Koetan saada urakehitykseni menemään alaspäin kuin lehmän utare. Julmetun vaikea homma. Olen ollut ties mikä päällikkö ja nyt haluasin siirtyä tavalliseksi rivimieheksi asteittain. Voi hyvä sylvi kun työnantaja haraa vastaan. Antaisin nuoremmille tilaisuutensa ja ottaisin vähän löysemmin rantein itse. Alemmalla palkallakin. Onko kellään muulla onnistunut vastaava?
Urakehitys alaspäin
11
4376
Vastaukset
- Tomppeli
Saattaa vaatia firman vaihtamista. Itse vaihdoin IT-manager/projektipäälliköstä mikrotukihenkilöksi ja voin sanoa että kannatti. Jotenkin hassua kun ei enää tarvitse iltaisin kotona säpsähtää jokaista puhelinsoittoa. Onnea yrityksellesi.
- Semi Heijari
Onnistui, mutta ei ilman työpaikan vaihtoa. Ennen olin atk-päällikkönä tuotantolaitoksessa ja nyt eri firmassa suunnittelijana. Päällikön hommassa tajusin sentään itse, että alkaa olla karrelle palaminen aika lähellä ja pystyin vielä vaihtamaan työpaikka oma-aloitteisesti. Nyt minulla on suunnittelutehtävissä mielestäni erityistä osaamista kun on teknisen osaamisen lisäksi näkemystä siitä, miten meidän tuotetta käytetään asiakkaiden keskuudessa ja pystyn keskustelemaan asiakkaiden kanssa aika luontevasti ja pystyn opastamaan heitä. Nyt olen mielestäni tuottoisampi työntekijä kuin ennen istuessani 5 tuntia päivässä kaikenlaisissa hömppäpalavereissa. Suurin osa ihmisistä on tietysti eri mieltä asioista, mutta niin saakin olla. Nuo päivät kokouksissa istuvat henkilöt kuvittelevat olevansa kaikkein tuottoisampia työntekijöitä.
- Kyselijä
riippuen vaihdella titteliään apupojasta toimitusjohtajaan. Tosin töitäkin joutuu tekemään laidasta laitaan tuolta väliltä.
- Antaja
Toisinaan joutuu antamaan tulosvaroituksen.Harvemmin positiivista sellaista.
Lomautusvaroituksiin ei ole vielä tarvinnut mennä. - Kaarlepyy
Antaja kirjoitti:
Toisinaan joutuu antamaan tulosvaroituksen.Harvemmin positiivista sellaista.
Lomautusvaroituksiin ei ole vielä tarvinnut mennä.toi oli hyvä... =D
- Anna palaa
Meillä saat tehdä sen verran kuin haluat.
Pane viesti niin saat nettisivun osoitteen.- hercules
Tässä tapauksessa pitäisi saada parempaa palkkaa kuin täyttä päivää hullun lailla riuhtovat työntekijät. Näin ei viedä muiden leipää, vaan annetaan muillekin saman firman ihmisille töitä, ja lisäksi vielä saadaan osa noista 300000 työttömästä ressukasta työllistettyä. Kansantalouden kannalta oiva ratkaisu. Puolitoistakertainen palkka tällaisille kavereille!!!
- työtä on
Ei urakehitys vaan palkkakehitys. Olin töissä (v1999) ja sain 1650 euroa/kk. Työsuhde päättyi ja koulutin lisää, hankin hallinnollista kokemusta toisessa yrityksessä. Nyt edellinen työnantaja tarjoaa paikkaani minulle takaisin,entisestä vastuullisesta työstä tarjoaa palkkaa 1340 euroa. Kokemus ja koulutus oli pahasta.
- Peke
On onnistunut. Ennen olin osastopäällikö, nyt vanhempi asiantuntija. Vaihtaisin takaisin, jos voisin. Nykyään on esimiehiä enemmän kuin ennen oli alaisia. Ottaa pannuun, kun kaikkien pomojen pitää saada oma peukalonjälkensä kaikkeen, vaikka kokonaisuudesta ei olisi minkäänlaista käsitystä.
Peruspalkka ei ole tippunut, mutta bonukset ja optiot ovat murto-osa entisistä. Etuna rutiinitehtävien pienempi osuus ja suurempi vapaus työajan suunnittelussa. - Vituttaa
Joo, olen vanha akka ja mulle näyttää käyvän juuri näin. Aivan ilman omaa halua! Ei ole kiva.
- Anonyymi00011
MTV naistenura
Urat Ankeuden tyyssija yhtäjasamaa koko elämä
Makaa eduskunnan virastos kymmeniä vuosia
Elämä on 0.
Eduskunta/talo säästöön 2päivää viikko tietää palkallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049