Miksi mies ei halua parisuhdetta

-kaunis nainen-

Olen 34 vuotias nainen, kaunis, koulutettu, älykäs, ja lempeäluonteinen. Miehiä riittäisi vaikka joka sormelle, jos vain haluaisi, mutta haluan vain yhden. Sen oikean. Miksi miehet haluavat vain nussia? Sen jälkeen ei enää mitään. Joku jaksaa nussia pidemmänkin aikaa, mutta mitään vakavaa ei ikinä näytä tulevan elämääni. Miksi näin?

47

4935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marianeito

      Kokeile semmosta, ettet anna niille ennen vaikka viidensiä treffejä. ja anna niiden tavoitella sua. kyllä niitä pariutumishaluisia miehiä on vaikka kuinka paljon. kannattaa katsella sellaisia rauhallisia vähän syrjässä seisovia tyyppejä baareissa tai missä lienet ja välttää suulaita "pelimiehiä" kuin ruttoa.

    • irritaatio

      joo, älä anna ennen kuin mies osottaa muutakin kuin halua panna...
      jos mies on todella kiinnostunut naisesta ja haluaa olla tämän kanssa muuallakin kuin sängyssä, niin kyllä hän jaksaa odottaa muutaman kuukauden...

      • MariB*

        Mä en ymmärrä tuota neuvoa älä anna ekalla kerralla ..Ainakin näkee haluaako toinen enää tavata ja millanen on sängyssä..Ja mitä sitten jos mies halusikin vain pillua. Jos seksi oli hyvää niin ainakin se oli kivaa. Liian monesti sitä mietitään ihan liikaa annanko tai enkö. Toi on tyhmin ajatus mitä voi olla. Ei sitä jokainen voikkaan olla se unelma pari kenet tapaa jossain . Mulla ainakin parhaimmat suhteet juuri alkaneen niin että annoin heti tai kolmannella. Miten se mies muka on yhtään sen kiinnostuneempi jos pihtaa kuukauden ja sitten antaa. Voihan se silti olla vain kiinnostunut yhestä jutusta. Mutta mitä sitten eikö sitä vaan välillä voi pitää kivaakin eikä ottaa kaikkea niin vakavasti.

        Unhoan rajoittuneita ihmisiä..


      • Kubinage
        MariB* kirjoitti:

        Mä en ymmärrä tuota neuvoa älä anna ekalla kerralla ..Ainakin näkee haluaako toinen enää tavata ja millanen on sängyssä..Ja mitä sitten jos mies halusikin vain pillua. Jos seksi oli hyvää niin ainakin se oli kivaa. Liian monesti sitä mietitään ihan liikaa annanko tai enkö. Toi on tyhmin ajatus mitä voi olla. Ei sitä jokainen voikkaan olla se unelma pari kenet tapaa jossain . Mulla ainakin parhaimmat suhteet juuri alkaneen niin että annoin heti tai kolmannella. Miten se mies muka on yhtään sen kiinnostuneempi jos pihtaa kuukauden ja sitten antaa. Voihan se silti olla vain kiinnostunut yhestä jutusta. Mutta mitä sitten eikö sitä vaan välillä voi pitää kivaakin eikä ottaa kaikkea niin vakavasti.

        Unhoan rajoittuneita ihmisiä..

        Mä en viitti tapailla mimmiä joka pihtailee tavaraansa ja tekee siitä ensimmäisestä kerrasta liian dramaattista. Vittu, mitä mieltä että tapaillaan kuukausi tolkulla ja todetaan sitten että ollaan aivan eri planeetalla seksin suhteen. Suhteessa pitää tietysti olla muutakin kuin seksi, mutta sen sujumattomuus heijastuu aika äkkiä muuhunkin.


      • MariB*
        Kubinage kirjoitti:

        Mä en viitti tapailla mimmiä joka pihtailee tavaraansa ja tekee siitä ensimmäisestä kerrasta liian dramaattista. Vittu, mitä mieltä että tapaillaan kuukausi tolkulla ja todetaan sitten että ollaan aivan eri planeetalla seksin suhteen. Suhteessa pitää tietysti olla muutakin kuin seksi, mutta sen sujumattomuus heijastuu aika äkkiä muuhunkin.

        Mitä iloa siitä on jos toinen pihtaa vain siinä varassa että toinen ei menetä mielenkiintoa. Voihan se mielenkiinto lopahtaa ihan millon vaan . Miten noin paljon jaksaa edes miettiä . Ehkä syy siihen pihtaamiseenkin on että naiset ajattelevat aina eteenpäin elämää , kun miehet taas päivä kerrallaan. Mä mielummin ajattelen sen päivän. Seuraavana voi vaikka jäädä auton alle. Ajatelkaa jos kuukausi odottelun jälkeen kummatkin sitten huomaavatkin perkele mä en tykkää yhtää susta sängys . Toinen ihan perverssi ja toinen taas haluaa seksiä peiton alla ettei näe toisen elimiä edes vilaukselta.


      • Anonyymi
        Kubinage kirjoitti:

        Mä en viitti tapailla mimmiä joka pihtailee tavaraansa ja tekee siitä ensimmäisestä kerrasta liian dramaattista. Vittu, mitä mieltä että tapaillaan kuukausi tolkulla ja todetaan sitten että ollaan aivan eri planeetalla seksin suhteen. Suhteessa pitää tietysti olla muutakin kuin seksi, mutta sen sujumattomuus heijastuu aika äkkiä muuhunkin.

        Itse en taas halua naista joka avaa heti jalat ensimmäisillä treffeillä ja on tehnyt niin lukuisten miesten kanssa. Tällainen nainen kelpaa juuri siihen panemiseen muttei mihinkään vakavaan.


    • omansa löytänyt

      Ehkäpä tuon `` vain`` ystävyyden korostaminen alkuviikkoina olisi paikallaan. Kun ja jos kaveri yrittää pitemmälle viesteistäsi huolimatta unohda koko juttu. Aito kiinnostus ja yhdessä tekeminen eivät kaadu jos osoitat kuitenkin kiinnostusta ja tunteitakin toista kohtaan.
      Ratkaisevinta ovat toisen teot ja halu muuttaa toimintatapojaan ja aikataulujaan vuoksesi ja vieläpä tekemättä siitä numeroa irtopisteiden toivossa. Sama käytös tietysti puoleltasi. Tietynlainen avoimuus ja kiertelemättömyys myös hyviä merkkejä. Kierrä ikäluokkasi poikamiehet, heistä on jo parhaat ja keskiverrotkin aikoja poimittu viisaiden naisten toimesta.
      Uraputki burnoutteja tietysti tipahtelee tasollesi, mutta kun saat heidät jaloilleen ei huomisesta taas tiedä. He panevat koriin arvoanalyysinsä ja hyödyt/haitat sekä kuitenkin tuon `` toimintavapautensa``.
      Eronneet ja leskeksi jääneet ehkä mielenkiintoisimpia.
      Raha ei tee onnelliseksi, mutta tietty vakaavaraisuus on merkki kypsyydestä ja vastuunkannosta. Osittainkaan alkoholiin ja illanviettoihin painottuvat piirteet eivät hyvää lupaa.
      Harrastusmaailman kautta kannattanee katsella ja siisteistä ruokaravintoloista.
      Avoimella ja hymyilevällä mielellä kannattaa aina olla liikkeellä, ehkäpä se joku uskaltautuu paremmin, kun et ole liian saavuttamattoman oloinen.
      Pelkkä nussimisen kyvykkyys ei ole kriteeri, ja tässäkin huomannet ja aistit tuon toisen kyvyn/kyvyttömyyden epäitsekkäisiin tekoihin. Kiintyneenä vain on usein sokea varoitusmerkeille. Seuraa miehen rahankäyttöä ja kohteita, se kertoo hyvin paljon. Ethän unelmoi ja rakenna yksin, anna toisen tehdä se!
      Kun tämän jälkeen annat hänelle liikkumavapautta ja omaa aikaa sopivasti teille molemmille omille pikku jutuille ollaan vihreämmällä niityllä jossa ei ole rajoitettua liekaa, vaan avarammat rajat.

      • Mies eikä hiiri.

        Mikä on väärin jos joku haluaa polkasta ???? Onko naiseus todellakin sitä , että jarruttaa omia halujaan ja pitää saada elämälleen maksumies heti , kylläpä on erikoisia mielipiteitä naisilla " älä anna pariin kuukauteen ekax " ja ota muutama ensitapaaminen ilman sexsiä jne,,,jne " .Onko jonkun mielestä oikeasti yhtä ja oikeeta tapaa aloittaa suhde , eikö se aloitus vääristy heti jos sitä piparia pitää kerjätä , luulen ettei prosessori vikaista halua tavata kukaan toista kertaa oli sitten mies tai nainen , jospa ei ole vaan osunut kohdalle sitä " oikeaa " voisiko olla mahdollista ????? On kyll totta , että terveellä miehellä on haluja , onko se huono asia ???? Ja toi neuvo , että alkaa kyttäämään kuka on syrjään vetäytyjä , onko niin että on sitte ns. parempi ihminen ja kuka on sitte pelimies ? itse olen pelaillut aika pitkään mutta myös osunut hyviin ihmissuhteisiin pelailusta huolimatta , siis ei saa yleistää , ehkä pelimmies ei vaan tartu siihen pilluun kuin hukkuva oljenkorteen kkun tietää ihan varmasti ettei se ole viimeinen vaan 5 minuutin päästä tulee seuraava kuin kolmosen ratikka . Siinä teille " viisaat naiset / neuvonantajat " vähän mietittävää


      • -kaunis nainen-

        Ei mulla ole tapana hypätä heti miehen kanssa sänkyyn. Nähtävästi miehet jaksavat tapailla ja esittää herrasmiestä tasan siihen asti kunnes saavat seksiä, sen jälkeen ei mitään muuta enää. Onko vika minussa vai miehissä? En suostu uskomaan, että kaikki miehet ovat täysiä sikoja.


      • Anonyymi
        -kaunis nainen- kirjoitti:

        Ei mulla ole tapana hypätä heti miehen kanssa sänkyyn. Nähtävästi miehet jaksavat tapailla ja esittää herrasmiestä tasan siihen asti kunnes saavat seksiä, sen jälkeen ei mitään muuta enää. Onko vika minussa vai miehissä? En suostu uskomaan, että kaikki miehet ovat täysiä sikoja.

        Vanhempaa miest joka tietää kuinka elää tasapainoista hyvää elämä jätä nuoret retkut
        Ei kannata olla tyhmä..


    • -kiki-

      Yksinäinen mies kun menee baariin lähinnä kahdesta syystä: saadakseen pimppiä tai juodakseen alkoholipitoisia nautintoaineita (siis runsaasti). Kumpikaan ei liene kannaltasi hyvä...

      • jabes

        Mies voi olla yksinäinen, vaikka ei menisi baariin yksin. Ystäviä voi olla mukana, mutta on kuitenkin yksinäinen. Eikä se tarkoita sitä, että baarissa ollaan joko hakemassa pillua tai ryyppäämässä.


    • Jake -85

      Tyypillinen naisten harha, jossa niin moni nainen elää. Se, että miehet haluavat harrastaa seksiä kanssanne, ei vielä kerro mitään tasostanne. Miehet haluavat seksiä, siinä ei ole mitään uutta. Luulisi teidän naisten oppineen edes sen matkan varrella! :D

      Miehet eivät halua kanssasi parisuhdetta, koska et ole tarpeeksi kaunis, jotta sinusta haluttaisiin ottaa kumppani ja tulevien lasten äiti. Olet kuitenkin sen verran miellyttävännäköinen, että miehet voivat purkaa seksuaaliset tarpeensa kanssasi. Sen vuoksi sinulla on miehiä joka sormelle, kuten niin ylpeästi ilmoitat. :)

      • ...

        tyyppi... Kyllähän kauneus on se asia joka ratkaisee, soveltuuko nainen äidiksi vai ei.


      • Jake -85
        ... kirjoitti:

        tyyppi... Kyllähän kauneus on se asia joka ratkaisee, soveltuuko nainen äidiksi vai ei.

        "Kyllähän kauneus on se asia joka ratkaisee, soveltuuko nainen äidiksi vai ei."

        Huoh, että jotkut naiset osaa olla yksinkertaisia. Tietenkään ulkonäkö ei ratkaise, soveltuuko nainen äidiksi. Ulkonäkö on vain se kynnyskysymys, että nainen on tarpeeksi hyvännäköinen jotta miestä kiinnostaisi hankkia lapsia hänen kanssaan. Moni nainen on sen verran normitavis, että tyypillinen heteromies kyllä vetäisee ainakin kerran, jos vain puute on tarpeeksi kova. Selviskö nyt vai pitääkö vääntää rautalangasta? ;)


    • joku

      hyvä syy miksi haluaisi. Miksi nainen haluaa? Tosin en kyllä tällä hetkellä tai viimeaikoina ole nainutkaan. Jos halut on kuin koivuklapilla, niin yks hyvä syy suhteen hakemiseksi meni jo.

      • Ei edes huonoja.

        Tästä siis päättelen: Nainenkin haluaa parisuhteeseen vain seksin takia. Minulla ei ole teille siis juurikaan mitään annettavaa. Jatketaan linjalla, jolle ollaan ajauduttu.


    • sulla on

      vauvakuume. Tyypillisen naisen tavoin poimit renttuja, jotka eivät vauvaa halua koska niillä ei ole varaa elättää edes itseään.

    • vänkyrä-nainen

      just niin, et sillonku itse et jostain syystä pysty/halua seurustelusuhdetta niin silloin miehet nimenomaan haluavat seurustella sun kanssa. Ja silloinkun itse taas olisit valmis uuteen suhteeseen niin ei ole ollenkaan yllätys, et silloin tapaa vaan niitä miehiä, jotka haluaa vaan sitä seksiä.

      Ja monesti toinen joustaa liikaa ja syntyy suhde, joka on siis ihan väärillä perusteilla alkanut ja useimmiten siitä seuraa ero - joko ennemmin tai myöhemmin.

    • Jos vaan molemmat etsii sitä oikeaa. Miten usein ja millälailla sen vois löytää.. Aika hyviä ja olennaisia kysymyksiä itse kullekin.

    • -mies-77

      -kaunis nainen-, ettei ongelma olisi siinä että tiedostamattasi luulet olevasi parempaa kuin oletkaan, ehkä joku überlady joka voi saada miehen kuin miehen omakseen ja jotenkin viestität sen alitajuisesti miehille. Miehet ei yleisesti ottaen tykkää liian itsetietoisista tai leuhkoista naisista. Kaikki ovat tavanneet sen "liian hyvännäköisen" ylpeän "porton", jota ei haluaisi vaikka olisi kuinka hyvännäköinen tahansa. En nyt väitä, että asia näin olisi mutta siinä yksi skenaario. Kyllä meitä pariutumishaluisia, kilttejä ja koulutettuja miehiä riittää, mutta itsestäni ainakin tuntuu että naiset eivät ole kiinnostuneet lainkaan kyseisistä piirteistä. Naisille tuntuu nykypäivänä riittävän kunhan näyttää Chippendales-pojulta, mutta päässä ei liiku mitään muuta kuin pillu ja se että sitä on mahdollisimman paljon ja mahdollisimman monelta naiselta ja mahdollisimman usein ja sen lisäksi kaverit saavat kuulla näistä "saavutuksista" väsymiseen asti. Minä ainakin henkilökohtaisesti tunnen tällaisen miehen ja naisia todellakin riittää joka ikiselle sormelle ja varpaalle. Naiset juoksevat baareissa perässä kuin mitkäkin siat limpun perässä ja hieman hiljaisemmat "ei-pleijerit" miehet saavat olla baarissa yksin. Missä siis on fiksut, pariutumishaluiset ja kauniit naiset? Ei kai missään...

      • ...kanssa

        ... täytyy olla jotain juteltavaa. siksi hiljaiset miehet jäävät yksin. Olen käynyt renttuja läpi tarpeeksi ja tykkään kivoista HUUMORINTAJUISISTA miehistä, joilla on hyvä itsetunto. Ulkonäöllä on niin vähän merkitystä loppujen lopuksi. Täytyy olla samantyylinen, charmikas ja hyvä musiikkimaku. Jonkinlainen suunta elämällään. Tuleva mieheni on luultavasti kirjailija tai filosofi. Joskus luulin, että valokuvaaja...

        Minua ja ystäviäni on huijattu sänkyyn, mutta hassua kuinka yhtäkkiä miehillä tuleekin ikävä, kun huomaa naisen tavanneen jonkun toisen...


      • vänkyrä-nainen
        ...kanssa kirjoitti:

        ... täytyy olla jotain juteltavaa. siksi hiljaiset miehet jäävät yksin. Olen käynyt renttuja läpi tarpeeksi ja tykkään kivoista HUUMORINTAJUISISTA miehistä, joilla on hyvä itsetunto. Ulkonäöllä on niin vähän merkitystä loppujen lopuksi. Täytyy olla samantyylinen, charmikas ja hyvä musiikkimaku. Jonkinlainen suunta elämällään. Tuleva mieheni on luultavasti kirjailija tai filosofi. Joskus luulin, että valokuvaaja...

        Minua ja ystäviäni on huijattu sänkyyn, mutta hassua kuinka yhtäkkiä miehillä tuleekin ikävä, kun huomaa naisen tavanneen jonkun toisen...

        on tärkeä piirre, sitävastoin en alkuunkaan ymmärrä mitä merkitystä on samanlaisella musiikkimaulla. Ei mulle nyt parisuhteessa yhteiset musiikinkuunteluhetket ole niin olennaisia :-)

        Valokuvaajamies vois olla kiva, jos se ottais aina mukaan jokapaikkaan muakin - siis jos se olis joku luontokuvaaja tai kuvais jotain extremejuttuja.

        Mä sit taas itse voisin hoitaa suhteessamme sen kirjailijan roolin ja filosofoinnin, kun taas miehelle jäis luonnollisesti kaikki miesten työt:)

        Mua ei oo hiujattu koskaan sänkyyn - kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille miehelle, joka siinä onnistuu. Sopii yrittää.


      • ...kanssa
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        on tärkeä piirre, sitävastoin en alkuunkaan ymmärrä mitä merkitystä on samanlaisella musiikkimaulla. Ei mulle nyt parisuhteessa yhteiset musiikinkuunteluhetket ole niin olennaisia :-)

        Valokuvaajamies vois olla kiva, jos se ottais aina mukaan jokapaikkaan muakin - siis jos se olis joku luontokuvaaja tai kuvais jotain extremejuttuja.

        Mä sit taas itse voisin hoitaa suhteessamme sen kirjailijan roolin ja filosofoinnin, kun taas miehelle jäis luonnollisesti kaikki miesten työt:)

        Mua ei oo hiujattu koskaan sänkyyn - kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille miehelle, joka siinä onnistuu. Sopii yrittää.

        Niin no musiikki kuuluu olennaisesti elämäntyyliini. Intohimoinen taiteilijasielu, joka toivottavasti löytää kaltaisensa :)

        Allekirjoittanut luultavasi löytää itselleen insinöörin :D


      • vänkyrä-nainen
        ...kanssa kirjoitti:

        Niin no musiikki kuuluu olennaisesti elämäntyyliini. Intohimoinen taiteilijasielu, joka toivottavasti löytää kaltaisensa :)

        Allekirjoittanut luultavasi löytää itselleen insinöörin :D

        taiteilijasielutkin toivottavasti löytävät toisensa. Kyl muakin sellaset miehet kiehtoo.


    • Dazu

      Jos haet takaa häiriintynyttä miestä, tämä voi pelätä läheisyyttä.

      Toisaalta esim. itselläni on seurustelusta sellaisia traumoja jo nyt, vaikka olen nuori, että en uskalla seurustella.

      • vänkyrä-nainen

        et joidenkin miesten ja naistenkin kohdalla tuo voi pitää paikkansa. Ja vaikkei kaikilla ole sitä pelkoa läheisyydestä niin voi olla silti suuri haluttomuus siihen.
        Seksi on silloin se joka riittää täyttämään sen läheisyydenkaipuun, mutta kaikki muu menee sitten jo yli.


    • ei muuta

      Valtaosa kunnollisista sinun ikäisistä miehistä on jo parisuhteessa. Toki heitäkin koko ajan vapautuu uudestaan markkinoille, mutta on todennäköisempää, että törmäät enemmistönä oleviin sinkkurenttuihin kuin siihen kunnon mieheen. Todennäköisesti jos jaksat olla kärsivällinen niin joskus sen "prinssin" pitäisi sinunkin kohdalle tulla. Toivottavasti hänet silloin huomaat....

    • mimasaso

      Moi! No tuntuu itsestäni uskomattomalta, että sinua käytetään hyväksi noin julmasti... itse en ainakaan kehtaisi. Tapaamiesi miesten täytyy olla itseään ajattelevia possuja! T:Minä

    • Danskuu

      yhtä ja sitä OIKEAA pelottaa muita ihmisiä. Semmoisesta helposti ryhtyy kuvittelemaan traumoja kantavasta takertuja tyypistä, joka ahdistaa 24/7.

      Minäkin kun totesin, että turhaa mä haikailen mitään suurta rakkautta ja sitä oikeaa, kun kuiteskin olen suomesta pois muuttamassa, niin eihän semmoinen sopisi mun kuvioihin edes mukaan.

      No, ei mennyt montaa päivää, niin ensin ilmestyi hammasharja ja muita "unohdus" tavaroita. Pian joku hyypiö kokkailee minun keittiössäni ja rönöttää minun sohvallani ja käyttää minun moppiani ja minun sänkyäni ja *erkele jättää vessan pytyn kannet ylös. (toi lähtee messii muille maille tos muutaman vuoden päästä, jos meitä silloin vielä on) ;))

    • Tietää mut todennäköisesti joku tosta sun itsekehulistasta ei nyt sit vaan ookkaan ihan niin kuin kuvittelet. Kyllä miehiä jo tossa iässä luulis sitoutumisen kiinnostavan.

    • ...tulee mieleen, että jotain on vialla jos ei tuohon ikään mennessä kukaan ole halunnut kanssasi pariutua. Ehkä sä pidät rimaa liian korkealla(?).

    • -Silvermoon-

      Allekirjoitan täysin avauksesi. Tätä sitoutumattomuutta on ilmassa erityisesti pääkaupunkiseudulla. Parisuhteeseen haluavia NORMAALEJA 30 miehiä ei ole tai ovat jo varattuja tai sitten näitä yksinhuoltajia(anteeksi vain yh:t, en tarkoita pahalla,tämä vain oma valintani). Toisaalta entiseni (parikymppisenä tavattu) oli puoli vuotta vakipano,kunnes mies rakastui minuun ja olimme vuosikausia yhdessä. Rakastuuko mies naiseen vain nussimisen kautta???

    • parisuhdetta halua.

      Kertokaas kuka järkevä kunnon mies haluaisi riippakivekseen ympäriinsä nussivan rahanhimoisen lutkan?

      • ...

        ollut kyse parisuhteesta...? Tiedätkö mitä se tarkoittaa?


    • ScorpionKing*

      Ehkäpä tietyntyyppiset miehet kiinnostuu susta ja sä tietyntyyppisistä. Komean ja nuoren jäpikän on helppo juosta kukasta kukkaan. Voi myöskin olla, että sä olet monelle miehelle liian älykäs ja liian koulutettu. Ehkä jotkut tuntee alemmuudentunnetta. Sitten vaan ottavat sitä mitä saa ja saannin jälkeen häviävät maisemista.

      Mutta joo, ehkäpä sä et edes vilkaise niitä miehiä päin, jotka kenties sen parisuhteen haluaisi. Liian tavallisen näköisiä ja luonteisia sun makuusi...ym.

    • pidemmän päälle

      Pelimieskin haluu vaimokseen kunnon naisen.

    • ,,,,,

      hyvä asia, että ei ole tarvinnut ottaa ketään tämän palstan tasoista miestä. Se olisi jo hitaan tuskaista itsemurhaa. Kyllä se oikea sieltä vielä tulee..

    • pitäisi haluta

      parisuhdetta? Yksikin hyvä ja vakuuttava syy?

      • vänkyrä-nainen

        mennä sukujuhliin yksin ;D


      • jos ei käy
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        mennä sukujuhliin yksin ;D

        sukujuhlissa?


      • .....
        jos ei käy kirjoitti:

        sukujuhlissa?

        helvetti soikoon yksin sitten..


      • tännehän oli joku
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        mennä sukujuhliin yksin ;D

        pistänyt yhden syyn. Kyselin tuossa ylempänä syitä, mutta ei tullut.

        Nythän saatiin edes yksi huono syy :) Melkolailla ulkoapäin ohjautuvalta ihmiseltä kuulostaa, jos tuollaista oikeasti ajattelee.


    • MMies

      Olet liian lempeäluontoinen ja annat niiden nussia. Tai sitten sussa ei vaan oo "sitä". Mieti itse.

    • Anonyymi

      Itse olen niin läpeensä ihastunut erääseen mieheen, että osaan vain ajatella haluavani hänet ihan missä muodossa tahansa. Jos suhteeseen ei kuulu jokin huippuihmeellinen seksi, sitten ei kuulu. Haluan hänet sellaisena kuin hän on ja jos voin tietää, että hän sinänsä on kiinnostunut minusta ja nauttii seurastani, se riittää. Toki kaipaan läheisyyttä ja huomioivaa kosketusta, mutta se "pannaanko vai ei" on aivan kerta kaikkisen toissijaista. Tietenkin "suhde" ilman minkäänlaista läheisyyttä ja kosketusta on sitten vain kaverisuhde. Mutta seksi ei ole mikään itseisarvo. Ja siitä saa juuri molemmille toimivaa, kun avoimuus ja oikea välittäminen on mukana kuvassa. No, hän ei tunnu olevan kiinnostunut minusta sen kummemmin, joten tuota ei tarvinne miettiä muutenkaan.

    • Anonyymi

      Mun mielestä sun kannattaa pelsta korttisi hyvin ha ajatella sinne 8 vuoden päähän. Jos nyt jää vertailemaan niitä sitoutumiskyvyttömiä, saa vaan siipeensä.

    • Anonyymi

      Parisuhde on naisten omaa keksintöä
      har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-har-

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe