Mitä? Mitä siitä voi saada?
Mitä saat
52
2122
Vastaukset
- tunteeton? X
Orgasmin?
- toisella
ihmisellä?
- seksi on tunneasia
AP, määrittele tunteeton seksi.
Esim. yhdenkerran seksi ei läheskään aina ole tunteetonta. - ap.
seksi on tunneasia kirjoitti:
AP, määrittele tunteeton seksi.
Esim. yhdenkerran seksi ei läheskään aina ole tunteetonta.määritellä sitä, koska en ole koskaan harrastanut tunteetonta seksiä. En edes yhdenillan jutuissa.
Moni täällä kertoo tunteettoman seksin olevan ok jne. Siitä siis ajatus, että mitä siitä saa, jos sitä moni kuitenkin näkyy harrastavan. Jos nyt tähän palstaan on uskomista
yhden kaadon.
Mitä siitä voi saada lisää:
-pettymyksen
-orgasmin
-morkkiksen
-elämänsä naisen(yhden niistä)
-rakkauden
-läheisyyden
-ihmisen
Tuli tollasia asioita/kokemuksia mieleen, kun on vaan joskus sen kummemmin tuntematta lähteny paneskelemaan.- ap.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mitä siitä voi saada lisää:
-pettymyksen
-orgasmin
-morkkiksen
-elämänsä naisen(yhden niistä)
-rakkauden
-läheisyyden
-ihmisen
Tuli tollasia asioita/kokemuksia mieleen, kun on vaan joskus sen kummemmin tuntematta lähteny paneskelemaan.kaikki on mahdollisia. Koskaan ei voi tietää. Olet todennäköisesti saanutkin kaikki ne ja tietenkin menettänyt. Ikävät asiat on usein helpompi pitää kuin ne mukavat.
ap. kirjoitti:
kaikki on mahdollisia. Koskaan ei voi tietää. Olet todennäköisesti saanutkin kaikki ne ja tietenkin menettänyt. Ikävät asiat on usein helpompi pitää kuin ne mukavat.
Mä tajuun vaan sen, että mitään ei saa, jos mitään ei yritä.
- ap.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mä tajuun vaan sen, että mitään ei saa, jos mitään ei yritä.
jää usein yritykseksi. Yrittämällä saadaan, yrittämällä pidetään. Joskus voi olla parempi vaan antaa asioiden tapahtua ihmeemmin yrittämättä. On aika vaivalloista pitää ihmissuhdetta yllä yrittämällä. Ihan jokaiselle. Luulisin.
ap. kirjoitti:
jää usein yritykseksi. Yrittämällä saadaan, yrittämällä pidetään. Joskus voi olla parempi vaan antaa asioiden tapahtua ihmeemmin yrittämättä. On aika vaivalloista pitää ihmissuhdetta yllä yrittämällä. Ihan jokaiselle. Luulisin.
siihen kaatoon se yrittäminen multa loppuukin. Jotta en jaksa pitää suhdetta yrittämisellä yllä. yäk.
Kutkan kullinpäähän ja orkun,eli ihan samat mitä saan 'tunteellisesta' seksistäkin. Yhtä hyvin voitais kysyä et mitä saat itsetyydytyksestä. Vai monellako ihmisellä on suunnattomia romanttisia tunteita omaa värinävääpeliään, kättään tai mitä nyt kukin sattuu käyttämään kohtaan.
- ............
Ihokosketuksen. Joskus se riittää.
Tosin tunteita kaikessa on mukana, oli ne sitten mitä tahansa. Ei kai kukaan voi täysin tunteettomasti tehdä mitään ilman lobotomiaa.- ap.
ihmettelen. Sitä tunteetonta seksiä. En ole harrastanut sitä, koska en usko saavan siitä mitään. Ei ole tarvetta masturboida toisella ihmisellä. Yksin on sekin helpompaa, eikä siitä jää edes pahaa mieltä.
Läheisyydenkin voi kokea ilman seksiä. Siihenkään ei aina seksiä tarvita. - .........
ap. kirjoitti:
ihmettelen. Sitä tunteetonta seksiä. En ole harrastanut sitä, koska en usko saavan siitä mitään. Ei ole tarvetta masturboida toisella ihmisellä. Yksin on sekin helpompaa, eikä siitä jää edes pahaa mieltä.
Läheisyydenkin voi kokea ilman seksiä. Siihenkään ei aina seksiä tarvita.Läheisyyteen ja ihokosketukseen ei tosiaankaan aina tarvita seksiä mutta siihen se helposti menee vaikka ihokosketus riittäisikin. Monet pokaavat jostain baarista tarpeeksi miellyttävän seuralaisen läheisyyden kaipuutaan tyydyttämään. Kaikki ajattelevat melkein itsestäänselvästi että se johtaa seksiin vaikka kummallekin osapuolelle tosiasiassa ehkä riittäisi pelkkä läheisyys.
- ap.
......... kirjoitti:
Läheisyyteen ja ihokosketukseen ei tosiaankaan aina tarvita seksiä mutta siihen se helposti menee vaikka ihokosketus riittäisikin. Monet pokaavat jostain baarista tarpeeksi miellyttävän seuralaisen läheisyyden kaipuutaan tyydyttämään. Kaikki ajattelevat melkein itsestäänselvästi että se johtaa seksiin vaikka kummallekin osapuolelle tosiasiassa ehkä riittäisi pelkkä läheisyys.
Joskus olen nähnyt pettyneitä ilmeitä kun en olekaan halunut seksiä, vaikka mukaan olen lähtenyt. Se on kai tullut monelle tavaksi. Se kun yhdessä baarista poistutaan, täytyy myös harrastaa seksiäkin, vaikka ei välttämättä itse haluaisi. Siinä moni kävelee oman tahtonsa yli vapaaehtoisesti. Tekee jotain, mitä ei kenties haluaisi tehdä. Tekee jotain siksi, että olettaa toisen haluavan niin tai jotain. En tiedä. Kai jokainen tietää sen itse parhaiten.
......... kirjoitti:
Läheisyyteen ja ihokosketukseen ei tosiaankaan aina tarvita seksiä mutta siihen se helposti menee vaikka ihokosketus riittäisikin. Monet pokaavat jostain baarista tarpeeksi miellyttävän seuralaisen läheisyyden kaipuutaan tyydyttämään. Kaikki ajattelevat melkein itsestäänselvästi että se johtaa seksiin vaikka kummallekin osapuolelle tosiasiassa ehkä riittäisi pelkkä läheisyys.
Et makoiltas vaan alasti päällekkäin peiton alla. Mitä se enää muuttas tossa kuviossa et laitettais sit se pippelikin sinne pimppiin,en tajua. Siis mä en kertakaikkisesti pysty käsittään miten yhdyntä voi olla joillekkin jotenkin niin mystinen ja iso asia. Välillä kuulee esim sellasia juttuja et nuoleskellaan ja sormeillaan toisia mut ei voida silti harrastaa yhdyntää. Mitä helvetin välii sillä on et laittaako sinne mirriin sormen vai munan jos mietitään tätä asiaa ihan järjen kanssa ja unohdetaan kaikenlainen jeesustelu.
- ............
ap. kirjoitti:
Joskus olen nähnyt pettyneitä ilmeitä kun en olekaan halunut seksiä, vaikka mukaan olen lähtenyt. Se on kai tullut monelle tavaksi. Se kun yhdessä baarista poistutaan, täytyy myös harrastaa seksiäkin, vaikka ei välttämättä itse haluaisi. Siinä moni kävelee oman tahtonsa yli vapaaehtoisesti. Tekee jotain, mitä ei kenties haluaisi tehdä. Tekee jotain siksi, että olettaa toisen haluavan niin tai jotain. En tiedä. Kai jokainen tietää sen itse parhaiten.
Kun siinä viekussa makoilee ja hivelee toisen ihoa nautiskellen niin sitten haluaakin kosketella toista huulilla ja sen jälkeen se on menoa niin että oksat pois... Kuka sen sanoo että onko siinä tunteita vai ei? Hyvältä se tuntuu vaikkei kumppaniin muita tunteita kohdistuisikaan.
- cat.mint
yrmio kirjoitti:
Et makoiltas vaan alasti päällekkäin peiton alla. Mitä se enää muuttas tossa kuviossa et laitettais sit se pippelikin sinne pimppiin,en tajua. Siis mä en kertakaikkisesti pysty käsittään miten yhdyntä voi olla joillekkin jotenkin niin mystinen ja iso asia. Välillä kuulee esim sellasia juttuja et nuoleskellaan ja sormeillaan toisia mut ei voida silti harrastaa yhdyntää. Mitä helvetin välii sillä on et laittaako sinne mirriin sormen vai munan jos mietitään tätä asiaa ihan järjen kanssa ja unohdetaan kaikenlainen jeesustelu.
se on iso ja mystinen juttu... Ja ei se ole ihan noin yksiselitteinen juttu että pippeli menee pimppiin. Se, että antaisi jonkun miehen koskea itseensä sillä tavalla, on aika iso juttu.
Ajattelen myös, että jos alkaisin suhteeseen jonkun kanssa niin meidän pitäisi ensi kerroilla kun jompi kumpi jää yöksi toisen luokse, vain nukkua vierekkäin. Ei kai siinä mitään, vai tarkoittaako se että jos vietetään ekaa kertaa yö yhdessä niin silloin on oltava seksiä? - ihmiset yhdistyy
yrmio kirjoitti:
,energiat sekoittuvat.
Minä ainakaan en halua päästää sisääni miestä josta en vielä voi tietää onko se hullu, idiootti, itsekäs tms.
Yhdynnässä mies tulee reviirilleni, sisääni. Mulkku sisällä koskettaa syvältä.
Jos mies vain nuolee mua se on pinnallisempaa. Hallitsen tilannetta. Mies antaa. - tulee tunne
ihmiset yhdistyy kirjoitti:
,energiat sekoittuvat.
Minä ainakaan en halua päästää sisääni miestä josta en vielä voi tietää onko se hullu, idiootti, itsekäs tms.
Jos mies vain nuolee mua se on pinnallisempaa. Hallitsen tilannetta. Mies antaa.siinä miehen lipoessa että tarvitsisi jotain paksumpaa ja se on menoa. Jälkeenpäin on joskus kaduttanut hieman mutta ei sitä pidä jäädä vatvomaan.
- ap.
............ kirjoitti:
Kun siinä viekussa makoilee ja hivelee toisen ihoa nautiskellen niin sitten haluaakin kosketella toista huulilla ja sen jälkeen se on menoa niin että oksat pois... Kuka sen sanoo että onko siinä tunteita vai ei? Hyvältä se tuntuu vaikkei kumppaniin muita tunteita kohdistuisikaan.
ne on juuri ne Tunteet, mitkä haluaisi kenties kieltää. Jos yksi ei kiellä ja toinen kieltää niin siitä ei ainakaan mitään suurempaa synny. Korkeintaan ruikutusta taas siitä, että mitä se meinaa jne.
Tai sitten se voi olla sitä, että saa tuntea itsensä halutuksi ja hyväksytyksi. Sen seurauksena haluaa sitten antaa toisellekin jotain, mistä toiselle tulee hyvä mieli... cat.mint kirjoitti:
se on iso ja mystinen juttu... Ja ei se ole ihan noin yksiselitteinen juttu että pippeli menee pimppiin. Se, että antaisi jonkun miehen koskea itseensä sillä tavalla, on aika iso juttu.
Ajattelen myös, että jos alkaisin suhteeseen jonkun kanssa niin meidän pitäisi ensi kerroilla kun jompi kumpi jää yöksi toisen luokse, vain nukkua vierekkäin. Ei kai siinä mitään, vai tarkoittaako se että jos vietetään ekaa kertaa yö yhdessä niin silloin on oltava seksiä?Se tietenkään mihinkään kiveen kirjotettu juttu oo mut aika moni kuitenkin olettaa et eka yökylä on samalla eka sekstailukerta.
ihmiset yhdistyy kirjoitti:
,energiat sekoittuvat.
Jos mies vain nuolee mua se on pinnallisempaa. Hallitsen tilannetta. Mies antaa.On pieni pippeli,sit se ei kosketa ihan niin syvältä:-) Oikeesti kuullostaa todella kieroutuneelta ajatusmaailmalta,teidän perheessä ei sit ainakaan oo kahta sanaa siitä kumpi antaa ja kumpi saa.
- vänkyrä-nainen
tunteeonta seksiä harrastanut varmaan seitsemään vuoteen. Silloin en ainakaan saanut siitä yhtään mitään.
Jos läheisyyttä kaipaan, niin ei mun tarvii silloin panna kenenkään kanssa, vaan voin ihan hyvin vaan olla toisen lähellä ja vaikka nukkua.
Ihme selityksiä, et muka läheisyydenkaipuuta tarvis tyydyttää nussimalla.- ap.
tarvikaan. Moni sen silti tekee. Tekee, koska luulee, että niin se täytyy tehdä.
- vänkyrä-nainen
ap. kirjoitti:
tarvikaan. Moni sen silti tekee. Tekee, koska luulee, että niin se täytyy tehdä.
Mä oon ainakin tyytyväinen et oon tajunnut et niin ei tarvii tehdä ja et on paljon parempikin kun ei niin tee. Läheisyyden tarve ja panetus on kuitenkin kaksi ihan täysin eri asiaa. Mieluiten ne kummatkin silti tyydyttää semmosen ihmisen kanssa jota kohtaan niitä tunteita on.
Mistä helvetistä sä sit sen sleep-buddyn kuvittelet löytäväs. Hei,voisko joku tulla nukkuun mun kans,ei helevata kukaan tervejärkinen mies tollaseen lähe. Sitäpaitsi vieressä nukkuminen / tollainen läheisyys on muutenkin huomattavan paljon intiimimpi asia ko puhdas paneminen. Kyllä te naikkoset ootte hölmöjä aina välillä.
- vänkyrä-nainen
yrmio kirjoitti:
Mistä helvetistä sä sit sen sleep-buddyn kuvittelet löytäväs. Hei,voisko joku tulla nukkuun mun kans,ei helevata kukaan tervejärkinen mies tollaseen lähe. Sitäpaitsi vieressä nukkuminen / tollainen läheisyys on muutenkin huomattavan paljon intiimimpi asia ko puhdas paneminen. Kyllä te naikkoset ootte hölmöjä aina välillä.
mitään etsikään.
Kyllä mä tarviin läheisyydenkaipuun täyttämiseeni myös niitä tunteita.
Mutta kun se ei oo nyt ollut mahdollista, niin ihan hyvin oon pärjännyt ilmankin.:) No, oon mä nyt eksää joskus halannut, kun se lähtee. Se on varmaan vaan joku tapa...Mut sänkyyn halailemaan päätyisi kyllä sit ihan joku muu.:) - cat.mint
olisi ihana nauttia läheisyydestä nukkumalla miehen kanssa. :) Muutenkin pidän läheisyydestä ja turvallisuuden tunteesta. Vielä jos olisi sellainen mies joka aidosti välittäisi.
- tiukkasuttura
yrmio kirjoitti:
nukkuminen on paljon intiimimpää kuin seksi. Seksissä pystyy hallitsemaan itseään, nukkuessa vajoaa alitajunnan syövereihin siinä aivan toisen lähellä. Panemisen voi ottaa sellaisella rouheella asenteella, nukkuessa on avuton.
- vänkyrä-nainen
tiukkasuttura kirjoitti:
nukkuminen on paljon intiimimpää kuin seksi. Seksissä pystyy hallitsemaan itseään, nukkuessa vajoaa alitajunnan syövereihin siinä aivan toisen lähellä. Panemisen voi ottaa sellaisella rouheella asenteella, nukkuessa on avuton.
suuteleminen ja suuseksi on kaikista intiimeintä, minun mielestäni.
- ap.
yrmio kirjoitti:
erittäin sairasjärkinen mies. Se on hyvä tietää. Olenkin usein epäillyt itseäni täysin hulluksi. Nyt alan epäillä jo miehuuttanikin.
- vänkyrä-nainen
ap. kirjoitti:
erittäin sairasjärkinen mies. Se on hyvä tietää. Olenkin usein epäillyt itseäni täysin hulluksi. Nyt alan epäillä jo miehuuttanikin.
lohduttaa, niin mä oon sit varmaan toinen samanlainen :-)
- tiukkiss
vänkyrä-nainen kirjoitti:
suuteleminen ja suuseksi on kaikista intiimeintä, minun mielestäni.
mutta ei suuseksi musta niin kauhean intiimiä oo.
Jos mies mulle sitä ehdottelee niin vaikea on kieltäytyä ;) Ja miksi pitäisikään. Suutelu on hivenen intiimimpää mutta kukapa ei olisi harrastanut kännikuolanvaihtoa :P - ap.
vänkyrä-nainen kirjoitti:
lohduttaa, niin mä oon sit varmaan toinen samanlainen :-)
on mukavaa. Hulluuttakin on monenlaista. En tietoista ja hallittua hulluutta. Sitten on myöskin sellaista hulluutta, mitä ei pidetä hulluutena, mutta silti on kenties hulluuden puhtainta muotoa.
- vänkyrä-nainen
tiukkiss kirjoitti:
mutta ei suuseksi musta niin kauhean intiimiä oo.
Jos mies mulle sitä ehdottelee niin vaikea on kieltäytyä ;) Ja miksi pitäisikään. Suutelu on hivenen intiimimpää mutta kukapa ei olisi harrastanut kännikuolanvaihtoa :PEt oon kyllä nukkunut niin naispuolisten kaverien vieressä kuin miespuolistenkin kaverien vieressä ja onhan se nyt selvää ettei se aina oo mitään sen intiimimpää kuin nukkumista.
Seksiä taas nyt ei oo koskaan tarvinnut kyseenalaistaa, onko se intiimiä vai ei. No, on ollut tilanteista ettei se ehkä oo ollut ihan niin intiimiä kuin mitä kahdenkesken se ois ollut, mutta siis suuseksiä mä pidän kyllä jotenkin "suurempana" asiana. Ehkä siitä johtuen, et ei oo sitä tullut tehtyä kuin niiden kanssa joita kohtaantunteita on ollut joten ehkä se nousee sentakia suurempaan arvoon.
Suutelu taas parhaimmillaan on jotain ihan muuta kuin kännistä kuolanvaihtoa:D En mä sellaisesta pidäkään. tiukkasuttura kirjoitti:
Perusnukkuminen nyt vielä niin intiimiä oo,voihan sitä nukkuu kaverin / broidinkin kans samassa sängyssä jos tilanne niin vaatii. Mä nyt tarkotin lähinnä sellaista lusikkanukkumista.
- vänkyrä-nainen
yrmio kirjoitti:
Perusnukkuminen nyt vielä niin intiimiä oo,voihan sitä nukkuu kaverin / broidinkin kans samassa sängyssä jos tilanne niin vaatii. Mä nyt tarkotin lähinnä sellaista lusikkanukkumista.
jo niitä tunteita se lusikkanukkuminen :) Ja sen samaisen ihmisen kanssa on silloin jo todennäköisesti pantukin. tai jos ei, niin se varmaan on ainakin tapahtumassa mahd.pian.
- Massamies
Minä en ainakaan voi harrastaa seksiä, ellei ole oikeaa tunnetta. Ei vaan seiso..
Helppo vastaus, eikö?
- ap.
masturbointia toisella ihmisellä?
- ---
omalla kädelläänkin...?
ap. kirjoitti:
masturbointia toisella ihmisellä?
Tosin siinä masturboi kaksi ihmistä yhdessä. Jos sitä tehdään molempien suostumuksella yhteistuumin, niin mikä siinä on niin tuomittavaa?
Tosin asia ei ole ollut minulle ajankohtainen enää vuosiin.- ap.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tosin siinä masturboi kaksi ihmistä yhdessä. Jos sitä tehdään molempien suostumuksella yhteistuumin, niin mikä siinä on niin tuomittavaa?
Tosin asia ei ole ollut minulle ajankohtainen enää vuosiin.Mitään tuomittavaa olekaan. Ei. Se ei ollut tarkoitukseni. Kunhan ihmettelin, että mitä siitä saa. Ei sen kummempia.
- cat.mint
kun en ole koskaan tunteetonta seksiä kokeillut. Tuskin sellaiseen pystyisin. En saisi siitä muuta kuin ehkä hirveän katumuksen, joka ei päättyisi varmaan koskaan. Mutta tosiaan vaikea arvioida ennen kuin on kokeillut.
- tunteen että
on elossa ja seksuaalinen, jos tunteellista seksiä ei ole mahdollista saada. Saa nauttia edes hetken toisen ihmisen läheisyydestä ja kosketuksesta. Ja orgasmi kaksin on hauskempi kuin yksin.
- vili
onhan se ihan mukavaa virkistystoimintaa
- Btw..
vanhatkin ihmiset voivat nauttia seksistä. Pyrkikää tähän:
http://galleries.payserve.com/1/36944/19206/images/12.jpg - huoih
Itsevarmuutta ja konkreettisen osoituksen siitä että on edelleen "in business" eikä mikään turhake, etenkin jos seksiä muuten on harvakseltaan. Onhan seksi kumminkin vahva viettitoiminto, johon luonto koettaa ajaa.
Tyydyttäähän ihminen muitakin viettejään vhän sinne päin toimimalla, mitä järkeä on sinänsä esim. kalastaa jos kuitenkin vapauttaa kalan takaisin veteen, tai harrastaa jotain kamppailulajia, jossa pisteytetään hipaisuosumia eikä sitä että toinen saa oikeasti turpiinsa. - viilisniilis
hyvän mielen.
mahdollisuuden nukkua loppuyö rauhassa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875