Palstan kovin sonni?

Minä äänestän

yrmiota. Tuollainen lutunen perusjamppa! Mussukka! Karskin kielenkäytön alla sykkii ujon pojan herkkä sydän! Hellyttävää!

Äänestys alkakoon!

65

2187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä äänestän Richarttia.

• lkjhgfd

tukea ja turvaa itelles? Oppisit seisomaan omilla jaloillas.

• lkjhgfd kirjoitti:

tukea ja turvaa itelles? Oppisit seisomaan omilla jaloillas.

Käsitin alotuksen niin, että tässä saa kaikki sanoa mielipiteensä siitä, että kuka on palstan sonni. Ilmeisesti ei näin ole?

• kjhgfd
        relaxed_eyes kirjoitti:

Käsitin alotuksen niin, että tässä saa kaikki sanoa mielipiteensä siitä, että kuka on palstan sonni. Ilmeisesti ei näin ole?

sit vingut tolle ex-wastaajalle tässä(kin) ketjussa? Eikö sillä oo tälle palstalle mitään asiaa ilman sun "lupaa", mr. seriffintittelinmetsästäjä?
        Vai haluuks olla lehmä ja R olis sonni...kiihottaako sua tollaset ajatukset...

• kjhgfd kirjoitti:

sit vingut tolle ex-wastaajalle tässä(kin) ketjussa? Eikö sillä oo tälle palstalle mitään asiaa ilman sun "lupaa", mr. seriffintittelinmetsästäjä?
        Vai haluuks olla lehmä ja R olis sonni...kiihottaako sua tollaset ajatukset...

jankannu samaa asiaa. Ei voi olla kommentoimatta. Mun käy sitä sääliksi.

• Nyk-ymmärtäjä
        relaxed_eyes kirjoitti:

Onneton ihmissuhteissa ja siksi roikut täällä 24/7.

• lkjhgf
        relaxed_eyes kirjoitti:

oot kateellinen. On sulla syytäkin olla..se kundi osaa seistä omilla jaloillaan eikä oo ruikuttamassa kenenkään suosiota. Sä oot säälittävä runkkari.

• lkjhgf kirjoitti:

oot kateellinen. On sulla syytäkin olla..se kundi osaa seistä omilla jaloillaan eikä oo ruikuttamassa kenenkään suosiota. Sä oot säälittävä runkkari.

sen kummallisempi runkkari ku säkään.

• Nyk-ymmärtäjä kirjoitti:

Onneton ihmissuhteissa ja siksi roikut täällä 24/7.

puskista. Noin niinku yhden kommentin vuoks yhtäkkii. Tulikohan nää vaan yhdestä vai monesta puskasta?

• Sulta jäi perustelut pois. =D

• Richartti kirjoitti:

Sulta jäi perustelut pois. =D

Noh, sehän multa onnistuu. Perustelu on aika yksinkertainen. Mä luulen, että sä oot kaikkein aidoin tyyppi tällä palstalla.

Vaikkakin täytyy tähän vielä sanoa, että sitä aitoa persoonaa on viimesen puolen vuoden aikana tullut monesta muustakin esiin.

• relaxed_eyes kirjoitti:

Noh, sehän multa onnistuu. Perustelu on aika yksinkertainen. Mä luulen, että sä oot kaikkein aidoin tyyppi tällä palstalla.

Vaikkakin täytyy tähän vielä sanoa, että sitä aitoa persoonaa on viimesen puolen vuoden aikana tullut monesta muustakin esiin.

...mä en saa koskaan tarpeekseni kehuista.

Piti kyllä hetki miettiä, että miten se pelkkä aitous tekee kenestäkään sonnin. Sitte hokasin, että sä tarkoitat sitä, että aitoudella ne naiset IRL kaadetaan :) Juu, toimii.

• Fredua,

missä se muuten luuraa? Ei kai ole naista lomilla löytänyt! :(

• patalappua virkkaamassa

Sellanen sonni :D

• _________---

määritellään?????

• sen miten haluat

:-)

• se......
        sen miten haluat kirjoitti:

:-)

vili

• Papeete1

Viliä

• ja fredu

ovat kadonneet sun suosikkilistalta?

• Papeete1
        ja fredu kirjoitti:

ovat kadonneet sun suosikkilistalta?

Suosikkeja edelleen mutta nyt puhutaan sonnista :)

• on tietty

papu

• ex- Wastaaja

"Minä äänestän 6.1.2008 klo 16.33
         yrmiota. Tuollainen lutunen perusjamppa! Mussukka! Karskin kielenkäytön alla sykkii ujon pojan herkkä sydän! Hellyttävää!"

Samaa mieltä! Tosi lutunen! Ihan mahtis! Aivan älyttömän seksikäs!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000030143601

Toi tapaus ei ikinä ole mulle ystävällistä sanaa sanonut. Naiselle ( ja vielä hyvännäköiselle hyväntahtoiselle sellaiselle) jos tolleen vittuilee, niin ei muuten hyvin mee... Voisin heittää kymmeniä keskusteluketjuja, missä toikin on ollu asiattomuuksiensa kanssa mun kimpussani ilman henkilökohtaista syytä. Mut sellaistahan täällä ei vissiin tarvitakaan...

Aivan ihqu tyyppi, kerrassaan! Olen aivan kuumana ja otettu.

• 100 KERTAA

asiallisempi kuin sinä

• relaxed_eyes

minun mielestäni tiedä hyväntahtoisuudesta ja hyvään pyrkimisestä oikein mitään. Tämänkään kommentin perusteella. Ulkonäöstäsihän meistä kukaan ei täällä tiedän mitään.

Ja ennenkuin vastaat. Ap:n alotus oli hyväntahtoinen ele/kehu yrmiolle, sinun kommenttisi tähän aloitukseen ei sitä ollut, jotta mietipä sitä, et miksi yrmio(ja lähes kaikki muutkin palstalaiset) suhtauvat juuri sinuun vähättelevän ylimielisesti.

Oliskohan sen saamisella mitä tilaa, mitään tekemistä asian kanssa? Vain omaan käyttäytymiseesi voit vaikuttaa.

Ja mä toivon, ettet kommentoi tähän yhtään mitään. Ettei mun enää tarvis tästä asiasta sulle yhtään mitään sanoa.

Plaah...

• diudiu-
        relaxed_eyes kirjoitti:

minun mielestäni tiedä hyväntahtoisuudesta ja hyvään pyrkimisestä oikein mitään. Tämänkään kommentin perusteella. Ulkonäöstäsihän meistä kukaan ei täällä tiedän mitään.

Ja ennenkuin vastaat. Ap:n alotus oli hyväntahtoinen ele/kehu yrmiolle, sinun kommenttisi tähän aloitukseen ei sitä ollut, jotta mietipä sitä, et miksi yrmio(ja lähes kaikki muutkin palstalaiset) suhtauvat juuri sinuun vähättelevän ylimielisesti.

Oliskohan sen saamisella mitä tilaa, mitään tekemistä asian kanssa? Vain omaan käyttäytymiseesi voit vaikuttaa.

Ja mä toivon, ettet kommentoi tähän yhtään mitään. Ettei mun enää tarvis tästä asiasta sulle yhtään mitään sanoa.

Plaah...

Saiko tunteet pojusta yliotteen? Ärsyttääkö pojua, kun palstalla on älykästä keskustelua.

Vertaa omia ketaranlevitysjuttujasi, ne ovat kuin roskia ihmisten silmissä täällä luettuna.

• ap.
        relaxed_eyes kirjoitti:

Plaah...

aloitukseni oli pikku vittuilua yrmiolle. Tiedän ettei se halua olla herkkä, ujo ja lutunen :P

• ap. kirjoitti:

aloitukseni oli pikku vittuilua yrmiolle. Tiedän ettei se halua olla herkkä, ujo ja lutunen :P

Sen voi tehdä hyväntahtoisesti tai pahansuovasti.

• diudiu- kirjoitti:

Saiko tunteet pojusta yliotteen? Ärsyttääkö pojua, kun palstalla on älykästä keskustelua.

Vertaa omia ketaranlevitysjuttujasi, ne ovat kuin roskia ihmisten silmissä täällä luettuna.

'älykästä keskustelua'

Buah!

• diudiu-
        relaxed_eyes kirjoitti:

'älykästä keskustelua'

Buah!

Nyt taisi osua suoraan kiukkusuoneen. Yritä nyt kerätä itsesi ja käyttäytyä kuin Aikuinen!

Ex-Wastaaja on tämän palstan älykkäin keskustelija ja sitäkös sinun on vaikea sulattaa.

• diudiu- kirjoitti:

Nyt taisi osua suoraan kiukkusuoneen. Yritä nyt kerätä itsesi ja käyttäytyä kuin Aikuinen!

Ex-Wastaaja on tämän palstan älykkäin keskustelija ja sitäkös sinun on vaikea sulattaa.

osu osu.

Hyvä ruoka, parempi mieli ja otin porsaanpaistin just uunista ja voi jesus, että on hyvää.

• diudiu-
        relaxed_eyes kirjoitti:

osu osu.

Hyvä ruoka, parempi mieli ja otin porsaanpaistin just uunista ja voi jesus, että on hyvää.

ahdistustasi, jota tunnet älykkäämpiäsi kohtaan. Se sika ei ollut sua älykkäämpi ja nyt sinulla on hyvä mieli, kun sait edes jonkun alistettua.

• ex-Wastaaja
        100 KERTAA kirjoitti:

asiallisempi kuin sinä

Niin on! Samaa mieltä! Enks mä ole sanonut. On tosi asiallinen. Samaa mieltä.

Täs seuraavas ketjus mua silleen niinq kehotettiin melkein tappamaan itseeni & sellaista tottakai sosiaalista. Samoin oli muutenkin aika friikkiä juttua ketjussa, jos vaikka jossakin määrin ainakin yksi kommentti oli niin itsellänikin (mä oon niinku yks noista tyypeistä, jotka tohon ilman nimimerkkiä kirjoitti.).:) Mis tuol muuten hei on Wastaaja? Missä niinq näette sen nimimerkin, eiks vähän outoo, että siitä puhutaan? Jonkun toisen kirjoittajan kirjoittamista jutuista syyteltiin mun käyttämää nimimerkkiä. Eikä kukaan tossa(kaan) muuten puolusta sitä, jota solvataan bai tö wei.;(

Täs muuten ton ihailemasi seksipommin yks kuolematon ja legendaarinen juttu sulle iloksi vielä.:) Mä oon siis se tyyppi, jonka kirjoitukseen tää tosi asiallinen ( totta kai mua asiallisempi) heitti tällasta sexyy:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000029995994

• diudiu- kirjoitti:

ahdistustasi, jota tunnet älykkäämpiäsi kohtaan. Se sika ei ollut sua älykkäämpi ja nyt sinulla on hyvä mieli, kun sait edes jonkun alistettua.

Älypuhelin. Nykyään mainostetaan jopa hammastahnaa älykkäänä. Jotten niin kauhiasti viittisi älykkyydellä leveillä.

• noin onneton
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Täs seuraavas ketjus mua silleen niinq kehotettiin melkein tappamaan itseeni & sellaista tottakai sosiaalista. Samoin oli muutenkin aika friikkiä juttua ketjussa, jos vaikka jossakin määrin ainakin yksi kommentti oli niin itsellänikin (mä oon niinku yks noista tyypeistä, jotka tohon ilman nimimerkkiä kirjoitti.).:) Mis tuol muuten hei on Wastaaja? Missä niinq näette sen nimimerkin, eiks vähän outoo, että siitä puhutaan? Jonkun toisen kirjoittajan kirjoittamista jutuista syyteltiin mun käyttämää nimimerkkiä. Eikä kukaan tossa(kaan) muuten puolusta sitä, jota solvataan bai tö wei.;(

Täs muuten ton ihailemasi seksipommin yks kuolematon ja legendaarinen juttu sulle iloksi vielä.:) Mä oon siis se tyyppi, jonka kirjoitukseen tää tosi asiallinen ( totta kai mua asiallisempi) heitti tällasta sexyy:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000029995994

kieroutunut ja addiktoitunut?

• diudiu-
        relaxed_eyes kirjoitti:

Älypuhelin. Nykyään mainostetaan jopa hammastahnaa älykkäänä. Jotten niin kauhiasti viittisi älykkyydellä leveillä.

leveilläkään, kun hengen tuotoksesi ovat mitä ovat..eläintasoa.

• diudiu- kirjoitti:

leveilläkään, kun hengen tuotoksesi ovat mitä ovat..eläintasoa.

oikeudet ne on eläimilläkin. Kuulemma. Varo, ettet saa syytettä eläinrääkkäyksestä.

• kirjoitus
        relaxed_eyes kirjoitti:

Plaah...

pitkästä aikaa sulta. Taitaa vaan mennä täysin hukkaan vastaanottajaa ajatellen

• lopettais ton
        noin onneton kirjoitti:

paskanjauhannan? Melkoisesti täytyy olla pissaa päässä jos ihan vakavasti pitää yrmiota jotenkin lutusena, mutta toisaalta palstan lutkat huomioon ottaen se ei olisikaan mikään ihme...

• ja ytimekkäästi
        noin onneton kirjoitti:

on se.

• yrmio on

osoittautunut sympaattisuuden, ystävällisyyden ja herkkyyden perikuvaksi

• ex-Wastaaja
        diudiu- kirjoitti:

Ihme hurskastelua tolla silmärelaxantillakin...

Omituista sekin, jos ei saa antaa ihailijoille asiallisia kommentteja ihailemaltaan kirjoittajalta, mitäs vikaa siinäkin muka olis, hei häh?;)

Ja tossakin on sellainen tyyppi, jolle en itse ikinä ole pahaa sanaa sanonut ( tarkoitan siis tätä 'eyes_relaxedia', vai mikä hän nyt on...)

Kaiken kaikkiaan: jonkun pitäis ihan oikeasti tehdä varmaan tehdä joku tutkimus (tms. hah?) tästä palstasta... Jollei sitä jo (kuten joidenkin , miten lie enemmän tai vähemmän totuudenmukaisten viitteiden mukaan vois päätellä) jo ole tehtykin. Aivan friikkiä oli esim. se vihamielisyys, mitä mä sain taannoin täällä osakseni nikin mustamalaamisen johdosta, aivan friikkiä! Uskomatonta(!) sälää luettavaksi jollekulle... Jotkut tyypit oli ihan sekopäisinä mun kimpussa, ilman mitään järjellistä syytä. Pelottavaa toisaalta, minkälaisia typeryksiä ihmiset voi olla.

• ex- Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Ihme hurskastelua tolla silmärelaxantillakin...

Omituista sekin, jos ei saa antaa ihailijoille asiallisia kommentteja ihailemaltaan kirjoittajalta, mitäs vikaa siinäkin muka olis, hei häh?;)

Ja tossakin on sellainen tyyppi, jolle en itse ikinä ole pahaa sanaa sanonut ( tarkoitan siis tätä 'eyes_relaxedia', vai mikä hän nyt on...)

Kaiken kaikkiaan: jonkun pitäis ihan oikeasti tehdä varmaan tehdä joku tutkimus (tms. hah?) tästä palstasta... Jollei sitä jo (kuten joidenkin , miten lie enemmän tai vähemmän totuudenmukaisten viitteiden mukaan vois päätellä) jo ole tehtykin. Aivan friikkiä oli esim. se vihamielisyys, mitä mä sain taannoin täällä osakseni nikin mustamalaamisen johdosta, aivan friikkiä! Uskomatonta(!) sälää luettavaksi jollekulle... Jotkut tyypit oli ihan sekopäisinä mun kimpussa, ilman mitään järjellistä syytä. Pelottavaa toisaalta, minkälaisia typeryksiä ihmiset voi olla.

Sulle diudiu:

Kiitos.:)

• ex-Wastaaja
        ex- Wastaaja kirjoitti:

Sulle diudiu:

Kiitos.:)

Joo siis se ( aiemmin mainitsemani) solvailuhan perustui siihen, että mä halusin ( vaihtelun vuoksi, enkä veetuilutarkoituksessa, kuten jotkut friikit heti asian ymmärsivät:) taannoin alkaa kirjoittaa ilman vakituista nimimerkkiä ja ilmoitin sen täällä.

Lopulta tää koko v*tun palsta (kuvainnollisesti: eli en siis tarkoita kokonaisuutenaan saatika kirjaimellisesti) oli mun aina mun kimpussani asiaanliittymättömine solvauksineen... Osa tunnisti mut kirjoitustyylistä ( tapasin käyttää tiettyjä hymiömaneereja etc.), osa ei. Loukkasivat jokatapauksessa todella pahasti mua monet jokatapauksessa. Inhottavia 'keskustelijoita'.

Joillekin vois nauraa niiden juttujen perusteella: ne jotkut keskustelupalstajutut, mitkä muuten on olemassa, on muuten aika uskomattomia! Uskomattoman sikamaisia tyyppejä... Uskomatonta porukkaa jotkut ( en tarkoita kaikkia).

• ex- Wastaaja
        noin onneton kirjoitti:

kieroutunutta tossa muka on?:) Toi oli ihan vain ihalijoiden tarpeeseen.

Asiallinen jätkä eiks niin, joten sou? Mitä vikaa, höh?

• ex- Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

Luin ton linkittämäni ketjun vanhojen vilunväristysten herättämiseksi. Kammottavaa sälää. Aivan kammottavaa... V*ttu jotkut noista ampaisee _kuukausia ilman vakituista nimimerkkiä käyttämättömättöneen_ ihmisen kimppuun väittäen mm., että " et sä ole mitään järjellistä kirjoittanut kuukausiin". Pelottavaa (aivan friikkistä!). Etenkin toi MMies oli musta tossa ketjussa vähän pelottava. Omatkin konseptit meni vissiin vähän sekaisin joissakin kommenteissa sille, hah hah...

Ja kuka toi seko on, joka puhuu, että "wastaajasta on tullut kauhea stalkki"? Sinä (kuitenkin) läskiperseinen, rumasti pukeutuva ja älyllisesti yksinkertainen ihminen ilmoittaudu, kiitos!! Aivan sikaa... Joku vielä vittuilee tolle MMiehelle ja toinen syyttää siitä vittuilusta perään "Wastaajaa". Mun kimpussa näkyy muutenkin btw olleen joku ilmeisen puutteessa olevan oloinen ja törkeä akka joka stanan ketjussa viime vuoden puolella, mihin kirjoitin: kys. ihminen hei, harjoita enemmän aivojasi! En haluaisi tuntea halveksuntaa ihmisiä kohtaan, mutta joskus ei ihan voi välttää.

Kusipäistä täkäläinen keskustelukulttuuri kaikkinensa, ei voi muuta sanoa... Ja ärsyttää noi kaikki miesten perseitä joka asiassa nuolevat naiset myös... H*vetin noloa sakkia jotkut.

• upota.
        ex- Wastaaja kirjoitti:

Luin ton linkittämäni ketjun vanhojen vilunväristysten herättämiseksi. Kammottavaa sälää. Aivan kammottavaa... V*ttu jotkut noista ampaisee _kuukausia ilman vakituista nimimerkkiä käyttämättömättöneen_ ihmisen kimppuun väittäen mm., että " et sä ole mitään järjellistä kirjoittanut kuukausiin". Pelottavaa (aivan friikkistä!). Etenkin toi MMies oli musta tossa ketjussa vähän pelottava. Omatkin konseptit meni vissiin vähän sekaisin joissakin kommenteissa sille, hah hah...

Ja kuka toi seko on, joka puhuu, että "wastaajasta on tullut kauhea stalkki"? Sinä (kuitenkin) läskiperseinen, rumasti pukeutuva ja älyllisesti yksinkertainen ihminen ilmoittaudu, kiitos!! Aivan sikaa... Joku vielä vittuilee tolle MMiehelle ja toinen syyttää siitä vittuilusta perään "Wastaajaa". Mun kimpussa näkyy muutenkin btw olleen joku ilmeisen puutteessa olevan oloinen ja törkeä akka joka stanan ketjussa viime vuoden puolella, mihin kirjoitin: kys. ihminen hei, harjoita enemmän aivojasi! En haluaisi tuntea halveksuntaa ihmisiä kohtaan, mutta joskus ei ihan voi välttää.

Kusipäistä täkäläinen keskustelukulttuuri kaikkinensa, ei voi muuta sanoa... Ja ärsyttää noi kaikki miesten perseitä joka asiassa nuolevat naiset myös... H*vetin noloa sakkia jotkut.

" " et sä ole mitään järjellistä kirjoittanut kuukausiin". Pelottavaa (aivan friikkistä!). "

Tottahan tuo on. Propsit mmiehelle totuuden kertomisesta sulle.

• Aurinko79-
        ex- Wastaaja kirjoitti:

Mun mielestä sun kielenkäyttö tässä kommentissa oli melkoisen kammottavaa. Miks sä vedät noin kauhean kovat pultit tämän palstan kommenteista? Eikö olis parempi jättää ne omaan arvoonsa jollei niillä sun mielestä ole mitään todellisuuspohjaa?

Ymmärrettävästi haluat korjata jos joku on sanonut jotain halveksivasti tms mutta kannattaako näistä lähes joka aloituksen yhteydessä mainita?

• ex- Wastaaja
        upota. kirjoitti:

" " et sä ole mitään järjellistä kirjoittanut kuukausiin". Pelottavaa (aivan friikkistä!). "

Tottahan tuo on. Propsit mmiehelle totuuden kertomisesta sulle.

..sekin oli aikoinaan ihan turhaan mulle aggressiivisena täällä... Olemme nähdäkseni kuitenkin ihan sopuisina nyt, joten se siitä.

Anyway, yleisesti: tyypit, joka ei käytä nimimerkkiä (kuten aiemmin halusin kirjoittaa): ei sellaisista hei järkityypit arvele yhtään mitään...Ei ainakaan pitäis arvella. Hah, hah. Kaikki nää mun paskapääsolvarit on vetäny muuten aika hiljaiseksi heti, kun vaadittais todisteita niiden mustamaalaavista ja liioittelevista puheista... Täällä on oikeasti ollu joitakin aika kipeitäkin keskustelijoita, kaikella kunnioituksella ja ei mitenkään pahalla...

Pitäiskö mun muuten vielä vetää niiden mua stalkanneiden kipeät jutut vai esille, pitäiskö?! Joku aivan hullu ainakin oli koko ajan mun kimpussa ahdistelemassa viime vuoden puolella, hölöttäen koko ajan tosta MMiehestä. Mä koetin sanoa sille, että "jou hei..iske se tai jotain"(kun se siitä nimimerkistä jankutti), mutta se kaheli oli aggressioidensa kanssa koko ajan mun kimpussa... Inhottava tapaus. Ihme juttuja oli ylipäätään ja aivan oudon vihamielinen asenne tyypillä _tuntemattomaan_ nettikirjoittajaan (ken nyt lienikään).

Ihme meininkiä ylipäätään, että oikeasti sekaisin olevia täällä ei kukaan kyseenalaista.

• ex-Wastaaja
        diudiu- kirjoitti:

"Ex-Wastaaja on tämän palstan älykkäin keskustelija"

Kiitos. Kauniisti kyllä sanoit. Voi kuin voiskin itse tämän allekirjoittaa ( eli ei).;D Pyrkimys ymmärrykseen: se kai kuitenkin kaikessa tärkeintä, ,luulen. Tarkoitan pyrkimys laajempaan perspektiiviin. Jos ihmisellä on se, luulen, että sitä kautta syntyy myös avain keskustelemiseen (eikä pelkkään paskanjauhantaan, mikä tietysti ei ole keskustelemista: anteeksi brutaali ilmausmuoto;D). Noin yleisesti, ymmärrät varmaan, mitä tarkoitin. Ko. _ihanne_ on mulle ainakin merkityksellinen. Älyllisyydestäni en tiedä.

Omasta mielestäni on täälläkin näkynyt joitakin vaikutuksen tehneen älykkäitäkin. Joitakin laiskoja havaintoja kai joskus tehnyt... Itse sanoisin, että seuratkaa charlotte b:ta (jollet häneen sattumoisin palstaidentifioidu). Joku sen naisen juttu aikoinaan jäi mulle ihan mieleen... Luulen, että kys. kirjoittajan kanssa sais ihan oikeasti älyllisesti tapellakin.

Käsitteellistys ja asioiden yhdistely aika suvereenin tyylikästä, sikäli mitä näin. Kirpakkaa ,terävää sanojen asettelua. Laiskuus ja yleisluontoinen noteeraamattomuus puuttui tyystin: ei älyllistä flegmaattisuutta. Ihailtavaa.

Tosi älykäs ihminen siinä, ainakin siltä osin, mitä nyt joitakin kommentteja nimimerkiltä luin...Ei tietysti kannata olettaa, että kirjoittajat olisivat aina samoja. Nimimerkki ei sinänsä määritä mitään, jos ei ole rekisteröitynyt kirjoittaja kyseessä.

• kyselijä x
        Aurinko79- kirjoitti:

Mun mielestä sun kielenkäyttö tässä kommentissa oli melkoisen kammottavaa. Miks sä vedät noin kauhean kovat pultit tämän palstan kommenteista? Eikö olis parempi jättää ne omaan arvoonsa jollei niillä sun mielestä ole mitään todellisuuspohjaa?

Ymmärrettävästi haluat korjata jos joku on sanonut jotain halveksivasti tms mutta kannattaako näistä lähes joka aloituksen yhteydessä mainita?

miksi muuten jätit vastaamatta Serpicon sinulle esittämään kysymykseen?
        Onko oikeustajusi hyvinkin kehittynyt noin yleisesti ottaen? ;)

"Entäpä sitten
        Kirjoittanut: Serpico 2.1.2008 klo 12.49

Entäs sanonnat "ristuksen perse" tai "ristuksen vittu"? Ei mitään halveksintaa, vaan kunnioitusta? Normaalia pohjalaista yleiskieltä?

Mietin muuten tuota ristus-asiaa tuossa pari päivää sitten, en tiedä mistä tuli mieleen. Mietin onko halveksivaa vai ei. Tuli mieleen että onkohan se alunperin vaihtoehto saatanalle ja perkeleelle pohjalaisessa, ajoittain pinnallisessa, mutta kuitenkin dominoivassa uskonnollisiessa ilmapiirissä. Pohjanmaahan on vahvaa körttiseutua.

Kuitenkin voimasanoissa on se juttu että eihän niillä tarkoiteta oikeastaan mitään pahaa, mutta kuitenkin tarkoituksena on että ne särähtää ja kuulostaa pahalta koska: eihän ne muuten ole voimasanoja!! "

• Aurinko79-
        kyselijä x kirjoitti:

miksi muuten jätit vastaamatta Serpicon sinulle esittämään kysymykseen?
        Onko oikeustajusi hyvinkin kehittynyt noin yleisesti ottaen? ;)

"Entäpä sitten
        Kirjoittanut: Serpico 2.1.2008 klo 12.49

Entäs sanonnat "ristuksen perse" tai "ristuksen vittu"? Ei mitään halveksintaa, vaan kunnioitusta? Normaalia pohjalaista yleiskieltä?

Mietin muuten tuota ristus-asiaa tuossa pari päivää sitten, en tiedä mistä tuli mieleen. Mietin onko halveksivaa vai ei. Tuli mieleen että onkohan se alunperin vaihtoehto saatanalle ja perkeleelle pohjalaisessa, ajoittain pinnallisessa, mutta kuitenkin dominoivassa uskonnollisiessa ilmapiirissä. Pohjanmaahan on vahvaa körttiseutua.

Kuitenkin voimasanoissa on se juttu että eihän niillä tarkoiteta oikeastaan mitään pahaa, mutta kuitenkin tarkoituksena on että ne särähtää ja kuulostaa pahalta koska: eihän ne muuten ole voimasanoja!! "

Joskus jää vastaamatta joihinkin kysymyksiin syystä tai toisesta, ei varmaan ole ainoa kysymys johon olen jättänyt vastaamatta mutta vastataan nyt sitten tässä jos se sinua noin paljon jäi vaivaamaan. Mun mielestä sanonnoissa "ristuksen perse" tai "ristuksen vittu" on erittäin ikävä sointu enkä niitä käyttäisi. Pelkkä "ristus" ei mun korviin pahalta kuulosta riippuen tietty missä asiayhteydessä sitä käyttää.

Mun tuskin tarvii sulle perustella oikeustajuni kehittyneisyyttä tai alikehittyneisyyttä.

• Kovin sonni

Johan sen näkee nikistä, dorkat.

• bebs

Enpä ole mihinkään mahtisonneihin täällä tainut lukeman perusteella törmätä mutta ehkä vili saattais olla. Kuka tietää, täällä kun voi esittää mitä vaan.

• vili

käy tsekkaamas...

• bebs
        vili kirjoitti:

käy tsekkaamas...

älä yllytä hullua. ;D

• vili
        bebs kirjoitti:

älä yllytä hullua. ;D

meinasin heittää linkin, mis on meikäläisen kuva...mut onneks ei natsannut

• bebs
        vili kirjoitti:

meinasin heittää linkin, mis on meikäläisen kuva...mut onneks ei natsannut

ja mitä mä nyt muka sanoin väärin? =/

Pöh, no eihän se ole sonni eikä mikään jos tuollain alkaa peruutteleen.

• viilisniilis

Yrmiota. Mä uskon vaan, että sillä on taito hyppysissä ja hänessä on outoa karismaa, joka vetää naisten polvet veteliksi.

• mun favorite

vili on pehmentynyt, siitä on tullut aika charmantti uudessa olotilassaan.

• samassa paketissa

Emmaa lainatakseni

• o...:)
        samassa paketissa kirjoitti:

Emmaa lainatakseni

Ihmekös kun naiset tykkää:))

• vänkyrä-nainen
        samassa paketissa kirjoitti:

Emmaa lainatakseni

on suorapuheinen ja ihan fiksuntuntuinen. Jos se vielä joskus alkais pitämään niistä eläimistä ja lapsista, niin olis vielä parempi, vaik nytkin ihan hyvä.

• Danskuu

kyllä possu (ppsstt...hyvällä) ja Vili pupu (myöskin hyväl) ja sonni on Mettis (eikä vielkää pahal) ja pukki on...ainii oli kyse vaa palstan kovimmista sonnista. :))

• vänkyrä-nainen

on musta niin negatiivinen ilmaus (en tie, miehet varmaan ottaa sen kohteliaisuutena) mut siis en kyllä ketään ala haukkumaan tolleen.:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      522
      4368
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3481
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2302
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2179
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1486
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1373
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1301
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1281
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1204
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1134
    Aihe