Oon käynyt nyt muutaman kerran paikattavana. Karies on päässyt hammasväleissä muhimaan ja nyt saan ravata paikattavana.
Lääkäri on paikatessaan porannut hammasvälin oikein kunnolla auki. Kielellä tunnustellessa tuntuu melkein kuin olisi molemmat hampaat puoliksi poissa! Puudutetta ei ole laitettu, mutta mitään kipua en ole tuntenut.
Kysynkin, että missä kohtaa "se iso kipu" oikein tulee? Siis kuinka syvälle pitää porata, että pora osuu johonkin hermoon ja tulee valtava kipu? Ja tajuaako hammaslääkäri ennen sitä hermoon poraamista laittaa puudutteen?
Kyselen vaan, kun vielä on paikkauksia edessä, että millaista se pahin kipu sitten on, kun en ole sitä koskaan kokenut...
Milloin
kipua?
1
121
Vastaukset
Kyllä kipu tuntuu ja voit kyllä sanoa sen ja pyytää sit et saisko puudutteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122