Mitä miehet saa

prostituoidulla käymisestä?

Se ei voi olla ainakaan egoa kohottavaa, eihän nainen halua sinua oikeasti, hän haluaa vain rahojasi.
Mitä siitä saat?
Tai päinvastoin, perustele miksi et ostaisi seksipalveluja.

83

2281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minä en ole ostanut, enkä osta seksipalveluita, koska olen saanut aina maksamattakin. Siksi toisekseen parisuhdeseksi tunteiden ansiosta on aina antoisampaa kuin kertapano.

Jos taasen jostain syystä en olisi saanut, olisin saattanut hyvinkin turvautua maksullisiin. En ajattelisi ostavani naista, vaan seksipalveluita. Seksin tuottamaa hyvänolon tunnetta. Vähän kuin hierojalla kävisi. Egoa kohottavaa se tuskin todellakaan ei olisi.

No niin, nyt saapi paremmat ihmiset kivittää.

• siitä ystävillesi,

tuttavillesi tai potentiaaliselle kumppanille.
        Häpeäisitkö sitä?
        Kyselen ihan mielenkiinnosta, en ole kivittämässä.

• olisinko itse

turvautunut siihen, jos en muulla tavalla olisi koskaan saanut? Todennäköisesti. Turha sitä on jeesustella.

• ap.
        olisinko itse kirjoitti:

turvautunut siihen, jos en muulla tavalla olisi koskaan saanut? Todennäköisesti. Turha sitä on jeesustella.

olisi saanut KOSKAAN. Haluaisit päästä poikuudestasi?

• Mutta kun ei ole
        ap. kirjoitti:

olisi saanut KOSKAAN. Haluaisit päästä poikuudestasi?

ollut tarvetta. Sekin meni jo 13 vuotiaana ja 19 vuotiaan naisen kanssa vonkaamatta sitä. Kaikílle se ei vaan ole niin helppoa. Pitäisi ymmärtää niitäkin.

• siitä ystävillesi, kirjoitti:

tuttavillesi tai potentiaaliselle kumppanille.
        Häpeäisitkö sitä?
        Kyselen ihan mielenkiinnosta, en ole kivittämässä.

Luultavasti se, etten jostain syystä pystyisi luomaan suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, olisi minulle todella kipeä ja häpeällinen asia. En taatuti menisi sitä kenellekään ääneen mainostamaan. Sehän on kuin huutaisin kaikelle kansalle, millainen luuseri olisin.

Minä tunnen aina säälinsekaista huvittuneisuutta miehiä kohtaan, jotka retostelevat maksullisella seksillä. Reppanat.

• ap,
        Ratikkakuski kirjoitti:

Luultavasti se, etten jostain syystä pystyisi luomaan suhdetta vastakkaiseen sukupuoleen, olisi minulle todella kipeä ja häpeällinen asia. En taatuti menisi sitä kenellekään ääneen mainostamaan. Sehän on kuin huutaisin kaikelle kansalle, millainen luuseri olisin.

Minä tunnen aina säälinsekaista huvittuneisuutta miehiä kohtaan, jotka retostelevat maksullisella seksillä. Reppanat.

kanssasi.
        Mutta jos sitten tapaisitkin naisen joka pitää sinusta, mutta jolla on elämän arvoja, kertoisitko käyneesi maksullisella?

• ap, kirjoitti:

kanssasi.
        Mutta jos sitten tapaisitkin naisen joka pitää sinusta, mutta jolla on elämän arvoja, kertoisitko käyneesi maksullisella?

Kuten sanoin, varmaankin häpeäisin sitä enkä missään nimessä sanoisi sanaakaan. Ja kysyttäessä varmasti valehtelisin, vaikka nainen ilmaisi jopa hyväksyvänsä moisen käytöksen.

• olisi väärin
        Ratikkakuski kirjoitti:

Kuten sanoin, varmaankin häpeäisin sitä enkä missään nimessä sanoisi sanaakaan. Ja kysyttäessä varmasti valehtelisin, vaikka nainen ilmaisi jopa hyväksyvänsä moisen käytöksen.

naista kohtaan? Eikö hänellä ole oikeus tietää millaisen tuotteen hän on tilaamassa?

• olisi väärin kirjoitti:

naista kohtaan? Eikö hänellä ole oikeus tietää millaisen tuotteen hän on tilaamassa?

Olisi se periaatteessa väärin. Ihmiset vain ovat inhimillisiä heikkouksineen. Eikä ihmiset muutenkaan välttämättä kerro kumppanilleen kaikista kaapeistaan löytyvistä luurangoista. Minusta paljon oleellisempaa olisi, että lopettaisi sen ja parantaisi tapansa.

Ei naisetkaan kerro kaikkea menneisyydestään eikä minusta ole tarpeenkaan, jos se ei vaikuta nykyisyyteen.

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Olisi se periaatteessa väärin. Ihmiset vain ovat inhimillisiä heikkouksineen. Eikä ihmiset muutenkaan välttämättä kerro kumppanilleen kaikista kaapeistaan löytyvistä luurangoista. Minusta paljon oleellisempaa olisi, että lopettaisi sen ja parantaisi tapansa.

Ei naisetkaan kerro kaikkea menneisyydestään eikä minusta ole tarpeenkaan, jos se ei vaikuta nykyisyyteen.

paljastuisi oltuamma pitkään yhdessä, mies ei saisi anteeksi. Olisin pettynyt siitä että mies salaili minulta asioita. Jos hän olisi kertonut sen alussa ja kertoisi katuvansa, saattaisin painaa sen villaisella.

• ap. kirjoitti:

paljastuisi oltuamma pitkään yhdessä, mies ei saisi anteeksi. Olisin pettynyt siitä että mies salaili minulta asioita. Jos hän olisi kertonut sen alussa ja kertoisi katuvansa, saattaisin painaa sen villaisella.

Tuskin olisit painanut villaisella, joten suhde olisi kertomalla loppunut joka tapauksessa ennen kuin olisi edes kunnolla alkanut. Mutta kuten sanottua, minä en ymmärrä, miksi huorissa juossut mies haluaisi moralistin naisen? Jos haluaisikin, niin minkä muun kuin seksin vuoksi? Ja jos seksi on ainoa asia, niin siitä on kunnioitus ja arvot kaukana, joten mitä väliä?

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuskin olisit painanut villaisella, joten suhde olisi kertomalla loppunut joka tapauksessa ennen kuin olisi edes kunnolla alkanut. Mutta kuten sanottua, minä en ymmärrä, miksi huorissa juossut mies haluaisi moralistin naisen? Jos haluaisikin, niin minkä muun kuin seksin vuoksi? Ja jos seksi on ainoa asia, niin siitä on kunnioitus ja arvot kaukana, joten mitä väliä?

ei ole ainoa asia minussa. Olen myös kaunis, lämmin, hersyvä,innokas seksin suhteen. Miehen on helppo rakastua minuun. Ja sitten jos paljastuu tällainen asia niin sydänsuruilta ei vältytä puolin eikä toisin.
        Oikeassa olet, en painaisikaan villaisella, mutta on parempi että suhde kuolee ennenkuin on alkanutkaan kuin vasta sen jälkeen kun molemmat ovat rakastuneet.

• ensin...

Mitä yhteistä on harrastaa yhden-illan panoja kuin käydä huorissa?

• ap.

Yhteistä-molemmat asiat liittyy seksiin.

Eroja-yhden illan panossa haetaan molempien tyydytystä, maksullisessa seksissä tuskin mies jaksaa naista nuolla/kosketella. Seksi on sellaista kuin mies toivoo. Yhdenillan suhteessa molemmat vaikuttavat siihen mitä tehdään.

Yhden illan suhteessa ei ole raha mukana. Minusta seksi on niin hieno asia ettei siihen tulisi liittää rahaa. Yhdenillan suhteessa parittaja ei kiristä naista, ei vedä rahoja välistä. Nainen ei tee seksillä elantoaan vaan harrastaa sitä vapaasta tahdostaan ja himostaan.

Maksullista seksiä saa jos on rahaa, muuta seksiä saa jos on ulkonäköä, karismaa, miellyttäää luonnetta, eli miellyttää potentiaalista partneria. Maksullinen on siis ratkaisu surkeille peräkammarinpojille.

• justiin...
        ap. kirjoitti:

Eroja-yhden illan panossa haetaan molempien tyydytystä, maksullisessa seksissä tuskin mies jaksaa naista nuolla/kosketella. Seksi on sellaista kuin mies toivoo. Yhdenillan suhteessa molemmat vaikuttavat siihen mitä tehdään.

Yhden illan suhteessa ei ole raha mukana. Minusta seksi on niin hieno asia ettei siihen tulisi liittää rahaa. Yhdenillan suhteessa parittaja ei kiristä naista, ei vedä rahoja välistä. Nainen ei tee seksillä elantoaan vaan harrastaa sitä vapaasta tahdostaan ja himostaan.

Maksullista seksiä saa jos on rahaa, muuta seksiä saa jos on ulkonäköä, karismaa, miellyttäää luonnetta, eli miellyttää potentiaalista partneria. Maksullinen on siis ratkaisu surkeille peräkammarinpojille.

Että jos mies käyttää huoria mutta ei harrasta yhden-illan juttuja on automaattisesti surkea peräkammarin poika ja yhden-illan jutuissa on aina tunteet mukana? Okei....

Sen vaan sanon että sinä et ainakaan tiedä prostituoiduista tai niiden toimista hevon vittuakaan.....

• ap.
        justiin... kirjoitti:

Että jos mies käyttää huoria mutta ei harrasta yhden-illan juttuja on automaattisesti surkea peräkammarin poika ja yhden-illan jutuissa on aina tunteet mukana? Okei....

Sen vaan sanon että sinä et ainakaan tiedä prostituoiduista tai niiden toimista hevon vittuakaan.....

tietää...
        En väitä että yhdenillanjutuissa olisi tunnetta. En ottaisi miestä joka olisi ollut todella aktiivinen sillä saralla. Silti se on minusta hyväksyttävämpää, koska nainen on siinä mukana siksi että häntäkin himottaa. Siinä on kaksi tasavertaista ihmistä, eikä suhdekaan ole mahdoton.

• ap. kirjoitti:

tietää...
        En väitä että yhdenillanjutuissa olisi tunnetta. En ottaisi miestä joka olisi ollut todella aktiivinen sillä saralla. Silti se on minusta hyväksyttävämpää, koska nainen on siinä mukana siksi että häntäkin himottaa. Siinä on kaksi tasavertaista ihmistä, eikä suhdekaan ole mahdoton.

Mistä sinä sen tietäisit? Jos minulla olisi menneisyydessäni liuta yhdenillan pokia ja jostain käsittämättömästä syystä ihastuisin niin ahdasmieliseen naiseen (jota tuskin tapahtuisi), niin en kertoisi. Ei niistä panoista kenellekään mitään poltinmerkkiä perseeseen jää, josta ne voisi laskea.

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Mistä sinä sen tietäisit? Jos minulla olisi menneisyydessäni liuta yhdenillan pokia ja jostain käsittämättömästä syystä ihastuisin niin ahdasmieliseen naiseen (jota tuskin tapahtuisi), niin en kertoisi. Ei niistä panoista kenellekään mitään poltinmerkkiä perseeseen jää, josta ne voisi laskea.

huomaa monenlaista. Tietynlainen menneisyys vaikuttaa nykyiseen käytökseen. Ei menneisyyttä voi täysin piilottaa, aina kävelee vastaa ihmisiä jotka muistaa sun menneisyyden.
        Sitäpaitsi moni on rehellinen aivan vapaaehtoisesti, arvostan sitä, ja silloin asiaa voi harkita ja siitä voi keskustella.

• 1 illan jutuista
        ap. kirjoitti:

Kavereissa oli aikanaan monta yhden illan sankaria ja joskus olin sattumalta itsekin jatkoilla samoilla kämpillä kun sekstasivat tuntemattoman hoidon kanssa... ei niistä touhusta jäänyt sellaista kuvaa että naista olisi pahemmin hellitty ja huomioitu, päin vastoin. Mahdollisimman nopeasti suoraan asiaan ja kassit tyhjäksi, ja sitten naiselle ohjeet mistä menee lähin julkinen kulkuneuvo keskustaan.

• Mies pimpan päälle
        ap. kirjoitti:

Mitä väliä naisen tyydytyksellä on?

• ap.
        1 illan jutuista kirjoitti:

Kavereissa oli aikanaan monta yhden illan sankaria ja joskus olin sattumalta itsekin jatkoilla samoilla kämpillä kun sekstasivat tuntemattoman hoidon kanssa... ei niistä touhusta jäänyt sellaista kuvaa että naista olisi pahemmin hellitty ja huomioitu, päin vastoin. Mahdollisimman nopeasti suoraan asiaan ja kassit tyhjäksi, ja sitten naiselle ohjeet mistä menee lähin julkinen kulkuneuvo keskustaan.

ole herrasmiehiä ja ne naiset ovat olleet vässyköitä jotka eivät ole vaatineet omaa nautintoaan. Ei sen niin pitäisi mennä.

• sääntö
        Mies pimpan päälle kirjoitti:

Mitä väliä naisen tyydytyksellä on?

Silloin on jos haluaa joskus toistekin, kertajutussa ei kannata sellaista murehtia.

• saa nautinnon siitä
        sääntö kirjoitti:

Silloin on jos haluaa joskus toistekin, kertajutussa ei kannata sellaista murehtia.

että saa naisen nauttimaan!

• ole reilumpaa
        ap. kirjoitti:

käydä hakemassa se seksiseura naiselta, joka tietää mistä hommassa on kysymys, kuin hoitaa asia tyypillisellä ravintolakaavalla, johon feikki imartelu, ihastumisen teeskentely, sentimentaaliset mä haluun juuri sut-kuiskaukset illan vikojen hitaiden soidessa ym. paksan puhuminen.

• sellaisia kuningattaria
        1 illan jutuista kirjoitti:

että kyllä ne suuseksinsä ja asennonvaihtelunsa saavat.

• ap.
        ole reilumpaa kirjoitti:

käydä hakemassa se seksiseura naiselta, joka tietää mistä hommassa on kysymys, kuin hoitaa asia tyypillisellä ravintolakaavalla, johon feikki imartelu, ihastumisen teeskentely, sentimentaaliset mä haluun juuri sut-kuiskaukset illan vikojen hitaiden soidessa ym. paksan puhuminen.

ette halua rakastua ja löytää suhdetta?
        Pitääkö sitä munaansa tunkea joka paikkaan?

• mies,
        saa nautinnon siitä kirjoitti:

että saa naisen nauttimaan!

ei piittaa.

• ed.
        ap. kirjoitti:

ette halua rakastua ja löytää suhdetta?
        Pitääkö sitä munaansa tunkea joka paikkaan?

No kun nainen tahtoo sen jännittävän komistuksen, ei meitä.

• ap.
        ed. kirjoitti:

No kun nainen tahtoo sen jännittävän komistuksen, ei meitä.

löytyy nainen. Muista itsekin realistiset kriteerit.
        Tosin voi olla ettei kukaan halua sua huorissakäynnin jälkeen.

• ed.
        ap. kirjoitti:

löytyy nainen. Muista itsekin realistiset kriteerit.
        Tosin voi olla ettei kukaan halua sua huorissakäynnin jälkeen.

muistan. Enkä henk koht ole käynyt maksullisissa, mutta pidän silti hyvänä että se mahdollisuus on olemassa jos vanne alkaa kiristää sietämättömästi päätä. Mieluummin häpeä kuin kaulakiikku, joka ei oikeasti ole niin kaukana jos mies vaistoaa ettei ehkä saa enää ikinä.

• emäntä69
        mies, kirjoitti:

ei piittaa.

Mulla on takana noin 100 yhden illan juttua. Vain pari hyvin nuorta poikaa ovat olleet piittaamatta minun nautinnostani, ja sekin siitä syystä etteivät he ole tienneet ettei nainen saa nautintoa pikayhdynnästä ilman esileikkejä. Itsekin olin nuori silloin joten en osannut parempaa vaatia. Täysi-ikäisyyden jälkeen olen tutustunut vain naista huomioiviin miehiin. Kyllä naisen tyydyttäminen on miehelle kunnia-asia. Turha on muuta väittää, sinulla kai ei ole kokemusta yli 100sta miehestä ja tuhansista seksikerroista miesten kanssa.

• tosi mies
        emäntä69 kirjoitti:

Mulla on takana noin 100 yhden illan juttua. Vain pari hyvin nuorta poikaa ovat olleet piittaamatta minun nautinnostani, ja sekin siitä syystä etteivät he ole tienneet ettei nainen saa nautintoa pikayhdynnästä ilman esileikkejä. Itsekin olin nuori silloin joten en osannut parempaa vaatia. Täysi-ikäisyyden jälkeen olen tutustunut vain naista huomioiviin miehiin. Kyllä naisen tyydyttäminen on miehelle kunnia-asia. Turha on muuta väittää, sinulla kai ei ole kokemusta yli 100sta miehestä ja tuhansista seksikerroista miesten kanssa.

ei halua nähdä niitä naisia enää sen jälkeen, ja näin se onnistuu ihan varmasti. Ei sitä nyt koko yötä ole aikaa nussia.

• emäntä69
        tosi mies kirjoitti:

ei halua nähdä niitä naisia enää sen jälkeen, ja näin se onnistuu ihan varmasti. Ei sitä nyt koko yötä ole aikaa nussia.

Tiedän kyllä sen itseni ja naistuttujen jutuista että naiset ovat taitavia johdattamaan seksiä suuntaan johon itse haluavat.
        Mihin olisi kiire? Onko olemassa jotain parempaa tekemistä kuin seksi? Jos olet eri mieltä miksi edes haet seksiä? ei mene läpi :P

• reisthgm
        emäntä69 kirjoitti:

Tiedän kyllä sen itseni ja naistuttujen jutuista että naiset ovat taitavia johdattamaan seksiä suuntaan johon itse haluavat.
        Mihin olisi kiire? Onko olemassa jotain parempaa tekemistä kuin seksi? Jos olet eri mieltä miksi edes haet seksiä? ei mene läpi :P

nytkyttelyn tarkoitus (miehelle) on saada nalli napsahtamaan, sen odottelu on itse asiassa aika ärsyttävän tuntuista, ja kun soossit on lähtenyt, niin halut ovat siltä kertaa siinä...

• emäntä69
        reisthgm kirjoitti:

nytkyttelyn tarkoitus (miehelle) on saada nalli napsahtamaan, sen odottelu on itse asiassa aika ärsyttävän tuntuista, ja kun soossit on lähtenyt, niin halut ovat siltä kertaa siinä...

sitten aina nuolevat minua kauan vaikkei se heidän laukeamistaan auta? Miksi he pidättelevät omaa laukeamistaan yhdynnässä? Miksi he haluavat usein ottaa uusiksi, tai ainakin tyydyttävät minut suullaan ja käsillään jos en ehtinyt aiemmin mukaan?

• minäkään
        emäntä69 kirjoitti:

sitten aina nuolevat minua kauan vaikkei se heidän laukeamistaan auta? Miksi he pidättelevät omaa laukeamistaan yhdynnässä? Miksi he haluavat usein ottaa uusiksi, tai ainakin tyydyttävät minut suullaan ja käsillään jos en ehtinyt aiemmin mukaan?

en ymmärrä.

• kun se pimppi ei oo 'mikään' juttu naisessa. Vaan se mitä sieltä korvien välistä löytyy, tai on löytymättä. Sitei voi valitettavasti rahalla ostaa.

• ap.

että fiksuja miehiä on!

• ehkä?

???

• Se on . Ethän sä nyt helvetti parturillakaan mieti et tuo saatanan verenimijä leikkaa sun hiuksia pelkästä rahasta eikä silkasta leikkaamisen riemusta.

• ap.

intiimimpi asia kuin tukan leikkuu. Ihmisillä on erilaisia syitä mennä maksulliselle. Epäsosiaalisuus, kotona ei saa, kokeilunhalu jne. Näistä syistä olen kiinnostunut.
        Vai eikö sinusta?

• ole tärkeää

että nainenkin haluaa?

• ap. kirjoitti:

intiimimpi asia kuin tukan leikkuu. Ihmisillä on erilaisia syitä mennä maksulliselle. Epäsosiaalisuus, kotona ei saa, kokeilunhalu jne. Näistä syistä olen kiinnostunut.
        Vai eikö sinusta?

Mut silti siinä ostetaan vaan palvelu,ehkä tosiaan vähän intiimimpi kuin tukanleikkuu mut silti palvelu.

Mä en uso et monikaan nyt sen takii maksaa seksistä ettei omalta muijalta sais. Se on vaan tekosyy ja oikeutus itelle siihen et pääsee maistaan pitkästä aikaa vierasta lihaa. Ainakin mä ajattelen sen silleen et se on paljon pienempi paha kuin joku normaali yhdenyön hoito tai jonku työkaverin kiksautteleminen.

• ap.
        yrmio kirjoitti:

Mut silti siinä ostetaan vaan palvelu,ehkä tosiaan vähän intiimimpi kuin tukanleikkuu mut silti palvelu.

Mä en uso et monikaan nyt sen takii maksaa seksistä ettei omalta muijalta sais. Se on vaan tekosyy ja oikeutus itelle siihen et pääsee maistaan pitkästä aikaa vierasta lihaa. Ainakin mä ajattelen sen silleen et se on paljon pienempi paha kuin joku normaali yhdenyön hoito tai jonku työkaverin kiksautteleminen.

ole yhtälailla pettämistä?
        Mä olisin siitä vielä loukkaantuneempi kuin normipettämisestä. Petturin lisäksi mies paljastuisi itsekkääksi siaksi joka ostaa rahalla naisen pyhintä osaa.
        Eikö ihmisenä kasvuun liity houkutuksesta kieltäytyminen?

• ole tärkeää kirjoitti:

että nainenkin haluaa?

Nyt höpäjät,ei tietenkään sillä prostituoidun kans olis mitään väliä. Tokihan se ois mukavaa jos niin sattuis käymään mut ei taida olla kovin realistinen scenaario.

• ap. kirjoitti:

ole yhtälailla pettämistä?
        Mä olisin siitä vielä loukkaantuneempi kuin normipettämisestä. Petturin lisäksi mies paljastuisi itsekkääksi siaksi joka ostaa rahalla naisen pyhintä osaa.
        Eikö ihmisenä kasvuun liity houkutuksesta kieltäytyminen?

Thaikkuhierojalla käteenvedossa käyminen sun mielestä pettämistä? Entäs se et käy jollain todella kauniilla naisparturilla vartavasten sen vuoksi et saa kicksejä siitä kun joku viesas kissa hipelöi sun päätä. Entäs naispuolinen hieroja? Missä se raja sit menee näissä asioissa.

Kyl se vaan niin on et musta se on pienempi paha ostaa seksuaalinen palvelu kuin pettää panemalla jotain ns. normaalinaista. Tietääpähän ainakin varmasti et kyse on pelkästä puhtaasta seksistä vailla kertakaikkiaan mtn muuta.

• ap.
        yrmio kirjoitti:

Thaikkuhierojalla käteenvedossa käyminen sun mielestä pettämistä? Entäs se et käy jollain todella kauniilla naisparturilla vartavasten sen vuoksi et saa kicksejä siitä kun joku viesas kissa hipelöi sun päätä. Entäs naispuolinen hieroja? Missä se raja sit menee näissä asioissa.

Kyl se vaan niin on et musta se on pienempi paha ostaa seksuaalinen palvelu kuin pettää panemalla jotain ns. normaalinaista. Tietääpähän ainakin varmasti et kyse on pelkästä puhtaasta seksistä vailla kertakaikkiaan mtn muuta.

toivottavasti naisesi on yhtä vapaamielinen eikä loukkaa itseään kanssasi.
        Minusta prostituutio ulkomailla on vielä tuomittavampaa kuin suomessa, koska todella ei voi tietää missä kurjuudessa he elävät ja kuinka pakon alla he ovat tilanteeseen joutuneet. Tiedän että joku taas nälväisee etten tiedä mitään. Mutta ette tekään tiedä. Ei se maksullinen kerro teille totuutta. Toki heidän pitää esittää että he haluavat juuri sua ja he pitävät työstään.

• ap.
        yrmio kirjoitti:

Nyt höpäjät,ei tietenkään sillä prostituoidun kans olis mitään väliä. Tokihan se ois mukavaa jos niin sattuis käymään mut ei taida olla kovin realistinen scenaario.

kuinka mies voi panna naista joka ei halua. Sehän on melkein kuin raiskaus. Minusta se on naisen hyväksikäyttöä ja tällainen kertoo miehestä aika paljon.

• bebs
        ap. kirjoitti:

kuinka mies voi panna naista joka ei halua. Sehän on melkein kuin raiskaus. Minusta se on naisen hyväksikäyttöä ja tällainen kertoo miehestä aika paljon.

Maksullisissa käyminen ei todellakaan ole sama kuin raiskaus.

• Näkökulma tämäkin (m)
        ap. kirjoitti:

Millä logiikalla yhdistät raiskauksen prostituutioon?

Tilanne maksullisessa seksissä on pääsääntöisesti sellainen, että mies maksaa seksistä naiselle, tylysti sanottuna pussiensa tyhjentämisestä.

Mutta, voitko väittää että nainen myy itseänsä vastentahtoisesti? Eikö tässä tapauksessa nainen käytä miehen seksinpuutetta hyväksensä? Nainen saa siitä rahaa että mies käy kerran (tai useamman) purkamassa itsensä.

Tottahan toki sellaisiakin tapauksia on että nainen on pakotettu, mutta se kuuluu jo ihmiskaupan piiriin. Ei vapaaehtoiseen prostituutioon.

Summa summarum, mies on tässä se suurin häviäjä, koska hän osoittaa maksullisella käydessään, että hänen on maksettava seksiseurasta. Hän ei saa ilmaiseksi.

Tosin, jos oikein jeesustellaan, niin onko se mielestäsi prostituutiota, jos (lähes) rahaton nainen menee naimisiin todella rikkaan miehen kanssa? Ikäeroakin ehkä 30-40 vuotta, niin eikös tämä kerro jo jonkunnäköisestä epäsuhdasta?

Niin, tylysti sanottuna, "tavaralla" on aina hintansa....

• eroa..

parisuhteesta tai yhden illan hoidosta. Kyllä raha, status ja esineet/autot/vaatteet/sosiaaliset taidot/ulkonäkö käyvät kauppatavarana siinä missä käteinenkin. Näihinhän sitä "rakastutaan".

Maksullinen seksihän on kaikkein puhtainta seksiä. Hinta on selvä ja kaikki tietää missä mennään.

Ok, onhan se eri asia ja vähän rumaa jos joku tosi ruma haiseva äijä saa itseään tasokkaampaa seuraa, mutta käy maksullisissa ihan perusjampat ja "laadukkaatkin" jampat.

Julkkiksista nyt urheilijat (erityisesti valioliigan jalkapalloilijat) jotka saisivat ilmaista laadukasta toosaa ja näyttelijät (hugh grant) jnejne.

• ap.

sinulla on mielenkiintoinen kuva puhtaasta seksistä. Minulle puhdas seksi on tilanne jossa kaksi ihmistä välittävät toisistaan ja haluavat helliä toisiaan.
        Onko tällainen ajattelu sinulle aivan vierasta?

• ed.

itse käyn sen takia, että se on vaivatonta ja rehellistä. Ei tarvitse esittää menestyvää volvo-miestä tai juosta baareissa esittämässä "hyvää tyyppiä". Parisuhteessa koen samanlaista normaaliuden esittämisen pakkoa ja vielä täytyy esittää, että yhteinen perhe-projekti 200 000e asuntolainoineen yms. (naisen) tulevaisuuteen satsaaminen kiinnostaa.

Kaupankäyntiä kaikki tyynni.

• vierasta
        ap. kirjoitti:

sinulla on mielenkiintoinen kuva puhtaasta seksistä. Minulle puhdas seksi on tilanne jossa kaksi ihmistä välittävät toisistaan ja haluavat helliä toisiaan.
        Onko tällainen ajattelu sinulle aivan vierasta?

näkisin, että tuo helliminen tapahtuu sillä ehdolla, että minusta saa tulevaisuudessa hyötyä.

Maksullinen haluaa hyödyn heti, en jää velkaa eikä minulta odoteta arvostettua ammattia, volvoa, ok-taloa yms. panostusta naiseen.

• ap.
        vierasta kirjoitti:

näkisin, että tuo helliminen tapahtuu sillä ehdolla, että minusta saa tulevaisuudessa hyötyä.

Maksullinen haluaa hyödyn heti, en jää velkaa eikä minulta odoteta arvostettua ammattia, volvoa, ok-taloa yms. panostusta naiseen.

pyörinyt naisten kanssa jotka haluavat vain hyötyä sinusta?
        Onko kukaan koskaan rakastanut sinua ihmisenä, itsesi takia?

• ap.
        ed. kirjoitti:

itse käyn sen takia, että se on vaivatonta ja rehellistä. Ei tarvitse esittää menestyvää volvo-miestä tai juosta baareissa esittämässä "hyvää tyyppiä". Parisuhteessa koen samanlaista normaaliuden esittämisen pakkoa ja vielä täytyy esittää, että yhteinen perhe-projekti 200 000e asuntolainoineen yms. (naisen) tulevaisuuteen satsaaminen kiinnostaa.

Kaupankäyntiä kaikki tyynni.

tekee sen ettei kukaan rakasta sua?
        Mulle tuollainen ajattelutapa on vierasta ja hyvin surullista. Tavara ja menestys on toisarvoista, tärkeää on se kuinka suhtaudut muihin ihmisiin, kuinka kaunis sielusi on. On oma valintasi kehitätkö sieluasi ja vedätkö puoleesi parempia naisia.
        Ja kosketus, minulle se on täyttymys, ei asia jolla kiristetään tai tavoitellaan mammonaa.

• juttu!

Siksi että kun tavis mies lähtee ravintolaan
      iltaa istumaan, niin lähes poikkeuksetta
      hän jää siellä ilman naisseuraa, vaikka
      haku olisikin kova.

Ne muutamat naiset joille riittää pelkkä
      yhdenyönjuttu, ottavat AINA sen itsevarman pleijerin.

Jos perusjamppa haluaa saada vain irtoseksiä,
      on pakostikin mentävä maksullisiin naisiin.

Nainen saa irtoseksiä aina kun sattuu vaan
      haluttamaan, ja voi vieläpä vapaasti valita partnerinsa.

Että naiset ovat sitten kaksinaismoralisteja tämän
      irtoseksin suhteen.

• ap.

pelkkää irtoseksiä? Valtaosa naisista kaipaa suhdetta, jos olisit valmis suhteeseen nainen voisi huolia sinut?
        Minusta tuntuu inhottavalta ajatella että seksi on miehille näin tunteeton juttu.

• ap.
        ap. kirjoitti:

pelkkää irtoseksiä? Valtaosa naisista kaipaa suhdetta, jos olisit valmis suhteeseen nainen voisi huolia sinut?
        Minusta tuntuu inhottavalta ajatella että seksi on miehille näin tunteeton juttu.

kun tarpeeksi maksullisela käyt, tunnemaailmasi vinoutuu(kuten ehkä on jo käynyt) eikä kukaan enää huoli sua.

• ap. kirjoitti:

Minusta sinä glorioit seksin. Tosin se on perin yleistä naisille. Naiset puhuvat "pyhimmimmästään" jne... Näin naimisissakin ollessani minusta seksi on ennen kaikkea rentouttavaa ja nautinnollista fyysistä läheisyyttä. Tunteet tekevät siitä tietysti entistäkin mukavampaa, mutta en minä ainakaan siinä mitään yliluonnollista henkistä yhteyttä tunne. Iho vain tuntuu mukavalta iholla.

Se, että pidät inhottavana, etteivät kaikki ihmiset tunne juuri samoin kuin sinä on huolestuttavaa.

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minusta sinä glorioit seksin. Tosin se on perin yleistä naisille. Naiset puhuvat "pyhimmimmästään" jne... Näin naimisissakin ollessani minusta seksi on ennen kaikkea rentouttavaa ja nautinnollista fyysistä läheisyyttä. Tunteet tekevät siitä tietysti entistäkin mukavampaa, mutta en minä ainakaan siinä mitään yliluonnollista henkistä yhteyttä tunne. Iho vain tuntuu mukavalta iholla.

Se, että pidät inhottavana, etteivät kaikki ihmiset tunne juuri samoin kuin sinä on huolestuttavaa.

että ihmisiltä on kadonnut yhteys itseensä, Rakkauteen ja elämän energiaan. Tunnen surua siitä että ihmiset ajattelevat itsekkäästi vain omaa fyysistä nautintoaan.
        Missä on rakkaus ja elämän kauneus?
        Kaupallista paskaa kaikki tyynni, ihmiset ostaa jopa toista ihmistä.

• ap. kirjoitti:

että ihmisiltä on kadonnut yhteys itseensä, Rakkauteen ja elämän energiaan. Tunnen surua siitä että ihmiset ajattelevat itsekkäästi vain omaa fyysistä nautintoaan.
        Missä on rakkaus ja elämän kauneus?
        Kaupallista paskaa kaikki tyynni, ihmiset ostaa jopa toista ihmistä.

Minun ei pitäisi käyttää sivistyssanoja, kun heti tulee kirjoitusvirheitä. :(

Miksi sinun on niin vaikeaa ymmärtää, ettei rakkaus ja seksi välttämättä aina ja kaikkien mielestä kulje käsi kädessä? Miksi se ahdistaa sinua niin paljon? Voithan itse elää elämäsi, kuten sinulle sopii ja etsiä kumppani, joka jakaa sinun arvomaailmasi.

Minua aina ihmetyttää, millaista tunteidenpaloa muiden, ventovieraiden, ihmisten erilainen elämäntapa herättää joissakuissa. Aivan kuin olisi vain yksi ja ainoa tapa elää ja joka sopisi kaikille. Aivan kuin kaikki ihmiset olisivat henkisesti toistensa kopioita.

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minun ei pitäisi käyttää sivistyssanoja, kun heti tulee kirjoitusvirheitä. :(

Miksi sinun on niin vaikeaa ymmärtää, ettei rakkaus ja seksi välttämättä aina ja kaikkien mielestä kulje käsi kädessä? Miksi se ahdistaa sinua niin paljon? Voithan itse elää elämäsi, kuten sinulle sopii ja etsiä kumppani, joka jakaa sinun arvomaailmasi.

Minua aina ihmetyttää, millaista tunteidenpaloa muiden, ventovieraiden, ihmisten erilainen elämäntapa herättää joissakuissa. Aivan kuin olisi vain yksi ja ainoa tapa elää ja joka sopisi kaikille. Aivan kuin kaikki ihmiset olisivat henkisesti toistensa kopioita.

ihmiset ovat henkisesti hyvin eri tasoilla, kuten tässäkin ketjussa huomaa. Haluaisin herättää alhaisilla tasoilla olevia näkemään polun korkeammalle :)
        Meistä jokainen vaikuttaa ajatuksillaan ja teoillaan kollektiiviseen alitajuntaan, siihen energiakenttään joka tällä planeetalla vallitsee.

Jos ei rakkaus merkitse mitään niin vähintä mitä voi ajatella on se riisto mitä prostittuutio on, laitonta osittain vieläpä!

• kysymys,

"eihän nainen halua sinua oikeasti, hän haluaa vain rahojasi."

Mitenkäs se muka eroaa parisuhteesta?

• ap.

kuinka huonossa avioliitossa olet ollut.
        Otan osaa, toivottavasti löydät onnellisemman ihmissuhteen!

• HETI !

a   ei ole tarpeeksi ulkonäköä

b   ei vaan ole tarpeeksi itseluottamusta

c   ei ole riittävästi koulutusta

d   ei ole tyylikästä autoa

e   ei ole omaa asuntoa

f   en ole narsisti / valehtelija

g   eipä ole kummoinen työpaikka

h   en jaksa esittää jotain mitä en oikeasti ole

Vallitsee kuule kylmä kysynnän ja tarjonnan laki.
      Minulle ei ole kysyntää parisuhdemarkkinoilla.

100 eurolla pääsee kosketukseen mukavan naisen kanssa.
      (siihenkin on tosin varaa vain kerran kuussa, tilipäivänä)

• ap.

rupesi aivan säälittämään. voi sinua raukkaa!

• gfdsfre
        ap. kirjoitti:

rupesi aivan säälittämään. voi sinua raukkaa!

Se ei edes tiedä, että prostituutio ON laillista.

• Mies pimpan päälle

Nautintoa: seksiä, naista, orgasmin, hyvän olon tunteen alavatsaan, kokemuksia, saa kouria vapaasti pakaroita, rintoja yms.

• yksinäinen nainen

Miehen ja naisen välillä tulee aina olemaan kuilu. Olen ollut jo 12v. (erosta lähtien) ilman seksikumppaneita koska en ole kaunis ja nuori enkä käy baareissa. Lisäksi haluaisin oikean ihmissuhteen. Olen siis nainen.

Ja olen mieluummin yksin kun käytän jotain ukkomiestä seksiseurana. Koska miehet ei satsaa seurusteluun on ehkä parempi että menevät maksullisten kynittäviksi.

Minulta voisi irrota vähän rakkauttakin jta ei kukaan mies näytä kaipailevankaan.

• ap.
        yksinäinen nainen kirjoitti:

Miehen ja naisen välillä tulee aina olemaan kuilu. Olen ollut jo 12v. (erosta lähtien) ilman seksikumppaneita koska en ole kaunis ja nuori enkä käy baareissa. Lisäksi haluaisin oikean ihmissuhteen. Olen siis nainen.

Ja olen mieluummin yksin kun käytän jotain ukkomiestä seksiseurana. Koska miehet ei satsaa seurusteluun on ehkä parempi että menevät maksullisten kynittäviksi.

Minulta voisi irrota vähän rakkauttakin jta ei kukaan mies näytä kaipailevankaan.

Ymmärrän tunteen! Varsinkin näitä juttuja lukiessa ja muissakin tilanteissa joissa huomaan miesten tunteettomuuden tulee olo etten ehkä haluakaan miestä enää ikinä. Mutta läheisyydenkaipuu ja rakkaudenpuute on vahvoja voimia jotka voittaa järjen.

• Mies pimpan päälle

Ystävyyttä kavereiltani, uskollisuutta koiraltani. Sinulta haluan vain nautintoa.

• yksinäinen nainen
        Mies pimpan päälle kirjoitti:

Ystävyyttä kavereiltani, uskollisuutta koiraltani. Sinulta haluan vain nautintoa.

Huomaa että pidät naisia alempiarvoisina. Tunne-elämäsi roikkuu jalkojesi välissä.

• jeesustele
        ap. kirjoitti:

Ymmärrän tunteen! Varsinkin näitä juttuja lukiessa ja muissakin tilanteissa joissa huomaan miesten tunteettomuuden tulee olo etten ehkä haluakaan miestä enää ikinä. Mutta läheisyydenkaipuu ja rakkaudenpuute on vahvoja voimia jotka voittaa järjen.

Ihan samalla tavalla naisetkin pelaa ja leikkkii.

• Mies pimpan päälle

Huomaa että pidät naisia alempiarvoisina. Tunne-elämäsi roikkuu jalkojesi välissä.

joita voisin kuoria eikä käden iho ole yhtä sileä ja kostea kuin pillu.

• vili

mitä siitä saa. no käsittääkseni pimpistä on kyse.
      en usko naisten aitoa kiinnostusta näitä ihmisiä kohtaan....vaan enemmänkin kyseessä tilanne, jolla yritetään rajoittaa liian helppoa piparin saantia. vertauksena, jos äijät kieltäisi tekomulkut ja runkkauksen...saattaisi selkään pääsy olla helpompaa. eli paskanjauhamista vailla tekoja.

en osta näitä palveluja, koska tunnen sympatiaa niitä kohtaan, jotka joutuu vatkaamaan munaa kilsakorvauksella. jokaisen oma valinta, molemmin puolin...en tuomitse, mutten käytä noita palveluja.
      ps. olen sen kova sonni, et naiset saa maksaa minulle =)

• cat.mint

niin ainakin tauteja.

• Niitä käyttäen minä olen välttynyt ikäviltä yllätyksiltä.

• cat.mint
        Ratikkakuski kirjoitti:

Niitä käyttäen minä olen välttynyt ikäviltä yllätyksiltä.

läheskään sataprosenttisesti, eivätkä joiltain taudeilta välttämättä lainkaan. Ja joitain tauteja ei voida edes testata... Jos et usko niin käy vaikka netistä asiasivuilta lukemassa. Toki se vähentää tartuntariskiä, mutta ei suojaa sataprosenttisesti. Voisin luennoida enemmänkin, mutta kyllähän jokaisella on mahdollisuus selvittää tuo vaikka netistä.

Itse en ottaisi miestä joka on käynyt maksullisissa, en vaikka kondomi olisi ollut käytössäkin.

• cat.mint kirjoitti:

läheskään sataprosenttisesti, eivätkä joiltain taudeilta välttämättä lainkaan. Ja joitain tauteja ei voida edes testata... Jos et usko niin käy vaikka netistä asiasivuilta lukemassa. Toki se vähentää tartuntariskiä, mutta ei suojaa sataprosenttisesti. Voisin luennoida enemmänkin, mutta kyllähän jokaisella on mahdollisuus selvittää tuo vaikka netistä.

Itse en ottaisi miestä joka on käynyt maksullisissa, en vaikka kondomi olisi ollut käytössäkin.

Ei kai sinulta ole jäänyt huomaamatta, että maailma on pullollaan pillupalkalla höpöttäjiä. Tottahan sellainen antaa sinunkin kuulla juuri sen, minkä haluatkin kuulla. Voit toki väittää, että sinua eivät miehet huijaa, mutta jos sinulla on menneisyydessäsi yksikin epämieluisa kokemus miehestä, voit tunnustaa tarkkanäköisyytesi pettäneen.

Siksi toisekseen vaikka olisin joskus jonkun sukupuolitaudin saanutkin, se olisi ollut pieni hinta kaikista elämääni sulostuttaneista kokemuksista antautuvaisista naisista. Täytynee koputtaa puuta, koska oireita ei ainakaan ole ollut sen enempää minulla kuin Rouva Ratikallakaan.

Tahtoo olla niin, että jos kovin varoo kaikkea elämässään, jää elämä elämättä. Aamullakin voi työmatkalla jäädä auton alle ja kuolla. En minä sen takia jätä ulos menemättä. Jätätkö sinä?

• cat.mint
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei kai sinulta ole jäänyt huomaamatta, että maailma on pullollaan pillupalkalla höpöttäjiä. Tottahan sellainen antaa sinunkin kuulla juuri sen, minkä haluatkin kuulla. Voit toki väittää, että sinua eivät miehet huijaa, mutta jos sinulla on menneisyydessäsi yksikin epämieluisa kokemus miehestä, voit tunnustaa tarkkanäköisyytesi pettäneen.

Siksi toisekseen vaikka olisin joskus jonkun sukupuolitaudin saanutkin, se olisi ollut pieni hinta kaikista elämääni sulostuttaneista kokemuksista antautuvaisista naisista. Täytynee koputtaa puuta, koska oireita ei ainakaan ole ollut sen enempää minulla kuin Rouva Ratikallakaan.

Tahtoo olla niin, että jos kovin varoo kaikkea elämässään, jää elämä elämättä. Aamullakin voi työmatkalla jäädä auton alle ja kuolla. En minä sen takia jätä ulos menemättä. Jätätkö sinä?

autolla ajoa mihinkään seksiin. Yhden yön suhde tai ilotytön luona käynti on yksittäinen, erityinen valinta, ja mielestäni aika tyhmänrohkea.

Pidät siis todennäköisenä, että tuleva mieheni olisi käynyt prostulla? Tuskinpa vain. Kuvittelisin sellaiseen sortuvan enemmän vanhempien miesten. Ja kyllä miehen tulee kertoa totuus, ei sitä minkä minä haluan kuulla. Jos se on muuten rehellinen ihminen, niin ei se valehtele. Ja kyllä valehtelun usein huomaa. Rehellinen kunnon mies kertoisi totuuden, jo minun takiani (ja terveyteni, sillä jos välittää toisesta niin ei ota riskiä että tartuttaisi tähän jonkun taudin).

• cat.mint kirjoitti:

autolla ajoa mihinkään seksiin. Yhden yön suhde tai ilotytön luona käynti on yksittäinen, erityinen valinta, ja mielestäni aika tyhmänrohkea.

Pidät siis todennäköisenä, että tuleva mieheni olisi käynyt prostulla? Tuskinpa vain. Kuvittelisin sellaiseen sortuvan enemmän vanhempien miesten. Ja kyllä miehen tulee kertoa totuus, ei sitä minkä minä haluan kuulla. Jos se on muuten rehellinen ihminen, niin ei se valehtele. Ja kyllä valehtelun usein huomaa. Rehellinen kunnon mies kertoisi totuuden, jo minun takiani (ja terveyteni, sillä jos välittää toisesta niin ei ota riskiä että tartuttaisi tähän jonkun taudin).

En minä tässä mitään todennäköisyyksiä laske. Mutta sen sanon, että paljon todennäköisempää on, että tulevalla miehelläsi on takanaan yhdenillan suhteita, joita sinä et saa koskaan selville. Tai ainakin liian myöhään. Toki olisi reilua kertoa kaikki epämiellyttävät asia historiastaan, mutta minun pitkän ja värikkään seurusteluhistoriani perusteella ihmiset eivät moisia kerro. Tuskin kertovat sinullekaan, etenkin jos haistavat moralistin vikaa.

Minä suhtaudun aika skeptisesti ihmisen erehtymättömyyteen. Nuoren idealistin erehtymättömyyteen erityisesti. Mutta en minä vahingoniloinen halua olla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2775
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2615
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      267
      1575
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1174
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1088
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      879
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe