Uskovat naiset huom!

miten on ?

Onko Luojan töitä kunnioitettava niin, ettei saa ajaa posliiniksi? Mitä se Jeesuskin siitä sanoisi, sentään tuleva ylkä.

6

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vain

      Ainakin Koraanin mukaan pitää (ei siis pelkästään saa, vaan pitää) ajaa. Ja kun Koraani kerran on sen saman Luojan, jota kristitytkin palvovat, ilmoitusta, niin ei tuossa pitäisi olla mitään epäselvää. Paljaaksi vaan.

    • Erittäin uskova nainen

      karvoja ei saa edes lyhentää, niiden on annettava olla luonnontilassa, kammattuna ja keskijakaus on hyväksyttävää ennen kirkkoon menoa. Karvojen värjäys on kiellettyä, se on pornoa!

    • No kyllä säkin järkeviä mietit...
      Olen uskossa mutta se ei liity mitenkään kenenkään henkilökohtaiseen jumalasuhteeseen onko posliini vai ei..samahan koskisi sitten hiustenleikkausta ja säärikarvojen poistamista jos kyse olisi mitenkään Jumalan kunnioittamisesta...
      Jos se posliiniksi ajaminen on sun koko elämän tärkein ja hienoin juttu sitten se on väärin (mitä se tosin kenelläkään ei ole) mutta muuten se ei Jumalaan liity kyllä mitenkään..kai sitä nyt saa olla sellanen kun haluaa..karvoilla tai ilman..:D
      Kelpaamme Jumalalle kyllä oli meillä karvoja tai ei..ei se varmaan ole niin kauheen iso juttu..

      • Retrohetero

        jos jumalalla on joku hirsute-fetissi?
        Tai fetissi johku Rodoxin 70-luvun karvapornoon?

        Tutkimattomat ovat herran karvoitukset...


      • mutta asiaa
        Retrohetero kirjoitti:

        jos jumalalla on joku hirsute-fetissi?
        Tai fetissi johku Rodoxin 70-luvun karvapornoon?

        Tutkimattomat ovat herran karvoitukset...

        Ja tyttö tuossa edellä ei ole perehtynyt teologian knoppeihin. Raamatussa sanotaan, ettei hiuskarvakaan putoa kenenkääsn päästä jumalan tietämättä. Kyllä kai sukuelimet - elämän oviaukko - on Korkeimman erityisessä tarkkailussa. Kun posliiniksi ajelu vaatii partavaahdon käyttämistä, on jumalalla erinomaisen hankala työ laskea karvojen määrä.Edellä oleva uskovan naisen, vanhapiika, neuvo karvojen kampaamisesta, jakaus keskelle, on tehtävä ennen kirkkoon menoa. Suositus koskee myös suuseksin harjoittamista. Miten voi laskea suuhun jääneet karvat? Tästä on enkelin antama ultimaatumi.


      • Nasse.

        siis sinusta sellainen jota ei tarvitse noudattaa?

        Rusainapullauskis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe