Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rintsikan

osto

hei naiset ja tytöt.haluaisin itselleni ostaa rintsikat muta en oikein viitsi mennä kauppaan ja sanoa haluun itselle rintsikat . miten toimin ?.hyvää alkanutta vuotta

48

11041

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Tarvetta "rintsikoille".Jos "tissit"voivat hyvin ilman,älä kulje valtavirran mukana.Loppu sensuroidaan.

    • vinkkiä

      Hieman hankalaa tuollakin tavalla ostaminen on, jos epäilykseni taustastasi osuu oikeaan. Mutta onhan noita konsteja. Otat napakan ympärysmitan rintakehän ympäri rintojen alta. Tämä on sitten se rintsikoiden perusmitta (numeroina). Kuppikoon (kirjain) voitkin sitten valita "maun mukaan". Siinäkin pitää olla järki päässä, isoin ei ole välttämättä hyvän näköinen. Näin saat rintsikan koon, esimerkiksi 85C. Eikä tavaratalosta ostettaessa tarvita myyjää avuksi, sieltä vaan hyllystä sopivan näköiset kassalle.

      • hmmmmm...

        Tämä laskuri on tosi hyvä, Siihen vain mitat rintojen alapuolelta, rintojen päältä, ja yläpuolelta, niin se antaa sinulle oikean koon.

        http://www.85b.org/bra_calc.php


      • tuloksen
        hmmmmm... kirjoitti:

        Tämä laskuri on tosi hyvä, Siihen vain mitat rintojen alapuolelta, rintojen päältä, ja yläpuolelta, niin se antaa sinulle oikean koon.

        http://www.85b.org/bra_calc.php

        Tuo laskuri antoi minulle reippaasti liian suuren kuppikoon. Nämä "kotimaiset" laskurit ovat antaneet tarkemmin kuppikoon.


    • vastaus kysymykseen
    • ...

      Kaikki naiset käyttää rintsikoita, miksi et siis "viitsi"? Siis oletko laiska vaiko ujo? Eihän sitä tarvi kenellekään myyjälle selostaa jos ei halua. Voithan sinä ihan yksin oma-alotteisesti katsella niitä ritsikoita ja käydä sovittamassa.

      • mutta ei kaikki miehet

        Alkuperäinen kysyjä taitaa olla mies!


      • ehkäpä kenties
        mutta ei kaikki miehet kirjoitti:

        Alkuperäinen kysyjä taitaa olla mies!

        Eipä noissa lapsissakaan usein törmää sellaiseen reippaisiin yksilöihin, jotka yhtään häpeilemättä menevät kaupasta ostamaan ensimmäiset rintsikkansa. En kyllä tiedä miksi. Ei siinäkään mitään hävettävää ole.


      • Palvelua
        mutta ei kaikki miehet kirjoitti:

        Alkuperäinen kysyjä taitaa olla mies!

        Olin kerran liiviliikkeessä sovittamassa, jossa viereisessä kopissa mies sovitti itselleen palleatuellisia rintaliivejä. Myyjä auttoi häntä hyvin ystävällisesti hakasten kiinnittämisessä ja oikean koon löytymisessä. Eli rohkeasti vain kaupoille ja sovittaminen on aina tärkeää. Tältä mieheltä liivien osto ainakin sujui, miksi ei sinulta.


      • varmaaankin
        Palvelua kirjoitti:

        Olin kerran liiviliikkeessä sovittamassa, jossa viereisessä kopissa mies sovitti itselleen palleatuellisia rintaliivejä. Myyjä auttoi häntä hyvin ystävällisesti hakasten kiinnittämisessä ja oikean koon löytymisessä. Eli rohkeasti vain kaupoille ja sovittaminen on aina tärkeää. Tältä mieheltä liivien osto ainakin sujui, miksi ei sinulta.

        Vaimolleen,Noin hyvin "hitsautuneet" puolisot voivat ostaa "jopa" rintaliivit vaimolle.Pikkareista nyt puhumattakaan.


      • ...
        mutta ei kaikki miehet kirjoitti:

        Alkuperäinen kysyjä taitaa olla mies!

        Miksi kukaan mies ostaisi itselleen rintaliivejä?? Alkuperäinenhän sanoin että "haluaisin itselleni ostaa rintsikat". Miehillä ei ole rintoja, joten he eivät tarvitse rintsikoitakaan.


      • silti...
        ... kirjoitti:

        Miksi kukaan mies ostaisi itselleen rintaliivejä?? Alkuperäinenhän sanoin että "haluaisin itselleni ostaa rintsikat". Miehillä ei ole rintoja, joten he eivät tarvitse rintsikoitakaan.

        Vaikka miehellä ei olekaan rintaliivejä kaipaavia rintoja, hän voi haluta kuitenkin naisen rintojen illuusion ja siihen tarvitaan rintaliivejä täytteineen.


      • ...
        silti... kirjoitti:

        Vaikka miehellä ei olekaan rintaliivejä kaipaavia rintoja, hän voi haluta kuitenkin naisen rintojen illuusion ja siihen tarvitaan rintaliivejä täytteineen.

        niin on parempi hakeutua psykiatrille eikä naisten alusvaateosastolle!


      • PetrusB
        ... kirjoitti:

        niin on parempi hakeutua psykiatrille eikä naisten alusvaateosastolle!

        Onko mies jotenkin psykiatrin tarpeessa, jos ostaa itselleen rintaliivit?
        Käsittämätön ajatuskulku.
        Naiset ovat vohkineet itselleen koko miesten garderobin pitkistä housuista ja liituraidoista alkaen. Pannaan sitten kaikki farkkutytötkin psykiatrille!
        Naapurini on TS (trans-sukupuolinen) ja minusta ihan jees. Pitää rintaliivejä ym. naisellista, koska tuntee olevansa nainen, mutta hoitaa arkityönsä miehen roolissa olosuhteiden pakosta.


      • Denier
        ... kirjoitti:

        niin on parempi hakeutua psykiatrille eikä naisten alusvaateosastolle!

        Kuule, on paljon halvempaa ostaa rintsikat
        kuin mennä psykiatrille. Jos sattuu pääsemään
        yhteiskunnan järjestämään hoitoon, niin sen
        maksat sinä ja minä veroissa. Muuten maksaa itse.

        Kokemuksesta voin sanoa että ostaessani itselleni
        rintsikoita ei ole koskaan tullut mieleen, että
        tarvitsisin psykiatria. Minua ei todellakaan
        ahdista, muuten en menisikään ostoksille.

        Sille, että joku muu siitä ahdistuu, en voi
        mitään. Enhän minä ole niitä tyrkyttämässä
        sinullekaan. Teidän kyllä että se ei ole asuste
        jonka mies itselleen ensimmäiseksi valitsee,
        jos olis valittava naisten asusteista jotain. Kyllä se olisi ehkä pikkuhousut tai hame.


      • ...
        PetrusB kirjoitti:

        Onko mies jotenkin psykiatrin tarpeessa, jos ostaa itselleen rintaliivit?
        Käsittämätön ajatuskulku.
        Naiset ovat vohkineet itselleen koko miesten garderobin pitkistä housuista ja liituraidoista alkaen. Pannaan sitten kaikki farkkutytötkin psykiatrille!
        Naapurini on TS (trans-sukupuolinen) ja minusta ihan jees. Pitää rintaliivejä ym. naisellista, koska tuntee olevansa nainen, mutta hoitaa arkityönsä miehen roolissa olosuhteiden pakosta.

        "Onko mies jotenkin psykiatrin tarpeessa, jos ostaa itselleen rintaliivit?
        Käsittämätön ajatuskulku.
        Naiset ovat vohkineet itselleen koko miesten garderobin pitkistä housuista ja liituraidoista alkaen."

        -Öhöm. Siis naisillakin on jalat, joten housut on ok. Miehillä taas ei ole rintoja, joten mitä he tekevät rintsikoilla? Leikkivät? Annapa tähän kysymykseen hyvä vastaus, kiitos.


      • ...
        Denier kirjoitti:

        Kuule, on paljon halvempaa ostaa rintsikat
        kuin mennä psykiatrille. Jos sattuu pääsemään
        yhteiskunnan järjestämään hoitoon, niin sen
        maksat sinä ja minä veroissa. Muuten maksaa itse.

        Kokemuksesta voin sanoa että ostaessani itselleni
        rintsikoita ei ole koskaan tullut mieleen, että
        tarvitsisin psykiatria. Minua ei todellakaan
        ahdista, muuten en menisikään ostoksille.

        Sille, että joku muu siitä ahdistuu, en voi
        mitään. Enhän minä ole niitä tyrkyttämässä
        sinullekaan. Teidän kyllä että se ei ole asuste
        jonka mies itselleen ensimmäiseksi valitsee,
        jos olis valittava naisten asusteista jotain. Kyllä se olisi ehkä pikkuhousut tai hame.

        samaa sulta kuin tuola edelliseltä. Eli, mihin mies tarvitsee rintsikoita vaikka hänellä ei ole rintoja? Niitähän ei ole tarkoitettu leikkikaluksi. Jos leikityttää, niin ostakoot sitten leluja.


      • hmmmmmmm
        ... kirjoitti:

        Miksi kukaan mies ostaisi itselleen rintaliivejä?? Alkuperäinenhän sanoin että "haluaisin itselleni ostaa rintsikat". Miehillä ei ole rintoja, joten he eivät tarvitse rintsikoitakaan.

        Joillakin miehillä on todellakin rinnat! Juuri oli dokumentti siitä telkkarissa. kaipa miehet sitten ostavat yleensä siksi, että haluavat että "tissit" eivöt näkyisi, ns. "minimizing bra"...


      • ????
        ... kirjoitti:

        samaa sulta kuin tuola edelliseltä. Eli, mihin mies tarvitsee rintsikoita vaikka hänellä ei ole rintoja? Niitähän ei ole tarkoitettu leikkikaluksi. Jos leikityttää, niin ostakoot sitten leluja.

        "Jos leikityttää, niin ostakoot sitten leluja."

        Rintaliivit eivät siis ole leluja, eikä niitä saa miehet ostaa.


      • duoda
        ... kirjoitti:

        "Onko mies jotenkin psykiatrin tarpeessa, jos ostaa itselleen rintaliivit?
        Käsittämätön ajatuskulku.
        Naiset ovat vohkineet itselleen koko miesten garderobin pitkistä housuista ja liituraidoista alkaen."

        -Öhöm. Siis naisillakin on jalat, joten housut on ok. Miehillä taas ei ole rintoja, joten mitä he tekevät rintsikoilla? Leikkivät? Annapa tähän kysymykseen hyvä vastaus, kiitos.

        Katsopas työpaikallasi tai missä tahansa naisia joilla on paitapusero päällään. Monellako on napitus miesten puolella ja näinollen käyty se ostamassa miesten paitaosastolta.

        Naisten housujen käyttö on tuore tapaus. Aikanaan kun naiset alkoivat käyttämään alushousuja, sitä pidettiin huonon naisen merkkinä. Pitkien päällyshousujen pukeminen oli skandaali (tasan 100 vuotta sitten). Niinpä vaan yhteiskunta on kiltisti hyväksynyt naisten entistä voimakkaamman miehisen pukeutumistyylin. Mutta miesten lipsuminen naiselliseen suuntaan tuomitaan entistä jyrkemmin. Historiassa mies sai pukeutua sukkahousuihin ja hyvinkin koristeellisesti, ei enää.


      • ...
        duoda kirjoitti:

        Katsopas työpaikallasi tai missä tahansa naisia joilla on paitapusero päällään. Monellako on napitus miesten puolella ja näinollen käyty se ostamassa miesten paitaosastolta.

        Naisten housujen käyttö on tuore tapaus. Aikanaan kun naiset alkoivat käyttämään alushousuja, sitä pidettiin huonon naisen merkkinä. Pitkien päällyshousujen pukeminen oli skandaali (tasan 100 vuotta sitten). Niinpä vaan yhteiskunta on kiltisti hyväksynyt naisten entistä voimakkaamman miehisen pukeutumistyylin. Mutta miesten lipsuminen naiselliseen suuntaan tuomitaan entistä jyrkemmin. Historiassa mies sai pukeutua sukkahousuihin ja hyvinkin koristeellisesti, ei enää.

        mitä sanot siitä kun naiset alkoi käyttämään ns. miesten vaatteita, kuten housuja joskus 100 vuotta sitten, mutta uskon että siihen oli täysin järkevä syy. Ne oli varmasti tarvella lämpösemmät kuin pelkkä hame. Ja mä perustelin sen sillä, että naisillakin on jalat. Nyt on kyse siitä, että miehillä ei ole rintoja. Miksi he siis pitäisivät päällään rintsikoita? Ymmärrätkö? Senkin ymmärrän että esim. skottiasussa miehet käyttää hametta eikä se mua haittaa.


      • ...
        hmmmmmmm kirjoitti:

        Joillakin miehillä on todellakin rinnat! Juuri oli dokumentti siitä telkkarissa. kaipa miehet sitten ostavat yleensä siksi, että haluavat että "tissit" eivöt näkyisi, ns. "minimizing bra"...

        Jos jollain miehellä tosiaan on rinnat, niin rintaliivien käyttö suotakoon heille.


      • on...
        ... kirjoitti:

        Jos jollain miehellä tosiaan on rinnat, niin rintaliivien käyttö suotakoon heille.

        Kaikilla miehillä on rinnat. Kokoja on sitten aivan erilaisia, olemattomista (pelkät nännit) jopa isompiin kuin minulla (olen B-kuppinen nainen). Monella isotissisellä miehellä olisi suoranainen tarve rintaliiveille, mutta kun miehiset läskitissit eivät oikein istu niihin. Sitten on myös miehiä, joilla on ihan naiselliset rinnat, eivät ehkä niin kovin isot, mutta oikean muotoiset. Tuollahan jollain palstalla kyseltiinkin miten ne saisi leikattua pois.


      • ...
        on... kirjoitti:

        Kaikilla miehillä on rinnat. Kokoja on sitten aivan erilaisia, olemattomista (pelkät nännit) jopa isompiin kuin minulla (olen B-kuppinen nainen). Monella isotissisellä miehellä olisi suoranainen tarve rintaliiveille, mutta kun miehiset läskitissit eivät oikein istu niihin. Sitten on myös miehiä, joilla on ihan naiselliset rinnat, eivät ehkä niin kovin isot, mutta oikean muotoiset. Tuollahan jollain palstalla kyseltiinkin miten ne saisi leikattua pois.

        Miehillä on rintalihakset mutta ei rintoja niinkuin ymmärretään että naisilla on rinnat. Olen nähnyt aika paljon miehiä elämäni aikana eikä kenelläkään ole ollut rintoja. Joskus olen nähnyt jonkun tosi lihavan miehen jolla näyttäisi olevan aivan kuin rinnat mutta ei ne silti rinnat ole vaan pelkkää läskiä. Laihduttamalla nekin olisi lähteneet pois.


      • sisko-tv
        ... kirjoitti:

        mitä sanot siitä kun naiset alkoi käyttämään ns. miesten vaatteita, kuten housuja joskus 100 vuotta sitten, mutta uskon että siihen oli täysin järkevä syy. Ne oli varmasti tarvella lämpösemmät kuin pelkkä hame. Ja mä perustelin sen sillä, että naisillakin on jalat. Nyt on kyse siitä, että miehillä ei ole rintoja. Miksi he siis pitäisivät päällään rintsikoita? Ymmärrätkö? Senkin ymmärrän että esim. skottiasussa miehet käyttää hametta eikä se mua haittaa.

        Miksikö mies käyttää rintaliivejä?

        Jokaisella lienee oma syynsä.

        Minun syyni ristiinpukeutujana on se, että rintaliivit ovat osa naisellista asukokonaisuutta. Jos olen muuten naisen ulkoisessa habituksessa, mutta lauta rinnan kohdalta, näytän aika kummalliselta.

        Liivien ja pienten toppausten tai silikonien kanssa tulee se tarvittava kaarevuus, laaksoa ja kukkulaa. Lisäbonuksena se, että oikean kokoiset ja muutenkin sopivat liivit tuntuvat hyvältä iholla.

        Minua ei niinkään häiritse se, mitä naiset pitävät yllään. Viekööt vapaasti kaiken mitä miesten kaapista löytävät. Kunhan jätetään pois se toisen puolesta tietäminen ja toisen ajatusten mestaroiminen. Minä tykkään pitää liivejä, joku toinen ei. No problem.


      • ???
        on... kirjoitti:

        Kaikilla miehillä on rinnat. Kokoja on sitten aivan erilaisia, olemattomista (pelkät nännit) jopa isompiin kuin minulla (olen B-kuppinen nainen). Monella isotissisellä miehellä olisi suoranainen tarve rintaliiveille, mutta kun miehiset läskitissit eivät oikein istu niihin. Sitten on myös miehiä, joilla on ihan naiselliset rinnat, eivät ehkä niin kovin isot, mutta oikean muotoiset. Tuollahan jollain palstalla kyseltiinkin miten ne saisi leikattua pois.

        Miksi pitäis rinnat leikkauttaa pois


      • ----
        duoda kirjoitti:

        Katsopas työpaikallasi tai missä tahansa naisia joilla on paitapusero päällään. Monellako on napitus miesten puolella ja näinollen käyty se ostamassa miesten paitaosastolta.

        Naisten housujen käyttö on tuore tapaus. Aikanaan kun naiset alkoivat käyttämään alushousuja, sitä pidettiin huonon naisen merkkinä. Pitkien päällyshousujen pukeminen oli skandaali (tasan 100 vuotta sitten). Niinpä vaan yhteiskunta on kiltisti hyväksynyt naisten entistä voimakkaamman miehisen pukeutumistyylin. Mutta miesten lipsuminen naiselliseen suuntaan tuomitaan entistä jyrkemmin. Historiassa mies sai pukeutua sukkahousuihin ja hyvinkin koristeellisesti, ei enää.

        On muuten pirun paljon helpompaa oikeakätisenä napittaa se miesten napituksella oleva pusero, ja kuka idiotti on keksinyt, että naisten housuissa pitäisi vetoketjun olla toisinpäin kuin miesten housuissa, eli vetskari pitää kiskoa kiinni vasemmalla kädellä - HALOO, SUURIN OSA MEISTÄ ON KUIN ONKIN OIKEAKÄTISIÄ.

        Onneksi suurin osa naisten puseroista on kuitenkin napitettu niin kuin miesten puserot, jos et usko niin mene naisten vaateosastolle tarkistamaan, teen saman tarkistuksen omassa vaatekaapissani


      • minäkin!
        ---- kirjoitti:

        On muuten pirun paljon helpompaa oikeakätisenä napittaa se miesten napituksella oleva pusero, ja kuka idiotti on keksinyt, että naisten housuissa pitäisi vetoketjun olla toisinpäin kuin miesten housuissa, eli vetskari pitää kiskoa kiinni vasemmalla kädellä - HALOO, SUURIN OSA MEISTÄ ON KUIN ONKIN OIKEAKÄTISIÄ.

        Onneksi suurin osa naisten puseroista on kuitenkin napitettu niin kuin miesten puserot, jos et usko niin mene naisten vaateosastolle tarkistamaan, teen saman tarkistuksen omassa vaatekaapissani

        Oikeakätinen olen minäkin ja oikein hyvin osaan napittaa naisten puoleiset napit. Jotenkin tuntuu että näppitekniikka on erilainen kuin miehillä. Ainakin näyttäisi että sormeni toimii napittaessa ja avatessa jotenkin eri tavalla kuin miehillä. Samoin jaksan vetää housujen vetoketjun (ja toppapuseronkin) vasemmalla kädellä. En ole molempikätinen, olen vain tottunut tuohon naiselliseen toimintaan.

        En ole tavannut yhtäkään naisten paitapuseroa jossa olisi napitus miehisesti. Pitäisiköhän alkaa etsiä tarkemmin kun väität että niitä on suurin osa. Uskallan sanoa että varmasti enemmistö napituksesta ON naisten puolella. Minä käyn ostoksilla isommissa tavarataloissa, joissa on täysin erillinen naisten ja miesten osasto. Jossain pienemmissä kaupoissa voi olla asut sekaisin, joten se mukavan vältä paita voi ollakin todellisuudessa miesten mallistoa. Jopa trikoopuseroissa joissa on napitus tai leikkaus kaula-aukossa, se on yleensä naisten puolella. Farkut näyttää olevan se artikkeli jossa enemmistö naistenkin malleista vetoketju on miesten puolella, varsinkin nuorisomalleissa. Aikuisille naisille tarkoitetuissa malleissa (farkuissa ja muissa pitkissä housuissa) on jo huomattavasti enemmän naisten puoleista vetoketjua.

        Ilmeisesti olet ostanut paljon vaatteita tietämättäsi miesten mallistosta, jos kaapissasi on enemmistö napitettu miesten puolelta.


      • äXDee
        ehkäpä kenties kirjoitti:

        Eipä noissa lapsissakaan usein törmää sellaiseen reippaisiin yksilöihin, jotka yhtään häpeilemättä menevät kaupasta ostamaan ensimmäiset rintsikkansa. En kyllä tiedä miksi. Ei siinäkään mitään hävettävää ole.

        Kavereitteni kanssa ja joskus yksinkin kuljen muitta mutkitta kauppaan ja alan kokeilemaan. Ei kukaan nyt mitään semmosta häpeile : / Ja oon 13 :) Mitä järkee hävetä ku eteen se tulee kummiski. Anyway, sun kannattaa vaa mennä sinne kauppaan ja katella mitkä koot näyttää sulle sopivilta, sitten kokeilet ja varmasti löydät sopivat! Googlettamalla löytyy myös kaikenlaisia kokolaskureita joissa sun pitää vaan mitata rintojen alta ja päältä ja laskuri tekee loput ;) Mun kohal ne on toiminu hyvin


      • sjfdaö
        ... kirjoitti:

        Miehillä on rintalihakset mutta ei rintoja niinkuin ymmärretään että naisilla on rinnat. Olen nähnyt aika paljon miehiä elämäni aikana eikä kenelläkään ole ollut rintoja. Joskus olen nähnyt jonkun tosi lihavan miehen jolla näyttäisi olevan aivan kuin rinnat mutta ei ne silti rinnat ole vaan pelkkää läskiä. Laihduttamalla nekin olisi lähteneet pois.

        Voi luoja... Kyllä ne naistenkin tissit ovat pelkkää ihraa?


      • Rintaliivimies77
        ... kirjoitti:

        samaa sulta kuin tuola edelliseltä. Eli, mihin mies tarvitsee rintsikoita vaikka hänellä ei ole rintoja? Niitähän ei ole tarkoitettu leikkikaluksi. Jos leikityttää, niin ostakoot sitten leluja.

        Voiko näin tyhmiä mielipiteitä oikeasti olla? Kuka sanoo, ettei rintaliivejä voisi käyttää "leikkikaluina"? Hyvin monet rintaliivit suunnitellaan nimenomaan kiihottamaan, siis monessa mielessä nimenomaan leikkikaluiksi. Miksi mies ei saisi nauttia niistä?

        Ei minullekaan mitään fyysistä tarvetta ole rintaliiveille (olen mies) mutta niiden pukeminen ja pitäminen tuottaa suurta nautintoa. Todella merkillinen ajatus, että pitäisi mennä terapiaan siksi, että hakee nautintoa ja hyvää oloa tavalla, joka on täysin harmiton eikä vahingoita kerään. Pikemminkin näin ajattelevalla ihmisellä saattaisi olla tarvetta terapialle hyvin ilmeisten aggressioon ja seksuaalisuuden solmuihin liittyvien kysymysten vuoksi.


      • Siitä vaan!
        Rintaliivimies77 kirjoitti:

        Voiko näin tyhmiä mielipiteitä oikeasti olla? Kuka sanoo, ettei rintaliivejä voisi käyttää "leikkikaluina"? Hyvin monet rintaliivit suunnitellaan nimenomaan kiihottamaan, siis monessa mielessä nimenomaan leikkikaluiksi. Miksi mies ei saisi nauttia niistä?

        Ei minullekaan mitään fyysistä tarvetta ole rintaliiveille (olen mies) mutta niiden pukeminen ja pitäminen tuottaa suurta nautintoa. Todella merkillinen ajatus, että pitäisi mennä terapiaan siksi, että hakee nautintoa ja hyvää oloa tavalla, joka on täysin harmiton eikä vahingoita kerään. Pikemminkin näin ajattelevalla ihmisellä saattaisi olla tarvetta terapialle hyvin ilmeisten aggressioon ja seksuaalisuuden solmuihin liittyvien kysymysten vuoksi.

        Joillekin fetissin kohde on vaikkapa kumisaappaat. Rintaliivit eivät ole yhtään sen pahempi vaihtoehto.


    • Denier

      Se missä asut, voi vaikuttaa. Jos sinulla on
      mahdollisuus poiketa Helsingissä, niin useitakin
      vaihtoehtoja, missä voi ihan hyvin ostoksia
      tehdä.

      Minä aloitin postimyynnistä, mutta muutaman
      vika ostoksen jälkeen menin alan liikkee-
      seen, josta sain omat mittani (paitsi kuppien
      koon, kun ei oikein ole täytettä omasta takaa),
      jonka jälkeen postimyyntikin on alkanut sujua.
      Tosin sovitus ostotilanteessa on parempi
      vaihtoehto.

      • jaahans...

        Niin toisaalta on hyvä mennä ihan oikeaan alusvaateliikkeeseen jossa myyjän opastuksella saa oikeankokoiset liivit heti alkuunsa. Itse olen koko ikäni melkein 30 vuotta pitänyt väärän kokoisia liivejä, ja kävin tänään liivikaupassa, jossa myyjä sanoi kookseni 2 kuppikokoa isommat mitä olin luullut! .D


    • minä vaan

      Muistan itse kuinka teini iässä minua hävetti mennä alusvaateostoksille. Mutta kuitenkin olihan niitä söpöjä rintsikoita loppujenlopuksi kiva kokeilla. Jos et kehtaa mennä kauppaan, niin tilaa postimyynnistä esim. Ellos, H&M ja Josefssons. Kotona voi sovitella rauhassa eri kokoja ja palauttaa sitten ne jotka eivät olleet sopivia.

      • Miksi ei?

        Mä en nyt tajuu et miks miehet ei sais käyttää rintaliivejä? No eihän mullakaan oo kunnon rintoja enkä tartteis rintaliivejä mutta kuitenkin pidän, eikä siitä minulle mitään olla sanottu. Mielestäni rintaliivien pitäminen on sama asia kun pitäisi sukkia. (:

        Tiiän et laitoin juttuu tosi vanhaan keskusteluun mut ärsytti vaan niin hirveesti.


    • minä vaan

      Menin kaupaan ja ostin kaupasta rintaliivit. Tuntuvat tosi mukavilta. Ei se ostaminen kovin vaikeaa ole, kun vaan pokka pitää.

    • Malli v 37

      Mutta valitse ne VANHANAJAN KUNNOLLISET,etkä tämän hetken greipin puolikkaita,törkeen näköiset.
      JK.tosia on näin.

      • 95F

        LOL....ei jumalauta..mä luulin et me oltaisiin jo päästy yli tästä " HOMO herranjestas!!! Transvestiitti APUA!!"-pelleilystä.

        Ihmiset on erilaisia..niin "tavanomaisilta" kuin seksuaalisiltakin mieltymyksiltään.
        Opetelkaa jo hyväksymään erilaisuus.

        Mulle on aivan sama ostaako mies rintaliivejä tai nainen pitkiä aukollisia aluskalsonkeja...so what?
        Ei niillä kuitenkaan pahaa toiselle tehdä.

        Ja siks toisekseen...ne crossdresser-miehet sentään ostaa ne liivinsä liivikaupasta ja jotkut uskaltaa jopa pyytää apua eli oikeankokoisissa liikkuvat...toisin kuin 70% suomen naisista vääränkokoisissa liiveissä *nauraa*
        "Nelitissisiä" ja rinnat kaulalla liian pienissä push upeissa liikkuvia on 120 sadassa..jessus!

        Lopettakaa se toisten tuijottelu ja katsokaa omaa rynnäsvarustusta joskus ihan yhtä kriittisesti.
        Loppuu se yletön kitinä kun ei enää rintaliivit paina ja kaarituki tunge kainaloon.


    • Zugzug

      Bumbataan sitten lisää vanhaa ketjua, parempi sekin kuin aloittaa kokonaan uusi.
      Itsekään en suoranaisesti pysty käsittämään ajattelu mallia missä jokaisen pitäisi taapertaa "normien" mukaan. Nykyään paasataan muutenkin koko aika vapaasta maailmasta ja tasa-arvosta, jotka kyllä harvoin näyttävät toteutuvan.
      Mutta, tästä johtuen itselläni(mies) on ollut hyvin suuri kynnys mennä ostamaan rintsikoita. Hakea pitäisi, mutta yksinkertaisesti se pieni miniä takaraivossa on vielä huutanut vastaan.
      Pitäisiköhän aloittaa ihan isommast marketista, vaiko yleisemmästä ketjusta, vai ihan pienemmästä yksityisestä erikoisliikkeestä.. verkkotilaaminen on aina vaihtoehto myös, mutta pyrin välttämään sitä monissa asioissa periaatteen vuoksi. Samaten tällöin ei voi olla varma että saa oikean koon myöskään.
      Kokemuksia saman ongelman edessä olleilta? tai ystävällisiä neuvoja muilta.

      Ennen kuin huuto alkaa niin kyllä, rinnat löytyy, hyvin isot mieheksi. Ei, ne eivät lähde vaikka kuinka käskisi vaikka laihduttamaan, lääketieteellinen termi on gynekomastia.

      • on sairaus

        Gynekomastia on sairaus joka voidaan korjata leikkauksella. Jos tila on paha, niin jopa julkisella puolella. Ei sitä korjata rintaliiveillä, eikä naisten rintaliivit yleensä istu miehen gynekomastiarintoihin.


      • Zugzug
        on sairaus kirjoitti:

        Gynekomastia on sairaus joka voidaan korjata leikkauksella. Jos tila on paha, niin jopa julkisella puolella. Ei sitä korjata rintaliiveillä, eikä naisten rintaliivit yleensä istu miehen gynekomastiarintoihin.

        Sairaus on sairaus kyllä, mutta sairaus lasketaan myös kosmeettiseksi jolloin leikkaus on maksullinen. Ja summa nelinumeroinen, jonka päälle mahdolliset komplikaatiot.
        Tämän vuoksi oli tarkoituksena juurikin yrittää tätä keinoa, vaikkakin vain kotona, pihatöissä, tai urheillessa. Jos toimii niin ei se muilta ole pois ja jos ei, niin ainoa haitta on rahallinen omasta pussista.
        Suoraan sanoen myös rintojeni takia kiinostus liivejä kohtaan on myös ollut kaukaa nuoruudelta asti, mutta homma ei ole ikinä mennyt niin pitkälle että kokeilemaan olisi mennyt.

        Joten, tämän vuoksi kyselinkin neuvoja asiasta ihan liivien puolelta, enkä esimerkiksi terveysfoorumin. Varsinkin kun tässä viestiketjussa tuntui olevan mielenkiintoista väittelyä aiheesta. Ymmärtääkseni kysymykset liivien hankinnoista kuuluu tälle puolelle.

        Eli edelleenkin, yleisesti neuvoja, mitä pitäisi tietää jne hankinnasta, tai onko täällä muita miespuolisia joilla on syystä tai toisesta kokemuksia ja neuvoja asiasta, asiakaspalvelusta ja muuten vaan aiheesta.


      • mies 95B
        Zugzug kirjoitti:

        Sairaus on sairaus kyllä, mutta sairaus lasketaan myös kosmeettiseksi jolloin leikkaus on maksullinen. Ja summa nelinumeroinen, jonka päälle mahdolliset komplikaatiot.
        Tämän vuoksi oli tarkoituksena juurikin yrittää tätä keinoa, vaikkakin vain kotona, pihatöissä, tai urheillessa. Jos toimii niin ei se muilta ole pois ja jos ei, niin ainoa haitta on rahallinen omasta pussista.
        Suoraan sanoen myös rintojeni takia kiinostus liivejä kohtaan on myös ollut kaukaa nuoruudelta asti, mutta homma ei ole ikinä mennyt niin pitkälle että kokeilemaan olisi mennyt.

        Joten, tämän vuoksi kyselinkin neuvoja asiasta ihan liivien puolelta, enkä esimerkiksi terveysfoorumin. Varsinkin kun tässä viestiketjussa tuntui olevan mielenkiintoista väittelyä aiheesta. Ymmärtääkseni kysymykset liivien hankinnoista kuuluu tälle puolelle.

        Eli edelleenkin, yleisesti neuvoja, mitä pitäisi tietää jne hankinnasta, tai onko täällä muita miespuolisia joilla on syystä tai toisesta kokemuksia ja neuvoja asiasta, asiakaspalvelusta ja muuten vaan aiheesta.

        Ei muuta kuin liiviliikkeeseen. Sieltä löytyy osaaminen ja asiakaspalvelu. Ammattitaitoinen myyjä löytää oikean koon ja mallin, jos ei ole valikoimissa niin tilaa. Ei itselleen ostava mies ole niin harvinainen tapaus kuin äkkiä luulisi. Sitä paitsi kun ostaa kerralla sopivia niin se tulee halvemmaksi kuin mutu-menetelmällä marketeista. Mikäli miettii mitäs ne siellä oikein ajattelee niin kyllä siellä ymmärretään rintavan miehen tarvitsevan liivejä ja muiden kohdalla raha on sitä samaa kuin naisilla.


    • idaaaa

      No en miekää viitti ostaa itelle rintsikita, taisiis kyllä viittin mutta en koskaa löydä sopivia. Mulla on iso ympärysmitta ja pieni kuppi.. joten hankala löytää sopivia itelle. Nytkin vaan yhet on, jotka sopii. Pitäs mennä ostaan uusia, mutta se sovitus mulla ottaa pattiin, koska tulee sellane olo et ei mulle koskaa löydy hyviä rintsikoita )=

      • miksi et

        Osta jatkopala liivejä varten, niin sitten löytyy ainakin (marketeistakin löytyy)


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itse käytän rintaliivejä ja muita naisten vaatteita
      Koska kiihotun niistä , ja ne tuntuvat niin hyvältä päällä . Olen ostanut monet liivit , ei sitä tarvitse pelätä , nykyään pidän mekein päivittäin rintaliivejä ja sukkanauhavyö nylonit .
      M 63 CD 💃💖

      • Anonyymi

        samoin täällä, nytkin on pikkarit ja opague sukkikset jalassa, kun katselemme voicea emännän kanssa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe