Anoppi kävi meillä jokunen vuosi sitten kyläilemässä ja katselemassa maisemia. Kaikkeen muuhun näkemäänsä hän oli tyytyväinen, paitsi että valitti Rouva Ratikan käyttävän liian pieniä alusvaatteita. (Omituinen pyykkien vahtaaja.) Kun RR kertoi minulle asiasta, pyysin sanomaan äidilleen, että ne ovat pitkän avioliiton salaisuus, joten anopin pitäisi ennemminkin vain hyristä tyytyväisyyttään.
No nyt RR kävi sukuloimassa anopin luona ja taas viikon kohokohta oli pyykkiepisodi. Stringejä ei kuulemma kannata käyttää, koska niissä takapuoli alkaa roikkumaan. Onko tällaiseen uskominen naisenlogiikan syvin olemus vai onko anoppini moralisti?
Enkä kysy tätä minään ylenpalttisena stringien ystävänä (hipstereiden mielumminkin) vaan huolestuneena kansalaisena.
No nyt RR kävi sukuloimassa anopin luona ja taas viikon kohokohta oli pyykkiepisodi. Stringejä ei kuulemma kannata käyttää, koska niissä takapuoli alkaa roikkumaan. Onko tällaiseen uskominen naisenlogiikan syvin olemus vai onko anoppini moralisti?
Enkä kysy tätä minään ylenpalttisena stringien ystävänä (hipstereiden mielumminkin) vaan huolestuneena kansalaisena.
Vastaukset 4
Vanhimmat
tämä anoppisi oikein olikaan? Syntyjään siis.
japanilainen. Eikä kai se muuksi ole muuttumassakaan.
Muuten se on maailman paras anoppi: Asuu 8000 kilometrin päässä eikä puhu sanaakaan suomea tai englantia. Ei kovin paljon päällepäsmäröi normaalia arkeamme. ;-)
japanilaiset ole aika konservatiivista porukkaa?
Mun äiti on konservatiivinen, kasvanut pohjoispohjanmaalla, ja aina valittamassa mun stringeistä... nyt ehkä uuden miehen myötä vähän vapautunut mutta kamala vaatteitten kyttääjä se silti on. Ja varsinkin kun tytär on tullut isäänsä ja tykkää pyöriä kotosalla mahdollisimman vähissä vaatteissa... äiti on aina ollut täysissä pukeissa, saunankin jälkeen.
mummoni 80 vee luuli minun olevan rahapulassa,kun ei ollut varaa pikkareihin joissa olisi ollut enemmän kangasta... Tarjosi omia "varttihousujaan" köyhälle opiskelijalle :))