15 v. ja halu laihduttaa!

just_me_92

olen siis 15-vuotias tyttö ja ajattelin laihduttaa kesään mennessä muutaman kilon. painan noin 63 kg, ja olen n. 172 cm pitkä. käyn päivittäin lenkillä (kävelen 4 km). kun pakkaset laskevat ja aurinko paistaa ja on muutenkin hyvä sää niin menen varmasti hiihtämäänkin. en ole mitenkään lihava, mutta makkaroita on jo mahan ympärillä. että ne todellakin haluaisin pois! ja muutenkin...

olen tämän vuoden kokonaan karkkilakossa. luulen että tämän takia syön sipsejä enemmän ym, mutta yritän tosiaan välttää. sen sijaan yritän syödä hedelmiä ja marjoja, hyviähän ne kun ovat. tykkään liikkumisesta. mutta mielestäni olen liikaa tietokoneella.

minulla on suht hoikat jalat, mutta voisivat ne olla hoikemmatkin. maha häiritsee todella, kun se vielä turvottaa joskus.. :(

http://www.painoindeksi.fi/

45

5455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku--

mä oon myös 15 ja laihdutuskuurilla (: karkit tosiaan jäi mullakin pois ja myös kaikki muu lihottava...vielä ei muutoksia näy mutta en mä oo ollukkaan laihiksella kun 3 päivää :D mulla on sama kun sulla eli muuten suht hoikka mutta maha iso :( tsemppiä ;)

• just_me_92

kiva kun vastailit =) en tiennyt että täällä paljo käy muitakin ikäisiäni, mutta olin näemma väärässä :D luulin oikeestaa että joku mummo saarnaa mulle vanhoista hyvistä ajoista, kun ei painoista välitetty :D siis kaikella kunnioituksella :'D
        no joo mut tsemii sulleki ja kerro ihmeessä tuloksistasi sitte.:)

• joku--
        just_me_92 kirjoitti:

kiva kun vastailit =) en tiennyt että täällä paljo käy muitakin ikäisiäni, mutta olin näemma väärässä :D luulin oikeestaa että joku mummo saarnaa mulle vanhoista hyvistä ajoista, kun ei painoista välitetty :D siis kaikella kunnioituksella :'D

joo mäkin ensin ajattelin ettei tän ikäsiä ole täällä...:D

• petra18

En usko että kellään teistä on todellista tarvetta _laihduttaa_. Ainakin viestin alottaja on ihan normaalipainossa, joten ei kannattais kauheesti laihdutella, ku oot vielä sen verran nuoriki(en lukenu muita ku alotus viestin, mutta siis varmasti te muutki ootte ihan normipainosia :) mut eihän liikunta oo koskaan pahaks ja siinä ne makkaratki pienentyy ku kiinteydyt :)

• alkup.
        just_me_92 kirjoitti:

onko teillä tullut kenties jo nyt mitään muutosta? oletteko pysyneet laihiksella? minä oon :) koulupäivinä mulla tulee ainakin syötyä vähemmän kuin lomalla/vkonloppuna, et tavallaan kiva kun koulut alkoivat taas =) liikuntatunneillakin ihan uusi motivaatio, kun samalla laihduttaapi, et toivottavasti numerotkin nousisivat :)

• joku--
        alkup. kirjoitti:

onko teillä tullut kenties jo nyt mitään muutosta? oletteko pysyneet laihiksella? minä oon :) koulupäivinä mulla tulee ainakin syötyä vähemmän kuin lomalla/vkonloppuna, et tavallaan kiva kun koulut alkoivat taas =) liikuntatunneillakin ihan uusi motivaatio, kun samalla laihduttaapi, et toivottavasti numerotkin nousisivat :)

ehkä kilo tai kaks...

• helloK

oon itsekin 15 vuotias ja mulla on toi sama että pari kiloa kun lähtisi niin olisin tosi tyytyväinen:)

• joku--

mä en osaa oikeen sanoa kiloissa kuinka paljon pitäis pudottaa mutta uskoisin että melko paljon vaaka näyttää jos siihen astun...mutta kesäksi jos sais vaikka joitain läskejä pois niin ois jo hyvä alku :)

• sdfvvvv

Kiitti tosta linkistä, ihan mielenkiintoiset sivut :) Mutta siis niin itse olen 16v. tyttö ja tavoitteena myös pudottaa muutama kilo ja herkut olen myös kieltänyt itseltäni ainakin näin aluksi kesään saakka, katsoo sitten jospa jopa olisi koko vuoden syömättä niitä.. noh mutta tsemppiä ja hyvää alkanutta vuotta! ;)

• pyöreä

Hei, olen 15 ja tyttö :) olen vain muutaman sentin pidempi ja 65 kiloa, joten tiedän millaista on olla pitkä ja pyöreähkö.
      En todellakaan yritä saarnata iästä ja laihduttamisesta, uskon että tiedät mitä teet.
      Miten laihdutat? ehkä, oi ehkä se toimisi mullakin :) Karsitko ravinnosta tai lisäätkö liikuntaa? Lasketko kaloreita?

• just_me_92

lisään liikuntaa ja yritän vähän miettiä mitä syön. kaloreita en laske. perusjuttu on, että kuluttaa enemmmän mitä syö. kyllä se siitä, tsemii :)

• minämyös!
        just_me_92 kirjoitti:

lisään liikuntaa ja yritän vähän miettiä mitä syön. kaloreita en laske. perusjuttu on, että kuluttaa enemmmän mitä syö. kyllä se siitä, tsemii :)

Tuun mukaanne myös , oon jo jonkun verran pudottanut viime vuonna pysyvästi, mutta nyt ois tarkotus saada ainakin 5 kiloo pysyvästi.

Eli oon 17 vuotias, 167cm ja 55kg.

Painoindeksi siis 19.7

Mä toimin näin: (huom. nykyään ei paino enää putoa niin nopeesti kun ennen) Syön päivässä 500-700kcal. Yritän kuntoilla joka päivä, mutta olen myös kiireinen joten ei aina onnistu. oon jättäny kaikki herkut (KAIKKI) pois, koska eivät kuulu mun ruokavalioon.

• ekaks
        minämyös! kirjoitti:

Tuun mukaanne myös , oon jo jonkun verran pudottanut viime vuonna pysyvästi, mutta nyt ois tarkotus saada ainakin 5 kiloo pysyvästi.

Painoindeksi siis 19.7

Mä toimin näin: (huom. nykyään ei paino enää putoa niin nopeesti kun ennen) Syön päivässä 500-700kcal. Yritän kuntoilla joka päivä, mutta olen myös kiireinen joten ei aina onnistu. oon jättäny kaikki herkut (KAIKKI) pois, koska eivät kuulu mun ruokavalioon.

itseltänne minkä takia haluatte laihtua? jos nyt alotatte "ihan vaan parin kilon pudotuksen" niin astutte syömishäiriöiden noidankehään, joka pahimmillaan tappaa teidät! ennemmin suosittelisin itsetunnon ja oman minäkuvan kohotusta ja terapiaa.

• just_me_92
        ekaks kirjoitti:

itseltänne minkä takia haluatte laihtua? jos nyt alotatte "ihan vaan parin kilon pudotuksen" niin astutte syömishäiriöiden noidankehään, joka pahimmillaan tappaa teidät! ennemmin suosittelisin itsetunnon ja oman minäkuvan kohotusta ja terapiaa.

minä haluun laihtua, koska mahassani on ikävä kyllä näitä makkaroita (siis ei ole kun seisoo suorana, mutta jos "löhöttää")ja ne etovat minua!

sunko mielestä meillä pitää mennä terapiaan ku halutaan laihtua?! joo.....kiva :D
        sitä paitsi jos pilkkaat meitä nyt nuoren ikämme takia, niin eiköhän vanhemmatkin ihmiset voi ihan yhtä hyvin altistuu syömishäiriöille? ja luulenpas, että itsetunto nousee juuri laihduttamisella. kiitos.

• "laihduttaville"
        just_me_92 kirjoitti:

minä haluun laihtua, koska mahassani on ikävä kyllä näitä makkaroita (siis ei ole kun seisoo suorana, mutta jos "löhöttää")ja ne etovat minua!

sunko mielestä meillä pitää mennä terapiaan ku halutaan laihtua?! joo.....kiva :D
        sitä paitsi jos pilkkaat meitä nyt nuoren ikämme takia, niin eiköhän vanhemmatkin ihmiset voi ihan yhtä hyvin altistuu syömishäiriöille? ja luulenpas, että itsetunto nousee juuri laihduttamisella. kiitos.

Hei,

Toivottavasti olette ajatelleet loppuun asti onko tarvetta laihduttaa vai onko kyse jostain muusta. Jos kyse on "mahamakkaroiden" tms. hävittämisestä, älä laihduta vaan liiku monipuolisesti ja syö terveellisesti. Säännöllinen vasta- ja selkälihasliikkeiden teko on hyödyksi tai vaikka ohjatut jumpat tai kuntosalikäynti. Monesti mahamakkara säilyy vaikka paino putoaisi, ensimmäisenä lähtee rasvakudosta jostain muualta.

On hyvä olla tietoinen terveydestään jo nuorena (tiedän tapauksen kun 10v. painoi yli 80kg...), mutta vaara lipsahtaa anoreksian puolelle on olemassa. Karkit ja sipsit yms. pois kokonaan tai esim. lapsuuden yksi karkkipäivä on hyvä keino tarkkailla itseään mutta muistaen, että nuoren vartalo vielä muotoutuu. Ja monipuolinen liikunta! Sitä ei kannata unohtaa. :)

• dtjykttl
        minämyös! kirjoitti:

Painoindeksi siis 19.7

Tähän on pakko kommentoida. Itse olen 23w ja samanpituinen kuin sinäkin. Painoa on tällä hetkellä n. 63 kiloa. Itse ajattelin että jos tässä muutaman kilon pudotan niin se ei saa missään nimessä mennä 55kg alle. Eli oma laihdutustulokseni olisi siis sinun mittasi NYT.

joten..älä missään nimessä laihduta. Syöt päivässä 500-700kcal.

• valitettavasti muori
        minämyös! kirjoitti:

Painoindeksi siis 19.7

Olet painoindeksin mukaan jo alipainoinen,miksi pitäisi laihduttaa?Tätä minä joskus pelkään nuorten tyttöjen kohdalla,että ollaan niin kriittisiä,että ei huomata sitä omaa tilaa,ettei ole enää mitään syytä laihtua.
        Olen nuorena aikuisena painanut joskus 44 kg,pituutta 156.En viihtynyt siinä olomuodossa yhtään,mutta paino vain laski itsestään,raskausajat ja imetykset vei niin hoikkaan kuntoon.En myöskään viihdy nykyisessä olomuodossani ,painoindeksi 30,joten nyt minulla on syytä laihduttaa,mitä yritänkin nyt.
        Eli ,pitäkää itsestänne huolta ,oikealla tavalla.Mitä laihempi,sen parempi ei todellakaan ole se tavoite,terveellisesti kannatta elää,mutta liika on liikaa laihdutuksessakin.

• varo tätä
        just_me_92 kirjoitti:

Yksi kaverini laihdutti itsensä niin hoikaksi,että kuukautiset loppuivat.Meni lääkäriin ja kyseli,tarviiko jotain hormonihoitoa.Lääkäri sanoi,et tarvitse hormonihoitoa,tarvitset RUOKAA...

• nimämyös!

on pakko laihtua, muuten en ole tyytväinen itseeni,niin koitappa vielä syödä sen päälle jotain, kun ei ennäästääkkään ole tyytyväien omaan painoon/ulkonäköön.

tää päivä on menny tähän asti ihan kivasti, heräsin niin myöhään niin skippasin aamupalan, nyt söin vähän 4 viljan puuroa, ja mehukeittoa. Olo on taas täys :/ vaikken paljoo syöny ees...
      Iltapäivällä voisin syödä tonnikalaa ja kasviksia, ehkä joku hedelmä tai kevyt jogurtti.
      Sitten liikuntaa jokunen 30-40min.

• just_me_92

mä aion huomenna pitää kirjaa syömisistäni ja liikunnan määrästä. tietääkö kukaan mitään nettisivua, jossa lukisi ruokien kalorimäärät? tai joku sellane taulukkojuttu, et ite voi syöttää siihe mitä on syöny ja kone laskee kalorit? aattelin kuitenkin vähän alkaa kattomaan et kuinka paljon kaloreita syön aamiaisella, päivällisellä jne. sit vois aina käydä lenkillä kuluttamassa :) siis pari krt/pvä käyn lenkillä . :>

kun mulla ei oo mitää käsitystä esim. paljonko joku hapankorppu tai puuro sisältää kaloreita. pitäs vaa ruistuotteita ja sellasii syödä, pitää nälän loitolla suht pitkää, vähäkalorisii ja terveellisii... oon muuten lukenu että vesi pitää nälkää poissa. :D ja onhan vesi muutenkin hyvä esim.ihon kannalta. ja vesilasillinen ennen ateriaa täyttää mahaa jolloin ei tule syötyä niin paljon.

muuten mulla ainakin auttaa se, et ku syön esim. sipsiä, niin aattelen /sen rasvana/mietin liikkumista,esim. kävely,hiihto(et mikä vaiva pitää nähä et saa kuluu sen)/mietin terveyden kannalta esim, että sipseissä on suolaa ja rasvaa liikaa/mietin hedelmii ja käy n niitä ja syön :)

no ei muuta nyt ;)

• minämyös!
        just_me_92 kirjoitti:

mä aion huomenna pitää kirjaa syömisistäni ja liikunnan määrästä. tietääkö kukaan mitään nettisivua, jossa lukisi ruokien kalorimäärät? tai joku sellane taulukkojuttu, et ite voi syöttää siihe mitä on syöny ja kone laskee kalorit? aattelin kuitenkin vähän alkaa kattomaan et kuinka paljon kaloreita syön aamiaisella, päivällisellä jne. sit vois aina käydä lenkillä kuluttamassa :) siis pari krt/pvä käyn lenkillä . :>

kun mulla ei oo mitää käsitystä esim. paljonko joku hapankorppu tai puuro sisältää kaloreita. pitäs vaa ruistuotteita ja sellasii syödä, pitää nälän loitolla suht pitkää, vähäkalorisii ja terveellisii... oon muuten lukenu että vesi pitää nälkää poissa. :D ja onhan vesi muutenkin hyvä esim.ihon kannalta. ja vesilasillinen ennen ateriaa täyttää mahaa jolloin ei tule syötyä niin paljon.

muuten mulla ainakin auttaa se, et ku syön esim. sipsiä, niin aattelen /sen rasvana/mietin liikkumista,esim. kävely,hiihto(et mikä vaiva pitää nähä et saa kuluu sen)/mietin terveyden kannalta esim, että sipseissä on suolaa ja rasvaa liikaa/mietin hedelmii ja käy n niitä ja syön :)

no ei muuta nyt ;)

Juu tosi hyvä taulukko jossa voit tarkkailla paljon olet syönyt per päivä / kuluttanut per päivä -> http://www.menaiset.fi/content/view/31/74/

tänään mä söin aamulla kevyt jogurtin ja mandariinin, eli joku 60 kcal. sitten kulutin jo niistä kuntovehkeellä 60 kcal

• laihduttanut myös

Ajattelit sitten olla syömättä? Syö kunnolla vähintään yksi lämmin ateria päivässä! Ensin laihdut vähän mutta sitten elimistö pistää stopin ja laihtuminen loppuu, kun ei ole energiaa mistä ottaa. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen (edes jotain!) ja iltapala, ruokaa noin 3-4h välein niin elimistö pitää ja paino putoaa.

Korostan siis _oikeaa_ syömistä. Ei karkkeja, sipsejä tms. vaan kunnon ruokaa (huom! ei tarvitse lautasta täyteen ahtaa, salaattia paljon mutta myös perunaa/riisiä/muuta vastaavaa ja vähän kalaa, kanaa tai lihaa). Välipalaksi sitten hedelmää ja jogurttia (tarkista sokerimäärät!) sekä pala RUISleipää.

En minäkään ollut 15-vuotiaana tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni mutta sitten vahingossa yhden kesän olin paljon ulkona ja käytin naapurin koiraa kerran päivässä tunnin lenkillä ja kas, syksyllä huomasin pudottaneeni painoa mukavasti! Joten tiedän mistä puhun kun "saarnaan" oikean ruokavalion merkityksestä.

• laihduttanut myös
        laihduttanut myös kirjoitti:

Ajattelit sitten olla syömättä? Syö kunnolla vähintään yksi lämmin ateria päivässä! Ensin laihdut vähän mutta sitten elimistö pistää stopin ja laihtuminen loppuu, kun ei ole energiaa mistä ottaa. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen (edes jotain!) ja iltapala, ruokaa noin 3-4h välein niin elimistö pitää ja paino putoaa.

Korostan siis _oikeaa_ syömistä. Ei karkkeja, sipsejä tms. vaan kunnon ruokaa (huom! ei tarvitse lautasta täyteen ahtaa, salaattia paljon mutta myös perunaa/riisiä/muuta vastaavaa ja vähän kalaa, kanaa tai lihaa). Välipalaksi sitten hedelmää ja jogurttia (tarkista sokerimäärät!) sekä pala RUISleipää.

En minäkään ollut 15-vuotiaana tyytyväinen itseeni ja ulkonäkööni mutta sitten vahingossa yhden kesän olin paljon ulkona ja käytin naapurin koiraa kerran päivässä tunnin lenkillä ja kas, syksyllä huomasin pudottaneeni painoa mukavasti! Joten tiedän mistä puhun kun "saarnaan" oikean ruokavalion merkityksestä.

... oli tarkoitettu hieman aiemmalle viestille ylempänä mutta ei näköjään mennyt oikeaan paikkaan. Mutta kai se viesti on sama kaikille nuorille - oikea ruoka, oikea liikunta. :) Ja kiireettömyys! noin 0,5kg / vko on sopiva tahti (vaikka aluksi meneekin enemmän kun lähtee nestettä).

• Bansku ahmatti
        just_me_92 kirjoitti:

no ei muuta nyt ;)

OON 15v.tyttö ja ois tarve laihtuu rutkast. oon 170cm pitkä ja painan 77kg. Ennen 69kg mutta kesäln jälkeen 82...olen saanut 5kg pois.
        Mut karkkilakossa oon ja kuntoilen silloin tällöin. Onko vinkkejä?

• haigf

Mäkin olen 15v ja en ole kanskaan lihava vaan haluisin myös ne vatsan ympäriltä olvevat makkarat pois.
      Olen 163cm ja painan 58kg....

• laihduttaja

minäkin oon 15v, ankara laihdutus takana, pituutta 168cm ja painoa nyt n. 47kg, alussa 60kg. nyt en oo enää oikeen laihiksella, elän terveellisesti ett paino pysyis hyvänä mutta laskussa vaan ilmeisesti koko ajan :-D no, eipä voi mitään.

• mah. nopeest!!

Mä oon 15v. ja oon 162cm ja painan 58kg! oon kyll normaalipainoinen mut haluisin painaa 50-55kg mut en tie mitä oikeen tekisin ku syön kotona jo terveellisesti! mä halun tietää miten saa painon laskee nopeest jos tiette nii kertokaa!!!!!

• EX sairaanloisenliha

Valoja tauluun nyt perkele!!! Jos olette niin tyytymättömiä omaan kehoonne niin oikeasti kuinka moni on herättyään mennyt alasti kokovartalo pelin eteen?????? kuinka moni IHAN oikesti on tyytymätön siihen lapsen kuvaan mitä 15v nyt vain voi olla. Mitä järkeä on laihduttaa jotain 5-6kg kun ne ei perkele näy missään ja jos sentti katoaa lanteilta niin jes mitenkä upeeta. Mitä järkee mää vaan kysyn??? Ymmärän jos pitää laihduttaa 20-30kg kun ne edesauttavat terveyttä jollain tapaa mutta tuossa kiloilla viilailussa ei ole mitään järkeä terveyshän siinä menee ja helvetin mallin ura. mitä vikaa on terveissä pyöreissä muodoissa joka koostuu lihaksesta, ja pienestä määrää läskiä???? Unohtakaa se perkeleen BMI ja kattokaa peiliin sen jälkeen ikään ja miettikää miltä näytän 3v päästä kun ole pikkusen lähempänä yläastetta perkele :D

• grtfvr
        EX sairaanloisenliha kirjoitti:

Valoja tauluun nyt perkele!!! Jos olette niin tyytymättömiä omaan kehoonne niin oikeasti kuinka moni on herättyään mennyt alasti kokovartalo pelin eteen?????? kuinka moni IHAN oikesti on tyytymätön siihen lapsen kuvaan mitä 15v nyt vain voi olla. Mitä järkeä on laihduttaa jotain 5-6kg kun ne ei perkele näy missään ja jos sentti katoaa lanteilta niin jes mitenkä upeeta. Mitä järkee mää vaan kysyn??? Ymmärän jos pitää laihduttaa 20-30kg kun ne edesauttavat terveyttä jollain tapaa mutta tuossa kiloilla viilailussa ei ole mitään järkeä terveyshän siinä menee ja helvetin mallin ura. mitä vikaa on terveissä pyöreissä muodoissa joka koostuu lihaksesta, ja pienestä määrää läskiä???? Unohtakaa se perkeleen BMI ja kattokaa peiliin sen jälkeen ikään ja miettikää miltä näytän 3v päästä kun ole pikkusen lähempänä yläastetta perkele :D

Olen 17v ja laihdutin ensimmäisen kerran 13/14vuotiaana reilussa puolessa vuodessa 10kg lähtö paino oli 160/64kg se viisikin kiloa näkyy ja vaikuttaa. Itselläni menee kävellessä polvet kipeäksi kun paino on 60kg-luokkaa. Eipä ole lääkärit tai terveydenhoitajat valittaneet.. Kyllä sen siinä vaiheessa mulla ainakin huomaa kun paino ei enää vaan tipu, mulla se raja on 52kg, sen alle menee vain kipeänä, enkä vväkisin tiputtaisikaan.. Sitten jos syömishäiriöistä haluaa leikkiä ja olla bmi 16 niin se on oma ongelma.. kyllä normaali terve ihminen näkee milloin alkaa olla laihdutuskuurin lopetus paikallaan.

• sigmundo0o

Ei sitä saa nopeasti laskemaan, paitsi niin että se myös nousee nopeasti. Urheile hyvä tyttö ja syö proteiinia karkkien sijaan.

• ruu91919

Voit toki laihduttaa mutta siitä tulee rumannäköistä kun olet jo hoikka. Mahamakkaroiden katoamiseen ei ole mitään taikkakikkaa - sinun pitää kiinteyttää! ei laihduttaa.

Pyydä vaikkapa liikunnanopettajaasi tekemään sinulle kevyt liikuntasuunnitelma kotiin, muutamia vatsalihaksia ja venyttelyä jotta saat vatsan timmiksi ja litteäksi kuten kaipasit.

• withoutfood

Oon ajoissa joo, mutta pakko komemmentoida, että jos on vähän pyöreämmässä kunnossa 10kg saa keposesti pois viikossa :D Oot vaan vesi linjalla koko viiko. Testattu on ei vieny henkee !! täs näitä nopeita tuloksia XDXD

• :(

Olen 15v ja haluan laihduttaa nopeasti minulla on lievä yli paino olen 164 pitkä ja painan 79kg miten voisin laihduttaa nopeasti ja pysyvästi?

Tavoitteeni on että painan noin 65kg

• voi huoh teitä nuori

Menkää pois :D oon 179cm ja 90kg ja armoton iso pakki eikä haittaa ollenkaan :D

• ansku11ah

Mä tuun teidän mukaan:) mäki jätin kaikki herkut ja teen niin etten syö ollenkaan herkkuja kesällä

• moikka4

olenko painava 15 vuotias paino 56 ja pituus 165?

• helloeverybody

Et todellakaan ole!

Itsestäni en ehkä voi samaa sanoa (15 v. 176cm\68kg) mutta nyt laihdutus päällä terveellistä ruokaa vaa ja jonkun verran liikuntaa kävelyy uintii tms. kyl tää ehkä täst,,,

• Oonko läski?

Oon itekki 15 ja pituutta löytyy 158 ja painoo on 60, oonko ylipainoinen?
      Ja mäki oon nyt ollu karkkilakos koulujen alotettua

• hassunhauskanapero

Olen tällä hetkellä 15v ja hieman alla 160cm ja painan 55kg. Minulle terveydenhoitaja sanoi että pituuteeni nähden alle 60-kiloinen on normaalipainossa.

• Randomi707

Mä oon 15v tyttö ja pituus on 160cm ja paino 44kg. Bmi on 17.2. Viime talvesta oon pudottanu painoo 7kg ja haluisin painaa 40kg.... paino ei enää oikee putoa.. syön noin 1000-1500 kcal päivässä ja pyöräilen yleensä joku 1h päivässä... joten kertokaa vinkkejä miten saan viel muutaman kilon pois!!

• Sara777

Ootte läskejä melkein kaikki. Ite oon 16v tyttö 167cm ja 50kg. Syön normaalisti ja myös herkkuja, eikä oo ollu vielä mitään paino ongelmia.

• Randomi707

Uskon että sun vartalo on erimallinen ku esimerkiksi mun ja hyvä et oot tyytyväine ittees :)

• Valaravinnonsyöjä

Siirry VALORAVINNOLLE, niin pääset normaalipainoon ja myös pysyt aina
      normaalipainossasi.

• Randomi707

En halua sentään että lihakseni surkastuvat... ja lähteekö tuon valoravinnon avulla ylimääräiset läskit pois?

• Läskityttö

Tota....Oon 13v ja haluan laihtua. Olen 155-160 cm pitkä ja painan noin 37-40kg . Onks hyvii laihdutus vinkkejä? :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      138
      4128
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2019
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1961
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      58
      1588
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1452
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      134
      1417
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      100
      1328
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1226
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98
      1141
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      118
      1070
    Aihe