Sillä hetkellä kun yliluonnollista tapahtuu, muuttuu se luonnolliseksi. Ei välttämättä sen hetkiselle havannoijalle, mutta lopulta sille keksitään täysin luonnollinen selitys perustuon maailmankaikkeuden 4 perusvoimaan jos joitain muita voimia löytyy.
Ehdotankin siis, että sana yliluonnollinen poistetaan arkikielestämme, tai ainakin siihen tehdään lisäys, tällä hetkellä yliluonnollinen asia. Teorioista puhuttaessa sanaa voi vielä käyttää, koska asioista ei vielä tiedetä onko ne olemassa vai ei...
Ps. Enkä ole ottanut kuin yhden saunalonkeron
Yliluonnollisen kuolema.
4
277
Vastaukset
- kuin höperöiden
ihmisten puheissa. Ei tieteessä tunneta termiä yliluonnollinen. Tyhmät ihmiset eivät HALUA tietää totuutta ja siksi kutsuvat outoa ilmiötä yliluonnolliseksi.
- post scriptum
itse olen jo melkein mäykyn juonut.
"..sana yliluonnollinen poistetaan arkikielestämme"
Eikö arkikieli joka tapauksessa sisällä kaikenlaista ristiriitaista ja irrationaalista? Eikö siten riitä, että jokainen, joka on käsittänyt tämän sanan epäjohdonmukaisuuden jättää itse sen käytön. Monet muut kyllä jatkavat, koska arjen jutusteluun ei useinkaan kuulu rationaalisuus.Miten selität Spartak esim. räyhähengen tekemän materiansiirron.
Vielä viimevuosisadalla näitä esinntyi. Painavatkin esineet lentelivät paikasta toiseen.
Selvisi, että joku häiriintynyt murrosikäinen tyttö ne aiheutti.
Miten psyykkinen energia voi siirtää vaikkapa pianon yli lattian, jäi minulle epäselväksi.
Tästä samaa mieltä: On vain asioita, joita ei ole vielä selvitetty.
Telepatia on aivan arkipäiväinen ilmiö.
Derren Brownilla monia epätavallisia kykyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026923
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354045- 703179
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431207