Löytyisikö keneltäkään kyseisen laulun sanoja?
Vastaukset 5
- laulun sanoja...
kuuma loistaa aurinko ja viljaa kypsää on. pam pam, rumpu kaikuu, vilja kypsää on.
isoisä hoitaa tuolla mehiläisiään. pam pam, rumpu kaikuu, vilja kypsää on.
mummo poimii luumuja ja ruokkii porsaitaan. pam pam, rumpu kaikuu, vilja kypsää on.
tyttö istuu penkillä ja kehrää pellavaa. pam pam, rumpu kaikuu, vilja kypsää on.
poika leikkaa rypäleitä hiljaa hyräilee. pam pam, rumpu kaikuu, vilja kypsää on.
nyt on tullut korjuuaika. kohta juhlitaan. pam pam rumpu kaikuu, vilja kypsää on.- Kumarrus
:) :)
- muistan
Jotkin kohdat hieman eri tavoin. Laitan oman version
Kuumaa hohtaa aurinko ja....
Poika leikkaa rypäleitä hiljaa hyräellen...
Muuten samoin.
- Anonyymi
Eka-tokaluokalla kun olin 90-92, perjantaina lauloimme viimeisen tunnin päättyttyä elonkorjuun sävelellä: Nyt on laulut laulettu ja lähdettävä on, hei vaan heipä hei ja lähdettävä on, toisen kerran tavatessa laulut uudet on, hei vaan heipä hei ja laulut uudet on
- Anonyymi
Missä sanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37523Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 34502
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68479