JOKAINEN elävä sielu pelastuu !

Ei yksikään ihminen, joka laittaa toivonsa yksistään Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaan, ole joutuva häpeään.

Eikä yksikään, joka laittaa toivonsa itsensä kautta tapahtuviin tekoihin, ole jäävä pois HÄPEÄN PAIKASTA - vaan "karkotetaan häpeällä" pois Istuimen luota.

Toki heidät voitaneen nähdä ehkä jopa iäti:

Ilm. 14:10
joutuu yhtä lailla juomaan Jumalan vihan viiniä, joka laimentamattomana on kaadettu Jumalan vihan maljaan. Häntä kidutetaan tulessa ja rikin katkussa pyhien enkelien ja Karitsan edessä.
[Jes. 51:17; Jer. 25:15; Hes. 23:33 | 1. Moos. 19:24]

Selvyyden vuoksi opetan: Jaakob sai uuden nimen erään SUUREN TAISTELUN voitettuaan - "Israel"!
Samanlainen heikkoluonteinen ihminen hän oli
sen jälkeenkin - mutta valittu pysyvästi, niin myös hänen sukunsa ja perijät.

1. Moos. 32:28
(32:29) Silloin mies sanoi: "Sinua ei pidä enää sanoa Jaakobiksi, vaan Israeliksi, sillä sinä olet kamppaillut* Jumalan ja ihmisten kanssa ja voittanut."
[Nimi Israel merkitsee 'Jumala kamppailee' tai 'Jumala hallitsee'.]
[1. Moos. 35:10; 1. Kun. 18:31; 2. Kun. 17:34]

Antisemitistinen adventtikirkko on täysin väärässä
Israelin suhteen ja iankaikkisen rangaistusken
suhteen - Jumalan suhteen !!!

3

142

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI IKINÄ

Joh. 4:14
      mutta joka juo sitä vettä, jota minä hänelle annan, se ei ikinä janoa; vaan se vesi, jonka minä hänelle annan, tulee hänessä sen veden lähteeksi, joka kumpuaa iankaikkiseen elämään".

Joh. 8:51
      Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."

Joh. 10:28
      Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni.

Joh. 11:26
      Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. USKOTKO SEN?"

EI IKINÄ NÄE ELÄMÄÄ

Mark. 3:29
      mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

Matt. 23:27
      Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te olette valkeiksi kalkittujen hautojen kaltaisia: ulkoa ne kyllä näyttävät kauniilta, mutta ovat sisältä täynnä kuolleitten luita ja kaikkea saastaa!

Vaikka vielä "elää", on jo kuollut, jokainen
      valheen isältä oppinut - sillä hänessä ei voi olla elämää, kun v alhe täyttää sisimmän.

• EI eppäilystä@

Hautaan sitä pääsee AVK ilman mitään ihmeempiä valhe saarnoja. Älä petä iteseäsi äläkä kanssa matkustajiasi. Haudassa tule makaamaan tai tuhkattuna. Valheillasi on lyhyet jäljet. Olisipa edes rehellinen. Kaipauksesi on vain Helvettiin tai manalaan. Sinne varmati tulet pääsemään siitä ainakin voit olla Fariseuksena varma!

• tuhat ja yksi

Raamattu osastolla , siellä on "Kultaisten sonnientaistelu " alkamassa ja sinulla ainakin on siihen mielipide !

Koskee tietenkin Danielin kirjaa !(aluksi!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      134
      847
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      43
      619
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      558
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      533
    5. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      525
    6. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      522
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      41
      463
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      461
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      438
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      22
      397
    Aihe