Miehen pieni penis

MaaRit-24

Palstalla oli kirjoitus miehen pitkästä peniksestä, tässä aivan toisenlainen kirjoitus.
Mieheni penis on niin pieni, että nolottaa. Mieheni on mukava ja meillä on hyvä olla yhdessä, mutta... Hänellä on niin pieni, että sitä tuskin näkee karvojen seasta. Ongelma on suurin, kun olemme yhdessä ystävien kanssa esim. kesäisin saunailloissa, joita meille järjestetään paljon, kun olemme liikealalla.
Ystävättärieni miehet ja oma mies menevät uimaan ja usein me tytöt istumme rannassa grillaamassa. Muiden miehillä on ihan näyttävät, jopa suuret kalut, mutta omallani on se surkea pieni ja hän ei edes häpeä mennä siinä muiden joukossa, ihan kuin ei mitään ongelmaa. Ette usko miten nolottaa hänen ja itseni puolesta, kun ystävättäreni mieheni nähdessään luovat minuun sääliviä katseita.Joku joskus muistaakseni mainitsikin asiasta..se oli kauheaa..

Olisi menemättä uimaan siinä muiden joukossa ja ajattelisi hieman minuakin, joka joudun kuitenkin sen häpeän kestämään. En tietenkään kehtaa sanoa miehelleni mitään tästä, mutta minulle tämä on suuri ongelma. Auttakaa, mitä voin tehdä?

109

35701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehelläsi....

      on parempi itsetunto kuin sinulla.kuinkahan nuo ystäväsi niitä superkalujaan mahtavat käyttää? sisään,ulos ja tupakalle? aika erikoista muutenkin tuo kaluparaati....et ilmeisesti saanut viime yönä?????

      • Anonyymi

        Toimivatko oikeasti. Olen pienen munan omaava mies ja valmis mihin tahansa, että tämä vamma paranisi..


    • hyvää päivää

      vika on kyllä enempi sun korvien kuin miehesi jalkojen välissä, vaikka pieni penis on kyllä ongelma ihan sinänsä. Mulle se olisi este jatkaa suhdetta, ainakin yhden tosi pienimunaisen miehen olen toivottanut suoraan sängystä hyvästi ja ovesta ulos. Vaikka eihän se tietysti ole miehen oma vika, mutta riski huonoon seksiin oli niin ilmeinen (ja siitä oli juuri näyttöä), etten katsonut aiheelliseksi jatkaa suhdetta sen pidemmälle.

      Olisi vaan käynyt niinkuin sinulle, pahimmassa tapauksessa. Sinulle on häpeällistä että miehelläsi on pieni vehje. Sinä häpeät sitä, että tuttavasi näkevät miten pienimunaisen miehen kanssa sinä olet. Sinua hävettää, että he miettivät millaista seksielämäsi mahtaa olla.

      Voi hyvä luoja.. kait sun pitäisi puhua miehellesi, tai jollekin, etenkin jos miehelläsi ei peniksestään - onneksi - ole mitään harmia. Varmaan hän jollain muotoa on sinutkin saanut tyydytettyä, tai ainakin itsensä?

      • jos........

        tavattaisiin? Minulla on mahtielin ja osaan sitä myös käyttää!ilmoita vaan niin lähetän vaikka aluksi sähköpostiosoitteeeni....


      • Anonyymi
        jos........ kirjoitti:

        tavattaisiin? Minulla on mahtielin ja osaan sitä myös käyttää!ilmoita vaan niin lähetän vaikka aluksi sähköpostiosoitteeeni....

        Ihana mies olet missä päin asut


    • Työntö-Lasse

      on nainen. Näin se vaan on. Pikkupikku klitta munanpaikalla. Hame päälle ja pylly pystyyn pienet miehet! Ap. pane miestäsi dildovyözydeemillä perspimppuun ja dumppaa sitten kyseinen ämmä..

    • Monenlaista ongelmaa..

      Olen jo 40-v naisihminen. Olen ollut pitkissä suhteissa muutaman miehen kanssa. Sen elimen koko ei ole vaikuttanut seksisuhteeni laatuun mitenkään huonontavasti tai parantavasti. Seksi on paljon muutakin kuin sitä yhtä vain.

      Voisihan joku mies esimerkiksi hävetä naisensa pieniä rintoja ja kuvitella että kaikki on siitä kiinni. Ei saa esineellistää pintapuolisesti. Kaikki ovat yksilöitä ja olen iloinen että miehesi ei ajattele että hän ei voi olla kuin muut ja hänessä on jotakin vikaa. Sinulla on hioeno mies. Arvosta häntä ihmisenä ja unohda tuollainen pintapuolinen pohdiskelu.

      • joo-o.

        "kun on saanut isoa maistaa, ei tahdo enää toisen laistaa..."


      • hyvää päivää

        jos iällä tässä asiassa on mitään merkitystä, niin saavunpa kertomaan,että minä olen 46vuotias nainen, ja edelleen olen vakaasti sitä mieltä, että peniksen koolla on väliä. Mutta. Olen ihan halukas sopimaan, että tämänkin asia on ihan miten vaan,kuka tykkää mistäkin. Jos sinulle käy pieni penis, niin okei, ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa, ettei minulle käy. Jos sinä tyydyt siihen, niin ei se tarkoita että minun pitää tyytyä myös.

        Varmaan tulee haukkuja, mutta lopetin (tylysti) suhteen pienimunaisen miehen kanssa viime kesänä, joten ihan kakaramaisuuden piikkiin ei voi asiaa laitta. Mutta. Jotta asia ei menisi liian helpoksi, heitin viime kesänä yli laidan myös jättipeniksisen miehen. Sopiva sen pitää olla, ei liian pieni, eikä suuri.

        Ikään sen verran takaisin, että näin vanha nainen ei enää viitsi eikä jaksa pelleillä. Jos näyttää siltä ettei suhde anna sitä mitä pitääkin, suhdetta on ihan turha väenvänkään ja selittelemällä hengissä pitää.


      • m..............
        hyvää päivää kirjoitti:

        jos iällä tässä asiassa on mitään merkitystä, niin saavunpa kertomaan,että minä olen 46vuotias nainen, ja edelleen olen vakaasti sitä mieltä, että peniksen koolla on väliä. Mutta. Olen ihan halukas sopimaan, että tämänkin asia on ihan miten vaan,kuka tykkää mistäkin. Jos sinulle käy pieni penis, niin okei, ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa, ettei minulle käy. Jos sinä tyydyt siihen, niin ei se tarkoita että minun pitää tyytyä myös.

        Varmaan tulee haukkuja, mutta lopetin (tylysti) suhteen pienimunaisen miehen kanssa viime kesänä, joten ihan kakaramaisuuden piikkiin ei voi asiaa laitta. Mutta. Jotta asia ei menisi liian helpoksi, heitin viime kesänä yli laidan myös jättipeniksisen miehen. Sopiva sen pitää olla, ei liian pieni, eikä suuri.

        Ikään sen verran takaisin, että näin vanha nainen ei enää viitsi eikä jaksa pelleillä. Jos näyttää siltä ettei suhde anna sitä mitä pitääkin, suhdetta on ihan turha väenvänkään ja selittelemällä hengissä pitää.

        miehetkin heittäisivät naisen aina pihalle kun sillä olisi liian löysä...


      • hyvää päivää kirjoitti:

        jos iällä tässä asiassa on mitään merkitystä, niin saavunpa kertomaan,että minä olen 46vuotias nainen, ja edelleen olen vakaasti sitä mieltä, että peniksen koolla on väliä. Mutta. Olen ihan halukas sopimaan, että tämänkin asia on ihan miten vaan,kuka tykkää mistäkin. Jos sinulle käy pieni penis, niin okei, ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa, ettei minulle käy. Jos sinä tyydyt siihen, niin ei se tarkoita että minun pitää tyytyä myös.

        Varmaan tulee haukkuja, mutta lopetin (tylysti) suhteen pienimunaisen miehen kanssa viime kesänä, joten ihan kakaramaisuuden piikkiin ei voi asiaa laitta. Mutta. Jotta asia ei menisi liian helpoksi, heitin viime kesänä yli laidan myös jättipeniksisen miehen. Sopiva sen pitää olla, ei liian pieni, eikä suuri.

        Ikään sen verran takaisin, että näin vanha nainen ei enää viitsi eikä jaksa pelleillä. Jos näyttää siltä ettei suhde anna sitä mitä pitääkin, suhdetta on ihan turha väenvänkään ja selittelemällä hengissä pitää.

        Peniksen pidentäjä - http://su.gneticsextender.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=c577caca Ostin Gnetics Extender ja jo puolen vuoden kuluttua penikseni oli valtava.


      • Totta turiset..
        hyvää päivää kirjoitti:

        jos iällä tässä asiassa on mitään merkitystä, niin saavunpa kertomaan,että minä olen 46vuotias nainen, ja edelleen olen vakaasti sitä mieltä, että peniksen koolla on väliä. Mutta. Olen ihan halukas sopimaan, että tämänkin asia on ihan miten vaan,kuka tykkää mistäkin. Jos sinulle käy pieni penis, niin okei, ei se muuta miksikään sitä tosiasiaa, ettei minulle käy. Jos sinä tyydyt siihen, niin ei se tarkoita että minun pitää tyytyä myös.

        Varmaan tulee haukkuja, mutta lopetin (tylysti) suhteen pienimunaisen miehen kanssa viime kesänä, joten ihan kakaramaisuuden piikkiin ei voi asiaa laitta. Mutta. Jotta asia ei menisi liian helpoksi, heitin viime kesänä yli laidan myös jättipeniksisen miehen. Sopiva sen pitää olla, ei liian pieni, eikä suuri.

        Ikään sen verran takaisin, että näin vanha nainen ei enää viitsi eikä jaksa pelleillä. Jos näyttää siltä ettei suhde anna sitä mitä pitääkin, suhdetta on ihan turha väenvänkään ja selittelemällä hengissä pitää.

        ..tässä 40 iässä katsoo tosiaan vähän tarkemmin myös naisia. En ottaisi rinnatonta tai roikkurintaa, pitää olla urheilullinen ja hyvässä kunnossa, ei maha farkkujen päällä jne. Aika harvassa vain tuollaiset naiset ovat, mutta onneksi heitäkin kuitenkin vielä löytyy. Vakisuhdetta en tosin tässä iässä enää halua, koska naisten panostus itseensä lakkaa heti kun on vakisuhde, joten pidän vain hauskaa ja nautin sen aikaa kun nainen ei ala liiaksi roikkumaan.


      • Anonyymi
        joo-o. kirjoitti:

        "kun on saanut isoa maistaa, ei tahdo enää toisen laistaa..."

        Hiljaa siellä pienimuna! Minä olen 182 cm mulkku:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa siellä pienimuna! Minä olen 182 cm mulkku:))

        15 senttii??


    • sorry puolestas

      Tosiasiahan on, että kukaan normaali nainen ei halua tunnustaa olevansa pienimunaisen miehen kanssa. Itselläni ei moisista ole tosin kokemusta, mutta olen kuullut vastaavan tarinan eräältä naiselta. Ei ne kauan yhdessä olleetkaan.
      Kyllä sillä koolla on väliä. Mieluummin sormella nenäänsäkkin kaivaa kuin heinällä :). Kait se nainenkin kokee olevansa luuseri jos pikkupippeen tyytyy ? Pitäisi edes nysänsä piilossa. Sano sille!

      • tämänkin alan asiantuntija

        Eipä sitä työtehoa pysty edes suoraan lepotilasta näkemään. Osalla sentit on enemmän piilossa ja osalla enemmän esillä. Mitään megapenista sieltä tuskin paljastuu mutta ehkä kuitenkin ihan käyttökelpoinen yksilö. Luonnollisesti ensiksimainituilla sitä paisumista erektiossa tapahtuu enemmän. Lisäksi kuka nyt pelkkää tikkaamista nykyään jaksaisikaan?

        Jos taas äijät vetelee siellä tapit suorina, niin herää kysymys millaisista juhlista oikein on kyse...


      • ed. kirj.
        tämänkin alan asiantuntija kirjoitti:

        Eipä sitä työtehoa pysty edes suoraan lepotilasta näkemään. Osalla sentit on enemmän piilossa ja osalla enemmän esillä. Mitään megapenista sieltä tuskin paljastuu mutta ehkä kuitenkin ihan käyttökelpoinen yksilö. Luonnollisesti ensiksimainituilla sitä paisumista erektiossa tapahtuu enemmän. Lisäksi kuka nyt pelkkää tikkaamista nykyään jaksaisikaan?

        Jos taas äijät vetelee siellä tapit suorina, niin herää kysymys millaisista juhlista oikein on kyse...

        Asiantuntija varmasti tietää ja tuntee nämä asiat, uskon. Mutta jokin merkitys sillä peniksen koolla silti on, koska se aiheuttaa myöskin miesten keskuudessa keskustelua. Naureskellaan takanapäin normaalia pienempää tai julmetun isoa, olen joskus sattunut kuulemaan. Mutta antaako se iso muna miehelle jonkin "merkityksen" miesten maailmassa ja pieni taas jotain muuta? Olisi ihan uteliaisuuttaan hauska tietää.


    • sinun.................

      kroppasi yms kestävät tarkastelun...mulkkuparaatissa kaverisi varmaan naureskelevat sinulle ja ajattelevat esim. että tuota ei miehestä erota kuin vähän isommista nänneistä ...ajattelevat että tuokin hyvä lauta on oksanreiällä pilattu..että tuokin mies on tuollaiselle liikaa...

    • N35

      Minä seurustelin "pienimunaisen" miehen kanssa yli 10v. Muistan alunperin kun kiinnitin asiaan huomiota - se oli sen verran pienempi kuin mihin olin tottunut... Sen jälkeen unohdin "ongelman" kun totuin hänen kokoonsa.
      Myös hänellä, kuten sinun miehelläsi, munan koko oli todella pieni lepotilassa esim. saunoessa tai uidessa. Hän ei itse näyttänyt sitä häpeävän kun kävi miesten kesken saunailloissa, joten päätin olla minäkin häpeämättä. Ainakaan ei koskaan tullut mieleenikään hänelle siitä valittaa.
      Rakastelussa en tätä "pienuutta" huomannut koska tunsin hänet aina sisäpuolellani siitä huolimatta. Rakastelussa ongelmia tuotti lähinnä hänen sulkeutunut tapansa suhtautua seksiin ja kaikkeen siihen liittyvään niin että se tarttui minuunkin.

      Nykyisellä miehelläni on taas huomattavan iso muna, niin lepotilassa kuin erektiossakin. Hänen kaverinsakin jopa vitsailevat peniksen koosta... Pelkäsin jopa ekaa rakastelukertaa.
      Näköjään kuitenkin naisen emätin on melko sopeutuvainen eri kokoisille peniksille.

      Pointtini on että vaikka miehellä on pieni muna, voi rakastelu silti olla tyydyttävää kaikin puolin. Isomunaisen kanssa rakastelu voi tuottaa joskus kipuakin, riippuen milloin mistäkin, ainakin minulla.
      Jos teillä kuitenkin kemiat pelaa eikä rakstelu ole "tunnotonta", pyyhi mielestäsi kaikki omat häpeäsi.
      Ainakaan älä sano miehellesi asiasta mitään, ettei hän oikeesti rupea häpeilemään elimensä kokoa. Mielestäni se olisi todella julmaa. Varsinkin jos kyseessä on vain peniksen ulkonäkökriteeri.

      • Anonyymi

        Pieni muna , iso sielu :)


    • minäkin soppaan

      Seurustelin kans pienimunaisen miehen kanssa. Minua ei häirinnyt koko. Mies oli itse todella häiriintynyt koosta. Erittäin huono itsetunto.

      Minä yritin tukea ja tukea. Ei siitä mitään tullut. Hänen exä oli halukkunut miestä pienimunaiseksi mulkuksi riidan yhteydessä.. ja minä sain sitten paikata tätä...

      No olihan se pienimunainen mulkku... kävi sillä mulkulla vieraissa. Mulle riitti.

      On se harmi, mies oli komea ja muna oli pieni.. aivan kauhee luonnehäiriö.. Moni kakku päältäkaunis. Onneksi nyt on ihan mukava mies..

      • muuta kuin totta

        Ei voi olla totta!!! Tätä palstaa lukiessa saa todella ulvoa naurusta. Kiitos teille kaikille siitä. Asiat on vakavia, mutta kommentit niin hauskoja ja osuvia ja ihanan ironisia/ sarkastisia... Pelastitte päiväni.

        Mulla on munavaje. Mies on kiihottava ja sillä on kaunis ja hyvänkokoinen, mutta se ei anna sitä mulle... oon yrittänyt vaikka mitä ja ollut yrittämättäkin, mikään ei auta. Se se vasta ketuttaa... ja sillä on hirveitä ongelmia sen vehkeensä kanssa enkä minä ymmärrä ollenkaan miksi. Mun ei tartte kuin kattoa miestäni niin alkaa haluttaa, mutta se aina kyselee että onko se liian pieni, eikö hän osaa käyttää sitä, ja helvetti soikoon, kyllä munkin käyttäytymisestä pitäis jo piru vie tajuta, että oon niin himontuskissa jatkuvasti, että kai siinä nyt luulis jo jonkinlainen yhteenlasku tuottavan tulosta. Oon sitä tukenut ja tsempannut, mutta enää en jaksa. Onnellinen se nainen, joka sen kaikkien näiden vuosien jälkeen saa... saatakele. En jaksa enää olla puutteessa, kun porkkanakin olis jatkuvasti ulottuvilla.


      • Anonyymi

        15 senttii.


    • lukasa

      kaikki sen tietää ettei koolla ole väliä.joskus jopa pieni kestävämpi.sitä paitsi uimassa kaikilla pinenee ja kukaan ei tiedä kuinka suuri tulee kiihottuneena .koska sekin vaihtelee mies kohtaisesti ja paljon.joillaan tilanne ei enää radikaalisesti muutu lepo tilasta kun taas toisilla tulee seitessä 10 cm lisää.miestäsi asia ei vaivaa.ja viisaat naiset tietävät että ensinnäkin koolla ei ole väliä ja ne kasvavat eri tavalla erimiehillä kiihottuessansa.itse miehijä vaihtaneena isoin ei välttämättä ole sen parempi kyllä muut asiat ratkaisevat kuten sexin kesto ja muu tominta.ei miehijä mittailla koon mukaan taidat olla aika nuori nainen ja kokematon.tuskin miehesi häpeää pienjä rintojasi isompi rintaisen edessäkään.haloo

      • BIG DICKS DOMINATE!!

        naisen puhetta..


      • 2637263
        BIG DICKS DOMINATE!! kirjoitti:

        naisen puhetta..

        Kertokaas tyhmälle?


      • .....
        2637263 kirjoitti:

        Kertokaas tyhmälle?

        Alle 15 cm ja ohut


    • eräs mies

      Naiselle miehen tärkein ominaisuus on siis se että naisen oma statusarvo nousee kaveripiirissä? Monesti kuulee että miehet esineellistävät naista, mutta tässä on minun mielestä universaali todiste siitä että naiset ovat tässä asiassa lähes aina "pahempia". Mies tuntuu olevan valitettavan monelle naiselle vain "parisuhdeharrastusväline".

      Et sanonut et teillä on seksissä mitään ongelmia tms. suhde on hyvä...(?)

      Mitenkähän ystäväsi mahtavat muuten määrittää hyvän seksin noin ylipäätänsä?

      Propsit miehelle munansa häpeämättömyydestä.

      Terveisin eräs tilastojen mukaan normimunainen mies.

      • nainen 27 v

        Kerrotaan sitten omatkin kokemukseni, jos noin niin kuin seksi hyvyytta vertaillaan. Parasta seksia olen saanut poikakaverilta, jolla oli verrattain pieni, se oli vaan niin hyva kayttamaan sita! Hella ja intohimoinen. Sitten oli myos yksi mies, jolla oli ihan mieleton kalu. Seksi ole erittain hyvaa myos hanen kanssaan, mutta aina alussa kesti jonkin aikaa, etta piti harjoittaa hyvin hitaasti, etta paikat ehtii "levita" hanen kokoonsa. Suhde ei kestanyt kauan, mutta uskoisin etta taman isokaluisen kanssa olisi tullut ongelmia pitkassa parisuhteessa, jolloin ei valttamatta ole joka kerta huippuunsa kiihottunut...


    • MaaRit-24

      Kerron vielä, mitä eräs ystävättäreni tai oikeastaan entinen sellainen sanoi. Oli tosiaankin saunailta ja miehet toikkaroivat humalapäissään rannalla alastomina. Tyttökaverini näkivät pienimunaisen mieheni ja yksi heistä katsoi osaaottavaisesti minuun ja sanoi ääneen: parempi vähän kuin ei mitään. Myöhemmin hän vielä kysyi, että onko seksielämämme hyvää? Voi sitä häpeän määrää...

      • monte1

      • RAAKAA LUETTAVAA!

      • asdsd
        monte1 kirjoitti:

        kuin ellit keskusteluissa
        http://keskustelu.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/keskustelu/t1373124
        tätä samaa keskustelua käydään vielä varmaan useita vuosia.

        Katin, Annelin ja Helin jutut ovat saman henkilön kirjoittamia.

        Joku on pyörittänyt samaa projektia jo kolmen vuoden ajan. PAri viestiä kyllä menisi vitsailun piikkiin mutta tämä on jo patologista. Mitähän lie taustalla??


    • .........................

      Voit kuiskata ystävättärillesi : "Mutta minulla on taatusti koko joukon suurin dildo..." ja iskeä leikkisästi silmää.

      • ..............................

        pieni jaksaa seisoa paremmin vanhemmallakin iällä, toisin kuin suurelle yleensä käy (ei enää nouse edes vaakatasoon). Joten mieluummin pieni kuin suuri..


    • olen lukenut

      tämän jutun ennenkin vähän erinlaisessa muodossa. Painu kuuseen.

    • keskikokoisen kanssa

      Vaikkakin aloitus vaikuttaa provolta, niin kirjoitanpa kommentin silti.

      Jokin aika sitten, viime vuonna, tuli tv:stä neliosainen dokumentti tuosta aiheesta.

      Sanottiin, että on alle 1 prosentti miehistä, joilla on NIIN mahottoman pieni, että se tosiaan seistessäkin on alle 5 cm.

      Suurimmalla osalla on keskiverto vehje, näytti se sitten lepotilassa / saunassa / uinnin jälkeen / säikähtäneenä - miltä tahansa ;)

      Olen sattunut törmäämään molempiin.

      Ja kokemukseni mukaan; Se todella pieni ei tosiaankaan edes tuntunut sisällä. Suuri taas oli tosiaankin NIIN suuri, että sanoin kiitti ja näkemiin. Hommaa ei edes yritetty. (voisin kuvitella että ehkä hevosella tai jollain muulla vielä isommalla eläimellä ehkä olisi..)

      Merkitystä on MYÖS vehkeen paksuudella, JA varsinkin mielestäni sillä, miten sitä käyttää.

      JA merkitystähän ei ole vähiten myöskään sillä, rakastaako ja haluaako sitä ihmistä vai ei.

      Jos suhde on rakastamiseen asti edennyt.. lienee sänkyhommat ovat jossain vaiheessa myös pelittäneet?

      Jos yhteiselämä pelaa siltä osin, ja muutenkin (?!) ja kumpikin tulee tyydytetyksi, niin minun mielestäni ei ole HITONKAAN väliä sillä, mitä "ystävät" / muut ihmiset / uimahallin valvojat tai ketkä sitten ikinäkin, kumppanin vehkeen koosta lienevät mieltä.

      Oikeat ystävät ei kylläkään toljota toisen jalkovälejä tuossa mielessä..

      • Anonyymi

        Samat kokemukset, oon törmännyt molempiin ääripäihin. Se pienempi, mikrokikkeli, ei ollut varmaan edes viittä senttiä erektiossa. Isosta taas meni sisään ehkä yks neljäsosa.

        Sori vaan miehet, kyllä koolla on väliä.


    • S@r@

      Kyllä mä veikkaan että Sulla se ongelma on..
      voi voi jos et pysty tuon kanssa elämään..


      Mene vaikka psykologille juttelemaan,se auttaa:)

    • jeesustelua

      Se on ihan turhaa jeesustelua sanoa ettei koolla oo väliä! Olen 33-vuotias nainen ja kokemuksesta voin kertoa että ei sillä pienellä pippelillä oikeesti kovin hyviä fiiliksiä saa. Onneks on miehiä jotka pystyy korvaamaan sen kalun koon sormillaan, kielellään tai dildoa käyttämällä. Seurustelin jonkun aikaa erittäin pienimunaisen miehen kanssa ja pitää myöntää etten tuntenut peniksen ollessa sisälläni mitään, vaikka hyvin teeskentelinkin. Ja siihen uskomukseen mies vielä erossammekin jäi, että hän on sellainen panomies että alta pois. Totuus on kuitenkin toinen.

    • näin on....

      Kokemusta on isosta ja pienestä, kyllä iso tuntuu paremmalta! pienimunaisten propagandaa on väite ettei koko vaan kuinka sitä käyttäää, paskat, ei pieni muna tunnu miltään! ja paksuus eli ympärysmittahan se naisella ehkä eniten tuntuu,ja iso on yleensä myös paksumpi.!

    • asdfhjkjlö

      ei ole liian pieniä munia, on vain liian löysiä pimppoja! voit noin sanoa niille "kavereilles", jos ne kuittailee jotai. treenatkaa naiset, treenatkaa niitä lantionpohjanlihaksianne!

      ja henk. koht. sanoisin, että paksuudella on enemmän väliä. ja jos penis on isompi kuin naisen oma sormi, niin luulis kelpaavan naiselle mieluummin pano kuin oma kiva xD

      eihän emättimen syvin osa tunne yhtä paljon kuin sen alkupää, eli pituudesta ei ole oikein hyötyä. ja kellä nyt on joku puolmetrinen pimppa, yäk. normiemätin on jotain 10cm, normimuna kai jotai 15 cm, luulis riittävän.

      • tuon ed viestin kirjoittaja

        olen nainen ja avomiehelläni on hiukan liian iso, eli en ole mikään katkeroitunut kääpiömunainen mies x)


      • luin tämän
        tuon ed viestin kirjoittaja kirjoitti:

        olen nainen ja avomiehelläni on hiukan liian iso, eli en ole mikään katkeroitunut kääpiömunainen mies x)

        ja sain kyllä elämäni parhaat naurut :D mahtava lisäys!


    • ;D ;D

      Heitänpä 3kymppisenä naisena omankin mielipiteeni tähän keskusteluun. Kokemusta on isoista ja pienestä peniksistä. Kyllä koolla mielestäni on vaikutusta, tosin ei ehkä niinkään pituudella vaan paksuudella. On kyllä ihan tosiasia, että lepoasennossa olevasta peniksestä ei pysty suoraan "ennustamaan" millainen se paraatikunnossa on.

      Yksi pienimunainen kenen kanssa olin, ei kyllä oikein tuntunut miltään, tosin hän ei sitä oikein osannut varmaan "maksimoidusti" käyttääkään suuseksistä ym. "korvaavista" puhumattakaan. Sitten taas toinen pienimunainen mies taas osasi antaa aivan ihanaa suuseksiä, joka kyllä aika hyvin kompensoi kalun pienuutta yhdynnässä.

      Isomunaiset taasen ovat lähes poikkeuksetta tuntuneet ihanilta yhdynnässä, tosin alku täytyy ottaa hiukan rauhallisemmin jotta emätin "ehtii sopeutua kokoon". Mutta rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että isompi penis kyllä tuo enemmän tuntemuksia yhdynnässä. Isommalla tarkoitan siis nimenomaan paksumpaa, mutta ns. normaalipituuden rajoissa olevaa penistä. Sitten taas tosi pitkä, mutta kapea/ohut penis ei tee sen kummempia tuntemuksia, itseasiassa liiasta pituudesta taas on vaan haittaa kun ei "pääse niin lähelle toista". Toinen asian puoli tietysti on naisen "tiukkuus/väljyys. Naisetkin voivat omia lantionpohjan lihaksiaan jumpata ja näin saada yhdyntäänkin mahdollisesti parempia tuntemuksia.

      Tiivistettynä toteaisin, että koolla (paksuudella) on merkitystä yhdynnässä. Tosin pienempikin penis voi tuntua aivan yhtä hyvältä riippuen miten omistajansa osaa sitä käyttää ja minkälaiset pariskunnan välit ja tuntemukset toisiaan kohtaan muuten ovat. :D

    • sinä

      häpeämään miehesi puolesta. Pääasia että mies ei häpeä. Voisit ajatella niinkin että miehesi osaa enemmän kuin vain koolla sinut tyydyttää.

      • Pyhä yksinkertaisuus teitä...

        Viisikymppisen suulla sanon että koolla ei ole mitään merkitystä, eikä lepokoolla varsinkaan! On tuhat ja sata tapaa pitää toista hyvänä maksimaalisella tavalla. Suosittelen kaikille pitkää kiireetöntä yhdessäoloa eikä unohdeta pettingiä! Oma kaverini saa minut pettingillä "anomaan armoa" nautinnosta ilman että penistä on tarvittu vielä mihinkään. Ja yhdynnän jälkeen ei puhettakaan että lähtis tupakalle tmv. Vaan jatkaa heti siitä mihin lopetettiin ennen aktia! Hän nauttii siitä että saa helliä minua. Yleensä pari tuntia menee kerrallaan. Yleinen miehinen ajattelutapa pelkästä yhdynnästä on ihan peeceestä!


    • sussiunaa

      oisit jättänyt ukkos siihen paikkaan ku sulle selvisi että pippeli on pieni!! eipähän tarttis voivotella, on sitä elämässä vaikeampiakin asioita ja ajatteleppa miltä miehestäs tuntuis jos tietäis mitä kirjottelet..entäpä jos hänkin häpeää sinua jostakin syystä..miltä tuntuis??

    • katkarapu-13cm

      sekä sinulla että ystävilläsi on selvä asenne ongelma! Samaan aikaan kun arvostelette ja moititte miestenne elimiä, ette kumminkaan itse siedä jos teille sanotaan että "käyppäs akka hakemassa itselles kumit tisseihin, mä häpeen sun olemattomia tissejäsi ja kaveritkin on alkaneet huomautella! että hopi hopi!"

      • Anonyymi

        Tissien koko ei kuitenkaan vaikuta siihen, miltä yhdyntä tuntuu, peniksen koko vaikuttaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tissien koko ei kuitenkaan vaikuta siihen, miltä yhdyntä tuntuu, peniksen koko vaikuttaa...

        Kuules kyllä vaikuttaa - pienirintaista naista ei erota miehestä kuin tuijottamalla alapäähän ja sitähän ei yhdynnässä näe!


    • 22222

      Nyt mä säälin miestäsi, reppanalla on noin ääliövaimo.
      Lepokoko ei kerro mitään työkunnosta

    • Nyt haloo

      Sinulla on näköjään muut asiat kunnossa, kun täytyy ihan väkisin kehittää tällaisesta ongelma, mieti nyt uudestaan ihan ajan kanssa ja vähän laajemmin onko tämä oikeasti elämää suurempi asia.

    • Markku.

      Veljeni teki itsemurhan kun hänen avovaimonsa lähti toisen miehen matkaan ja sanoi syyksi että veljelläni on liian pieni vehje.

      Veljeni oli 25 vuotias, hänellä oli 2 vuotias tytär aiemmasta suhteesta.

      • otan osaa

        Voimia sinulle!

        RIP


    • kaikenkokeillutt

      Tässäpä teille tietoa elämassä koettua, Itselläni on 17cm pitkä muna ja ihan normaali paksuinen ei ainakaan mikään ohut. Minulla on ollut kymmeniä naisia joiden kanssa olen pannut, ja olen huomannut sen että munani ei ole yhtään liian pieni, sillä miltä panohommat maistuu riippuu paljon petikaverista. Olen huomannut että langanlaihoilla naisilla on ihan ontto reikä ja se tuntuu ihan väljältä olipa kalu miten iso tahansa, jos pysytään suht normaaleissa kaluissa. Voi olla ihan nuori tyttö joka on langan laiha ja pimppi tuntuu ihan väljältä, varsinkin kun se nuorilla on niin märkä että patjakin kastuu. Kerran mulla oli pitkä ja iso nainen ja pimppi oli supertiukka ja täyteläinen, oli unelma panna. Siis miltä paneminen tuntuu riippuu 50 prosenttia myös naisesta. Jos pimppi on ihan höttölihaa tai ontto, eikä ikinä harrastettu liikuntaa niin horo mikä horo, Joillakin naisilla vaan pimppi turpoaa ja kerää verta ja on tosi tiukka, naisen koosta riippumatta. Jotkut tosi taitavat osaavat myös imeä munaa pimpillään.

      • Anonyymi

        Aah😜


      • Anonyymi

        "Jos pimppi on ihan höttölihaa tai ontto, eikä ikinä harrastettu liikuntaa niin horo mikä horo"
        No nyt on kunnon asiantuntija paikalla...


    • mietihän_vähän

      Sulla on naisena ongelma jos häpeät miehesi pientä penistä, ei munkaan miehelläni ole isoa vaan pienehkö mutta mulle se riittää varsin hyvin...peniksen koko ei ole miehen mitta.

    • Yönäänet

      Mikäli naisten puheisiin uskomista niin he pitävät paksuhkosta kalusta, eli pituudella ei juuri merkitystä vaan paksu ja paljasterskainen kiehtoo.

      • suttura72

        Paksu ja jämäkkä korvaa pituuden ainakin mun mielestä. Ei ole miehelläni pitkää eikä tarviikkaan.


    • Yökyöp

      Tärkeintä on se mäntä eli suuri terska. Miehelläni on sellainen sienen mallinen muna joka ei varresta ole niin kovin paksu, mutta on tosi iso makumutteri.

    • pienuus

      Kyllä se on ikävää kun on pieni muna itelläkin on. Jokunen nais suhde ollu ja aina päättynyt kun on niin pieni prinse nakki vaikka ne on koittanut sitä hiplata niin se ei edes herää sekin vielä. tuntuu että olen munaton mies !!

      • 87653456

        Käy hakemassa resepti erektiolääkkeeseen, kannattaa ainakin koittaa!


      • pienuus

        On kokeiltu kuollut mikä kuollut halut on kyllä mutta ei kaluja !


      • Anonyymi

        Pieni- ja hentokullinen voi kunnostautua opettelemalla nuolemisen salat. Siinäkin ne taidot ja kestävyys punnitaan.


    • PuurotJaVellitSekaisin

      Musta tuntuu että täällä on mennyt sekaisin pienimunaiset ja täysin munattomat miehet. :D
      Minulla oli kerran sellainen munaton mies. En oikeasti tuntenut ollenkaan, onko hän sisälläni. Mikään asento ei onnistunut, koska hänellä oli vain niin pieni. Otteen sain siitä vain peukalolla ja etusormella. Seksi oli noloa nyhräämistä, ja noloissa tunnelmissa poistuinkin paikalta jonkun ajan yrittämisen jälkeen.
      Pienimunaisia on ollut, ja se ei ole mua koskaan haitannut.

    • nainen72m

      Jos nainen hapeää miehensä peniksen pienuutta on pahasti vikaa korvien välissä, en minäkään häpeä vaikka miehelläni on keskivertoa pienempi, sitä paitsi se on just mulle sopiva. Ja miksi pitää olla ilman uimahousuja uimassa, kyllä ainakin minä ja mieheni pidetään uima asuja kun ollaan uimassa tai saunomassa ystävä tai kaveri porukassa.

    • Virranvarrella

      Yökyöp ilmaisi asian johon moni nainen yhtynee.

    • voe

      Ei se helppoa ole olla noissa miesten saunailloissa, kun uikkarit on riisuttava ja vehkeet näytettävä, muuten sitä on nössö.

      Muistan nuorempana kun oli kesällä saunailtoja ja minulla oli selvästi pienin penis. Sitten löylyistä isomunaisimmat menivät aina jäähdyttelemään kuistille esittelemään kalleuksiaan. Itse yritin aina jäädä taka-alalle ja piilotella pientä penistäni.

      No sitten jos illalla joku sai, niin aina isomunaisimmille ne naiset antoivat.

      • Anonyymi

        Ehkä kannattaa pitäytyä vaan heteromiesten saunailloissa, jos vehkeet on pakko näyttää? Itse pidän aina uikkarit jalassa ja kyllä niistäkin näkyy sen verran, että iso löytyy.


    • Anonyymi

      Ei voi kun nauraa, onneks vaikka mullakin pienehkö löysänä vaimo tosi tyytyväinen, hällä kun on tosi tiukka aläpää. Mitä pirun välilä minkä kokoinen kun on velttona, kait se seisokki kiinostaa naista enemmän ja on ihme jos miehet katselee toistensa kaluja tai vertailee niitä, sit vaan lanttu lekurille.

    • Anonyymi

      Mitä voit tehdä? Voit opetella ajattelemaan, että asia ei ole ongelma vaan se on tosiasia, jolle ei voi mitään. On varmasti todella paljon aviomiehiä, jotka toivoisivat jotakin lisää tai pois oman vaimon vartalosta mutta ei siitä sen kummempaa ongelmaa tehdä. Ihme, jos kaverisi katsovat "säälivästi" sinua, miksi he sinua säälivät. JOkainen fiksu nainen tietää, ettei koolla ole väliä rakastelun onnistumiseen, niinkuin ei esim. rintojen koollakaan.

      Luulempa ettet sinäkään täytä kaikkia miehesi toiveita, kuten ei meistä kukaan, jos puhutaan fyysisistä ominaisuuksista.

    • Anonyymi

      Hintelää kehoa voi treenata salilla, naiset suurentelee silikoonilla rintoja ja mitä kaikkea. Mulla on pienehkö penis (normitilassa) ja olen siihen tyytyväinen samoin puoliso, ihan sama mitä muut miettii.

    • Anonyymi

      Pärstävika. Siinä se paljastuu se puutostila.

    • Anonyymi

      Itselleni ei ainakaan ole etua ollut siitä että on suuri etuvarustus.
      Nuoruudessa hävetti kun erektioita ei voinut peittää mitenkään.
      Jotkut naiset jopa pelästyneet tai, epäuskoisena katsoneet.
      Naisen totuttaminen on vienyt aikaa.

      Peppuseksistäkin jotkut jopa kieltäytyneet.
      Suuseksikin joillekin tuottanut ylipääsemättömiä vaikeuksia.

    • Anonyymi

      Naisilla kans on suuret reiät mahtuu pesäpalloa maila jne heleposti sisään
      väljäks väsähtänyt luola.

      • Anonyymi

        sinä se olet kuuntelemassa joka keskustelua, vai mitä?

        hävettää oma äiti, sanot mitä sitten sanot, mutta en enää ilmaise sitä
        ääneen. vaikka mieli tekisi.


    • Anonyymi

      Jos sinua nolottaa niin voi voi. Hyvä että mies sinut pippelinsä kanssa, kaikki pisteet hänelle.

      Miltä sinusta tuntuisi, jos miehesi sanoisi pimppaasi liian isoksi?

      Monet ihmiset kuten sinäkin ovat yksinkertaisesti ilkeitä, aina arvostelemassa. Vieläpä ominaisuuksia, joita todellakaan ei voi muuttaa. Vaikka itkisit päivät pääksytysten miehesi pientä penistä niin se ei siitä isommaksi muutu. Mutta sinä muutut pienemmäksi. Todella noloa tuollainen.

    • Anonyymi

      No kyllä minulla vain on aivan liian pieni penis. Asia surettaa ja hävettää, halvauksen jälkeen erektio on ollut vielä entistäkin pienempi. Nytkin olen hengannut enemmän, tai vähemmän naisen kanssa johon olen rakastunut. Mutta seksi on ahdistavaa, kun en pysty tarjoamaan naiselle josta välitän ja rakastan yhtään mitään. Tunnen helvetisti syyllisyyttä asiasta. Nainen on tosi ymmärtäväinen ja väittää saavansa minun kanssani. Mutta itsestä tuntuu, että hän haluaa vain hyväntahtoisuuttaan olla kiltti. Tuntuu pahalta ajatella, että ei pysty tarjoamaan naiselle jota rakastaa sitä mitä hän ansaItsisi. En uskalla juurikaan tehdä aloitetta seksiin. Toivon, että tällekkin saralle keksittäisii joki keino päästä normaaleihin mittoihin. Luopuisin vaikka loppuelämäksi omista orgasmeista ja nautinnosta, että voisin olla varma, että tyydytän ihmisen, josta välitän. Tämä asia ahdistaa aidosti. Tämä nainen ansaitsee parempaa. Kaiken järjen mukaan minun pitäisi lopettaa juttu ja antaa hänen löytää ihminen joka on hänen arvoisensa myös seksinsuhteen. Olen täysin hyödytön. En haluaisi menettää häntä, mutta koen itseni itsekkääksi, kun harrastan seksiä Hänen kanssaan. Olen koko ikäni ollut pieni munainen, mutta selkäydintulehduksen jälkeen tilanne paheni entisestään. Olen 38v joten enpä usko, että tätä ongelmaa saadaan hoidettua lääketieteellisin keinoin. Ainakaan minun elinaikanani. Itken asiaa yksin ollessani useasti. Karmeaa olla rakastunut näin paljon samalla tietäen oman surkeuden ja säälittävyyden. Hän on ollut asian Suhteen todella mukava ja ymmärtäväinen. Mutta minä tunnen hirveää syyllisyyttä ja häpeää asiasta. Odotan aina hänen aloitettaan seksiin. Itse en enää uskalla sitä tehdä, koska en koe pystyväni tarjoamaan lähellekkään sellaista seksiä, kuin kaunis ja täydellinen nainen ansaItsisi. Seurustelimme noin puolitoista viikkoa välissä, mutta muuten olemme vain henganneet kohtuu paljon yhdessä. Hän viettää myös paljon aikaa exänsä luona, jossa saa luultavammin kunnon munaa. Tämä lohduttaa minua edes vähän. Toisaalta masentaa, kun en itse siihen pysty. Oloni on täysin arvoton. En haaveile mistään jätti melasta, vaan normaalikoulussa jolla pystyisi tyydyttämään rakastamansa naisen. Olen miettinyt asian takia itsemurhaa aika ajoin. En nyt sitä ole tekemässä, mutta tuntuu vain hirveältä, kun ei voi koskaan tehdä rakastamaansa ja arvostamaansa naista onnelliseksi... eikä kauniin ja täydellisen naisen pitäisi kärsiä tälläisen säälittävän luuserin takia. Toivon välillä, että hän hylkäisi minut lopullisesti, että hän saisi miehen jonka ansaitsee. Itse olen itsekäs, koska olen liian rakastunut, enkä pysty häntä hylkäämään. En tiedä miksi hän haluaa viettää aikaa kanssani, koska olen hyödytön. Hän ei halua keskustella aiheesta, mutta koen olevani koko ajan anteeksi pyynnön velkaa. Olen vastenmielisen näköinen myös ulkonäöltäni. Hän ansaItsisi paljon parempaa kaikin tavoin. Voinko minä tehdä asialle jotain? T. L

      • Anonyymi

        Mene hoitoon.


    • Anonyymi

      Njaa, otetaanpa toinen lähestymiskulma tähän...jospa APlla onkin löysä toosa ja mies häpeää sitä. Tässäpä aivan yhtä kusipäinen ajatus kuin aloittajalla.
      Päätä pensaaseen vaan...🌳

      • Anonyymi

        Sairasta, että tämmöistä naisvihaa on täälläkin. Jokaisen naisen vagina on täydellinen. Vika on aina miehessä. Turha tätä on kaunistella.


    • Anonyymi

      ylipainoa?

      rakastelemalla pitenee

    • Anonyymi

      Kai nyt jokainen normaali ihminen ymmärtää, ettei lepomitta kerro kalun oikeaa kokoa.. Iso on yleensä myös potenssiongelmainen ja löysä pidemmän päälle, pienempi mulkku levossa on kovempi teleskooppi tanko juhlakunnossa.

    • Anonyymi

      Kyllä se vaan on niin että kun on lyhyt penis niin ei se erektiossakaan sen parempi ole. Eniten naisena ehkä harmittaa kun ei tunne yhdynnän aikana terskan päätä emättimen pohjukassa mutta kuitenkin pitkällä, itselläni tämä paikka on erityisen herkkä..olisiko se kuuluisa g-piste, en tiedä. Paksuus ei vaikuta eikä auta tilannetta. Muistakaa miehet että naiset nauttivat seksistä yhtälailla kuin miehet. Ja enemmän koska me tunnemme kaiken mikä sisäämme tulee :-)

      • Anonyymi

        Toinen totuus on se että itsesääli on suhteen kuolema.
        Kumman otat: Itsesi vai molemmat?


    • Anonyymi

      Mulle on ainakin ihan sama minkä kokoinen penis miehellä on - paljon tärkeämpää on se, miten hän käyttää kieltään :D'

      Toki hirvein vaihtoehto olisi pienimunainen mies, joka ei edes pidä suuseksistä.

    • Anonyymi

      Mulla oli kans mies ja sillä pieni penis. Olihan sillä ongelma sen kanssa. Yritin kaikella tapaa auttaa sen pään sisäisen ongelman kanssa. Mutta hän alkoi myös pahoinpitelemään minua, niin lähdin. Terkkuja vaan M.M:lle. Komea mies, mutta täysin mätä.

      • Anonyymi

        Outoa, mulla on myös "pienempi"penis, koskaan en ole sitä miettinyt eikä vaimollakaan ole koskaan ollut sen koosta mitään kommentoitavaa, mielellään on sen kanssa leikkinyt ja puuhastellut ja jos nainen häpeää miehensä kalun kokoa on päässä vikaa.


    • Anonyymi

      Minun miehelläni on 10 cm pitkä penis erektiossa. Onhan se pieni tappi mutta kaiken se rakkaus kestää.
      Seurusteluaikana jo ihmettelin kun mies ei millään meinannut haluta sänkyyn. Syy selvisi kun ensimmäisen kerran näin mieheni erektion. Pieni kikuli törrötti söpösti pystyssä, Omalla tavallaan se on kyllä tosi suloinen.
      Pienelläkin pärjää kun se vain seisoo terhakkaasti. Takaapäin sen myös mielellään ottaa B-rappuun.

    • Anonyymi

      Aloittajalla tuntuu olevan vika päässä.

    • Anonyymi

      Suurimmalla osalla naisistakin tuntuu vielä olevan kasvu kesken.

    • Anonyymi

      Me ei käydä enää mökeille. Miestä hävettää mun rämemajava kun muilla on posliinikisut.

    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua oikein hyvin. Minun vaimoni oli lihava ja se nolotti todella paljon; hän on muodoton möhkäle ja niinhän siinä kävi, että ero tuli.

      Nyt etsin hoikkaa ja isorintaista naista, eipä tarvitse enää noloilla. Tsemiä sinullekin sopivan miehen löytämiseen!

    • Anonyymi

      Miehelläsi saattaa olla pappisuku, koska munkeilla selibaatissa elävillä loppujen lopuksi penis jää pieneksi.

      Ei ihme, että papit harrastavat seksiä lasten kanssa, että ehkä ilmiössä on logiikkaa, mutta vain että olisi kummiskin kiva saada vaimo ja lapset synnytettyä.

      Kali Yuga Vesimiehessä taas tavalliset kuviot ovat rikki ja uusia astuu esille.

      Kun teitä vaivaa peniksen koko, niin sinä miehen puolisona voisit kasvattaa penistä lisää.

      Penis on lihas.
      Lihakset voi harjoittaa.
      Lihas kasvaa treeneissä.
      Teidän pitää harjoittaa miehen penis isoksi.
      Uskon seksin vaikuttavan peniksen kokoon.
      Kaikki on sinun käsissäsi.

    • Anonyymi

      Tuskinpa olisikaan kovin onnistunut toisin päin, miehet arvostelemassa kirmailujanne röntöt paljaana. Näkee tosin jo ilman alastomuutta kehon virheet ja kiinnostavuuden. Uimarannoilla, saleilla..sotanorsut kuvittelee liikoja, eikä tosin paljoa liikahda joten pääsee sellaisen vierestä, vain unelmoimaan ohikulkevia kaunokaisia. Siinä oli sitten pieni tai iso, heräilee mielikuvitus ja jaksaa taas rönttöstä rassata.

    • Anonyymi

      Mikä helvetin näyttely teillä sitten on? Taitaa olla joku juorupäivälehtien trollitoimittaja aloittaja kirjoittelija.

    • Anonyymi

      Ehkä aloittajaa voisi venäjä mielistä trollilla kaalisoppa auttaa asiaan.

    • Anonyymi

      Täytyykö niitä vehkeitä kaikille näytellä, vain vaimoni silmille ja siinä se.

    • Anonyymi

      Mun jo edesmenneellä puolisollani oli iso kalu, liian iso... tykkään nyt kun saan pienempää, siitä nautin. Sano sinä että tykkäät siitä kullista joka kumppanillasi on. Iso ei tee hyvää, pienempi tekee...

    • Anonyymi

      täällä olis vanhenpi sugardaddy etsisin pienipaikaista naista tyttöä kaiken ihanan kustanuksella otathan yhteyttä [email protected]

    • Anonyymi

      Sano suoraan hälle että oot turhaantunut ja haluat oikeestaan kalua.tyydyttäköön nysänsäitse

    • Anonyymi

      Näin pienimunaisena miehenä Ymmärrän täysin. Itse en ikinä nolaisi itseäni, tai kumppaniani. Suurin osa meistä tajuaa kyllä asian ja ei esiinny julkisesti alasti. Ehkä voisit mainita asiasta hänelle. Hän kyllä tietää varmasti jo valmiiksi olevansa pienimunainen..

    • Anonyymi

      Kaupasta saa pituutta niin että varmasti riittää.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta huono provo. Erikoinen seurakunta jos toistensa jalkojen väliä saunaviikonlopuilla tiirailevat. En muutenkaan lähtisi vertailemaan lepotilaa ja juhlakuntoa toisiinsa.

    • Anonyymi

      pienen pippelin kanssa voi harrastaa seksiä milloin vain

      t. 12cm erektiossa, eikä ikinä valituksia!

    • Anonyymi

      😂😂😂😂😂😂 Mulla on ollut sukea päivä tänään mutta kun luin tämän trollin ei meinannut tulla naurusta loppua meinasin vetäisi leivän väärään kurkkuun.

    • Anonyymi

      enkä se on niin, että pienellä yritetään ,ja suudella luotetaan pelkkään kokoon, eräs nainen sanoi,

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe