Oon käynyt nyt muutaman kerran paikattavana. Karies on päässyt hammasväleissä muhimaan ja nyt saan ravata paikattavana.
Lääkäri on paikatessaan porannut hammasvälin oikein kunnolla auki. Kielellä tunnustellessa tuntuu melkein kuin olisi molemmat hampaat puoliksi poissa! Puudutetta ei ole laitettu, mutta mitään kipua en ole tuntenut.
Kysynkin, että missä kohtaa "se iso kipu" oikein tulee? Siis kuinka syvälle pitää porata, että pora osuu johonkin hermoon ja tulee valtava kipu? Ja tajuaako hammaslääkäri ennen sitä hermoon poraamista laittaa puudutteen?
Kyselen vaan, kun vielä on paikkauksia edessä, että millaista se pahin kipu sitten on, kun en ole sitä koskaan kokenut...
Milloin
kipua?
1
116
Vastaukset
Kyllä kipu tuntuu ja voit kyllä sanoa sen ja pyytää sit et saisko puudutteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339