Dj: ksi?

.......

En tiedä voinko tulla kysymään tätä täältä, mutta haluaisin tietää kuinka voin tulla dj:ksi ja soittaa cludeilla ja kehittyä dj:nä? Olen nainen ja pirun hyvän näköinen ja rakastan musiikkia ja sitä kun muut fiilistelevät sen mukana! ;D mut ongelma on nyt vaan tää, etten tiedä mistä aloittaa ja miten? pitäiskö löytää jostain joku dj valmennus kurssi, vai mitä?

8

3357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä lähtee...

      Hommaat vinyylisoittimet ja vinyylilevyjä tai dj tarkoituksiin tehdyt cd-soittimet tai sitten softapohjaisen järjestelmän ja harjoittelet kotona.
      Voit tietysti käydä klubeilla dj.ltä neuvoja kyselemässä. Hyvännäköinen nainen tietty saa ohjeita & neuvoja ja varmaan yksityisopetustakin tarjotaan kun puutteessahan ne dj.n retkut yleensä on. Muista ehkäisy jos yksityisopetukseen menet tai äkkiä joku klamydia tai muu on vaivana.
      Sitten vaan jonnekin vaatimattomiin bileisiin soittelemaan. Sitten vaan paukutusta kehiin ja kuosaajat nytkii onnessaan vaikka pieniä virheitä tuliskin. Naiselle tulee vielä sukupuolitasoitusta, paitsi tietenkin muilta naisilta.

    • ....

      Kokeiles aluksi tätä ohjelmaa. Siitä saa mun mielestä hyvän käsityksen miksaamisesta livenä ja tätä on kehuttu. DEMOn saa ladata tuosta vasemmalla sijaitsevasta palkista ja se on kokonaan toimiva, mut toimii vain puoltuntia kerrallaan, etkä voi tallettaa tekeleitä :P Ne oikeet laitteet maksaa sit helkkaristi.

      http://www.native-instruments.com/index.php?id=traktor3_us

    • mitä muut

      Tekee: (Ja Ibiza tietysti mielessä)

      http://www.veoh.com/channels/helsinkitv

      Kattele http://www.veoh.com ja hae DVJ Bazuka
      tai täältä aikuisten palsta. Rajuimmat venäläiset DVJ ovat K-18 vai miltä kuulostaa Bazukan kappale FAK ME??
      Bazukalta myös upea rantavideo Sexy Beach.

      DVJ Affecta on Pietarista. Tuolta ne kaikki lähtee! Katso tarkkaan niin pääset hommasta jyvälle.

    • YksÄitiVaan

      Muuta en voi neuvoa kuin, että aloitat pohjalta.

      Toivon, että vanhempasi vievät sinua paikasta toiseen (jollei sulla ole ajokorttia ja vanhemmat ovat valmiita ostamaan sulle cd-levyjä) soittamaan. Vanhemmat maksavat kuitenkin sun levyt ja laitteet.

      Näin meidän poika pääsi alkuun. Ikää ei ollut kuin 15 vee. Koulua piti silti käydä. Nyt on kulunut yli 10 vuotta siitä. Alussa on silti vielä, jos haluaa maailman tähdeksi. Joku maksaa tämän lystin. Joko sinä itse tai sun läheisesi.
      Mutta unelmia ei pidä unohtaa. Kaikilla ei ole niihin varaa.

    • ei tarvitse kehittyä

      Jos olet kerran kaunis ja omaat isot tissit niin marssi lähimpään ylikansalliseen levy-yhtiöön. Voit toimia "DJ:nä" kuten muuan Tiësto, eli painaa play-nappulaa ja heilua dekkien takana niin tanssikansa on myyty.

      • dj ksi haluava m

        tiestolla on just kovia biisejä..


    • Muistaakseni DJ-kursseja on joskus järjestettykin, mutta kovin harvakseltaan. Homma lähtee parhaiten kotoa tai kaverin luona, mistä sattuu löytymään pari levysoitinta ja mikseri. Sitten vain fiilistellen harjottelemaan ja menee mukaan jonkun tutun DJ:n keikalle ja luomaan suhteita piireihin. Hyviä naisDJ artisteja onkin harvassa, joten tervetuloa vaan viihdyttään ja kiihdyttään tanssikansaa :)

    • Jos DJ hommat kiinnostaa niin ostappa vaikka joku tuplapesäinen dj-cd soitin. Cd:llä olen minäkin aloittanut 12 vuotta sitten ja CD:n helppo saatavuus ja hinta ovat ne mitkä tekee niistä aloittelijan valinnan. Jos kuitenkaan ei ole aivan varma kiinnostuksen jatkuvuudesta, on kotikäytössä poltetulla cd:lläkin tietääkseni sallittua harjoitella. Parasta on jos tunnet kaverin jolla soittimet löytyy ja joka on valmis opettamaan.

      Videolta ei oikein pääse kyllä jyvälle hommasta, varsinkin jos on joku isompi artisti koska ne kädet vispaa siihen tahtiin että siinä ei pysy mukana. Soittimia ja miksereitä on paras päästä kokeilemaan ihan omilla sormilla, nappula nappulalta, jotta tietää mitä mistäkin napista aina tapahtuu. DSC järjestää valmennuskursseja sillon tällöin, mutta kurssi on tietääkseni parin päivän mittainen ja eräs kaverini piti sitä lähinnä esittelynä. Sieltä olisi tietysti hyvä aloittaa jos ei tiedä asioista yhtään mitään.

      Harrastuksen/ammatin varjopuolia ovat sitten ne aitojen levyjen ostot (menee rahaa mutta silti aina yhtä nautinnollista kun saa tuoreimpia kiekkoja käsiin), homma tapahtuu yöllä ja itse olen kotona noin 6-7 aikaan aamulla ja huono alkupalkka.

      Muuten ihan sairaan hyvä sivubisnes/harrastus, jos joku asia askarruttaa niin laita ihmeessä sähköpostia, vastaan mielellään kaikkiin kysymyksiin asiaan liittyen [email protected]
      PS:hyviä miksailuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe