alzhaimer

moona

Tunnen tuonen tuoksun lähelläin , suru suuri ympäröi koko elämäin,jokin pelko hiipii sisälläin,sieluni vapisee , pitkä yhteinen elämä on ohi nyt , pelottaa,mitä nyt ,vanha oon ,koko maailma tuntuu tyhjältä ,ja taas pelottaa ,tiedän se suuri suru on ,hiipuva lähtö luojan luo ,läheisille suuren tuskan tuo ,auttaa ei voi ,hellät jäähyväiset voi vain kuiskailla , ja taas pelottaa .

6

1619

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.J.

Aloin lähes itkemään lukeassani...Jos sinulla tai lähimmäiselläsi on alzhaimer, niin tahdon sanoa, että yritä jaksaa... Veljelläni on SM sairaus ja pelkään koko ajan koska hän halvaantuu

• moona

Kiitos myötä elämisestä , mieheni on loppusuoralla ,on kovin syvältä sydäntä raastavaa elää tätä hetkeä, kun näkee kuinka elämä hiljaa väistämättä hiipuu pois eikä mitään sille voi .

Olen samassa veneessä, viime kesänä saim puhelinsoiton ystäväträreltäni, että läheisellä sukulaisellani oli diagnisoitu alzheimer. Teito sattui tosi kovasti ja olin muutaman viikon matkalla vieraalla paikkakunnalla kaukana sukulaisistani. Eipä siinä enää matkasta nauttinut. Nyt yritän tottua uteen tilanteesen ja toivon salaa että tapahtuisi parantuminen...

• Anonyymi
        **** kirjoitti:

Olen samassa veneessä, viime kesänä saim puhelinsoiton ystäväträreltäni, että läheisellä sukulaisellani oli diagnisoitu alzheimer. Teito sattui tosi kovasti ja olin muutaman viikon matkalla vieraalla paikkakunnalla kaukana sukulaisistani. Eipä siinä enää matkasta nauttinut. Nyt yritän tottua uteen tilanteesen ja toivon salaa että tapahtuisi parantuminen...

Ihan totta salaa sitä haluaa kuvitella että tapahtuisi miraakkeli .

• Anonyymi

Minunkin elämäni tärkeimmällä ihmisellä on tämä , raskasta on luopua ainoastaan......hiljaa niin hiljaa....

• Anonyymi00006

Onko kellään kokemusta onko potilaan huonovointisuuteen mitään helpottavaa lääkettä muisti- ja alzhaimer potilaalle , tuon huonovointisuuden katsominen vierestä tuntuu kohtuuttomalta kärsimykseltä , eikö mitään todellakaan ole olotilaa parantamaan vaikka itse sairaus tietenkin etenee hitaasti , siihen ei taida lääkettä toistaiseksi olla . Lääkärit kuittaa vain oireet sairauden piikkiin , sanotaan ettei edes kuolevan tarvitse kärsiä kivuista yms . niin olettaisi jotain olevan olemassa tähänkin jos olotila käy liian raskaaksi elää .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      148
      1612
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1403
    3. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      131
      942
    4. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      123
      866
    5. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      78
      827
    6. 62
      788
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      328
      659
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      621
    9. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      39
      606
    10. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      6