Onko BMV:ssä MB:ssä tai Audissa ?
Kylmenee mökkikaljat 4-tien ruuhkissa.....
Skoda Fabiassa on.
Jäähdytettävä hansikaslokero
10
2594
Vastaukset
- Myös täällä
Ja Saab on parempi kuin skode.
- hanskalokerossa
Ainakin mb:n e-mallissa on kyynärnojan sisälle ilmastointi, en tosin ole testannut kuinka toimii, eikä ihan koko kori mahdu!
- Sami
Kuka olisi 70-80-luvulla uskonut, että Skodassakin on joskus ilmastointi, saati sitten vodkan/pivonjäähdytin? Ainoastaan tulipalokommunisti?
- mna
MB:n C:ssä on myös ilmastoitu eli viilentävä lokero, jos autossa on automaatti-ilmastointi. Kyllä sinne muutama olut mahtuu.
- Håkan
että voi hyvää päivää eikö enään turhempaa kapistusta skoda ole keksinyt.Olisi muuttanut vaikka nimensä vähemmän kommarityyliseksi.
- jo -87
Opelin Senatorissa jo vuonna 1987 ! Heh, siinä muille ihmettelemistä. Lähes 20v. vanha juttu.
- ihmettä
Joo kyllä lähes 20v vanha opel on jo ihme :)
- Peinu
olikse nyt skenic vai picasso missä jo edellä mainittujen lisäksi sama juttu. Markkinointikikka tosin moinen, mitään käytännön arvoa en ole keksinyt.
- käyttöä
Kyllä itseä ainakin pidemmillä reissuilla hymyilyttäisi kun voisi napata viileän limun hansikaslokerosta. Onhan jotkut ostaneet näitä autojääkaappejakin jotka on sijoitettu sitten peräkonttiin.
Mutta onhan näitä TM/TL kavereita suomessa jotka ihmettelevät, että mitä sillä ilmastoinnilla tekee suomenoloissa :-) Kyllä parina viime päivänä on ollut kiva ajella autolla jossa on ilmastointi ja katsella kun kaverit kalliimmissakin autoissa hikoilee luukut auki ;-)
- Avenisti
Olihan sellainen jo Toyota Crownin Super saloonissa 80-luvun alussa. Takaikkunalla oli pieni boxi, johon mahtui muutama pullo. Ja hyvin toimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832