankuttamassa täällä Arin palstalla. Sairautta se tuokin on, että jatkuvasti pitää kirjoitella negatiivisia avauksia jonkun sivustolle. Etsä mitään tuolla saavuta! Pahimmat dissaajat voi saada helposti selville!!!!!
      Arin suosio on hänen itsensä ansaitsemaa. Ei siinä levyllä ole ollut mitään tekemistä. Minäkin äänestin häntä loppupeleissä 300 euron edestä. Hänen karismansa, persoona, rehellisyys ja hänen äänensä olivat niitä tekijöitä. Tästä Arin fanitus alkoi.

      • kolleperkki

        Haha. Katosppas näitä minun viestien lähetysaikoja ja mieti sitten mikä olikaan se "koko päivä".

        "Pahimmat dissaajat voi saada helposti selville!!!!!"

        Mitäs sitten tapahtuu? Tuleeko joku Ari-fani ja vetää minua turpaan?

        "Minäkin äänestin häntä loppupeleissä 300 euron edestä."

        Siis missä äänestit? Tässä ei kyllä voi sanoa, että "hullulla on halvat huvit ja idioottilla ilmaiset."

        Mahtavaa kun kerroit minulle mitenkä sinun Ari-fanitus alkoi. Nyt olen paljon tyytyväisempi.


      • nyt ihan
        kolleperkki kirjoitti:

        Haha. Katosppas näitä minun viestien lähetysaikoja ja mieti sitten mikä olikaan se "koko päivä".

        "Pahimmat dissaajat voi saada helposti selville!!!!!"

        Mitäs sitten tapahtuu? Tuleeko joku Ari-fani ja vetää minua turpaan?

        "Minäkin äänestin häntä loppupeleissä 300 euron edestä."

        Siis missä äänestit? Tässä ei kyllä voi sanoa, että "hullulla on halvat huvit ja idioottilla ilmaiset."

        Mahtavaa kun kerroit minulle mitenkä sinun Ari-fanitus alkoi. Nyt olen paljon tyytyväisempi.

        omin sanoin ja yksinkertaisesti että minäkin ymmärrän; mikä sinua Arissa häiritsee ja miten se vaikuttaa elämääsi. Kiteytä se ja mennää eteepäin.


      • pellekorkki
        kolleperkki kirjoitti:

        Haha. Katosppas näitä minun viestien lähetysaikoja ja mieti sitten mikä olikaan se "koko päivä".

        "Pahimmat dissaajat voi saada helposti selville!!!!!"

        Mitäs sitten tapahtuu? Tuleeko joku Ari-fani ja vetää minua turpaan?

        "Minäkin äänestin häntä loppupeleissä 300 euron edestä."

        Siis missä äänestit? Tässä ei kyllä voi sanoa, että "hullulla on halvat huvit ja idioottilla ilmaiset."

        Mahtavaa kun kerroit minulle mitenkä sinun Ari-fanitus alkoi. Nyt olen paljon tyytyväisempi.

        Mahtavaa kun olet koko päivän jaksanut esitellä musiikillista tietämystäsi. Nyt ollaan paljon viisaampia.

        Eihän me lapsiparat olla aikaisemmin kuultukaan "oikeista" heavy metal -bändeistä saati alternative- ja indiemusasta mitään. Pahat tuotattajasedät ja agressiivinen kaupallinen koneisto taitaa tulla nyt uniinkin kummmittelemaan. Onhan tämä ollut tosi viihdyttävää näin tipattoman tammikuun iltaviihteeksi, mutta nyt täytyy lopettaa datailu. Öitä kaikille;D


      • tuli hyvä
        kolleperkki kirjoitti:

        Haha. Katosppas näitä minun viestien lähetysaikoja ja mieti sitten mikä olikaan se "koko päivä".

        "Pahimmat dissaajat voi saada helposti selville!!!!!"

        Mitäs sitten tapahtuu? Tuleeko joku Ari-fani ja vetää minua turpaan?

        "Minäkin äänestin häntä loppupeleissä 300 euron edestä."

        Siis missä äänestit? Tässä ei kyllä voi sanoa, että "hullulla on halvat huvit ja idioottilla ilmaiset."

        Mahtavaa kun kerroit minulle mitenkä sinun Ari-fanitus alkoi. Nyt olen paljon tyytyväisempi.

        mieli, jos minä sain kirjoituksellani sinut tyyväiseksi. Pitäähän sinun nukkua välillä vai oletko poikkeus tapaus.


      • ku mielipiteens saa

        ja pitääkin sanoo *** se waan et kolleperki wois ajatel ite ja sanoo sit mielipiteens eikä kertoo sitä minkä kuwittelee et sen pitäis olla siis wähän pohdintaa eka ja jos se ei-kaupallisuus yms. harwojen herkku on oikeest sun mieleen niin se pitää eka sisäistää eli ottaa oikeest omakseen eikä waan esittää et se olis jo sitä*** näin siksi ku sun jutuistas paistaa ettet oo yhtä sanomistes kans mut jatka waa harjotuksii nii woi siit ihan hywä tulla ja tääl saa tietty kirjotel mitä tykkää omal wastuullaan eikä tarwii mikään täydellisyys ollakkaa***

        mihinkää töihin tai sairauksiin ei pidä lähtee wiittaileen ku kullaki lienee omans eikä ne kelleen kuulu ku aihe on tääl ihan eri***


      • tuollaista
        ku mielipiteens saa kirjoitti:

        ja pitääkin sanoo *** se waan et kolleperki wois ajatel ite ja sanoo sit mielipiteens eikä kertoo sitä minkä kuwittelee et sen pitäis olla siis wähän pohdintaa eka ja jos se ei-kaupallisuus yms. harwojen herkku on oikeest sun mieleen niin se pitää eka sisäistää eli ottaa oikeest omakseen eikä waan esittää et se olis jo sitä*** näin siksi ku sun jutuistas paistaa ettet oo yhtä sanomistes kans mut jatka waa harjotuksii nii woi siit ihan hywä tulla ja tääl saa tietty kirjotel mitä tykkää omal wastuullaan eikä tarwii mikään täydellisyys ollakkaa***

        mihinkää töihin tai sairauksiin ei pidä lähtee wiittaileen ku kullaki lienee omans eikä ne kelleen kuulu ku aihe on tääl ihan eri***

        Arin haukkujaa, joka jatkuvasti kirjoittelee täällä negatiivisia juttuja ja laittaa provo aloituksia sivustolle. Kirjoitin tuon jutun siksi, että minunkin fanitus alkoi ennenkuin levy oli etes ilmestynyt. Se siitä kaupallisuudesta.


      • ja wapaa maa
        tuollaista kirjoitti:

        Arin haukkujaa, joka jatkuvasti kirjoittelee täällä negatiivisia juttuja ja laittaa provo aloituksia sivustolle. Kirjoitin tuon jutun siksi, että minunkin fanitus alkoi ennenkuin levy oli etes ilmestynyt. Se siitä kaupallisuudesta.

        ja hywä sillee et sen perusteel puolustin ku kaikil on oikeus sanoo mitä tykkää ja ainoo mitä ton tyypin jutuis kritisoin on se et ne on wähän ristiriitasii eli waikuttaa ku ei ois oikeest asiaa ees kunnol ajatellu mut who cares ***


      • mieltä
        ja wapaa maa kirjoitti:

        ja hywä sillee et sen perusteel puolustin ku kaikil on oikeus sanoo mitä tykkää ja ainoo mitä ton tyypin jutuis kritisoin on se et ne on wähän ristiriitasii eli waikuttaa ku ei ois oikeest asiaa ees kunnol ajatellu mut who cares ***

        Välistä tuntuu, että toi tyyppi vänkää vaan vänkäämisen ilosta ja ristiriitaisuuksia vilisee. Mutta sallittakoon se hälle, ei se mitään asiattomuuksia ole kuitenkaan kirjotellu.


    • ei voi koskaan

      olla hyvä mieli. Se johtuu siitä että kaikki perustuu illuusioon - mielikuvaan siitä mllainen hevarin TULISI olla.
      Pieni ristiriita siis siinä, mitä hevimusiikin KUUNTELIJAT ja sitä TEKEVÄT/ESITTÄVÄT asiasta ajattelevat. Yksinkertaisimpia tuntuvat olevan ne KUUNTELIJAT jotka eivät ole perehtyneet syvällisemmin hevimusiikkiin. Siis ne, jotka arvostavat musiikkia omien ennakkoasenteidensa pohjalta. Useimmiten pohjustaen mielipiteensä ulkomusiikillisiin seikkoihin.

      Musiikkia TEKEVIEN arvomaailmassa sen sijaan vaikuttaa siltä, että AK on otettu avosylin vastaan. Minä - tietämätön maallikko - uskon, että Ari on ehdottomasti yksi loistavimmista helmistä tulevassa suomalaisessa hevimaailmassa, joten saadaampa nähdä tulevaisuudessa,kumpi meistä on oikeassa.

      • että sinä

        olet oikeassa.
        Arissa saadaan uusi genre tähän maahan.


      • "oikeiden" hewarien

        kun oikeet hevarit on mitä mä niit tunnen melko fiksuu ja ennakkoluulotont porukkaa eikä mitää nihilistei jotka käy ohjekirjan kaa paskallakin ku ei oo warmoi et miten se ny pitää oikeen suorittaa ettei waan tekis mitää wäärää liikkuu ****


    • tää paremman

      puutteessa! Vaikka näyttäähän toi riittävän jauhantaan!

    • lupasit

      mennä jo nukkumaan ja yhä kukut täällä.
      Taidat olla korkkipelle itse mörmanni.

      • film (para) noir

        onhan mööris itsekin tuon überkaupallisten idolskoneiston ja sonyn uhri. Enkä usko että on rva lapinkulta-möörmansakaan asialla. Hän ei pystyisi noin asialliseen viestintään.

        Herr Kolleperkillä on ihan hyviä pointteja jutuissaan. Kun malttaisi vielä lopettaa ton lapsellisen vittuilujournalisminsa, niin täällä saatais ihan hyviä kehityskeskusteluja aikaiseksi.


      • kehittävät
        film (para) noir kirjoitti:

        onhan mööris itsekin tuon überkaupallisten idolskoneiston ja sonyn uhri. Enkä usko että on rva lapinkulta-möörmansakaan asialla. Hän ei pystyisi noin asialliseen viestintään.

        Herr Kolleperkillä on ihan hyviä pointteja jutuissaan. Kun malttaisi vielä lopettaa ton lapsellisen vittuilujournalisminsa, niin täällä saatais ihan hyviä kehityskeskusteluja aikaiseksi.

        korkeintaan pölvästejä entistä enemmän pölvästiin suuntaan.


      • od....
        kehittävät kirjoitti:

        korkeintaan pölvästejä entistä enemmän pölvästiin suuntaan.

        oma viestisi on siitä hyvä esimerkki. mot


    • varmaan muitakin

      mun kaltaisia, eli teini-ikänsä jo aikaa sitten ohittaneita, jotka on kuunnelleet heviä jo vuosia.

      Ite tykkään monenlaisesta hevistä, suomimetalli on tällä hetkellä mun suosikkimusaa. Tykkään Arista vaikka se onkin mun musamaun keveimmästä päästä, ihan vaan siks kun jätkällä on niin käsittämättömän hieno ääni.

      Vähän samaan kastiin menee muutaman muun hevilaulajan kanssa (Waspin Blackie, Dio jne.), joilla on kans melkein sama mitä ne laulaa kun ääni kuulostaa hyvältä joka tapauksessa ja pelastaa paskemmankin biisin.

      Tietty toivon että Ari vetäis jatkossa raskasta linjaa, mut ostan sen levyjä vaikka laulais vaan balladeja.

      • kun mun tekstii

        paitsi etten oo wiel kowin kaukan teini-iäst mut siis samoil ajatuksil et arin saundi on se kantawa woima ja perusta koko täl hommal*** juu ja raskaampaa toiwon mäkin ja jossai wois joskus ol hiukka grungewaikutteitkin mut jos ei oo nii sekin käy kuhan saundi pysyy *** raspautuu woi ja aika patinoida mut perussaundihan jää jos waan ääni kulkee ****


      • Arin vihaaja
        kun mun tekstii kirjoitti:

        paitsi etten oo wiel kowin kaukan teini-iäst mut siis samoil ajatuksil et arin saundi on se kantawa woima ja perusta koko täl hommal*** juu ja raskaampaa toiwon mäkin ja jossai wois joskus ol hiukka grungewaikutteitkin mut jos ei oo nii sekin käy kuhan saundi pysyy *** raspautuu woi ja aika patinoida mut perussaundihan jää jos waan ääni kulkee ****

        Olet aivan oikeassa tuon pitkätukkaisen resupekan mölinä ei ole mitään kivaa kuultavaa-toivottavasti hänen uransa loppuu pian tavalla tai toisella.


      • sitä...
        Arin vihaaja kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa tuon pitkätukkaisen resupekan mölinä ei ole mitään kivaa kuultavaa-toivottavasti hänen uransa loppuu pian tavalla tai toisella.

        toivoo vaikka mitä. Se on sitten eri asia toteutuuko ne toiveet;)


      • nyt itselle
        Arin vihaaja kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa tuon pitkätukkaisen resupekan mölinä ei ole mitään kivaa kuultavaa-toivottavasti hänen uransa loppuu pian tavalla tai toisella.

        tuntematonta ihmistä vihata? No, teinit nyt vihaavat ja rakastavat yhtä sun toista asiaa.


    • on jo unohdettu.

      Ari Koivusella on ja tulee olemaan loistava, pitkä ja menestyksellinen ura ja miljoonia faneja.

      • se vaan

        tulee käymään. Ei voi kuin ilolla seurata.


    • KASARFUL

      syö sinä paska,ja homaa itelles elämä,ari on loistava artisti ,hieno ja karismaatinen artisti,jolla on ELÄMÄ JOTA TEILLÄ MUSTAMAALAAJILLA EI OLE,ARILLA MENEE AIVAN HYVIN ,MUT EI OO MIKÄÄN JULKISUUDEN KIPEÄ,EI OO TARVETTA NÄYTTÄÄ TEILLE PASKAPÄILLE MITÄÄN,ARI SANOO SUORAAN MITÄ MIELTÄ ON ASIOISTA JA PYSYY SANOJENSA TAKANA,JOTA ROHKEUTTA TEILLÄ EI OLE,ARI MENESTYY JA TULEE PÄRJÄÄMÄÄN IHMISYYTENSÄ JA ROHKEUTENSA ANSIOSTA ,VAIKKA TAIVALLTA TULEE TEIDÄNKALTAISILTA PASKAA NISKAAN,KAIKKI KUNIOITUS -ARI KOIVUSELLE-OLET LIIAN HYVÄ NÄILLE KATEELISILLE PORUKOILLE,

      • ,mn

        kun täällä ei käy enää ketään kun piti parin vuoden takaiset jutut vielä penkoa esille? Vai oletkos sinä se joka provoilee itsensä kanssa eikä ollut muuta tarjolla? Provotkin ovat jo jättäneet..


    • Ari-syndrooma

      Ari vaikuttaa joihinkin niin. Opi vaan elämään sen kanssa:D

    • Pellekorkkifani

      Provo tai ei mutta LMFAO!!!! Lisää tällasta ;''D

      • juttujasi???

        Sulla taitaa olla tekemisen ja kavereiden puutetta, kun kaivelet noita omia vanhoja kirjoituksiasi arkistosta.

        No eipä ole susta havaittavissa minkäänlaista kehitystä tapahtuneen kahdessa vuodessa.

        Miksi muuten nimimerkin vaihto? Tuliko sulle välillä baanaa...


      • ,z
        juttujasi??? kirjoitti:

        Sulla taitaa olla tekemisen ja kavereiden puutetta, kun kaivelet noita omia vanhoja kirjoituksiasi arkistosta.

        No eipä ole susta havaittavissa minkäänlaista kehitystä tapahtuneen kahdessa vuodessa.

        Miksi muuten nimimerkin vaihto? Tuliko sulle välillä baanaa...

        sama levy päällä ollut koko ajan. Vaihda jo välillä ettei aivot kangistu!


    • Anonyymi

      Tää on totta ja ari on tytön kuulonen 35v mies joka voitti idolsin mutta kusi oman uransa ylimielisillä puheillaan. Ihmettelin jo idolsin aikoina että miten se voi voittaa. Selkeesti ei osannut käyttää voitosta saamaa julkisuutta hyödyksi. Tylsä tyyppi muutenkin

    • Ari Koivusesta ei ole kuulunut aikoihin. Missähän vealtaa. Toki voihan laulaja/muusikko tehdä musiikkia, vaikka hänestä ei kuuluisikaan mitään. Ja eihän nyt koronan aikaan monesta muustakaan artistista kuulu akuheasti mitä nyt jotkut ovat Youtubeen tehneet videoita ja kertoneet kuulumisiaan sitä kautta.

      Ennen Idolsia Ari Koivunen oli töissä jossain baarissa. Liekö sitten jatkanut baarihommia, jos musiikkiura ei ole oikein ottanut tuulta alleen tai sitten musiikkihommien ohella tekee baarihommia ja jotain muita hommia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe